quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:05 schreef zoekeenleven het volgende:
Zou natuurlijk wel een ludieke actie zijn om nu 40-45 van die kakkerlakken bij AT5 door de brievenbus te gooien
TT was al weg, relax.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:06 schreef Caland het volgende:
Fijn dat er obsessief gemod wordt behalve wanneer het joden betreft. Props.
GGMM he, het meest trieste figuur van dit forum.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:06 schreef Caland het volgende:
Fijn dat er obsessief gemod wordt behalve wanneer het joden betreft. Props.
Iets te verbergen grafjood?twitter:DennisVanEersel twitterde op zondag 18-08-2013 om 15:06:14Scheidsrechter Kuipers weigert om RTV Rijnmond te woord te staan over de cruciale strafschop in De Klassieker. Zwakke beurt van de leidsman. reageer retweet
QFTquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
GGMM he, het meest trieste figuur van dit forum.
Beide teams speelden de tweede helft gewoon kut. Alsof ze er geen zin in hadden. Heb geen 1 fatsoenlijke aanval gezien in 40-45 minutenquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:07 schreef Iwanius het volgende:
Maar goed,2-1 verlies, had ook 2-2 kunnen zijn als er beter met de kansen waren omgesprongen wat Ajax was in de tweede helft rijp om te worden gesloopt. Zo.mat en statief speelden zij.
Ik neem aan dat het verder rustig blijft bij De Kuip en morgenochtend 11:00 uur bij de ochtendtraining.
Hij heeft een kleine piemolquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:08 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Iets te verbergen grafjood?twitter:DennisVanEersel twitterde op zondag 18-08-2013 om 15:06:14Scheidsrechter Kuipers weigert om RTV Rijnmond te woord te staan over de cruciale strafschop in De Klassieker. Zwakke beurt van de leidsman. reageer retweet
hoho, daar doe je een andere mod iets te kort meequote:Op zondag 18 augustus 2013 15:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
GGMM he, het meest trieste figuur van dit forum.
Steven? Die zit vast.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoho, daar doe je een andere mod iets te kort mee
Als Feyenoord een keer punten pakt denk ikquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wanneer krijgt het speelschema een update. De eerste 3 wedstrijden zijn al gespeeld.
Gewoon djoekequote:Op zondag 18 augustus 2013 15:15 schreef WHATSHESAID het volgende:
Net in Rotterdam-West geprovoceerd door een mocro in ajaxshirt, wtf.
Spelen er dan Marokkanen in Ajax 1 dan? Verbaast mij want meestal lopen ze alleen in jerseys van clubs waar Marokkanen inspelen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:15 schreef WHATSHESAID het volgende:
Vast uitshirt, die hebben wat met roze heb ik het idee.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:18 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Spelen er dan Marokkanen in Ajax 1 dan? Verbaast mij want meestal lopen ze alleen in jerseys van clubs waar Marokkanen inspelen.
Was hij alleenquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:15 schreef WHATSHESAID het volgende:
Lang verhaal kort: hij was stoned.quote:Arbiter Kuipers spreekt over 'terechte penalty'
Scheidsrechter Björn Kuipers heeft in zijn ogen de juiste beslissing genomen door na dertig minuten naar de strafschopstip te wijzen in het doelgebied van Feyenoord. De fluitist zag Ruud Vormer langs Viktor Fisher lopen, waarbij de Deen direct de slechte grasmat in de Arena opzocht. Kuipers spreekt echter over 'licht contact' en wijst eventuele beschuldigingen over een makkelijk gegeven penalty daarmee van de hand.
Kolbeinn Sightorson benutte het buitenkansje en zorgde voor de gelijkmaker. Enkele minuten later was het dezelfde speler die zijn ploeg op voorsprong bracht in de Klassieker.
Dan kan je zo door blijven janken over verschillende momenten. Ajax is genoeg benadeeld door de scheidsrechter vorig seizoen, daar hoor je niemand over piepen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:32 schreef Vasion het volgende:
Kuipers een jood natuurlijk. PSV - Ajax deed Fisher hetzelfde en kreeg geel voor een swalbe. Nu wel strafschop geven he. Hond.
Hoe dan ook. Heb me toch kunnen ergeren op het feit dat Feyenoord zo weinig creëerde.
Jawel. Dat doe jij nu toch.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan kan je zo door blijven janken over verschillende momenten. Ajax is genoeg benadeeld door de scheidsrechter vorig seizoen, daar hoor je niemand over piepen.
Logisch vorig seizoen is afgesloten..quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan kan je zo door blijven janken over verschillende momenten. Ajax is genoeg benadeeld door de scheidsrechter vorig seizoen, daar hoor je niemand over piepen.
Ik heb eigenlijk nog niemand gehoord die het wel een terechte pingel vond. Van de analisten, commentator tot (ex) voetballers. Ja, behalve Kuipers dan. Maar die heeft waarschijnlijk zelf nooit op niveau gespeeld. Ordnung muss sein enzo.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:33 schreef Devv het volgende:
Het was gewoon een terechte strafschop hoor. Als je dat niet hebt gezien, dan ben je gewoon een blinde kip.
Devv hequote:Op zondag 18 augustus 2013 15:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog niemand gehoord die het wel een terechte pingel vond. Van de analisten, commentator tot (ex) voetballers. Ja, behalve Kuipers dan. Maar die heeft waarschijnlijk zelf nooit op niveau gespeeld. Ordnung muss sein enzo.
Van halst ook, ondersteund met beelden en al. Hij liet ook even zien dat de goal van Feyenoord afgekeurd had moeten worden voor buitenspel dus eigenlijk heeft Ajax met 1-0 gewonnenquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog niemand gehoord die het wel een terechte pingel vond. Van de analisten, commentator tot (ex) voetballers. Ja, behalve Kuipers dan. Maar die heeft waarschijnlijk zelf nooit op niveau gespeeld. Ordnung muss sein enzo.
Van Halst vond het geen pingel maar ook niet slim van Vormer. Daar valt wat van te zeggen. Was trouwens geen buitenspel.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Van halst ook, ondersteund met beelden en al. Hij liet ook even zien dat de goal van Feyenoord afgekeurd had moeten worden voor buitenspel dus eigenlijk heeft Ajax met 1-0 gewonnen
Dan heb je naar een andere uitzending zitten kijken.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Halst vond het geen pingel maar ook niet slim van Vormer. Daar valt wat van te zeggen. Was trouwens geen buitenspel.
Na de tweet van Rijnmond is hij toch maar snel voor de camera verschenen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:42 schreef Vasion het volgende:
Fisher was kansloos want er stonden twee verdedigers voor hem dus laat hij zich vallen. Logische zet van hem waar de scheidsrechter nooit in mag trappen. Het feit dat hij niet wilt reageren voor camera zegt genoeg lijkt me.
Heeft inmiddels al wel gereageerd voor de camera's van RTV Rijnmond.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:42 schreef Vasion het volgende:
Fisher was kansloos want er stonden twee verdedigers voor hem dus laat hij zich vallen. Logische zet van hem waar de scheidsrechter nooit in mag trappen. Het feit dat hij niet wilt reageren voor camera zegt genoeg lijkt me.
Als je het zo bekijkt terechte penalty. Vormer heeft tenminste nimmer de intentie de bal te spelen. En het raken van de hak gaat ook niet per ongeluk ofzo.quote:
Maar hij raakt hem helemaal nietquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt terechte penalty. Vormer heeft tenminste nimmer de intentie de bal te spelen. En het raken van de hak gaat ook niet per ongeluk ofzo.
Vormer steekt ook zijn poot uit. Doet hij dat niet is het geen penalty.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt terechte penalty. Vormer heeft tenminste nimmer de intentie de bal te spelen. En het raken van de hak gaat ook niet per ongeluk ofzo.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jawel. Kijk maar even goed.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:54 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Maar hij raakt hem helemaal niet
Jawelquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:54 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Laat ik zo zeggen, Fischer is zo bezig met de bal en de twee gasten voor hem, dat hij geen idee heeft wat er achter hem gebeurt. Het zou toch raar zijn als hij ineens zo valt zonder wat te voelen, precies op het moment dat Vormer zijn voet zet?quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:55 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
3x goed gekeken, en nee nogsteeds niet
Maak straks wel even een screencappie voor je.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:55 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Je doet je best maarquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Maak straks wel even een screencappie voor je.
Vormer is een beetje de Van Bommel van PSV vorig seizoen. Een speler die denkt dat hij wat is, maar uiteindelijk is hij vaak verantwoordelijk voor puntverlies in belangrijke wedstrijden.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:59 schreef Grifte het volgende:
Ik vond het ook geen penalty, maar het is gewoon tyfusdom wat Vormer daar doet. Je weet dat de scheids 9/10 keer daarvoor een penalty geeft, waarom ga je dan in godsnaam iemand van achteren proberen te 'haken' (of wat wilde hij anders doen?) als er nog twee verdedigers pal voor die aanvaller z'n neus staan. Het was nou ook niet dat Vormer met zo'n snelheid aankwam dat hij niet af kon remmen.
Hij stak ook echt zijn poot uit, dat was het domme.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:59 schreef Grifte het volgende:
Ik vond het ook geen penalty, maar het is gewoon tyfusdom wat Vormer daar doet. Je weet dat de scheids 9/10 keer daarvoor een penalty geeft, waarom ga je dan in godsnaam iemand van achteren proberen te 'haken' (of wat wilde hij anders doen?) als er nog twee verdedigers pal voor die aanvaller z'n neus staan. Het was nou ook niet dat Vormer met zo'n snelheid aankwam dat hij niet af kon remmen.
Je hoeft iemand in beweging ook maar even aan te raken om hem uit balans te brengen. Het ziet er op vertraagde beelden vaak minder erg uit dan het in werkelijkheid is.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:59 schreef Lastpost het volgende:
Hier beelden van de aanslag, zelfs zo heb ik nog m'n twijfels.![]()
[ afbeelding ]
quote:Tijdens de wedstrijd stond Kuipers dichtbij het voorval. 'Ik stond prima in positie, op een meter of vijf a zes. Ik zag Vormer komen en Fischer gaan. Hij maakte licht contact met hem door op zijn hak te staan.'
Kuipers vond ook na het treffen dat hij de juiste beslissing had genomen. 'In het veld was het duidelijker voor mij, op de beelden moeilijker, maar ik zie nog steeds contact. Hij (Fischer, red) valt wel makkelijk, maar het is wel een strafschop.'
Vorig jaar uit deze zelfde wedstrijden ook maar één punt gehaald, dusja. Geen reden voor paniek.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:57 schreef Scorpie het volgende:
Magoed, 17e plek, nul punten uit 3, doelsaldo van -5 en jullie kankeren op de scheids, tis maar waar je prioriteiten liggen.
Fischer zijn hak ging dus zomaar uit het niets uit zijn schoen. Aha, duidelijk.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:54 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Jullie seizoensstart was ook zwaar. Komende vijf wedstrijden speelt Feyenoord er vier thuis tegen tegenstanders van het formaat waar PSV vooralsnog tegen heeft gespeeld. De enige uitwedstrijden is tegen NEC, de enige ploeg die onder jullie staat. Maar ja, komen vijf wedstrijden dus 15 punten voor jullie lijkt me.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vorig jaar uit deze zelfde wedstrijden ook maar één punt gehaald, dusja. Geen reden voor paniek.
Vind jij dat leuk ja? Foei Jaleesaquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:09 schreef JaleesaJoia het volgende:
http://m.at5.nl/artikelen(...)-door-groene-rookbom
Ik werk in de ArenA toch. Ik stond midden in de actie..quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vind jij dat leuk ja? Foei Jaleesa
Ajax speelt thuis, jullie zitten op internet, tis maar waar je prioriteiten liggen..quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:57 schreef Scorpie het volgende:
Magoed, 17e plek, nul punten uit 3, doelsaldo van -5 en jullie kankeren op de scheids, tis maar waar je prioriteiten liggen.
van Halst liet het zien in de rust, het was terecht dus klaar.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:55 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Echt he! Net als bij Verhoek, daar komt toch een dreiging vanaf...quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:21 schreef Typisch het volgende:
Die Te Vrede is ook wel echt een toevoeging elke keer als hij er in komt trouwens.
Weet ik toch skatjequote:Op zondag 18 augustus 2013 16:12 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik werk in de ArenA toch. Ik stond midden in de actie..
Het zou wel mooi zijn, maar gaat niet gebeuren ben ik bang.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:47 schreef WhateverWhatever het volgende:
Feyenoord in de JL volgend jaar!
Ik neem aan dat dit sarcastisch isquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:50 schreef Caland het volgende:
De arena was trouwens stijf uitverkocht. Geen lege plek te zien. Zoals het hoort bij de klassieker. Dat mag ook wel eens gezegd worden.
[ afbeelding ]
Nee hoe kom je daar nou toch bij. Ben bloedserieus.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit sarcastisch is
quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee hoe kom je daar nou toch bij. Ben bloedserieus.
Het komt vaak voor dat mensen 10-15 minuten te laat zijn. Zegt ook genoeg dat je een plaatje post van de 7e minuut.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:50 schreef Caland het volgende:
De arena was trouwens stijf uitverkocht. Geen lege plek te zien. Zoals het hoort bij de klassieker. Dat mag ook wel eens gezegd worden.
[ afbeelding ]
Feyenoord heeft een goede kans tegen Kuban. Fysieke ploegen liggen Feyenoord wel.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:59 schreef Grifte het volgende:
Kuban Krasnodar vandaag 1-0 verloren van CSKA Moskou, daarmee de ongeslagen reeks van 26 duels tot een einde.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee hoe kom je daar nou toch bij. Ben bloedserieus.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het komt vaak voor dat mensen 10-15 minuten te laat zijn. Zegt ook genoeg dat je een plaatje post van de 7e minuut.
Uhuh.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het komt vaak voor dat mensen 10-15 minuten te laat zijn. Zegt ook genoeg dat je een plaatje post van de 7e minuut.
We zullen straks we zien hoeveel mensen er in het stadion zaten, als de cijfers bekend zijn.quote:
Bij ons over het algemeen zelfs 40-45 minuten, maar dat komt door dat verouderde stadion en die rotte binnenstad.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het komt vaak voor dat mensen 10-15 minuten te laat zijn.
De cijfers zijn altijd prima en je weet heel goed hoe dat komt.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
We zullen straks we zien hoeveel mensen er in het stadion zaten, als de cijfers bekend zijn.
Je bent bekend met het feit dat Ajax het aantal verkochte plaatsen doorgeeft en niet het aantal fysiek aanwezige supporters?quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
We zullen straks we zien hoeveel mensen er in het stadion zaten, als de cijfers bekend zijn.
Bron: NRCnextquote:Ajax meldt na iedere eredivisiewedstrijd het aantal verkochte kaarten: automatisch alle seizoenkaarthouders (dit seizoen ruim 42.500), de losse verkoop en de verkochte skyboxplaatsen en business seats. Maar er is altijd een deel dat niet komt, erkent de woordvoerder van Ajax, het werkelijke aantal is dus lager.
Het aantal mensen dat de wedstrijd daadwerkelijk bezoekt ligt dus lager. Door bij binnenkomst het kaartje of seizoenkaart te scannen meet Ajax hoeveel mensen er feitelijk naar een duel zijn geweest. Dit aantal is vóór het eindsignaal bekend. Toch meldt Ajax het aantal verkochte kaarten, niet het feitelijke bezoekersaantal.
Volgens diverse media bedroeg het aantal toeschouwers bij Ajax-FC Utrecht afgelopen zondag 45.880. In werkelijkheid passeerden 29.200 mensen de toegangspoortjes in de Arena, zo blijkt uit cijfers van Ajax. Een no show (wel betaald, niet gekomen) van 36 procent. Er kwamen minder mensen doordat het erg koud was, zegt de woordvoerder. De verschillen zijn vaker fors, blijkt uit een overzicht van de zeventien thuiswedstrijden in de eredivisie van Ajax vorig seizoen. In totaal waren voor al deze duels 829.738 plaatsen verkocht, maar slechts 659.430 mensen kwamen daadwerkelijk naar het stadion: een no show van 21 procent. Uitschieter naar beneden was de wedstrijd tegen NEC op 4 december 2010. Er kwamen 21.706 mensen naar de wedstrijd, terwijl er 47.923 kaarten waren verkocht een no show van 55 procent.
Ik denk vooral omdat de meeste Feyenoordsupporters het maar één helft kunnen aanzien om Feyenoord te zien klungelen en prutsen,quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:03 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Bij ons over het algemeen zelfs 40-45 minuten, maar dat komt door dat verouderde stadion en die rotte binnenstad.
Vertel eens knul: wat is daar te zien?quote:
Gaskraan werd open gedraaid.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:05 schreef Morendo het volgende:
[..]
Vertel eens knul: wat is daar te zien?
Liever kampioen met een half leeg stadion dan een vol stadion en geen enkele prijs.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:03 schreef nostra het volgende:
[..]
De cijfers zijn altijd prima en je weet heel goed hoe dat komt.
Niet dat het voor de rest iets boeit, wel iets anders om je zorgen om te maken dan de opkomst van het Ajax-publiek.
Daarom zijn ze na enkele jaren overgelopen naar FC Twente?quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:03 schreef Lastpost het volgende:
Iets dat Feyenoord overigens ook doet, maar daar komen de mensen wel gewoon opdagen.
Bron graag.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Daarom zijn ze na enkele jaren overgelopen naar FC Twente?
Daarom ben je ook overgestapt naar Ajax naast je echte clubje Heerenveen. Fijn dat je dat nog even duidelijk maakt. Of je nu weer op kunt donderen, dankje.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Liever kampioen met een half leeg stadion dan een vol stadion en geen enkele prijs.
Beetje chagrijnig Typisch? Met je overschatte legioen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daarom ben je ook overgestapt naar Ajax naast je echte clubje Heerenveen. Fijn dat je dat nog even duidelijk maakt. Of je nu weer op kunt donderen, dankje.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Beetje chagrijnig Typisch? Met je overschatte legioen.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:10 schreef Typisch het volgende:
Of je nu weer op kunt donderen, dankje.
Het is de laatste strohalm waar Feyenoorders zich stevig aan vastklampen. Ze denken: als we maar gewoon stellig supporter blijven en de Kuip in ere houden gaat de club nooit verloren. Maar het lijkt inmiddels een kwestie van tijd.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Aldus de man die tweewekelijks in het Abe Lenstra zit.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Liever kampioen met een half leeg stadion dan een vol stadion en geen enkele prijs.
Ik reageer alleen op de zoveelste Ajax-fans bash.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja. Leuk geweest.
Als je verder niks inhoudelijks toevoegt moet je idd wegwezen.
Niet echt. Je verandert inhoud in gebash. Verder in feedback.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik reageer alleen op de zoveelste Ajax-fans bash.
Om vervolgens dit te typenquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Sneuneus ben je ook.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Een beetje hypocriet, aangezien de meeste ''eckte Feyenoorders'' vaak op Fok! zitten als Feyenoord thuis speelt.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Het lijkt me redelijk relevant als zoiets uit jouw mond komt. Jij geeft het begrip nepsupporter een compleet nieuwe dimensie. Vandaar, dus.
Niets mis met fans hoor, ik was ook tijdenlang fan van Smiths chips totdat ze iets veranderde, toen ben ik gewoon overgestapt op Croky.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik denk dat er in dit topic veruit de meeste users zijn met een seizoenkaart (van de top 3/4), verhoudingsgewijs.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Een beetje hypocriet, aangezien de meeste ''eckte Feyenoorders'' vaak op Fok! zitten als Feyenoord thuis speelt.
Ja drie vrienden van me zijn in het rampseizoen van Mario Been ook overgestapt van Feyenoord naar Twente. Maar goed, zoals ik al zei, het zegt niets over de club, want elke club heeft dat soort supporters.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:15 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Niets mis met fans hoor, ik was ook tijdenlang fan van Smiths chips totdat ze iets veranderde, toen ben ik gewoon overgestapt op Croky.
Het heet tegenwoordig Lays, ik moet zeggen dat zij weer een goede vibe rond het merk hebben kunnen brengen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:15 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Niets mis met fans hoor, ik was ook tijdenlang fan van Smiths chips totdat ze iets veranderde, toen ben ik gewoon overgestapt op Croky.
quote:
quote:
Ik voel me niet aangesproken.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Een beetje hypocriet, aangezien de meeste ''eckte Feyenoorders'' vaak op Fok! zitten als Feyenoord thuis speelt.
Dan misschien toch maar weer eens overstappen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:16 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Het heet tegenwoordig Lays, ik moet zeggen dat zij weer een goede vibe rond het merk hebben kunnen brengen.
Fixed.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja drie vrienden van me zijn in het rampseizoen van Mario Been ook overgestapt van Feyenoord naar Twente. Maar goed, zoals ik al zei, het zegt niets over de club, want elke club heeft dat soort supporters fans.
Fixed.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja drie vrienden van me zijn in het rampseizoen van Mario Been ook overgestapt van Feyenoord naar Twente. Maar goed, zoals ik al zei, het zegt niets over de club, maar meer over mijn vrienden.
Triest jaquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:17 schreef -jos- het volgende:
Kom net een filmpje tegen, hoe sneu is dit dan...
AT5 'haalt uit' naar Feyenoordsupporters
Amsterdamse omroep maakt item 'Kale en Kokkie kopen Kakkerlakken' waarin Feyenoorders met kakkerlakken worden vergeleken
http://www.joop.nl/kijk-n(...)feyenoordsupporters/
Die krijgen inderdaad (terecht) veel kritiek in de media. Maar ergens kan ik er wel om lachen.quote:
Altijd grappig om te zien dat Feyenoorders hun hoofd in het zand steken en net doen of er bij Feyenoord geen successupporters zijn. Nu al vergeten dat vorige week tegen FC Twente honderden fans vroegtijdig de Kuip verlieten?quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:18 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dan misschien toch maar weer eens overstappen.
[..]
Fixed.
Dat is ook niet vreemd als je 15 bent.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die krijgen inderdaad (terecht) veel kritiek in de media. Maar ergens kan ik er wel om lachen.
hihi wietquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:21 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat is ook niet vreemd als je 15 bent.
Godverdomme, wat ben jij dom zegquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Altijd grappig om te zien dat Feyenoorders hun hoofd in het zand steken en net doen of er bij Feyenoord geen successupporters zijn. Nu al vergeten dat vorige week tegen FC Twente honderden fans vroegtijdig de Kuip verlieten?
Trouwens als de Kuip steeds zo bomvol zit met 51.000 mensen, waar komen dan die financiële problemen steeds vandaan?
quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Altijd grappig om te zien dat Feyenoorders hun hoofd in het zand steken en net doen of er bij Feyenoord geen successupporters zijn. Nu al vergeten dat vorige week tegen FC Twente honderden fans vroegtijdig de Kuip verlieten?
Trouwens als de Kuip steeds zo bomvol zit met 51.000 mensen, waar komen dan die financiële problemen steeds vandaan?
Het is grappig omdat een gerespecteerde zender als AT5 dit soort ongein uitzend.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:21 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat is ook niet vreemd als je 15 bent.
Fixed!quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:21 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Godverdomme, wat is het Feyenoordbeleid dom zeg
Gerespecteerde zender?quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het is grappig omdat een gerespecteerde zender als AT5 dit soort ongein uitzend.
Maakt het extra triest. En het is slechts een regionaal omroepje, geen landelijk medium.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het is grappig omdat een gerespecteerde zender als AT5 dit soort ongein uitzend.
K GA NU WEER OP HARDCOREHOOLIGAN POSTE !!quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
SOW WS WEER FLINK BLOUW VAN8 IN DE LOBBY
Oja, uit het buitenlandquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:22 schreef Grifte het volgende:
Het is juist vaak heel rustig in dit topic als Feyenoord-thuis speelt, aangezien de meesten hier een seizoenskaart hebben (als Happel dat plaatje even update in de OP valt dat wel op). Vaak zijn het juist de Feijenoorders uit het buitenland die hier tijdens de wedstrijd reageren.
Maar afijn
Ik kom uit Zwolle en heb een SCC.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Oja, uit het buitenland![]()
![]()
Alsof er in een straal van 10 km buiten Rotterdam nog Feyenoordsupporters te vinden zijn.....maar misschien nog wel ''fans''
quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Yooo representquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
![]()
[b]Alsof er in een straal van 10 km buiten Rotterdam nog Feyenoordsupporters te vinden zijn[/b].....maar misschien nog wel ''fans''
Als RTV Rijnmond over joden etc. een item had gemaakt gerelateerd aan Ajax stond het hele land in rep en roer. Dat is natuurlijk ook paar tikkies erger maar ik snap de verontwaardiging wel. Kan ik er nog wel om lachen? Natuurlijk kan dit niet. Denk dat dit een beetje popie-jopie gedrag is, beetje goodwill kweken onder Amsterdammers.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:22 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Maakt het extra triest. En het is slechts een regionaal omroepje, geen landelijk medium.
Bij Feyenoord zijn ook genoeg fans/bezoekers die liever een andere club opzoeken of thuis gaan kijken op het moment er niet om de prijzen wordt gestreden en/of het voetbal nergens over gaat. Dat ontken ik nergens.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Heb ik al een keer aangegeven, maar als ik dat weer doe wordt mijn post vast verwijderd.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat weten we al iets langer dan vandaag. Wat is je punt neusje?
Bedankt dat je het even uitlegt.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als RTV Rijnmond over joden etc. een item had gemaakt gerelateerd aan Ajax stond het hele land in rep en roer. Dat is natuurlijk ook paar tikkies erger maar ik snap de verontwaardiging wel. Kan ik er nog wel om lachen? Natuurlijk kan dit niet. Denk dat dit een beetje popie-jopie gedrag is, beetje goodwill kweken onder Amsterdammers.
Wat wil je nou?quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Heb ik al een keer aangegeven, maar als ik dat weer doe wordt mijn post vast verwijderd.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als RTV Rijnmond over joden etc. een item had gemaakt gerelateerd aan Ajax stond het hele land in rep en roer. Dat is natuurlijk ook paar tikkies erger maar ik snap de verontwaardiging wel. Kan ik er nog wel om lachen? Natuurlijk kan dit niet. Denk dat dit een beetje popie-jopie gedrag is, beetje goodwill kweken onder Amsterdammers.
Comedy jasje. Prima.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Beverwijk reconstrueren met Peter Beense als Picorni en Churandy Martina als de overige Ajax hooligans.
Oke man, hilarisch.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
![]()
Alsof er in een straal van 10 km buiten Rotterdam nog Feyenoordsupporters te vinden zijn.....maar misschien nog wel ''fans''
Geen dank.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Bedankt dat je het even uitlegt.
De ondertiteling ontbreekt.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:17 schreef -jos- het volgende:
Kom net een filmpje tegen, hoe sneu is dit dan...
AT5 'haalt uit' naar Feyenoordsupporters
Amsterdamse omroep maakt item 'Kale en Kokkie kopen Kakkerlakken' waarin Feyenoorders met kakkerlakken worden vergeleken
http://www.joop.nl/kijk-n(...)feyenoordsupporters/
Mijn punt is dus dat Feyenoord zich maar eens moet realiseren dat je niet kunt blijven zeggen dat je een grote club bent als je stadion vol zit terwijl sportief, financieel en beleidsmatig succes uitblijft.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wat wil je nou?Ga lekker weg als je niks zinnigs te melden hebt.
Tja een item over het verdelgen van kakkerlakken vs het verdelgen van joden.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ruim 75% van alle seizoenkaarthouders komt anders gewoon uit Zuid-Holland bij Feyenoord.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:27 schreef Caland het volgende:
Volgens mij komt 30 of 40 procent van de seizoenskaarthouders niet uit Zuid-Holland. Dat is toch een vrij groot deel. Al moet ik ook weer niet ingaan op een kansloze troll zonder enige feitenkennis.
Ik zie elke week weer ladingen supporters uit o.a. Friesland en Groningen in de trein.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:27 schreef Caland het volgende:
Volgens mij komt 30 of 40 procent van de seizoenskaarthouders niet uit Zuid-Holland. Dat is toch een vrij groot deel. Al moet ik ook weer niet ingaan op een kansloze troll zonder enige feitenkennis.
Heb jij dat kaartje nog? Was hem aan het zoeken zonder succes.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:28 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ruim 75% van alle seizoenkaarthouders komt anders gewoon uit Zuid-Holland bij Feyenoord.
Ik vind het sowieso triest om te praat over verdelgen van....zowel supporters van Ajax als Feyenoord zijn gewoon mensen dus een beetje respect mag wel.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Tja een item over het verdelgen van kakkerlakken vs het verdelgen van joden.
Wat kan er misgaan
Even spitten in het archief hoor.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb jij dat kaartje nog? Was hem aan het zoeken zonder succes.
En de overige 25% uit West Brabant en Zeeland?quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb jij dat kaartje nog? Was hem aan het zoeken zonder succes.
Grootste gedeelte uit Gelderland denk ik.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En de overige 25% uit West Brabant en Zeeland?
Nee, overal uit Nederland. Ik nu niet meer maar toen ik nog wel elke 2 weken de trein in ging, of met de auto ging, vanaf vertrekpunt uit Twente naar Rotterdam was je nooit de enige Feyenoorder op weg.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Betuwe is ook wel redelijk Feyenoord gebied.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt, want een discussie over wat de beste club is, is inmiddels zinloos geworden. Elke keer als je daar over praat wordt het onderwerp direct of indirect teruggeleid op de supporters/aanhang/stadion.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:31 schreef Enchanter het volgende:
Hey een topic over wie de beste , stoerste , trouwste, meeste supporters heeft topic
En vergeet Renkum niet.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Betuwe is ook wel redelijk Feyenoord gebied.
Ah, vandaar dat jij hier zo vaak komt.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt, want een discussie over wat de beste club is, is inmiddels zinloos geworden. Elke keer als je daar over praat wordt het onderwerp direct of indirect teruggeleid op de supporters/aanhang/stadion.
Want voetbalinhoudelijk praten is te pijnlijk geworden voor Feyenoorders hier, dat zegt ook genoeg.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:34 schreef onlogisch het volgende:
Wat heb ik vanmiddag weer genoten van Immers. Wat een beest is dat toch
Samen met Vormer wel man of the match.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:34 schreef onlogisch het volgende:
Bij die lompe harkactie waarbij ie geel kreeg, ook serieus verontwaardigt naar die scheids van ; Ja maar wat deed ik nou verkeerd????quote:
Ik ook, hij heeft vaker een bal gegeven aan Ajaxspelers dan onze eigen middenveldersquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:34 schreef onlogisch het volgende:
Wat heb ik toen lopen schelden zeg, wat een bosmongool.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij die lompe harkactie waarbij ie geel kreeg, ook serieus verontwaardigt naar die scheids van ; Ja maar wat deed ik nou verkeerd????______!
Loserquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik ook, hij heeft vaker een bal gegeven aan Ajaxspelers dan onze eigen middenvelders
Geniaal hoe die steeds achter de feiten aan weet te lopen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:34 schreef onlogisch het volgende:
Een Immers kan mijn inziens niet eens mee bij een ASWH, DOVO, IJselmeervolgens etc.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik ook, hij heeft vaker een bal gegeven aan Ajaxspelers dan onze eigen middenvelders
Want? Ajax speelde dramatisch hoor, zeker Schöne. Als er één dag was geweest dat jullie van ons konden winnen in de ArenA was het vandaag.quote:
Jullie hadden het programma niet mee.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:40 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ach er komen nog een boel wedstrijden.
Dus jij bent supporter van een club, alleen omdat ze veel prijzen winnen?quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hij is fan, geen supporter.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus jij bent supporter van een club, alleen omdat ze veel prijzen winnen?
Ook dat en goed werk kost tijd, verder zijn hardlopers meestal doodlopers.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jullie hadden het programma niet mee.
PEC gaat inderdaad terugvallen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ook dat en goed werk kost tijd, verder zijn hardlopers meestal doodlopers.
Meer dan genoeg hier in de buurt (65 km van Rotterdam).quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
![]()
Alsof er in een straal van 10 km buiten Rotterdam nog Feyenoordsupporters te vinden zijn....
ah, iemand was mij voorquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Betuwe is ook wel redelijk Feyenoord gebied.
In ieder geval landelijk verspreid.
Over een wedstrijd of 15 zijn de verhoudingen wat duidelijker, er hebben wel vaker middelmatige clubjes een tijd bovenaan gestaan in het begin van de competitie.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PEC gaat inderdaad terugvallen.
Er zijn er sowieso paar uit Oss.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:47 schreef Lastpost het volgende:
Kan het plaatje niet meer vinden Caland, weet nog wel dat het bij Feyenoord 50/50 is, dus de helft van onze wedstrijdbezoekers bestaat uit mensen buiten Zuid-Holland en van alle seizoenskaarthouders is zo'n 75% Zuid-Hollander.
Dan kun je dus prima spreken van supporters (!) buiten onze stadsgrenzen, vele duizenden zelfs met 25% seizoenskaarthouders en de halve bezetting aan mensen elders uit het land.
Een PSV heeft bijvoorbeeld van de 32.000 seizoenskaarten slechts een krappe 4000 houders buiten Noord-Brabant, waarvan er ook nog ruim 1500 uit Limburg komen.
De verbazing bij Immers was wel grappig te noemen. Zo'n klapjosti als je dan nieteens in de gaten hebt dat je gewoon terecht geel krijgtquote:
Goede 3e post manquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:58 schreef XeXoXa het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan niet voetballen en je gaat ook met die kleur badslippers op een slecht grasmat in de Arena lopen, En dan krijg je gele kaart en dan ga je met je hagenezen kop boos naar scheidsrechter kijken op de manier van ik ga jou na de wedstrijden vermoorden. Is allemaal niet zo slim van Tim.
Te kort om een oordeel te geven.quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:06 schreef Vasion het volgende:
Maar goed dat Armenteros in zijn plek kwam. Wat vonden jullie van hem?
Ik wil hem een hele wedstrijd zien. Vanmiddag heeft ie iig geen bal geraakt.quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:06 schreef Vasion het volgende:
Maar goed dat Armenteros in zijn plek kwam. Wat vonden jullie van hem?
Dat blijkt wel uit je antwoord. Hij heeft misschien 3 keer de bal geraakt.quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:13 schreef Anosmos het volgende:
Ik vond Armenteros gewoon goed, zeker technisch. Maar goed, ik ben geen kenner.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:56 schreef Lastpost het volgende:
Bij deze in ieder geval de cijfers: Verspreiding van de seizoenskaarthouders bij de traditionele top 3 (Jaar: 2006).
PSV
Belgie: 550
Deze bedoel je denk ik?quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:47 schreef Lastpost het volgende:
Kan het plaatje niet meer vinden Caland, weet nog wel dat het bij Feyenoord 50/50 is, dus de helft van onze wedstrijdbezoekers bestaat uit mensen buiten Zuid-Holland en van alle seizoenskaarthouders is zo'n 75% Zuid-Hollander.
Dan kun je dus prima spreken van supporters (!) buiten onze stadsgrenzen, vele duizenden zelfs met 25% seizoenskaarthouders en de halve bezetting aan mensen elders uit het land.
Een PSV heeft bijvoorbeeld van de 32.000 seizoenskaarten slechts een krappe 4000 houders buiten Noord-Brabant, waarvan er ook nog ruim 1500 uit Limburg komen.
twitter:FRFC1908 twitterde op zondag 18-08-2013 om 18:21:45HAHAHA Nog mooier dan de groene rookbom? Buiten het stadion zijn diverse Snavels uitgekleed door @Vak_W (letterlijk: INLEVEREN DIE JODENPET) reageer retweet
twitter:FRFC1908 twitterde op zondag 18-08-2013 om 18:25:14Welk Vak zit jij? Vak 126? Dat was toch met dat spandoek tegen Vak W? Ja man! Inleveren dat kk shirt!! http://t.co/wr4uK8x9vq reageer retweet
twitter:Vak_W twitterde op zondag 18-08-2013 om 18:25:14RT @FRFC1908: @Vak_W Eindbazen. http://t.co/uQYDuBlGcw reageer retweet
Ook wat lastiger he, over het algemeen zit er meer dagjesvolk in de ArenA.quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:53 schreef Caland het volgende:
Die ludieke acties worden wel steeds geiniger. Vorig jaar dat spandoek, nu die rookbom.
Zal je in de Kuip niet snel zien gelukkig.
Hoezo dat gewoon heerlijke actie weerquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:55 schreef Adames het volgende:
Die rookbom was wel gaar. Sneuzel die zo'n bommetje afstak en direct werd overrompeld.
gedaan door een mager 17 jarig menneke. Had daarna de angst in zijn ogenquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:08 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
Hoezo dat gewoon heerlijke actie weer
Voor een jochie van 17 helemaal een bazenactie.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:17 schreef Adames het volgende:
[..]
gedaan door een mager 17 jarig menneke. Had daarna de angst in zijn ogen
was je erbij dan?quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:17 schreef Adames het volgende:
[..]
gedaan door een mager 17 jarig menneke. Had daarna de angst in zijn ogen
Je ziet ook dat Bojan hem in de mond wil nemen trouwens.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:31 schreef Devv het volgende:
Je ziet hier overigens duidelijk dat Fischer wel degelijk op zijn hak getrapt is, dus die hele discussie over de strafschop kan ook weer de prullenbak in.
[ afbeelding ]
haha laat me niet lachen hij heeft zijn schoen nog aan hoor die is niet uitgeweest zoals hij zelf beweerdquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:31 schreef Devv het volgende:
Je ziet hier overigens duidelijk dat Fischer wel degelijk op zijn hak getrapt is, dus die hele discussie over de strafschop kan ook weer de prullenbak in.
[ afbeelding ]
Jezus wat triest.quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:52 schreef Caland het volgende:
twitter:FRFC1908 twitterde op zondag 18-08-2013 om 18:21:45HAHAHA Nog mooier dan de groene rookbom? Buiten het stadion zijn diverse Snavels uitgekleed door @Vak_W (letterlijk: INLEVEREN DIE JODENPET) reageer retweet
twitter:FRFC1908 twitterde op zondag 18-08-2013 om 18:25:14Welk Vak zit jij? Vak 126? Dat was toch met dat spandoek tegen Vak W? Ja man! Inleveren dat kk shirt!! http://t.co/wr4uK8x9vq reageer retweet
[ afbeelding ]twitter:Vak_W twitterde op zondag 18-08-2013 om 18:25:14RT @FRFC1908: @Vak_W Eindbazen. http://t.co/uQYDuBlGcw reageer retweet
[ afbeelding ]
Als je op het veld kansloos bent dan moet je wat.quote:
Ludiek ja. Buiten Zuid staan wachten neem ik aan?quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:52 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Vak_W twitterde op zondag 18-08-2013 om 18:25:14RT @FRFC1908: @Vak_W Eindbazen. http://t.co/uQYDuBlGcw reageer retweet
[ afbeelding ]
Nee joh. Gewoon na de wedstrijd rondom de arena.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:38 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ludiek ja. Buiten Zuid staan wachten neem ik aan?
Zo kansloos was Feyenoord anders niet.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:37 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Als je op het veld kansloos bent dan moet je wat.
Je moet je ogen gewoon eens na laten kijken.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:34 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
haha laat me niet lachen hij heeft zijn schoen nog aan hoor die is niet uitgeweest zoals hij zelf beweerd
Jij ook, anders was je niet in dit topic geraakt.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:40 schreef Devv het volgende:
[..]
Je moet je ogen gewoon eens na laten kijken.
Doet me een beetje denken aan die 410'ers vorig jaar met hun opgefrommelde doekie tijdens de phoxy-express. Alleen is dit nog een graadje triesterquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee joh. Gewoon na de wedstrijd rondom de arena.
Verkopen ze nog steeds ouwe meuk ja.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:42 schreef Devv het volgende:
[..]
Die shirtjes hebben ze stiekem gewoon in de fanshop gekocht.
Ik ben Ajacied en had het zeker niet makkelijk verwacht. Het is gewoon niet best van Feyenoord dat ze een dramatisch Ajax in de 2 helft geen pijn hebben kunnen doen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zo kansloos was Feyenoord anders niet.
Vond dat Ajax het verrassend moeilijk had met Feyenoord. In ieder geval meer dan ik had verwacht, en zéker meer dan de meeste Ajacieden hadden verwacht.
Gedurfder vooral.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan die 410'ers vorig jaar met hun opgefrommelde doekie tijdens de phoxy-express. Alleen is dit nog een graadje triester
Dat wel. Alleen zie ik nu een lief klein meisje huilend op de bank voor mequote:Op zondag 18 augustus 2013 19:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Gedurfder vooral.
Kan er wel om lachen. Net als dat rookbommetje.
Die hebben ze waarschijnlijk al een tijd in de kast liggen, naast hun Ajax pyjama.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Verkopen ze nog steeds ouwe meuk ja.
Dat zouden jullie doen ja wij nietquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:42 schreef Devv het volgende:
[..]
Die shirtjes hebben ze stiekem gewoon in de fanshop gekocht.
Grote jongens uithangen en alles blurren. Stoer hoor, you're the men.quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:52 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
dat deden jullie niet vorig jaarquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:02 schreef nostra het volgende:
[..]
Grote jongen uithangen en alles blurren. Stoer hoor, you're the men.
Ik ben niet "jullie".quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:03 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
dat deden jullie niet vorig jaar
jij zegt Grote jongens uithangen en alles blurren. Stoer hoor, you're the men.Terwijl ze dat bij jullie ook deden vorig jaar en nee ik heb niet persoonlijk tegen jouquote:
Ja, dat dus. Dat komt wel ontzettend treurig over. Het zou me niks verbazen als ze de shirtjes gekocht hebben.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:02 schreef nostra het volgende:
[..]
Grote jongens uithangen en alles blurren. Stoer hoor, you're the men.
Ik ben geen Ajacied, maar Feyenoorder. Dat bedoelde ik meer.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:05 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
jij zegt Grote jongens uithangen en alles blurren. Stoer hoor, you're the men.Terwijl ze dat bij jullie ook deden vorig jaar en nee ik heb niet persoonlijk tegen jou
Ja toch niet dan.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:02 schreef nostra het volgende:
[..]
Grote jongens uithangen en alles blurren. Stoer hoor, you're the men.
Wat is er stoer aan om andermans spullen te stelen?quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:52 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje voetbalhumor, moet kunnen. Laat gaan.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat is er stoer aan om andermans spullen te stelen?
Is toch een beetje een sport om met souvenirs thuis te komen? Vlaggetje hier, sjaaltje daar..quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat is er stoer aan om andermans spullen te stelen?
ah zo dat wist ik niet sorry daarvoorquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:08 schreef nostra het volgende:
[..]
Ik ben geen Ajacied, maar Feyenoorder. Dat bedoelde ik meer.
Dit dus..quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje voetbalhumor, moet kunnen. Laat gaan.
Als het van hooligan naar hooligan is...oke, maar anders is het gewoon zielig.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach. Moeten ze maar geen Ajaxshirt aandoenquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als het van hooligan naar hooligan is...oke, maar anders is het gewoon zielig.
Ontzettend triest zeg.quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:52 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen jammer dat dit voor Abou en z'n makkers reden is om langer uitsupporters te weren...quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:52 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:52 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Buiten het veld maken Feyenoorders blijkbaar de mooiste dingen mee.... Zometeen lekker belletje trekken bij het bejaardentehuis?quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:53 schreef Caland het volgende:
Die ludieke acties worden wel steeds geiniger. Vorig jaar dat spandoek, nu die rookbom.
Zal je in de Kuip niet snel zien gelukkig.
Politiebewakingquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja toch niet dan.
Nog leuker is als je het blurt, Feyenoorders er vervolgens toch achter komen wie het zijn en je daarna kan verhuizen.
Want in welk opzicht is dat slim/leuk?quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:25 schreef Lastpost het volgende:
Zie het ook al helemaal voor me, groep van ruim 10 man die een onschuldige broodtrommel-fan z'n shirt afhandig maken en trots lopen doen.![]()
Wees dan zo'n idioot als ik en zing gewoon met 4 man het hand in hand bij Jong Ajax-Jong Feyenoord ten midden van die door gesnoven debielen.
Waar maak je je druk om?quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Want in welk opzicht is dat slim/leuk?
Zo kun je de plank voor het hoofd testen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk het antwoord. Ik zit met stijgende verbazing naar intense treurnis te loeren.quote:
leuker dan jou trieste leventjequote:Op zondag 18 augustus 2013 21:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jij haalt je plezier uit andere dingen, dus nogmaals mijn vraag: Waarom maak je je er druk om?quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk het antwoord. Ik zit met stijgende verbazing naar intense treurnis te loeren.
De kosten wegen niet op tegen de baten, dus wat mij betreft houden ze hier nog vele jaren aan vast.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Alleen jammer dat dit voor Abou en z'n makkers reden is om langer uitsupporters te weren...
Gastquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik gniffel hier en daar, maar ik weet niet of dat onder druk maken valt?quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij haalt je plezier uit andere dingen, dus nogmaals mijn vraag: Waarom maak je je er druk om?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, dus.
Ik heb ook nog een Ajaxshirtje ergens liggen van een avondje stappen. Toch altijd weer een glimlach als ik dat vodje zie liggen.quote:
quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik gniffel hier en daar, maar ik weet niet of dat onder druk maken valt?Blijkbaar zit je er nogal mee dat mensen hier het een mooie actie vinden. Is een soort van voetbalbeleving die een psv-aanhanger vreemd is. Is niet erg hoor. Kan je verder ook weinig aan doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeker. Maatje van me heeft ook nog ergens een afca vest liggen van een avondje stappen in Wageningen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een Ajaxshirtje ergens liggen van een avondje stappen. Toch altijd weer een glimlach als ik dat vodje zie liggen.
Mooie dingen toch.
Als je een tokkie bent wel waarschijnlijk, ik vind het intens triest.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een Ajaxshirtje ergens liggen van een avondje stappen. Toch altijd weer een glimlach als ik dat vodje zie liggen.
Mooie dingen toch.
Ja helemaal mee eens. Je moet gewoon normaal gekleed gaan als je de kroeg induikt.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je een tokkie bent wel waarschijnlijk, ik vind het intens triest.
Jullie pikken ook wel de hooligans van de tegenpartij eruit he.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:44 schreef Happel het volgende:
Zeker. Maatje van me heeft ook nog ergens een afca vest liggen van een avondje stappen in Wageningen.
Ja, als het een Feyenoorder was geweest had je vast ook z'n shirt afgepakt, moet hij maar normaal doenquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja helemaal mee eens. Je moet gewoon normaal gekleed gaan als je de kroeg induikt.
Levensgevaarlijk die studenten daar.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:47 schreef Morendo het volgende:
[..]
Jullie pikken ook wel de hooligans van de tegenpartij eruit he.
Streng doch rechtvaardig. Zo ben ik.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, als het een Feyenoorder was geweest had je vast ook z'n shirt afgepakt, moet hij maar normaal doen
Zo stoer zijn ze!quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:47 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hij was wel 2 bij 2 meter hoor.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:47 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hoef je toch geen hooligan voor te zijn. Gewoon een stukje opvoeding.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:47 schreef Morendo het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel met eens, rondlopen in een voetbalshirt doe je maar op het veld.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoef je toch geen hooligan voor te zijn. Gewoon een stukje opvoeding.
Op die manier een keer een krat bier gewonnen. Maatje zei dat ik m'n rug niet durfde te laten fotograferen op een thuisvak in een volle arena..quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:25 schreef Lastpost het volgende:
Zie het ook al helemaal voor me, groep van ruim 10 man die een onschuldige broodtrommel-fan z'n shirt afhandig maken en trots lopen doen.![]()
Wees dan zo'n idioot als ik en zing gewoon met 4 man het hand in hand bij Jong Ajax-Jong Feyenoord ten midden van die door gesnoven debielen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |