Ze kunnen er natuurlijk een hoop Fox series neergooien en verder de samenvattingen als ze die volgend seizoen nergens anders kwijt kunnen. Ze hebben wel een aantal aardige series achter de hand, maar ik verwacht niet net zoals Talpa dat ze met Nederlandse (drama)series, spelshows en nieuwsprogramma's etc. komen. Je hebt nu ook al die zender Fox!life ofzo, zal wel ongeveer hetzelfde worden maar dan dus met extra sport.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:29 schreef j95 het volgende:
Jullie vergeten wel een beetje dat ze net beginnen. Ik denk dat ze het open kanaal beetje bij beetje uit gaan bouwen naar een fatsoenlijke programmering.
Oke, Ziggo is dan ook in HD.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik kijk hier via Ziggo naar 'FOX HD'.
Dat Fox Sports centraal zijn drie live uitzendingen per dag, dacht eerst ook allemaal herhalingenquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:15 schreef kilon het volgende:
Dus als je om 18.00 uur Fox Sports Centraal hebt gemist, kan je het terugkijken om 20.00, 23.20 of de volgende dag de hele ochtend (behalve 5.30-6.00) en van 12.00 tot 14.00.
De Simpsons lijkt ook telkens dezelfde paar afleveringen te zijn.
En de enige serie waar men voor thuis zou kunnen blijven (The Walking Dead) is rond 12 uur 's nachts.
Nee, een normaal mens zal hier nooit naar kijken. Dus verwacht ik wel redelijke kijkcijfers.
Oké, ik mis dus niks.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:26 schreef byah het volgende:
programmering op die zender ziet er ook wel fancy uit
18.00 fox sport centraal afl 1
18.30 simpsons
18.50 simpsons
19.15 simpsons
19.35 simpsons
20.00 fox sport centraal afl 1 (herhaling)
20.30 fox voetbal
Inderdaad het kanaal begint pas net. Ze knallen er binnenkort vast en zeker wat Fox programma's er tussen en ook series als The Walking Dead komen op Foxquote:Op maandag 19 augustus 2013 17:05 schreef Kwaliteit het volgende:
Programmering zal wel verder worden uitgebouwd. Ze wilden langzaam beginnen. Ik ben benieuwd vanavond!
Waarschijnlijk door de ingebouwde CI(+) ontvanger. Dan hoef je geen aparte Ziggo doos ofzo te hebbenquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:36 schreef Me_Wesley het volgende:
Ziggo en Panasonic hier, werkt prima. Wat de tv ermee te maken heeft snap ik überhaupt niet
Geen beelden hebbenquote:
Fox ookquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
VI kan je nog terug kijken
Toine hebben en die man met de ziekte van Hedelquote:
Misschien dat dat het is dan.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Waarschijnlijk door de ingebouwde CI(+) ontvanger. Dan hoef je geen aparte Ziggo doos ofzo te hebben
quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:40 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Dat kijk ik later vanavond via rtlxl, werkt prima.
Die vind ik nergensquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Fox gewoon, de open net variant
14 bij KPNquote:
Ze moeten meer gasten hebben. Nog 2 extra ofzoquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:54 schreef kilon het volgende:
Het overtuigd me nog niet. Die analyses zijn nog wel leuk en aardig, maar er is totaal geen chemistry tussen de twee, en alleen maar de mening van Van Halst aanhoren is nou ook niet iets om voor thuis te blijven. Helemaal als je zijn analyses al hebt gehoord op Fox Sports.
Online, staat er niet bijquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Welke provider heb je?
http://www.foxtv.nl/custom/waar-te-zien
plus aandacht voor andere competities ipv oeverloos gezever over 1 a 2 wedstrijdenquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:58 schreef RedFever007 het volgende:
Wat kilon zegt inderdaad....
Grootste voordeel van fox tov vi is dat fox de beelden wel heeft
ja klopt. Iets meer interactie is wenselijk. De Van Halst monologen boeit niet voldoende voor anderhalf uurquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ze moeten meer gasten hebben. Nog 2 extra ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |