Beeldenquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Morgen de balans op maken met de kijkcijfers.
Welke provider heb je?quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Fans van de Simpsons komen duidelijk aan hun trekken. Zal straks eens even zien of ik die zender uberhaupt kan ontvangen.
Ziggo, dus dat zou moeten lukken. Ik doe altijd automatische scan, maar sommige zenders zoals BBC2 pikt hij dan niet op.quote:
Ziggo is kanaal 11. En is Canal+ de enige partij die in HD uitzendt vooralsnog.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ziggo, dus dat zou moeten lukken. Ik doe altijd automatische scan, maar sommige zenders zoals BBC2 pikt hij dan niet op.
Dat Fox Voetbal wordt om 00.10 herhaald zie ik, misschien kijk ik dan wel (mocht het allemaal lukken).
Ja, het gaat hier allemaal anders. Net5 heb ik ook niet. Maar goed, daar kwam ik pas na drie jaar achter, kan je nagaan hoe erg ik dat vond.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ziggo is kanaal 11. En is Canal+ de enige partij die in HD uitzendt vooralsnog.
Neehoor, ik heb geen HD hier. Alleen UPC heeft dat volgens mij.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ziggo is kanaal 11. En is Canal+ de enige partij die in HD uitzendt vooralsnog.
Dat zeg ik toch? Canal+ is de enige partij in Nederland. UPC komt pas in oktober in HD.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:15 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Neehoor, ik heb geen HD hier. Alleen UPC heeft dat volgens mij.
Net5 weggooi zender.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, het gaat hier allemaal anders. Net5 heb ik ook niet. Maar goed, daar kwam ik pas na drie jaar achter, kan je nagaan hoe erg ik dat vond.
Ik heb Canal+ en dat is geen HD kan ik je vertellen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch? Canal+ is de enige partij in Nederland. UPC komt pas in oktober in HD.
Moet kanaal 52 zijn. Afwachten tot 18:00 misschien?quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:18 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik heb Canal+ en dat is geen HD kan ik je vertellen.
Ja, het kanaal is al open. Alleen met promo's/reclames. 18:00 gaat het los.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wordt er op dit moment al een open kanaal doorgegeven? Of start het echt pas om 18.00?
Comedy central met Jan van Halst dusquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, het kanaal is al open. Alleen met promo's/reclames. 18:00 gaat het los.
De Simpson fans komen aan hun trekken.
Ik kijk hier via Ziggo naar 'FOX HD'.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:16 schreef Zipportal het volgende:
Dat zeg ik toch? Canal+ is de enige partij in Nederland. UPC komt pas in oktober in HD.
Ik heb ziggo maar op kanaal 11 zie ik Canvas?quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik kijk hier via Ziggo naar 'FOX HD'.
Dat kan niet, kijk je analoog?quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:31 schreef j95 het volgende:
[..]
Ik heb ziggo maar op kanaal 11 zie ik Canvas?
Ah, dat is jammer. Dan moet ik beneden maar naar The Waling Dead kijkenquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik denk dat FOX alleen digitaal is, heb nog helemaal niks over analoog gelezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |