Ach. De rest van de clubcultuur is schaamteloos gejat. Dit is dan nog in ieder geval iets eigensquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:48 schreef StevenQ het volgende:
los van de boete of niet: dat moet je als club toch niet willen dat soort spandoeken en spreekkoren??
ik zag enkele Twente supporters op twitter zeggen dat dit hoort tot de "clubcultuur"
ze waren er kennelijk nog trots op ook
als dit "clubcultuur" is, dan wel een achterlijke "clubcultuur"
Kleine doekjes met die tekst mogen al jaren welquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:39 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Staartje voor 'hasj, coke, pillen'
Het spandoek ’Hasj, coke en pillen. Zo gaan wij zondags op pad’ dat tijdens FC Twente-FC Utrecht in vak P van de Grolsch Veste werd ontrold, komt de tukkers mogelijk op een boete te staan.
Bron
het is ook niet eens van Gerry and the pacemakers, het is nog ouderquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:13 schreef Moody het volgende:
[..]
You'll Never Walk Alone is inderdaad van Lee Towers
Denk dat de tekst rond die tijd werd geschreven, en de muziek gemaakt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:33 schreef StevenQ het volgende:
[..]
het is ook niet eens van Gerry and the pacemakers, het is nog ouder
een oud musicallied uit 1945(Rogers & Hammerstein)
en de muziek werd zelfs al in 1909 geschreven
Jup I know, had 'm zelf al een keer opgespeurd. Interessante weetjesquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:33 schreef StevenQ het volgende:
[..]
het is ook niet eens van Gerry and the pacemakers, het is nog ouder
een oud musicallied uit 1945(Rogers & Hammerstein)
en de muziek werd zelfs al in 1909 geschreven
Idd, laten we alles normaal vinden. Hasj, coke en pillen is nou eenmaal normaal tegenwoordig.quote:
Ik ben voor.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:07 schreef WhateverWhatever het volgende:
Dan moet het programma spuiten & slikken ook afgeschaft worden.
Ik niet, juist goed educatie en voorlichting want meeste ouders praten niet hierover met hun kinderen.quote:
Dat moet je op school doen en niet op tv.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:09 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ik niet, juist goed educatie en voorlichting want meeste ouders praten niet hierover met hun kinderen.
Alsof kinderen wat aannemen van die suffe leerkrachtenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:10 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Dat moet je op school doen en niet op tv.
2e helft lekker in de bus gezeten uit protest of niet?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:54 schreef Tha_Duck het volgende:
20 wedstrijden zonder publiek en 2 miljard euro boete,
Belachelijk spandoek! Dit is veel en veel erger dan kindermisbruik bijvoorbeeld en dient dan ook kei en kei hard aangepakt te worden!!!
De meesten wel. (hoop ikquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:13 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Alsof kinderen wat aannemen van die suffe leerkrachten
Teletekst!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:14 schreef tcr het volgende:
[..]
2e helft lekker in de bus gezeten uit protest of niet?
En de uitslag ook maar meteen omdraaien?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:54 schreef Tha_Duck het volgende:
20 wedstrijden zonder publiek en 2 miljard euro boete,
Belachelijk spandoek! Dit is veel en veel erger dan kindermisbruik bijvoorbeeld en dient dan ook kei en kei hard aangepakt te worden!!!
Zodra die 'geluiden' in de Kuip ook bestraft zijn...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En de uitslag ook maar meteen omdraaien?
Die uitslag mag ook wel omgedraaid worden hoor.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:32 schreef tcr het volgende:
[..]
Zodra die 'geluiden' in de Kuip ook bestraft zijn...
Is dit serieus? Want dan wil ik nog wel eens kijken in hoeverre de KNVB stand gaat houden als ze voor de rechter gesleept worden vanwege beperking van de vrijheid van meningsuiting...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:39 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Staartje voor 'hasj, coke, pillen'
Het spandoek ’Hasj, coke en pillen. Zo gaan wij zondags op pad’ dat tijdens FC Twente-FC Utrecht in vak P van de Grolsch Veste werd ontrold, komt de tukkers mogelijk op een boete te staan.
Bron
+ wanneer de KNVB aan wordt gesproken op het feit dat ze geld verdienen met het promoten van een biermerk (Jupiler). Alcohol is immers ook een drug.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:37 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Is dit serieus? Want dan wil ik nog wel eens kijken in hoeverre de KNVB stand gaat houden als ze voor de rechter gesleept worden vanwege beperking van de vrijheid van meningsuiting...
Nee joh, gewoon twente -6 Utreg +1. Dat is genoegquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En de uitslag ook maar meteen omdraaien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |