staan in oktober in het voorprogram van Editors in de Kabelkubus. ik ben erbijquote:
Op appelpop ben ik er ook bijquote:Op zondag 18 augustus 2013 00:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
staan in oktober in het voorprogram van Editors in de Kabelkubus. ik ben erbij
Toptopic.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:24 schreef 3rdRock het volgende:
wat een topic weer... KLB / Seks versus fappen
hoezo?quote:
het doet het halfquote:
Ik weet.quote:
Heel FOK! is toch single?quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die containersessie van Daughter![]()
Youth wordt zeker mijn hoogste binnenkomer van mijn FOK! single top 100.
Matige (leuke) grapquote:
Pains of Being Pure at Heart en M83 hoog binnen vorig jaar. Ik ben voorspelbaar.quote:
quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pains of Being Pure at Heart en M83 hoog binnen vorig jaar. Ik ben voorspelbaar.
Ik kijk nu al uit naar het verhaalquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:03 schreef SilentChaos het volgende:
.
Ik meld me ook ff, inclusief zwaar hoofd
WAT EEN KATER WAT EEN KATERquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:03 schreef SilentChaos het volgende:
.
Ik meld me ook ff, inclusief zwaar hoofd
Klein pilsje op?quote:
Geen kater gelukkig! Alleen zwaar hoofdquote:
quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Geen kater gelukkig! Alleen zwaar hoofd
En geen verhaal, sorry wolf
Susanne (van Mark en Hanneke) bij hem in de studio.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:56 schreef Holenmens het volgende:
Meest geheime operatie ooit van 3FM, zometeen tussen 14 en 15 uur. Domien mag er niks over zeggen!!!1!!
Zeker weer een Hittegolf Hunk Award nieuwtje
Nou, poe poe.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:56 schreef Holenmens het volgende:
Meest geheime operatie ooit van 3FM, zometeen tussen 14 en 15 uur. Domien mag er niks over zeggen!!!1!!
Zeker weer een Hittegolf Hunk Award nieuwtje
Spannend zeg.quote:Op zondag 18 augustus 2013 11:34 schreef Pino112 het volgende:
WAT EEN TEASER WAT EEN TEASER!!1twitter:
Ok. nou beter dan helemaal nietsquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Alleen vandaag, nadat ie z'n afspraken is nagekomen.
Ik ben wel van de stoner/hard rock maar niet echt van de heavy metal met geschreeuw zeg maar, al ben ik op Pinkpop wel gewoon naar Lamb of God gegaanquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dacht dat jij juist wel van de stoner/metal was.
En jij hebt verdomme Savages gezien
Savages de film van Oliver Stone?quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben wel van de stoner/hard rock maar niet echt van de heavy metal met geschreeuw zeg maar, al ben ik op Pinkpop wel gewoon naar Lamb of God gegaanEn Opeth was echt gaaf!
Blijkbaar kan ik het live wel waarderen, het zal niet op mijn iPod staan iig.
En ja Savages was nice
Ja, in Melkweg cinemaquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Savages de film van Oliver Stone?
Bedankt!quote:
gefeliciteert met dat je geslaagt bentquote:
ook voor jouw! grquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gefeliciteert met dat je geslaagt bentd
Ja sorry, ben nog helemaal brak van Pukkelpop en straks nog BBQ/verjaardag hier vieren. HELP!quote:
jij lebberen natuurlijkquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:44 schreef Dagoduck het volgende:
Ha! Bij 2.20 sta ik ergens onder haar
quote:
staat het ook niet op Joetubequote:Op zondag 18 augustus 2013 22:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Heb ik gisteren dus Chrvches gemist op de Lowlands-stream, omdat ik met iets anders bezig was. En je kan het dus niet terug kijken
Ik
Trouwens wel episch optreden van the Oposites gezien
Nee, anders had ik mezelf nu niet zo gehaat.quote:
3voor12 heeft 1 nummer online staan, het is niet veel, maar toch.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Heb ik gisteren dus Chrvches gemist op de Lowlands-stream, omdat ik met iets anders bezig was. En je kan het dus niet terug kijken
Ik
Ik heb stukjes van Imagine Dragons zitten kijken vanmiddag, wat zou ik die graag live willen zien zeg.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik
Faalquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik
Ik ben het compleet met je eens Pino.quote:
Ieder jaar als ik de stream volg denk ik "Fuck daar wil ik volgend jaar heenquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb stukjes van Imagine Dragons zitten kijken vanmiddag, wat zou ik die graag live willen zien zeg.
Schakel even naar Nederland 3 nuquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb stukjes van Imagine Dragons zitten kijken vanmiddag, wat zou ik die graag live willen zien zeg.
Ja, in een overvolle Ziggo Dome o.i.d.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ieder jaar als ik de stream volg denk ik "Fuck daar wil ik volgend jaar heen"
Oh ik had het over Lowlands in het algemeen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, in een overvolle Ziggo Dome o.i.d.In November staan ze in de Melkweg, stijf uitverkocht natuurlijk. Altijd laat met dat soort dingen.
Oh, nee ik heb nooit de behoefte gehad daar naartoe te gaan. Het lijkt me allemaal te geforceerd hip en 'waar-is-dat-feestje?' gedoe. Sowieso een hekel aan kamperen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh ik had het over Lowlands in het algemeen.
Neu, het is me ook te duur en dat het binnen 10 minuten is uitverkocht zonder dat je de line-up weet vind ik al helemaal waardeloosquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:36 schreef JDude het volgende:
Twee keer geweest als parttime hamburgerflipper en dan is het wel leuk. Heel weekend lol voor drie tientjes bier. Maar er gewoon als bezoeker 300-400 euro lichter worden, meh, dat zal ik niet zo snel doen denk ik.
Niet heel best nee.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:39 schreef Cee het volgende:
Die zanger van Foals heeft ooit bedacht dat ie wel zanger kon worden. Of was het een weddenschap?
denk ook dat de meeste mensen er niet voor de muziek naar toe gaanquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Neu, het is me ook te duur en dat het binnen 10 minuten is uitverkocht zonder dat je de line-up weet vind ik al helemaal waardeloos
Daarom Pinkpop. Gemoedelijker, niet meteen uitverkocht en kleinschaliger.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Neu, het is me ook te duur en dat het binnen 10 minuten is uitverkocht zonder dat je de line-up weet vind ik al helemaal waardeloos
Blijkbaar wel, omdat heel veel kaarten te koop.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:40 schreef Evertjan het volgende:
[..]
denk ook dat de meeste mensen er niet voor de muziek naar toe gaan
Dat doet iedereen daar toch al standaard?quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:40 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Moet je wel Jan Smeets kunnen negeren.
Blijven smerenquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:40 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Daarom Pinkpop. Gemoedelijker, niet meteen uitverkocht en kleinschaliger.Moet je wel Jan Smeets kunnen negeren.
Jongens, geen vuurtjes stoken!quote:
te koop waren?quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, omdat heel veel kaarten te koop.
Niet eens "blieve sjmere?"quote:
quote:
quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Zegt ie dat 's ochtends ook aan de ontbijttafel.
Moet je ook wel je shirt uitdoen en er mee door de kamer zwaaien hè.quote:
quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Moet je ook wel je shirt uitdoen en er mee door de kamer zwaaien hè.
Maar da's buiten mijn comfort zone.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
LWL / [TV] Lowlands vanaf de bank #3 Daar heen dus.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar da's buiten mijn comfort zone.
Een plaatje.quote:
Een jpg, zelfs.quote:
Snap niet dat ze daar niet iemand anders voor hebben geregeld.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:51 schreef JDude het volgende:
Roosmareijmerdinges presenteert het, dus dat telt wel als 3fm.
Roosquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Snap niet dat ze daar niet iemand anders voor hebben geregeld.
Eerder bij Deap Vally, daar stond ik rail midden..quote:
Nee.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die heeft dan zeker geen haar op haar tanden?
Sjakie Insect is een beetje als Mumford.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:31 schreef wolfrolf het volgende:
Jammer trouwens dat Lowlands weer bijna afgelopen is.
Ik hou wel van die gare live opnames van bijvoorbeeld een Jake Bugg. Het klinkt allemaal zo heerlijk kut. Ik kan er geen genoeg van krijgen
Er zat een bug in z'n stem.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:31 schreef wolfrolf het volgende:
Jammer trouwens dat Lowlands weer bijna afgelopen is.
Ik hou wel van die gare live opnames van bijvoorbeeld een Jake Bugg. Het klinkt allemaal zo heerlijk kut. Ik kan er geen genoeg van krijgen
Topshow.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:34 schreef wolfrolf het volgende:
Laat het allemaal maar gauw afgelopen zijn met dat klote festival.
Morgen weer meebrullen met de kneiters bij AAAAAAAAAAAAAAAAAAAT WORK
WAT EEN WEEKEND WAT EEN WEEKEND![]()
![]()
Kratje bier op brakke stem en de schuld leggen bij derden.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:34 schreef wolfrolf het volgende:
Laat het allemaal maar gauw afgelopen zijn met dat klote festival.
Morgen weer meebrullen met de kneiters bij AAAAAAAAAAAAAAAAAAAT WORK
WAT EEN WEEKEND WAT EEN WEEKEND![]()
![]()
Mooie torens in de achtergrond.quote:
je hebt zeker een toren daar beneden?quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mooie torens in de achtergrond.
tis wel een goed plaatjequote:Op zondag 18 augustus 2013 23:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je hebt zeker een toren daar beneden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik steek nog liever een vork in m'n lulquote:Op maandag 19 augustus 2013 09:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik trek nog liever m'n eigen nagels uit dan dat ik deze terreur nog langer aanhoor.
Atzegodtwitter:atzedevrieze twitterde op zondag 18-08-2013 om 14:36:10All i Need van Kodaline is het meest lachwekkend pathetische lied dat ik in tien jaar gehoord heb. #ll13 reageer retweet
quote:Op maandag 19 augustus 2013 09:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Twee van die janknummers achter elkaar.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 09:29 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Kodaline. Live. De horror.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 19 augustus 2013 09:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
WAUW WAUW WAUW TE GEK HEE!
Ik ga alvast in de vangrails hangen!!12!!!1!quote:Op maandag 19 augustus 2013 09:33 schreef SilentChaos het volgende:
Godverdomme
oooooooooooooooooh oooooooooooooooooooh ooooooooooooooooooooohquote:quote:quote:Op maandag 19 augustus 2013 09:34 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
WAT EEN TRACK MENSEN!! WAT EEN TRACK!quote:Op maandag 19 augustus 2013 09:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik trek nog liever m'n eigen nagels uit dan dat ik deze terreur nog langer aanhoor.quote:Op maandag 19 augustus 2013 09:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik steek nog liever een vork in m'n lulquote:Op maandag 19 augustus 2013 09:36 schreef Pino112 het volgende:
Atzegodtwitter:atzedevrieze twitterde op zondag 18-08-2013 om 14:36:10All i Need van Kodaline is het meest lachwekkend pathetische lied dat ik in tien jaar gehoord heb. #ll13 reageer retweet
![]()
Ik moest hardop lachen, bedankt jongens
know'm sayin?
word? word.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:16 schreef alors het volgende:
[..]
[..]Ik moest hardop lachen, bedankt jongens
You're welcomequote:Op maandag 19 augustus 2013 10:16 schreef alors het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]Ik moest hardop lachen, bedankt jongens
Het zit hem best hoog denk ik. Klein kind.quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:20 schreef alors het volgende:
Godsamme Domien met zijn randjeDrink een fles hoestsiroop leeg, lul.
Zal z'n tandarts leuk vindenquote:Op maandag 19 augustus 2013 10:31 schreef alors het volgende:
Wat een mietje zeghij zit gewoon dik onder de plak.
Domien zit ook onder de plak. Van het randje van z'n stem.quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:31 schreef alors het volgende:
Wat een mietje zeghij zit gewoon dik onder de plak.
Echte standaard LL-bezoekerquote:Op maandag 19 augustus 2013 10:40 schreef SilentChaos het volgende:
Die afbeelding op nu.nl van die lowlandbezoekster
[ afbeelding ]
Die hoed is tof, en idd een mooi meisje.quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:47 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind haar een Zwarte Ruiter (Grote Markt/Den Haag) bezoekster
Die hoed mag alleen wel afmaar ze heeft gewoon een mooi gezicht
Ja ik hou wel van vrouwen met hoeden enzo, maar zonder is ook primaquote:Op maandag 19 augustus 2013 10:48 schreef alors het volgende:
[..]
Die hoed is tof, en idd een mooi meisje.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja ik hou wel van vrouwen met hoeden enzo, maar zonder is ook prima
Deze is wel erg groot namelijken als ze van grote dingen houdt, dan heeft ze weinig aan mij
![]()
Haha, SC heeft kleine voeten.quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Deze is wel erg groot namelijken als ze van grote dingen houdt, dan heeft ze weinig aan mij
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
![]()
quote:
Dat is wel klein voor een man, jaquote:Op maandag 19 augustus 2013 10:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]Maat 42 idd
(ben 1,86m lang)
Ik val ook regelmatig spontaan omquote:Op maandag 19 augustus 2013 10:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is wel klein voor een man, ja
En dan val je in de armen van een leuke vrouw?quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik val ook regelmatig spontaan om
quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En dan val je in de armen van een leuke vrouw?
quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Beschaafde damesvoetjes hier. Maat 37
Zielige jijquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Meestal gewoon met m'n bakkes op de stoep
[..]
Vrouwen met grote voeten
Jij hebt dan ook wel hele mooie voetenquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Beschaafde damesvoetjes hier. Maat 37
Is er tenminste iets mooi aan mijquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook wel hele mooie voeten
Wat een kutwerk moet die hebben.quote:
meer dan 10quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hoeveel mensen komen er eigenlijk op LL?
Niet alle fokkers hebben 30 cm?quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
![]()
55k kaartjes verkocht.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Schijnbaar nietquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet alle fokkers hebben 30 cm?
Zo s'nachts in andermans tentje.. best veel.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat een kutwerk moet die hebben.
Mijn voeten zijn wel 30 cmquote:
Jij wandelende guilty pleasure jijquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:54 schreef alors het volgende:
[..]Ik dacht even dat mijn eigen muziek aanstond
Hij staat op mijn hardloopplaylist en ik zing schaamteloos mee in het bos waar niemand isquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jij wandelende guilty pleasure jij
schakelde in bij de backstreet boys.quote:
Sterkte.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:25 schreef Pino112 het volgende:
Mijn verstandskies komt door. RIP Pino.
Heb je dan verstand?quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:25 schreef Pino112 het volgende:
Gecondoleerd.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:25 schreef Pino112 het volgende:
quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je dan verstand?
hihihihihaho.
Dankjequote:
Thnx. Zie iets door het tandvlees heenkomen, afwachten hoe het gaat.quote:
Wel even een liveblog bijhouden he, ik ga het niet steeds vragen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
Dankje
[..]
Thnx. Zie iets door het tandvlees heenkomen, afwachten hoe het gaat.
Kan zo op FOK!sport.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wel even een liveblog bijhouden he, ik ga het niet steeds vragen.
Animal of die ervoor?quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is ook al zo'n overhyped kutnummer
Animal. De buzz rond dat nummer heb ik nooit begrepen.quote:
Blijkbaar hebben ze een slimmigheidje gebruikt.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Animal. De buzz rond dat nummer heb ik nooit begrepen.
Is die ook van voetbalfans?quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:55 schreef Pino112 het volgende:
Feyenoord eennalaatste in de Eredivisie.
[ afbeelding ]
Ik zit te lunchenquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:55 schreef Pino112 het volgende:
Feyenoord eennalaatste in de Eredivisie.
[ afbeelding ]
Kan er zeker aan meedoen 8/10quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is die ook van voetbalfans?
Ja, zeker.quote:
quote:
Wat zijn jullie ook heerlijke kleine schattige pubertjesquote:
Dat is hoe wij rollen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[..]
Wat zijn jullie ook heerlijke kleine schattige pubertjes
En ik heb er een haat-liefde verhouding mee.quote:
Rolfje is ook nog een beetje een puber.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[..]
Wat zijn jullie ook heerlijke kleine schattige pubertjes
quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:10 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
SCHNITZEL!!!!! SCHNITZEL!!!!!
quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:10 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
SCHNITZEL!!!!! SCHNITZEL!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |