Teveel gedronken?quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:29 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh mijn hand trilt al niet meer realiseer ik me nu. Toch geen enge ziekte dus, dank voor jullie steun
Als ik mijn kurkjes omdoe.quote:
2 weken geleden ja, maar daar zal het niet van zijnquote:
Timmmmmmmquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:35 schreef Specularium het volgende:
Benieuwd wie gewonnen heeft met sjoelen.
Vind ik ook wel. Maar ja, zou me nog niks verbazen als Specularium straks gaat klagen dat het niet precies de goede kleur blauw is.quote:
Nou je het zelf al zegt. het IS inderdaad niet precies dezelfde kleur als het modkleurtje.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vind ik ook wel. Maar ja, zou me nog niks verbazen als Specularium straks gaat klagen dat het niet precies de goede kleur blauw is.
Waarom kunnen blauw en geel niet samen, trouwens?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou je het zelf al zegt. het IS inderdaad niet precies dezelfde kleur als het modkleurtje.
Dat zei ik toch, geel en blauw vloekt helemaal niet. En geel en blauw is bijelkaar groenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarom kunnen blauw en geel niet samen, trouwens?
De NS doet dat ook
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |