quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:05 schreef zoekeenleven het volgende:
Zou natuurlijk wel een ludieke actie zijn om nu 40-45 van die kakkerlakken bij AT5 door de brievenbus te gooien
TT was al weg, relax.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:06 schreef Caland het volgende:
Fijn dat er obsessief gemod wordt behalve wanneer het joden betreft. Props.
GGMM he, het meest trieste figuur van dit forum.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:06 schreef Caland het volgende:
Fijn dat er obsessief gemod wordt behalve wanneer het joden betreft. Props.
Iets te verbergen grafjood?twitter:DennisVanEersel twitterde op zondag 18-08-2013 om 15:06:14Scheidsrechter Kuipers weigert om RTV Rijnmond te woord te staan over de cruciale strafschop in De Klassieker. Zwakke beurt van de leidsman. reageer retweet
QFTquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
GGMM he, het meest trieste figuur van dit forum.
Beide teams speelden de tweede helft gewoon kut. Alsof ze er geen zin in hadden. Heb geen 1 fatsoenlijke aanval gezien in 40-45 minutenquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:07 schreef Iwanius het volgende:
Maar goed,2-1 verlies, had ook 2-2 kunnen zijn als er beter met de kansen waren omgesprongen wat Ajax was in de tweede helft rijp om te worden gesloopt. Zo.mat en statief speelden zij.
Ik neem aan dat het verder rustig blijft bij De Kuip en morgenochtend 11:00 uur bij de ochtendtraining.
Hij heeft een kleine piemolquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:08 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Iets te verbergen grafjood?twitter:DennisVanEersel twitterde op zondag 18-08-2013 om 15:06:14Scheidsrechter Kuipers weigert om RTV Rijnmond te woord te staan over de cruciale strafschop in De Klassieker. Zwakke beurt van de leidsman. reageer retweet
hoho, daar doe je een andere mod iets te kort meequote:Op zondag 18 augustus 2013 15:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
GGMM he, het meest trieste figuur van dit forum.
Steven? Die zit vast.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoho, daar doe je een andere mod iets te kort mee
Als Feyenoord een keer punten pakt denk ikquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wanneer krijgt het speelschema een update. De eerste 3 wedstrijden zijn al gespeeld.
Gewoon djoekequote:Op zondag 18 augustus 2013 15:15 schreef WHATSHESAID het volgende:
Net in Rotterdam-West geprovoceerd door een mocro in ajaxshirt, wtf.
Spelen er dan Marokkanen in Ajax 1 dan? Verbaast mij want meestal lopen ze alleen in jerseys van clubs waar Marokkanen inspelen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:15 schreef WHATSHESAID het volgende:
Vast uitshirt, die hebben wat met roze heb ik het idee.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:18 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Spelen er dan Marokkanen in Ajax 1 dan? Verbaast mij want meestal lopen ze alleen in jerseys van clubs waar Marokkanen inspelen.
Was hij alleenquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:15 schreef WHATSHESAID het volgende:
Lang verhaal kort: hij was stoned.quote:Arbiter Kuipers spreekt over 'terechte penalty'
Scheidsrechter Björn Kuipers heeft in zijn ogen de juiste beslissing genomen door na dertig minuten naar de strafschopstip te wijzen in het doelgebied van Feyenoord. De fluitist zag Ruud Vormer langs Viktor Fisher lopen, waarbij de Deen direct de slechte grasmat in de Arena opzocht. Kuipers spreekt echter over 'licht contact' en wijst eventuele beschuldigingen over een makkelijk gegeven penalty daarmee van de hand.
Kolbeinn Sightorson benutte het buitenkansje en zorgde voor de gelijkmaker. Enkele minuten later was het dezelfde speler die zijn ploeg op voorsprong bracht in de Klassieker.
Dan kan je zo door blijven janken over verschillende momenten. Ajax is genoeg benadeeld door de scheidsrechter vorig seizoen, daar hoor je niemand over piepen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:32 schreef Vasion het volgende:
Kuipers een jood natuurlijk. PSV - Ajax deed Fisher hetzelfde en kreeg geel voor een swalbe. Nu wel strafschop geven he. Hond.
Hoe dan ook. Heb me toch kunnen ergeren op het feit dat Feyenoord zo weinig creëerde.
Jawel. Dat doe jij nu toch.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan kan je zo door blijven janken over verschillende momenten. Ajax is genoeg benadeeld door de scheidsrechter vorig seizoen, daar hoor je niemand over piepen.
Logisch vorig seizoen is afgesloten..quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan kan je zo door blijven janken over verschillende momenten. Ajax is genoeg benadeeld door de scheidsrechter vorig seizoen, daar hoor je niemand over piepen.
Ik heb eigenlijk nog niemand gehoord die het wel een terechte pingel vond. Van de analisten, commentator tot (ex) voetballers. Ja, behalve Kuipers dan. Maar die heeft waarschijnlijk zelf nooit op niveau gespeeld. Ordnung muss sein enzo.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:33 schreef Devv het volgende:
Het was gewoon een terechte strafschop hoor. Als je dat niet hebt gezien, dan ben je gewoon een blinde kip.
Devv hequote:Op zondag 18 augustus 2013 15:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog niemand gehoord die het wel een terechte pingel vond. Van de analisten, commentator tot (ex) voetballers. Ja, behalve Kuipers dan. Maar die heeft waarschijnlijk zelf nooit op niveau gespeeld. Ordnung muss sein enzo.
Van halst ook, ondersteund met beelden en al. Hij liet ook even zien dat de goal van Feyenoord afgekeurd had moeten worden voor buitenspel dus eigenlijk heeft Ajax met 1-0 gewonnenquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog niemand gehoord die het wel een terechte pingel vond. Van de analisten, commentator tot (ex) voetballers. Ja, behalve Kuipers dan. Maar die heeft waarschijnlijk zelf nooit op niveau gespeeld. Ordnung muss sein enzo.
Van Halst vond het geen pingel maar ook niet slim van Vormer. Daar valt wat van te zeggen. Was trouwens geen buitenspel.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Van halst ook, ondersteund met beelden en al. Hij liet ook even zien dat de goal van Feyenoord afgekeurd had moeten worden voor buitenspel dus eigenlijk heeft Ajax met 1-0 gewonnen
Dan heb je naar een andere uitzending zitten kijken.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Halst vond het geen pingel maar ook niet slim van Vormer. Daar valt wat van te zeggen. Was trouwens geen buitenspel.
Na de tweet van Rijnmond is hij toch maar snel voor de camera verschenen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:42 schreef Vasion het volgende:
Fisher was kansloos want er stonden twee verdedigers voor hem dus laat hij zich vallen. Logische zet van hem waar de scheidsrechter nooit in mag trappen. Het feit dat hij niet wilt reageren voor camera zegt genoeg lijkt me.
Heeft inmiddels al wel gereageerd voor de camera's van RTV Rijnmond.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:42 schreef Vasion het volgende:
Fisher was kansloos want er stonden twee verdedigers voor hem dus laat hij zich vallen. Logische zet van hem waar de scheidsrechter nooit in mag trappen. Het feit dat hij niet wilt reageren voor camera zegt genoeg lijkt me.
Als je het zo bekijkt terechte penalty. Vormer heeft tenminste nimmer de intentie de bal te spelen. En het raken van de hak gaat ook niet per ongeluk ofzo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |