maar net of je aan de pillen gaatquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:43 schreef Smoofie het volgende:
Van Hasj en pillen zal er wel minder hooliganism zijn.
Wat lul jij nou weer allemaal?quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:50 schreef Purplesparks2 het volgende:
Zal wel net zo gaan bij Cambuur waar ik voor ben en ze doen het ook niet slecht met de 4-1 vs Groningen. (Wat een beroerde poging om hier een topicswitch van te maken zeg,)
Mare, aan het spandoek te zien. Urinetesten. Misschien een idee om supporters ook aan een urinetest te onderwerpen?
Daar gaat het topic en de discussie (in zoverre die er is) helemaal niet over, maar meer over de reactie van Michael van Praag en het spandoek zelf. Niet echt over het drugsgebruik onder de supporters.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:56 schreef Purplesparks2 het volgende:
[..]
Misschien dat supporters ook maar eens nuchter naar het stadion moeten komen.(Yeah right)
quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:08 schreef HansVaak het volgende:
Overtrokken gedoe. Ten eerste zal er niemand agressiever worden van een blowtje of een pilletje, coke is een ander verhaal, maar dat gaat dan hand in hand met een fles drank. De drank is van alle drugs degene die het meest aanzet tot agressie tijdens de 'high' (daarna is een ander verhaal).
Die agressieve hooligans zijn vaak al opgefokte mannetjes van zichzelf, of laten zich opjagen door de haantjes.
Ten tweede zet dit niemand aan tot het gebruiken van die zooi, terwijl er wel genoeg bier reclame te vinden is in en rond het stadion (FC Twente, de Grolsch veste...). Het is meer stoerdoenerij en een lollige leus dan dat ze proberen het hele stadion onder invloed te krijgen.
En als laatste nog vind ik het ook niet handig van Van Praag om dit zo de media in te slingeren. Want ALS dit spandoek zou aanzetten tot drugsgebruik weten er nu een stuk meer nieuwsgierige aapjes van een jaar of 16 vanaf, wat me niet de bedoeling lijkt toch meneer Van Praag?
Ohh en hierboven, plastesten voor supporters?Wat heb je gebruikt? Als dat zou gebeuren dalen de toeschouwersaantallen drastisch. Ach die clubs hebben toch geen geld nodig.
Dat maakt het opeens een stuk minder kansloos ja.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:26 schreef Moody het volgende:
Het liedje "Hasj, coke en pillen" wordt al sinds de jaren '90 meerdere malen per wedstrijden gezonden door Vak P.
Ik vind Michael van Praag niet de aangewezen persoon die hierop hoort te reageren. Maar ik vind ook dat men bij Twente zo'n puberaal doekje best had mogen weigeren. Hihihi wij gebruiken drugs hihihiquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:36 schreef Moody het volgende:
[..]
Gelukkig ben je het wel met de rest van mijn post eens. Dat is fijn
Als een puberale tekst al een reden zou zijn om een doek te weigeren, zouden er vrij weinig doeken in stadions hangen natuurlijk.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Michael van Praag niet de aangewezen persoon die hierop hoort te reageren. Maar ik vind ook dat men bij Twente zo'n puberaal doekje best had mogen weigeren. Hihihi wij gebruiken drugs hihihi
Ach. Storm, glas water.
Klopt. Ik heb sowieso niks met die zelfpijperij. Maak gewoon een mooi doekje over de club, een ludiek doekje betreffende de tegenstander. Dit soort dingen vind ik vaak maar kansloos. Kijk ons eens stoer zijn.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:42 schreef Moody het volgende:
[..]
Als een puberale tekst al een reden zou zijn om een doek te weigeren, zouden er vrij weinig doeken in stadions hangen natuurlijk.
Als je dat white power spandoek ernaast ziet dan merk je wel dat er weinig verbetering in zit ja.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:49 schreef Moody het volgende:
Daarbij hing een dergelijk spandoekje al eens in het stadion zonder enig protest van de heer Van Praag of de heer Van Gelder.
[ afbeelding ]
En ook schandalig van de fans in 1989
[ afbeelding ]
Moet je nagaan. Je zit daarmee op ongeveer hetzelfde niveau als Belgen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:07 schreef Moody het volgende:
[..]
Euh, dat zijn fans van Club Brugge.
En zelf in de SC na elk weekend weer stoer lopen verkondigen hoeveel je wel niet gezopen en gesnoven hebt.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb sowieso niks met die zelfpijperij. Maak gewoon een mooi doekje over de club, een ludiek doekje betreffende de tegenstander. Dit soort dingen vind ik vaak maar kansloos. Kijk ons eens stoer zijn.
Nou wooptidoo.
Ik heb doorgaans niet de behoefte om dat ook op een spandoek in een voetbalstadion te zetten.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En zelf in de SC na elk weekend weer stoer lopen verkondigen hoeveel je wel niet gezopen en gesnoven hebt.
gr gr
Onder welke steen heb jij geleefd?quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:26 schreef Moody het volgende:
Het liedje "Hasj, coke en pillen" wordt al sinds de jaren '90 meerdere malen per wedstrijden gezonden door Vak P. Dat maakt de situatie wel anders, dan wanneer het een uit de lucht gegrepen iets zou zijn. Laat van Praag zich eerst een beetje inlezen.
Wat zou de commotie zijn geweest als er een glas bier op het spandoek zou staan? Alcohol is minimaal een soft drug en volgens velen zelfs een hard drug.
Een biermerk is nota bene de hoofdsponsor van de eerste divisie in Nederland. De KNVB verrijkt zich zelf met geld van een bierbrouwer...
Daarbij. Zeuren over dit spandoek en bij dingen als "Hamas hamas", vuurwerkgeluiden, homo-haat en bij woorden als kanker en hoer je schouders ophalen, is natuurlijk ook best krom![]()
Maar kleding van de rivaal jatten is wel helemaal tofquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb sowieso niks met die zelfpijperij. Maak gewoon een mooi doekje over de club, een ludiek doekje betreffende de tegenstander. Dit soort dingen vind ik vaak maar kansloos. Kijk ons eens stoer zijn.
Nou wooptidoo.
Ja nee klopt. Al acht ik de kans dat dat op een spandoek hangt volgende week wel wat kleiner.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:00 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Maar kleding van de rivaal jatten is wel helemaal tof
Uhm... Zou zomaar eens kunnen...quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja nee klopt. Al acht ik de kans dat dat op een spandoek hangt volgende week wel wat kleiner.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:44 schreef Caland het volgende:
Klopt. Ik heb sowieso niks met die zelfpijperij.
Ja, dan spelen ze uit..quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja nee klopt. Al acht ik de kans dat dat op een spandoek hangt volgende week wel wat kleiner.
Ach. De rest van de clubcultuur is schaamteloos gejat. Dit is dan nog in ieder geval iets eigensquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:48 schreef StevenQ het volgende:
los van de boete of niet: dat moet je als club toch niet willen dat soort spandoeken en spreekkoren??
ik zag enkele Twente supporters op twitter zeggen dat dit hoort tot de "clubcultuur"
ze waren er kennelijk nog trots op ook
als dit "clubcultuur" is, dan wel een achterlijke "clubcultuur"
Kleine doekjes met die tekst mogen al jaren welquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:39 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Staartje voor 'hasj, coke, pillen'
Het spandoek ’Hasj, coke en pillen. Zo gaan wij zondags op pad’ dat tijdens FC Twente-FC Utrecht in vak P van de Grolsch Veste werd ontrold, komt de tukkers mogelijk op een boete te staan.
Bron
het is ook niet eens van Gerry and the pacemakers, het is nog ouderquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:13 schreef Moody het volgende:
[..]
You'll Never Walk Alone is inderdaad van Lee Towers
Denk dat de tekst rond die tijd werd geschreven, en de muziek gemaakt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:33 schreef StevenQ het volgende:
[..]
het is ook niet eens van Gerry and the pacemakers, het is nog ouder
een oud musicallied uit 1945(Rogers & Hammerstein)
en de muziek werd zelfs al in 1909 geschreven
Jup I know, had 'm zelf al een keer opgespeurd. Interessante weetjesquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:33 schreef StevenQ het volgende:
[..]
het is ook niet eens van Gerry and the pacemakers, het is nog ouder
een oud musicallied uit 1945(Rogers & Hammerstein)
en de muziek werd zelfs al in 1909 geschreven
Idd, laten we alles normaal vinden. Hasj, coke en pillen is nou eenmaal normaal tegenwoordig.quote:
Ik ben voor.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:07 schreef WhateverWhatever het volgende:
Dan moet het programma spuiten & slikken ook afgeschaft worden.
Ik niet, juist goed educatie en voorlichting want meeste ouders praten niet hierover met hun kinderen.quote:
Dat moet je op school doen en niet op tv.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:09 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ik niet, juist goed educatie en voorlichting want meeste ouders praten niet hierover met hun kinderen.
Alsof kinderen wat aannemen van die suffe leerkrachtenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:10 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Dat moet je op school doen en niet op tv.
2e helft lekker in de bus gezeten uit protest of niet?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:54 schreef Tha_Duck het volgende:
20 wedstrijden zonder publiek en 2 miljard euro boete,
Belachelijk spandoek! Dit is veel en veel erger dan kindermisbruik bijvoorbeeld en dient dan ook kei en kei hard aangepakt te worden!!!
De meesten wel. (hoop ikquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:13 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Alsof kinderen wat aannemen van die suffe leerkrachten
Teletekst!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:14 schreef tcr het volgende:
[..]
2e helft lekker in de bus gezeten uit protest of niet?
En de uitslag ook maar meteen omdraaien?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:54 schreef Tha_Duck het volgende:
20 wedstrijden zonder publiek en 2 miljard euro boete,
Belachelijk spandoek! Dit is veel en veel erger dan kindermisbruik bijvoorbeeld en dient dan ook kei en kei hard aangepakt te worden!!!
Zodra die 'geluiden' in de Kuip ook bestraft zijn...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En de uitslag ook maar meteen omdraaien?
Die uitslag mag ook wel omgedraaid worden hoor.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:32 schreef tcr het volgende:
[..]
Zodra die 'geluiden' in de Kuip ook bestraft zijn...
Is dit serieus? Want dan wil ik nog wel eens kijken in hoeverre de KNVB stand gaat houden als ze voor de rechter gesleept worden vanwege beperking van de vrijheid van meningsuiting...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:39 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Staartje voor 'hasj, coke, pillen'
Het spandoek ’Hasj, coke en pillen. Zo gaan wij zondags op pad’ dat tijdens FC Twente-FC Utrecht in vak P van de Grolsch Veste werd ontrold, komt de tukkers mogelijk op een boete te staan.
Bron
+ wanneer de KNVB aan wordt gesproken op het feit dat ze geld verdienen met het promoten van een biermerk (Jupiler). Alcohol is immers ook een drug.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:37 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Is dit serieus? Want dan wil ik nog wel eens kijken in hoeverre de KNVB stand gaat houden als ze voor de rechter gesleept worden vanwege beperking van de vrijheid van meningsuiting...
Nee joh, gewoon twente -6 Utreg +1. Dat is genoegquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En de uitslag ook maar meteen omdraaien?
Echt schokkend dit, echt...quote:Hasj, Coke en Pillen, zo gaan wij zondags op pad
Dan speelt ons Twente, ja dan gebeurt er weer wat
Wilde taferelen, als er een goal wordt gemaakt
En we huilen dikke tranen, als ons Twente wordt gekraakt
Ja, ja, ja.. (herhaling)
Bier en wiet zijn gewoon legaal verkrijgbaar?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:18 schreef huffderobot het volgende:
[ afbeelding ]
Selectieve verontwaardiging. Einde discussie.
Ik vind het eigenlijk ook totaal niet bij elkaar passen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kan echt geen beeld schetsen van Twente bij hasj coke en pillen
Juist ja, bier en wiet is hetzelfde als coke en pillen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:18 schreef huffderobot het volgende:
[ afbeelding ]
Selectieve verontwaardiging. Einde discussie.
Dope is dope, ouwe.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Juist ja, bier en wiet is hetzelfde als coke en pillen.
Ah, de calimero komt weer naar boven. Zo herken je de provincieclubjes.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:35 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Dope is dope, ouwe.![]()
Die Van Praag gewoon een slecht vermomde fan!
Wel een aardig trol van Mike. Naar wij dachten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, de calimero komt weer naar boven. Zo herken je de provincieclubjes.
Junks!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:34 schreef The_Groove het volgende:
Liedje is ooit als protestlied tegen de combiregeling gemaakt. Overigens in de jaren 90 ook door Ajax gezongen.
Dit liedje bestaat echt al 20 jaar. Door de aandacht die er nu aan gegeven wordt maak je het allemaal veel groter en erger dan dat het is.
Wie kwets je hiermee??
Michael van Praag en Jack van Gelder blijkbaar.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:34 schreef The_Groove het volgende:
Liedje is ooit als protestlied tegen de combiregeling gemaakt. Overigens in de jaren 90 ook door Ajax gezongen.
Dit liedje bestaat echt al 20 jaar. Door de aandacht die er nu aan gegeven wordt maak je het allemaal veel groter en erger dan dat het is.
Wie kwets je hiermee??
Westelijke arrogantie.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, de calimero komt weer naar boven. Zo herken je de provincieclubjes.
5000 euro voorwaardelijk... daar zullen ze wakker van liggen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:25 schreef Tha_Duck het volgende:
![]()
Hopelijk gaan ze in beroep en wordt het verdubbeld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |