Nee, gewoon een gebrek aan kwaliteit. Ik wil de statistieken wel eens zien, maar heel veel passes komen gewoon niet aan. Zelfs passes over < 5m niet.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:54 schreef nostra het volgende:
Zoveel meer te halen hier als je verdomme een beetje je best doet.
Het middenveld werd enige tijd overlopen en als dan ook Schaken voorin verzuimt dan krijg je inderdaad zo'n verneukte 1ste helft. Maar hey, nog 25 minuten, het kan nog.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik heb echt 't gevoel weer dat we hier hadden kunnen winnen als we gewoon met wat ballen spelen.
Bruins > Bojan?quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:01 schreef RetRy32 het volgende:
Dit meen ik serieus, hebben jullie Bruins bij Nice gezien?!
Nee, ik heb Ligue 1 helemaal niet gevolgd vorig seizoen. Speelt hij op 10?quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:01 schreef RetRy32 het volgende:
Dit meen ik serieus, hebben jullie Bruins bij Nice gezien?!
Ja.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:02 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Nee, ik heb Ligue 1 helemaal niet gevolgd vorig seizoen. Speelt hij op 10?
Check.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
Als Verhoek de winnende maakt zet ik een tattoeage van hem op m'n linkerbil.
Achahbar is balvaster dan Te Vrede.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:04 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Targetman omdat Feyenoord de bal de 16 in wilt crossen. Dan heb je vrij weinig aan Achahbar.
Een soort David Beckham, maar dan 200.000 keer minder.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:05 schreef psychosomatic het volgende:
"Logische wissel, Schaken komt er niet al te vaak langs Blind".
Is Verhoek ooit een speler voorbij gekomen dan?
Ja met snelheid en trix jwz.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:05 schreef psychosomatic het volgende:
Ik wou net zeggen...quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:05 schreef psychosomatic het volgende:
Drie jaar geleden.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:05 schreef psychosomatic het volgende:
Dwergkameeltje kan beter bij Heracles gaan voetballen. Gaat echt nooit wat worden.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:06 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Achahbar is balvaster dan Te Vrede.
Harde pass in z'n benen neemt hij aan alsof iemand boter tegen hem aangooit.
= Eerstvolgende wedstrijd de winnende tegen Feyenoord scoren.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:07 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Dwergkameeltje kan beter bij Heracles gaan voetballen. Gaat echt nooit wat worden.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:08 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
= Eerstvolgende wedstrijd de winnende tegen Feyenoord scoren.
Egyptisch gras.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:10 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Dat veld trouwens, wat een drama
quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:10 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Dat veld trouwens, wat een drama
Ja messi is geblesseerd dus dat ging nietquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:16 schreef RetRy32 het volgende:
Koeman heeft de gamechangers erin gebracht hoor.
Neymar kon nog niet spelen. Jwz.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:16 schreef RetRy32 het volgende:
Koeman heeft de gamechangers erin gebracht hoor.
Ditquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dat Ajax stelt ook weinig voor eigenlijk. Het is dat we een minuut of 30-40 gewoon hebben lopen kutten...en een onterechte penalty tegen.
Dit plus het onnodig achteruit lopen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Leuk weer hoe een pingel het verschil is tussen winst of gelijk spel.
Cisse en Achahbar zijn toch beter dan Te Vrede en Verhoek man!quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:17 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ja messi is geblesseerd dus dat ging niet
Ik denk dat eerder die buitenspelgoal van Feijenoord het verschil maakte. Na de 0-1 ging het snel bergafwaarts.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zeker ja.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:19 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Cisse en Achahbar zijn toch beter dan Te Vrede en Verhoek man!
(Cisse spits, Achahbar rechts).
Die goal was buitenspel...quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Echte goalgetters jaquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:19 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Cisse en Achahbar zijn toch beter dan Te Vrede en Verhoek man!
(Cisse spits, Achahbar rechts).
Ajax stelde de afgelopen 3 seizoenen ook niet veel voor. De rest, waaronder Feyenoord, is helaas nog slechter.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dat Ajax stelt ook weinig voor eigenlijk. Het is dat we een minuut of 30-40 gewoon hebben lopen kutten...en een onterechte penalty tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |