staan in oktober in het voorprogram van Editors in de Kabelkubus. ik ben erbijquote:
Op appelpop ben ik er ook bijquote:Op zondag 18 augustus 2013 00:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
staan in oktober in het voorprogram van Editors in de Kabelkubus. ik ben erbij
Toptopic.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:24 schreef 3rdRock het volgende:
wat een topic weer... KLB / Seks versus fappen
hoezo?quote:
het doet het halfquote:
Ik weet.quote:
Heel FOK! is toch single?quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die containersessie van Daughter![]()
Youth wordt zeker mijn hoogste binnenkomer van mijn FOK! single top 100.
Matige (leuke) grapquote:
Pains of Being Pure at Heart en M83 hoog binnen vorig jaar. Ik ben voorspelbaar.quote:
quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pains of Being Pure at Heart en M83 hoog binnen vorig jaar. Ik ben voorspelbaar.
Ik kijk nu al uit naar het verhaalquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:03 schreef SilentChaos het volgende:
.
Ik meld me ook ff, inclusief zwaar hoofd
WAT EEN KATER WAT EEN KATERquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:03 schreef SilentChaos het volgende:
.
Ik meld me ook ff, inclusief zwaar hoofd
Klein pilsje op?quote:
Geen kater gelukkig! Alleen zwaar hoofdquote:
quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Geen kater gelukkig! Alleen zwaar hoofd
En geen verhaal, sorry wolf
Susanne (van Mark en Hanneke) bij hem in de studio.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:56 schreef Holenmens het volgende:
Meest geheime operatie ooit van 3FM, zometeen tussen 14 en 15 uur. Domien mag er niks over zeggen!!!1!!
Zeker weer een Hittegolf Hunk Award nieuwtje
Nou, poe poe.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:56 schreef Holenmens het volgende:
Meest geheime operatie ooit van 3FM, zometeen tussen 14 en 15 uur. Domien mag er niks over zeggen!!!1!!
Zeker weer een Hittegolf Hunk Award nieuwtje
Spannend zeg.quote:Op zondag 18 augustus 2013 11:34 schreef Pino112 het volgende:
WAT EEN TEASER WAT EEN TEASER!!1twitter:
Ok. nou beter dan helemaal nietsquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Alleen vandaag, nadat ie z'n afspraken is nagekomen.
Ik ben wel van de stoner/hard rock maar niet echt van de heavy metal met geschreeuw zeg maar, al ben ik op Pinkpop wel gewoon naar Lamb of God gegaanquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dacht dat jij juist wel van de stoner/metal was.
En jij hebt verdomme Savages gezien
Savages de film van Oliver Stone?quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben wel van de stoner/hard rock maar niet echt van de heavy metal met geschreeuw zeg maar, al ben ik op Pinkpop wel gewoon naar Lamb of God gegaanEn Opeth was echt gaaf!
Blijkbaar kan ik het live wel waarderen, het zal niet op mijn iPod staan iig.
En ja Savages was nice
Ja, in Melkweg cinemaquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Savages de film van Oliver Stone?
Bedankt!quote:
gefeliciteert met dat je geslaagt bentquote:
ook voor jouw! grquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gefeliciteert met dat je geslaagt bentd
Ja sorry, ben nog helemaal brak van Pukkelpop en straks nog BBQ/verjaardag hier vieren. HELP!quote:
jij lebberen natuurlijkquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:44 schreef Dagoduck het volgende:
Ha! Bij 2.20 sta ik ergens onder haar
quote:
staat het ook niet op Joetubequote:Op zondag 18 augustus 2013 22:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Heb ik gisteren dus Chrvches gemist op de Lowlands-stream, omdat ik met iets anders bezig was. En je kan het dus niet terug kijken
Ik
Trouwens wel episch optreden van the Oposites gezien
Nee, anders had ik mezelf nu niet zo gehaat.quote:
3voor12 heeft 1 nummer online staan, het is niet veel, maar toch.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Heb ik gisteren dus Chrvches gemist op de Lowlands-stream, omdat ik met iets anders bezig was. En je kan het dus niet terug kijken
Ik
Ik heb stukjes van Imagine Dragons zitten kijken vanmiddag, wat zou ik die graag live willen zien zeg.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik
Faalquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik
Ik ben het compleet met je eens Pino.quote:
Ieder jaar als ik de stream volg denk ik "Fuck daar wil ik volgend jaar heenquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb stukjes van Imagine Dragons zitten kijken vanmiddag, wat zou ik die graag live willen zien zeg.
Schakel even naar Nederland 3 nuquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb stukjes van Imagine Dragons zitten kijken vanmiddag, wat zou ik die graag live willen zien zeg.
Ja, in een overvolle Ziggo Dome o.i.d.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ieder jaar als ik de stream volg denk ik "Fuck daar wil ik volgend jaar heen"
Oh ik had het over Lowlands in het algemeen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, in een overvolle Ziggo Dome o.i.d.In November staan ze in de Melkweg, stijf uitverkocht natuurlijk. Altijd laat met dat soort dingen.
Oh, nee ik heb nooit de behoefte gehad daar naartoe te gaan. Het lijkt me allemaal te geforceerd hip en 'waar-is-dat-feestje?' gedoe. Sowieso een hekel aan kamperen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh ik had het over Lowlands in het algemeen.
Neu, het is me ook te duur en dat het binnen 10 minuten is uitverkocht zonder dat je de line-up weet vind ik al helemaal waardeloosquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:36 schreef JDude het volgende:
Twee keer geweest als parttime hamburgerflipper en dan is het wel leuk. Heel weekend lol voor drie tientjes bier. Maar er gewoon als bezoeker 300-400 euro lichter worden, meh, dat zal ik niet zo snel doen denk ik.
Niet heel best nee.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:39 schreef Cee het volgende:
Die zanger van Foals heeft ooit bedacht dat ie wel zanger kon worden. Of was het een weddenschap?
denk ook dat de meeste mensen er niet voor de muziek naar toe gaanquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Neu, het is me ook te duur en dat het binnen 10 minuten is uitverkocht zonder dat je de line-up weet vind ik al helemaal waardeloos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |