Als een puberale tekst al een reden zou zijn om een doek te weigeren, zouden er vrij weinig doeken in stadions hangen natuurlijk.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Michael van Praag niet de aangewezen persoon die hierop hoort te reageren. Maar ik vind ook dat men bij Twente zo'n puberaal doekje best had mogen weigeren. Hihihi wij gebruiken drugs hihihi
Ach. Storm, glas water.
Klopt. Ik heb sowieso niks met die zelfpijperij. Maak gewoon een mooi doekje over de club, een ludiek doekje betreffende de tegenstander. Dit soort dingen vind ik vaak maar kansloos. Kijk ons eens stoer zijn.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:42 schreef Moody het volgende:
[..]
Als een puberale tekst al een reden zou zijn om een doek te weigeren, zouden er vrij weinig doeken in stadions hangen natuurlijk.
Als je dat white power spandoek ernaast ziet dan merk je wel dat er weinig verbetering in zit ja.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:49 schreef Moody het volgende:
Daarbij hing een dergelijk spandoekje al eens in het stadion zonder enig protest van de heer Van Praag of de heer Van Gelder.
[ afbeelding ]
En ook schandalig van de fans in 1989
[ afbeelding ]
Moet je nagaan. Je zit daarmee op ongeveer hetzelfde niveau als Belgen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:07 schreef Moody het volgende:
[..]
Euh, dat zijn fans van Club Brugge.
En zelf in de SC na elk weekend weer stoer lopen verkondigen hoeveel je wel niet gezopen en gesnoven hebt.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb sowieso niks met die zelfpijperij. Maak gewoon een mooi doekje over de club, een ludiek doekje betreffende de tegenstander. Dit soort dingen vind ik vaak maar kansloos. Kijk ons eens stoer zijn.
Nou wooptidoo.
Ik heb doorgaans niet de behoefte om dat ook op een spandoek in een voetbalstadion te zetten.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En zelf in de SC na elk weekend weer stoer lopen verkondigen hoeveel je wel niet gezopen en gesnoven hebt.
gr gr
Onder welke steen heb jij geleefd?quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:26 schreef Moody het volgende:
Het liedje "Hasj, coke en pillen" wordt al sinds de jaren '90 meerdere malen per wedstrijden gezonden door Vak P. Dat maakt de situatie wel anders, dan wanneer het een uit de lucht gegrepen iets zou zijn. Laat van Praag zich eerst een beetje inlezen.
Wat zou de commotie zijn geweest als er een glas bier op het spandoek zou staan? Alcohol is minimaal een soft drug en volgens velen zelfs een hard drug.
Een biermerk is nota bene de hoofdsponsor van de eerste divisie in Nederland. De KNVB verrijkt zich zelf met geld van een bierbrouwer...
Daarbij. Zeuren over dit spandoek en bij dingen als "Hamas hamas", vuurwerkgeluiden, homo-haat en bij woorden als kanker en hoer je schouders ophalen, is natuurlijk ook best krom![]()
Maar kleding van de rivaal jatten is wel helemaal tofquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb sowieso niks met die zelfpijperij. Maak gewoon een mooi doekje over de club, een ludiek doekje betreffende de tegenstander. Dit soort dingen vind ik vaak maar kansloos. Kijk ons eens stoer zijn.
Nou wooptidoo.
Ja nee klopt. Al acht ik de kans dat dat op een spandoek hangt volgende week wel wat kleiner.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:00 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Maar kleding van de rivaal jatten is wel helemaal tof
Uhm... Zou zomaar eens kunnen...quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja nee klopt. Al acht ik de kans dat dat op een spandoek hangt volgende week wel wat kleiner.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:44 schreef Caland het volgende:
Klopt. Ik heb sowieso niks met die zelfpijperij.
Ja, dan spelen ze uit..quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja nee klopt. Al acht ik de kans dat dat op een spandoek hangt volgende week wel wat kleiner.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |