Laatste jaar samenvattingen bij de NOS. Moest er ooit van komen.quote:Tot en met het seizoen 2004-2005 vormde het eredivisievoetbal traditioneel de hoofdmoot van de zondagavonduitzendingen. Ook van andere topsportevenementen werd en wordt verslag gedaan. Zeker toen het sportaanbod op televisie nog schaars was, werd in veel Nederlandse gezinnen de zondagse agenda altijd afgestemd op Sport in beeld, zoals velen het programma tot jaren na de naamsverandering bleven noemen. Studio Sport was met het voetbal op zondagavond vaak het best bekeken programma van de week, maar na het verlies van de televisierechten op de samenvattingen van de Eredivisiewedstrijden aan Talpa verminderde het aantal kijkers tot gemiddeld een miljoen.
De televisierechten voor het eredivisievoetbal werden in 2005 gekocht door de zender Talpa. De NOS heeft toen onder meer als vervanging de televisierechten gekocht van de samenvattingen van wedstrijden uit de Engelse Premier League.
Op 10 maart 2008 werd bekendgemaakt dat de samenvattingen van de Eredivisie voor 5 jaar terug zijn bij de NOS. De zondagavonduitzending zal hierdoor traditioneel om 7 uur beginnen. Het gemiddeld aantal kijkers is in 2011 2,8 miljoen.
Deze man begrijptquote:
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
spoiler van de nos, nu moet ik ook boos worden op hen
Ik heb hier heel veel moeite mee hoor.quote:
Mijn gedachten zijn bij Rickazio.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Groningen valt me toch tegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:03 schreef alors het volgende:
[..]
Mijn gedachten zijn bij Rickazio.Je hebt het wel over hem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:03 schreef alors het volgende:
[..]
Mijn gedachten zijn bij Rickazio.CambuurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Was bij Feyenoord ook.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:13 schreef Grifte het volgende:
Aardig wat supporters voor de rust weggegaan daar op de lange zijde
quote:
twitter:KoertWesterman twitterde op zaterdag 17-08-2013 om 22:54:35Ik zou 'm graag even bellen, maar ik denk dat ik Alex Pastoor als dit achter de rug is... #necpec reageer retweet
Tering.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:14 schreef Evertjan het volgende:
[..]twitter:KoertWesterman twitterde op zaterdag 17-08-2013 om 22:54:35Ik zou 'm graag even bellen, maar ik denk dat ik Alex Pastoor als dit achter de rug is... #necpec reageer retweet
Die is zelfs voor mij te flauwquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:14 schreef Evertjan het volgende:
[..]twitter:KoertWesterman twitterde op zaterdag 17-08-2013 om 22:54:35Ik zou 'm graag even bellen, maar ik denk dat ik Alex Pastoor als dit achter de rug is... #necpec reageer retweet
HAHAHAHAquote:
Goeie speler maar nog vaker geblesseerd dan Robbenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Die zit er nog beter in, téring die Martens is bezig zeg
Ok.quote:
Misschien schakel ik ook nog in. Eens kijken wat het is geworden met de niet uitgezonden wedstrijden, welke pot is er nu?quote:
Swansea - ManUquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien schakel ik ook nog in. Eens kijken wat het is geworden met de niet uitgezonden wedstrijden, welke pot is er nu?
Ajax wint makkelijk.quote:
't is een schandequote:Op zondag 18 augustus 2013 19:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
NOS laat niet zien dat het buitenspel is
Dat was het dan ook niet. Voeten stonden gelijk.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
NOS laat niet zien dat het buitenspel is
quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was het dan ook niet. Voeten stonden gelijk.
Aanklagen die handel.quote:
Nope.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Callie met zijn objectieve blik heur.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ehm nee, hij stond een paar centimeter achter de laatste verdediger.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Bekijk het nog maar eens. Dat de NOS het al niet eens laat zien bevestigt dit nog maar.quote:
Dus als de NOS het zegt, zal het wel zo zijnquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Bekijk het nog maar eens. Dat de NOS het al niet eens laat zien bevestigt dit nog maar.
Ik ook ja.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar goed, dat een grensrechter zoiets niet ziet kan ik begrijpen.
Ze laten het buiten beschouwing. Dat zegt al genoeg.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dus als de NOS het zegt, zal het wel zo zijn
Ja, dat is onomstotelijk bewijs inderdaad.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:05 schreef Caland het volgende:
Dat de NOS het al niet eens laat zien bevestigt dit nog maar.
De NOS maakt nooit fouten nee.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze laten het buiten beschouwing. Dat zegt al genoeg.
Er worden wel vaker discutabele dingen buitenspel gelaten bij de NOS, smerige overtredingen bijvoorbeeld. Al snap ik dat jij het niet wil zien, arm Feyenoord staat natuurlijk nog maar op 0 punten. Dan maar punten pakken tegenquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze laten het buiten beschouwing. Dat zegt al genoeg.
Het onomstotelijke bewijs was te zien op fox. Als hij al buitenspel stond was dat met een teenlengte. Met het menselijk oog niet te zien en daarbij krijgt de aanvaller het voordeel.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat is onomstotelijk bewijs inderdaad.
Klopt, daar was te zien dat hij met een voet-lengte buitenspel stond.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Het onomstotelijke bewijs was te zien op fox.
Ik maak me minder druk om Feyenoord dan jou krijg ik nog wel eens het gevoel.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er worden wel vaker discutabele dingen buitenspel gelaten bij de NOS, smerige overtredingen bijvoorbeeld. Al snap ik dat jij het niet wil zien, arm Feyenoord staat natuurlijk nog maar op 0 punten. Dan maar punten pakken tegenNAC
he? Arme ziel.
dan jou.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik maak me minder druk om Feyenoord dan jou krijg ik nog wel eens het gevoel.
Typisch dat je het gelijk weer over een andere boeg probeert te gooienquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik maak me minder druk om Feyenoord dan jou krijg ik nog wel eens het gevoel.
Absoluut niet. Kijk maar eens goed waar die voeten staan ten opzichte van de 5.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, daar was te zien dat hij met een voet-lengte buitenspel stond.
Nou ik zie wat andersquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:10 schreef GGMM het volgende:
Deze bal was volgens Caland niet over de lijn hoor.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Triest.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:10 schreef GGMM het volgende:
Deze bal was volgens Caland niet over de lijn hoor.
Die schoenen ookquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk dat leeghoofd dan.
Inderdaadquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens Ron de Rijk gaat dit over een overleden supporter.
Daar hoort een spatie tussen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:12 schreef GGMM het volgende:
Volgens de commentator kan jeniks zien als je onder dat spandoek zit.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is een dorpsidioot is dat.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Terecht.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat weinig beelden van de tweede helft..
Dan zien ze niks van de wedstrijdquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom staan ze niet met hun rug naar het veld?
Sowieso raar dat je een speler die een miljoen salaris vangt gaat huren als je voldoende geld hebt.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bojan eraf.
Het is niet helemaal wat je hoopt van hem.
Dan kunnen ze niets zien, gekkie.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom staan ze niet met hun rug naar het veld?
Alsof je iets van deze 2e helft wílde zien.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dan zien ze niks van de wedstrijd
Tuurlijk vond hij dat en tuurlijk vond Vormer van niet.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fischer vond het een penalty. Fischer.
Dat dus.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:17 schreef Geo4kant het volgende:
ZELFS als je hem niet raakt.. je moet een spits niet eens die mogelijkheid geven, je moet er niet eens in de buurt zijnkijk eens naar jezelf ipv de scheids achterlijk gladiool
Die schwalbe toen tegen PSVquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk vond hij dat en tuurlijk vond Vormer van niet.
kloptquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu Heerenveen.
Die horen van Heracles te winnen.
En wat Geo zegt natuurlijkquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:17 schreef Geo4kant het volgende:
ZELFS als je hem niet raakt.. je moet een spits niet eens die mogelijkheid geven, je moet er niet eens in de buurt zijnkijk eens naar jezelf ipv de scheids achterlijk gladiool
hij raakt hem ook gewoonquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:18 schreef Karina het volgende:
[..]
En wat Geo zegt natuurlijkVolgens mij raakte hij hem wel, ik zag hem op de hiel stappen.
Ik bedoel ermee te zeggen: zou jij als je Fischer was zeggen, het was geen pingel? Nee toch?quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die schwalbe toen tegen PSV
Ja, logisch. Veel meer eer valt er niet meer te behalen voor hem.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die is na dit seizoen op zeker weg bij Feyenoord.
Ja eens. Dat hij voordat hij in de buurt is al met zijn handjes omhoog gaat helpt ook niet echt meequote:Op zondag 18 augustus 2013 19:17 schreef Geo4kant het volgende:
In dit geval.. geen idee.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik bedoel ermee te zeggen: zou jij als je Fischer was zeggen, het was geen pingel? Nee toch?
http://foxsports.nl/video(...)nalty-voor-ajax.htmlquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:18 schreef Karina het volgende:
[..]
En wat Geo zegt natuurlijkVolgens mij raakte hij hem wel, ik zag hem op de hiel stappen.
Toinequote:Op zondag 18 augustus 2013 19:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
http://foxsports.nl/video(...)nalty-voor-ajax.html
Dit heeft niets te maken met Feyenoord!1!1quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:23 schreef GGMM het volgende:
Die goal van Heracles net was meters buitenspel.
Waarom laten ze dat niet zien?
Caland
Onbelangrijk potje. Who cares.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:23 schreef GGMM het volgende:
Die goal van Heracles net was meters buitenspel.
Waarom laten ze dat niet zien?
Caland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |