Mwah dit gaat puur over wedstrijden tot nu toe, bij Studio Voetbal willen zo nog wel eens afwisselen moet voetbal nieuws enzo.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:03 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
plus aandacht voor andere competities ipv oeverloos gezever over 1 a 2 wedstrijden
22:00quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Tot hoe laat is dit programma?
Hmm oke, ik kijk het ff aan, als het tot 22:00 samenvattingen kijken blijft kijk ik het niet af denk ik, ik ben niet zo geïnteresseerd in Engels/Italiaans voetbal.quote:
het voetbal nieuws zit al in die sportjournaals om 1800 en 2000quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Mwah dit gaat puur over wedstrijden tot nu toe, bij Studio Voetbal willen zo nog wel eens afwisselen moet voetbal nieuws enzo.
Mja maar slap gelul over het nieuws is ook wel leukquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:09 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
het voetbal nieuws zit al in die sportjournaals om 1800 en 2000
Ze eenmalig een kans geven. Niet overtuigend. Het zal meer toevoegen als je in het weekend niks hebt gezien, want veel meer dan samenvattingen is het toch echt niet.quote:
Neh, heb toch liever beelden erbij. Misschien kijk ik het morgen terug.quote:
Juist niet, ik had het idee dat ze er van uit gaan dat je zondag studio sport had gezien want die samenvattingen stelden niks voor.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:11 schreef kilon het volgende:
[..]
Ze eenmalig een kans geven. Niet overtuigend. Het zal meer toevoegen als je in het weekend niks hebt gezien, want veel meer dan samenvattingen is het toch echt niet.
Het is vooral Engels voetbal tot nu toe. Ik gok omdat de eredivisie gister bij de NOS al aan de bod is geweestquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:15 schreef Me_Wesley het volgende:
Van de eredivisie geen samenvatting gezien vanavond, alleen analyses van belangrijke momenten.
En 90 minutesquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het is vooral Engels voetbal tot nu toe. Ik gok omdat de eredivisie gister bij de NOS al aan de bod is geweest
Op FOK zitten allemaal criticasters. Op Twitter walgen mensen van VI, want ze hebben een meningquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:17 schreef NY_Giant het volgende:
Ik heb de uitzending niet gezien, want VI. Toch grappig dat de commentaren hier overwegend negatief zijn, in tegenstelling tot op Twitter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |