Laatste jaar samenvattingen bij de NOS. Moest er ooit van komen.quote:Tot en met het seizoen 2004-2005 vormde het eredivisievoetbal traditioneel de hoofdmoot van de zondagavonduitzendingen. Ook van andere topsportevenementen werd en wordt verslag gedaan. Zeker toen het sportaanbod op televisie nog schaars was, werd in veel Nederlandse gezinnen de zondagse agenda altijd afgestemd op Sport in beeld, zoals velen het programma tot jaren na de naamsverandering bleven noemen. Studio Sport was met het voetbal op zondagavond vaak het best bekeken programma van de week, maar na het verlies van de televisierechten op de samenvattingen van de Eredivisiewedstrijden aan Talpa verminderde het aantal kijkers tot gemiddeld een miljoen.
De televisierechten voor het eredivisievoetbal werden in 2005 gekocht door de zender Talpa. De NOS heeft toen onder meer als vervanging de televisierechten gekocht van de samenvattingen van wedstrijden uit de Engelse Premier League.
Op 10 maart 2008 werd bekendgemaakt dat de samenvattingen van de Eredivisie voor 5 jaar terug zijn bij de NOS. De zondagavonduitzending zal hierdoor traditioneel om 7 uur beginnen. Het gemiddeld aantal kijkers is in 2011 2,8 miljoen.
Deze man begrijptquote:
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
spoiler van de nos, nu moet ik ook boos worden op hen
Ik heb hier heel veel moeite mee hoor.quote:
Mijn gedachten zijn bij Rickazio.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Groningen valt me toch tegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:03 schreef alors het volgende:
[..]
Mijn gedachten zijn bij Rickazio.Je hebt het wel over hem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:03 schreef alors het volgende:
[..]
Mijn gedachten zijn bij Rickazio.CambuurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Was bij Feyenoord ook.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:13 schreef Grifte het volgende:
Aardig wat supporters voor de rust weggegaan daar op de lange zijde
quote:
twitter:KoertWesterman twitterde op zaterdag 17-08-2013 om 22:54:35Ik zou 'm graag even bellen, maar ik denk dat ik Alex Pastoor als dit achter de rug is... #necpec reageer retweet
Tering.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:14 schreef Evertjan het volgende:
[..]twitter:KoertWesterman twitterde op zaterdag 17-08-2013 om 22:54:35Ik zou 'm graag even bellen, maar ik denk dat ik Alex Pastoor als dit achter de rug is... #necpec reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |