Toine hebben en die man met de ziekte van Hedelquote:
Misschien dat dat het is dan.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Waarschijnlijk door de ingebouwde CI(+) ontvanger. Dan hoef je geen aparte Ziggo doos ofzo te hebben
quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:40 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Dat kijk ik later vanavond via rtlxl, werkt prima.
Die vind ik nergensquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Fox gewoon, de open net variant
14 bij KPNquote:
Ze moeten meer gasten hebben. Nog 2 extra ofzoquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:54 schreef kilon het volgende:
Het overtuigd me nog niet. Die analyses zijn nog wel leuk en aardig, maar er is totaal geen chemistry tussen de twee, en alleen maar de mening van Van Halst aanhoren is nou ook niet iets om voor thuis te blijven. Helemaal als je zijn analyses al hebt gehoord op Fox Sports.
Online, staat er niet bijquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Welke provider heb je?
http://www.foxtv.nl/custom/waar-te-zien
plus aandacht voor andere competities ipv oeverloos gezever over 1 a 2 wedstrijdenquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:58 schreef RedFever007 het volgende:
Wat kilon zegt inderdaad....
Grootste voordeel van fox tov vi is dat fox de beelden wel heeft
ja klopt. Iets meer interactie is wenselijk. De Van Halst monologen boeit niet voldoende voor anderhalf uurquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ze moeten meer gasten hebben. Nog 2 extra ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |