Nee, gewoon een gebrek aan kwaliteit. Ik wil de statistieken wel eens zien, maar heel veel passes komen gewoon niet aan. Zelfs passes over < 5m niet.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:54 schreef nostra het volgende:
Zoveel meer te halen hier als je verdomme een beetje je best doet.
Het middenveld werd enige tijd overlopen en als dan ook Schaken voorin verzuimt dan krijg je inderdaad zo'n verneukte 1ste helft. Maar hey, nog 25 minuten, het kan nog.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik heb echt 't gevoel weer dat we hier hadden kunnen winnen als we gewoon met wat ballen spelen.
Bruins > Bojan?quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:01 schreef RetRy32 het volgende:
Dit meen ik serieus, hebben jullie Bruins bij Nice gezien?!
Nee, ik heb Ligue 1 helemaal niet gevolgd vorig seizoen. Speelt hij op 10?quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:01 schreef RetRy32 het volgende:
Dit meen ik serieus, hebben jullie Bruins bij Nice gezien?!
Ja.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:02 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Nee, ik heb Ligue 1 helemaal niet gevolgd vorig seizoen. Speelt hij op 10?
Check.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
Als Verhoek de winnende maakt zet ik een tattoeage van hem op m'n linkerbil.
Achahbar is balvaster dan Te Vrede.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:04 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Targetman omdat Feyenoord de bal de 16 in wilt crossen. Dan heb je vrij weinig aan Achahbar.
Een soort David Beckham, maar dan 200.000 keer minder.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:05 schreef psychosomatic het volgende:
"Logische wissel, Schaken komt er niet al te vaak langs Blind".
Is Verhoek ooit een speler voorbij gekomen dan?
Ja met snelheid en trix jwz.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:05 schreef psychosomatic het volgende:
Ik wou net zeggen...quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:05 schreef psychosomatic het volgende:
Drie jaar geleden.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:05 schreef psychosomatic het volgende:
Dwergkameeltje kan beter bij Heracles gaan voetballen. Gaat echt nooit wat worden.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:06 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Achahbar is balvaster dan Te Vrede.
Harde pass in z'n benen neemt hij aan alsof iemand boter tegen hem aangooit.
= Eerstvolgende wedstrijd de winnende tegen Feyenoord scoren.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:07 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Dwergkameeltje kan beter bij Heracles gaan voetballen. Gaat echt nooit wat worden.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:08 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
= Eerstvolgende wedstrijd de winnende tegen Feyenoord scoren.
Egyptisch gras.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:10 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Dat veld trouwens, wat een drama
quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:10 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Dat veld trouwens, wat een drama
Ja messi is geblesseerd dus dat ging nietquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:16 schreef RetRy32 het volgende:
Koeman heeft de gamechangers erin gebracht hoor.
Neymar kon nog niet spelen. Jwz.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:16 schreef RetRy32 het volgende:
Koeman heeft de gamechangers erin gebracht hoor.
Ditquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dat Ajax stelt ook weinig voor eigenlijk. Het is dat we een minuut of 30-40 gewoon hebben lopen kutten...en een onterechte penalty tegen.
Dit plus het onnodig achteruit lopen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Leuk weer hoe een pingel het verschil is tussen winst of gelijk spel.
Cisse en Achahbar zijn toch beter dan Te Vrede en Verhoek man!quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:17 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ja messi is geblesseerd dus dat ging niet
Ik denk dat eerder die buitenspelgoal van Feijenoord het verschil maakte. Na de 0-1 ging het snel bergafwaarts.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zeker ja.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:19 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Cisse en Achahbar zijn toch beter dan Te Vrede en Verhoek man!
(Cisse spits, Achahbar rechts).
Die goal was buitenspel...quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Echte goalgetters jaquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:19 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Cisse en Achahbar zijn toch beter dan Te Vrede en Verhoek man!
(Cisse spits, Achahbar rechts).
Ajax stelde de afgelopen 3 seizoenen ook niet veel voor. De rest, waaronder Feyenoord, is helaas nog slechter.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dat Ajax stelt ook weinig voor eigenlijk. Het is dat we een minuut of 30-40 gewoon hebben lopen kutten...en een onterechte penalty tegen.
Verhoek zie je toch niet eens?quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:20 schreef RetRy32 het volgende:
Ben ik de enigste die zich ook irriteert aan de muil, gedrag, en het loopje van Verhoek?
Wees blij dat die eerste goal telde man.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:21 schreef eight het volgende:
4 minuten blessuretijd. Kuipers denkt zeker dat hij zo weer goed heeft gemaakt.
Hetzelfde verhaal als bij Immers. Hij wil wel, maar kan niet beter.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:20 schreef RetRy32 het volgende:
Ben ik de enigste die zich ook irriteert aan de muil, gedrag, en het loopje van Verhoek?
enigequote:Op zondag 18 augustus 2013 14:20 schreef RetRy32 het volgende:
Bij twijfel aanvallend voordeel oke grquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:21 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Wees blij dat die eerste goal telde man.
Nee, want Feyenoord gaf zelf de eerste helft weg waardoor je verliest. De 2de helft laat zien hoe de 1ste helft had MOETEN verlopen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:25 schreef Panzaet het volgende:
Ondanks de verloren wedstrijd heeft Feyenoord het erg knap gedaan.
Dat maakt de goal niet opeens terecht hoor.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bij twijfel aanvallend voordeel oke gr
was niet te zien dus welquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat maakt de goal niet opeens terecht hoor.
Ongelooflijk dat jij mod bent.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was buitenspel.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:26 schreef zoekeenleven het volgende:
Wat gebeurde er bij die 1e goal dan dat die joden zo lopen te jammeren?
Indien twijfelgeval bij buitenspel is goal terecht.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:21 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Wees blij dat die eerste goal telde man.
Volgens mij nietquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:27 schreef Haringkop het volgende:
Man man gaan we nou discussie voeren over 0 1
jawel. Dat is toch volgens de regels?quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat maakt de goal niet terecht, dat maakt de beslissing begrijpelijk.De scheids krijgt die instructie mee, maar dat neemt niet weg dat het uiteindelijke en onterechte beslissing blijkt te zijn.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:28 schreef eight het volgende:
[..]
jawel. Dat is toch volgens de regels?
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:28 schreef Caland het volgende:
Nou, dat was onnodig zeg. Belachelijke pingel, maar ook wel dom van Vormer.
Gelijkspel was hier meer op zijn plek geweest. Twee armoedig slechte ploegen tegenover elkaar.
De klassieker wordt ieder jaar slechter.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:28 schreef Caland het volgende:
Gelijkspel was hier meer op zijn plek geweest. Twee armoedig slechte ploegen tegenover elkaar.
De instructie luid dat bij twijfel de goal wordt toegekend. Hoe kan er dan sprake zijn van een onterechte beslissing?quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat maakt de goal niet terecht, dat maakt de beslissing begrijpelijk.De scheids krijgt die instructie mee, maar dat neemt niet weg dat het uiteindelijke en onterechte beslissing blijkt te zijn.
Omdat het uiteindelijk zo blijkt te zijn dat het buitenspel is.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:30 schreef eight het volgende:
De instructie luid dat bij twijfel de goal wordt toegekend. Hoe kan er dan sprake zijn van een onterechte beslissing?
Ja en nee, beide spelers stonden dicht bij elkaar, vlakbij de lijn van het keepersgebied. Daardoor was het wat duidelijker te zien.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:29 schreef Caland het volgende:
Mensen die verwachten dat de grens vlagt als een aanvaller met zijn grote teen buitenspel staat.
Welkom in het voetbalquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat het uiteindelijk zo blijkt te zijn dat het buitenspel is.
Dit was niet eens twijfel. Dit was gelijk. Als je goed kijkt zie je dat beide voeten gewoon tegen rand 5 aanzitten. Als het al buitenspel was dan was het met een teenlengte.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:30 schreef eight het volgende:
[..]
De klassieker
[..]
De instructie luid dat bij twijfel de goal wordt toegekend. Hoe kan er dan sprake zijn van een onterechte beslissing?
De bank is dan ook op zijn minst bijzonder matig te noemenquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:31 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Het wisselbeleid van Koeman is matig te noemen. Heeft een wissel ooit het verschil gemaakt onder leiding van Koeman. Ik kan me alleen de wedstrijd tegen Sparta Praag thuis herinneren dat Achahbar inviel en scoorde.
Ja , dat kan bij twijfelgevallen maar daarmee is de beslissing nog steeds correctquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat het uiteindelijk zo blijkt te zijn dat het buitenspel is.
Blabla, pleur jij nou 's gewoon op hier man, god wat ben ik jou zat.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik het niet begrijp, maar niet gaan doen alsof het terecht was.
Klopt inderdaad.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:32 schreef zoekeenleven het volgende:
De bank is dan ook op zijn minst bijzonder matig te noemen
Wat een leven hè, elke week weer liever naar het Feijenoord topic gaan dan iets anders doen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
Daar heb je ook die kneus van een GGMM weer. ROT NOU EENS OP MAN! Je hebt een blauw kleurtje en dan ga je nog zo kinderachtig hier lopen janken. Opbokken.
Nu draai je het om.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:33 schreef Grifte het volgende:
Inderdaad ongelofelijk dom van Vormer om de scheids die kans te gunnen,
Begrijpelijk, niet correct. Maar laten we concluderen dat we hier niet uit komen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:32 schreef eight het volgende:
[..]
Ja , dat kan bij twijfelgevallen maar daarmee is de beslissing nog steeds correct
Jouw probleem.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Blabla, pleur jij nou 's gewoon op hier man, god wat ben ik jou zat.
Als Feyenoord doorgedrukt had, hadden we hier drie punten kunnen pakkenquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:33 schreef Grifte het volgende:
Inderdaad ongelofelijk dom van Vormer om de scheids die kans te gunnen, staan godverdetyfus nog twee verdedigers voor die kwal van een Fischer.
En dan in de laatste minuten weer zo'n korte corner, godverdomme wanneer hebben ze eens door dat het nooit wat oplevert, vorige week in De Kuip één keer een lange corner en meteen 1-0 Pellè.
Nja, goede inzet vandaag, maar zo zonde dat je niet hier een punt pakt.
Klopt, de overwinning voelt ook onverdiend en een gelijkspel was zeker terecht. Ajax speelde ongelofelijk slecht, Feyenoord was in de tweede helft de betere ploeg, alleen konden ze het vaak niet afmaken. Ajax verloor vrij veel duels en dat kun je ook zien als een knappe prestatie van Feyenoord. Complimenten voor jullie goede spel, al heb je er wellicht niets aan.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:28 schreef Caland het volgende:
Vind ik wel, sowieso was ik aan het begin verrast hoe kort ze er op speelden. Zeker verbetering tegenover vorige week, al kon dat ook niet echt slechterquote:
Als we dit al goede inzet/spel vinden zijn we diep gedaald en spelen we volgend jaar totodivisie.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:35 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Vind ik wel, sowieso was ik aan het begin verrast hoe kort ze er op speelden. Zeker verbetering tegenover vorige week, al kon dat ook niet echt slechter
Kansen creëren is sowieso dramatisch.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:36 schreef SjaakBauer het volgende:
Kan iemand tegen Immers zeggen dat hij niet moet proberen om steekpassjes te geven?En Vormer
_____! Haalde overal het tempo uit met dat open draaien van 'm.
Ajax werd en wordt ook wel erg overschat. Door Feyenoord zelf vandaag en door de media. Die gaan in de CL bijvoorbeeld ook wederom minimaal 4 keer pakkie krijgen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:35 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Vind ik wel, sowieso was ik aan het begin verrast hoe kort ze er op speelden. Zeker verbetering tegenover vorige week, al kon dat ook niet echt slechter
0.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:38 schreef Friek_ het volgende:
Zo Rotterdam, hier in Eindhoven hebben we negen punten na drie wedstrijden. Hoeveel hadden jullie er ook alweer?
Ik geloof er fuck van dat deze opstelling door koeman bedacht gaat worden....quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:38 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Mulder
Janmaat De Vrij Mathijsen Indi
Clasie Armenteros Vilhena
Schaken Pelle Manu/Boëtius
Hier pak je wel punten mee.
BMI en de Thijs bleven ook overeind, alleen Clasie en Vormer vonden het nodig om vlak voor hun te gaan staan na de 0-1.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ajax werd en wordt ook wel erg overschat. Door Feyenoord zelf vandaag en door de media. Die gaan in de CL bijvoorbeeld ook wederom minimaal 4 keer pakkie krijgen.
Na de 0-1 loopt het bij de eigen spelers opeens dun door de broek. De enige die dat niet heeft is Pelle.
Als je goed speelt en genoeg kwaliteit hebt maak je die goals ja. Met onze spelers hebben we het redelijk gedaan de tweede helft.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Snap niet hoe mensen de 2e helft goed vinden.
Als je goed speelde had je 3-4 goals kunnen maken.
Geen kansen gecreëerd. Elke bal ging naar de joden die hem dan weer netjes terug gaven.
Het enige lichtpuntje de tweede helft was Lex Missers eruit ging. Hopelijk een voorbode...quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Snap niet hoe mensen de 2e helft goed vinden.
Als je goed speelde had je 3-4 goals kunnen maken.
Geen kansen gecreëerd. Elke bal ging naar de joden die hem dan weer netjes terug gaven.
Dan degraderen we.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als je goed speelt en genoeg kwaliteit hebt maak je die goals ja. Met onze spelers hebben we het redelijk gedaan de tweede helft.
Klopt volgens mij heeft Koeman echt lopen schreeuwen in de kleedkamer dat het allemaal niet zoveel voorstelde. Want de 2e helft ging het wel weer beter.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:38 schreef Caland het volgende:
BMI speelde erg sterk ja. Nelom ook trouwens.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
BMI en de Thijs bleven ook overeind, alleen Clasie en Vormer vonden het nodig om vlak voor hun te gaan staan na de 0-1.
Vrees van nietquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Het enige lichtpuntje de tweede helft was Lex Missers eruit ging. Hopelijk een voorbode...
BMI wordt deze week verkocht. Noteer dat maar even mensen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:40 schreef Caland het volgende:
[..]
BMI speelde erg sterk ja. Nelom ook trouwens.
Goed voor de kas, en anders word kongolo waarschijnlijk verhuurdquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:41 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
BMI wordt deze week verkocht. Noteer dat maar even mensen.
je kan beter hopen dat immers en vormer een botsing tegen elkaar krijgen en dat ze heel het seizoen geblesseerd raken....quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:42 schreef Typisch het volgende:
Immers en weer Vormer waren echt weer kut met peren, de tering zeg. Hoop dat Singh eens aan haakt of dat Sleegers zijn kans kan pakken. Wat meer voetbal zou niet vervelend zijn. Overigens vind ik de 442 variant die vandaag werd gebruikt niet eens zo'n slecht idee als je geen echte linksbuiten hebt.
quote:Spanning in Arena door groene rookbom
In de eerste helft van Ajax - Feyenoord is er een groene rookbom afgestoken op de tribune. In het vak naast het persvak was er kort voor rust opeens groene rook te zien. Dat is de kleur van het uitshirt van Feyenoord. De harde kern van Ajax werd onrustig. Ze wisten meteen vrij zeker dat de grapjas een Feyenoorder moest zijn.
Tientallen supporters van de harde kern kwamen daarom verhaal halen in het vak waarin de rookbom was afgestoken. De politie kwam erbij om de boel rustig te houden. Bovendien bleek de grappenmaker met de rookbom al uit het stadion te zijn gezet.
Ga jij lekker eens naar Duijvendrecht joh, gekquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:43 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
je kan beter hopen dat immers en vormer een botsing tegen elkaar krijgen en dat ze heel het seizoen geblesseerd raken....
Koeman beschermt Martin van geel met deze aankopen.
Ik mag toch hopen dat die zender opgedoekt wordt na die smakeloze 'grap' van vandaag. Zie jij Rijnmond al een item maken hoe je het best joden kan deporteren vlak voor de klassieker?quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:43 schreef SjaakBauer het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)-door-groene-rookbom
Wattan?quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat die zender opgedoekt wordt na die smakeloze 'grap' van vandaag. Zie jij Rijnmond al een item maken hoe je het best joden kan deporteren vlak voor de klassieker?
En nu snel offline gehaald natuurlijk. Zoals het de laffe kankerjood betaamt.
Wat stond er dan?quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat die zender opgedoekt wordt na die smakeloze 'grap' van vandaag. Zie jij Rijnmond al een item maken hoe je het best joden kan deporteren vlak voor de klassieker?
Echt zo ongelofelijk trieste actie inderdaad.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit is inderdaad werkelijk schandalig te noemen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:44 schreef Typisch het volgende:
Dat veld was ook echt pure aids hoor trouwens, hoe kun je als rijkste club van Nederland zo'n kanjer veld hebben?
Huh wat? Mis ik iets?quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Sorry Scrummie, verkeerde quote erbij
Ik heb iets gemist volgens mij?quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:45 schreef Caland het volgende:
[..]
ja je leven...quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist volgens mij?
Een item over hoe je het beste kakkerlakken doodmaken. #ajafeyquote:
Ze gingen een filmpje maken hoe je het best een kakkerlak kan doodmaken o.i.d.quote:
ik schold je perongeluk uit omdat ik een reactie van jou quotte per ongeluk maar hij is al verwijdertquote:
Mijn god, niveautje zegquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Een item over hoe je het beste kakkerlakken doodmaken. #ajafey
ga jij lekker ergens anders huillie huillie doenquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik schold je perongeluk uit omdat ik een reactie van jou quotte per ongeluk maar hij is al verwijdert
Jij zou toch weggaan uit dit topic?quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:47 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
ga jij lekker ergens anders huillie huillie doen
Je zou toch niet meer posten na een nederlaag van Feyenoordquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:47 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
ga jij lekker ergens anders huillie huillie doen
Volgende week bij Rijnmond; 'Thuis Zyklon-B maken met Zanger Rinus'.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Een item over hoe je het beste kakkerlakken doodmaken. #ajafey
quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:47 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Volgende week bij Rijnmond; 'Thuis Zyklon-B maken met Zanger Rinus'.
hoezo en haal die stomme grijns van je rot kopquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij zou toch weggaan uit dit topic?
Dat weet je wel. Er komt weer aids uit je vingers.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:48 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
hoezo en haal die stomme grijns van je rot kop
Oh. Mag hoor, geen problemen meequote:Op zondag 18 augustus 2013 14:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik schold je perongeluk uit omdat ik een reactie van jou quotte per ongeluk maar hij is al verwijdert
Ga lekker weg johquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:48 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
Zo kun je dat echt wel noemen hoor. Dat 't niet 't meest gangbare is, betekent niet gelijk dat 't verkeerd is.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:45 schreef Sejt het volgende:
Gullit's tweet: "Is that not the cheapest penalty ever???"
Wat een Engels...
Dankje.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:48 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
jezus wat ben jij een verschrikkelijk gay figuur zeg
Heb je zelf gezegd.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:48 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
Beverwijk reconstrueren met Peter Beense als Picorni en Churandy Martina als de overige Ajax hooligans.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:47 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Volgende week bij Rijnmond; 'Thuis Zyklon-B maken met Zanger Rinus'.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Beverwijk reconstrueren met Peter Beense als Picorni en Churandy Martina als de overige Ajax hooligans.
De kanker zegquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:48 schreef tompsv18 het volgende:
Hier dat artikel van AT5 over kakkerlakken
http://www.at5.nl/artikel(...)e-kopen-kakkerlakken
Heerlijk recept voor Spaghetti Picorni.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Beverwijk reconstrueren met Peter Beense als Picorni en Churandy Martina als de overige Ajax hooligans.
Daar heb je wel meer dan een klauwhamer voor nodig om Beense neer te krijgen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is gewoon typisch steenkolen Engels. Nederlandse "Is dat niet..." direct vertalen naar "Is that not..." in plaats van het betere "Isn't that...".quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zo kun je dat echt wel noemen hoor. Dat 't niet 't meest gangbare is, betekent niet gelijk dat 't verkeerd is.
Verder is Gullit wel
WAAROm verdwijn jij niet!quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:50 schreef fantasyboy het volgende:
WAAROM verdwijnen er berichten hier....
Geen idee.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:50 schreef fantasyboy het volgende:
WAAROM verdwijnen er berichten hier....
HAHAHAH KEIHARDquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:48 schreef tompsv18 het volgende:
ajax creeerde ook niet zo veelquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:51 schreef Chase_Utley het volgende:
Verder wel zorgwekkend dat jullie tegen een matig Ajax nauwelijks kansen weten te creëren.
Erg triest inderdaad. Jezelf als 'serieus medium' neerzetten en dan met dit soort onzin komen. Slaat nergens op.quote:
Heb ik volkomen schijt aan, ik kan er om lachen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:52 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Erg triest inderdaad. Jezelf als 'serieus medium' neerzetten en dan met dit soort onzin komen. Slaat nergens op.
Met Bruno de 'liefde' bedrijven. Je mag blij zijn als je nog overeind komt. Vandaag loopt hij ook weer een paar Ajacieden van de sokken.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:52 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik heb nog nooit de liefde bedreven met Bruno hoor, fantasyboy.
je geilt wel op hemquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:52 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik heb nog nooit de liefde bedreven met Bruno hoor, fantasyboy.
Zegt dan meer over jou denk ik.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:53 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Heb ik volkomen schijt aan, ik kan er om lachen.
Ik ben tegenover hem gaan wonen zodat ik hem wat vaker zie. Verder heb ik tevens BMI behang in mijn faphok.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:54 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
je geilt wel op hem
heb je een foto boven je bed van hem hangen waar je elke avond op af zit te rukken ofzo clown
Hadden we niet afgesproken dat je hier niet meer zou posten? Je stelde 't volgens mij zelfs zelf voor.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:54 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
je geilt wel op hem
heb je een foto boven je bed van hem hangen waar je elke avond op af zit te rukken ofzo clown
quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:53 schreef Morendo het volgende:
Een lichtpuntje was Immers. Die jongen blijft onverstoorbaar en werkt gewoon keihard.
Kan er alleen helemaal niets van.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:53 schreef Morendo het volgende:
Een lichtpuntje was Immers. Die jongen blijft onverstoorbaar en werkt gewoon keihard.
Dat kan hij ook in een plantsoen gaan doen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:53 schreef Morendo het volgende:
Joh, ben je serieus?quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:53 schreef Morendo het volgende:
Jammer dat ie verder weinig kan. Volgende pot op de bank aub!quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:53 schreef Morendo het volgende:
Hoeveel wil je er voor betalenquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hadden we niet afgesproken dat je hier niet meer zou posten? Je stelde 't volgens mij zelfs zelf voor.
Het is ook allemaal zo voorspelbaar. Alle lange ballen op die Italiaanquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:51 schreef Chase_Utley het volgende:
Verder wel zorgwekkend dat jullie tegen een matig Ajax nauwelijks kansen weten te creëren.
Klopt maar ja geen daden maar woorden.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hadden we niet afgesproken dat je hier niet meer zou posten? Je stelde 't volgens mij zelfs zelf voor.
Staat nog gewoon online hoor, of bedoel je dit niet?quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:55 schreef Caland het volgende:
Ik vind het eigenlijk triester dat ze het offline hebben gehaald. Als je dan toch zo'n sneuneus bent moet je er voor durven uitkomen ook.
Het staat gewoon online.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:55 schreef Caland het volgende:
Ik vind het eigenlijk triester dat ze het offline hebben gehaald. Als je dan toch zo'n sneuneus bent moet je er voor durven uitkomen ook.
Ah. Dan is de tweet offline gehaald.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:56 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Staat nog gewoon online hoor, of bedoel je dit niet?
quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah. Dan is de tweet offline gehaald.
[ afbeelding ]
Er stond boven mij een post met ''je moeder''.quote:
Wie ben jij dan?quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:58 schreef Morendo het volgende:
Ik zou in het vervolg blijven spelen met Vormer en Immers op het middenveld. Die zijn gewoon een stevig blok samen. Mooi om naar te kijken.
Was ik jaquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Er stond boven mij een post met ''je moeder''.Maar die is weg. Nu is mijn grapje niet meer zo leuk.
Je faalt echt ontzettend.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:58 schreef Morendo het volgende:
Ik zou in het vervolg blijven spelen met Vormer en Immers op het middenveld. Die zijn gewoon een stevig blok samen. Mooi om naar te kijken.
twitter:FRL1908nl twitterde op zondag 18-08-2013 om 14:48:25Jozef, Heyn en Koohen waren vandaag weer weer aanwezig. Zonder doek, met groene rookbom. Wij zijn Feyenoord! reageer retweet
quote:Dieptepunt voor Feyenoord
Feyenoord beleeft de slechtste competitiestart uit de geschiedenis van de club. De formatie uit Rotterdam verloor zondag ook de derde wedstrijd van het seizoen. Ajax was met 2-1 te sterk, dankzij twee treffers van Kolbeinn Sigthorsson. Eerder verloren de Rotterdammers al van PEC Zwolle (2-1) en FC Twente (4-1).
Het oude diepterecord dateerde uit het seizoen 1989-1990, toen Feyenoord slechts 1 punt aan de eerste drie competitieduels overhield. Feyenoord verloor toen van FC Utrecht (3-0) en Fortuna Sittard (2-0) en speelde gelijk tegen Volendam (1-1). Pas de achtste competitiewedstrijd tegen Willem II leverde een zege op (4-1).
Bazen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:59 schreef BoxeurDesRues het volgende:
twitter:FRL1908nl twitterde op zondag 18-08-2013 om 14:48:25Jozef, Heyn en Koohen waren vandaag weer weer aanwezig. Zonder doek, met groene rookbom. Wij zijn Feyenoord! reageer retweet
quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:59 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Goed artikelquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:48 schreef tompsv18 het volgende:
Dat ze de volgende keer de tering in worden geslagenquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:59 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Door de 16 jarige vak 410 boys tochquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:01 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Dat ze de volgende keer de tering in worden geslagen
Doe ff normaal.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:01 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Daar hebben jullie geen tijd voor, veel te druk met kakkerlakjes onder de auto te gooienquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:01 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik zal jou eens de tering in slaan.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:01 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:02 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Ik zal jou eens de tering in slaan.
Okquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:02 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Ik zal jou eens de tering in slaan.
ga jij doen zkr flikkertjequote:Op zondag 18 augustus 2013 15:01 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |