Dat loopt gemakkelijk op naar 300.000/400.000 maar niet veel hoger dan dat tenzij ze hun programma gaan aanpassen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:02 schreef Zipportal het volgende:
18.00: FOX SPORT CENTRAAL 48.000 (lancering van de zender)
20.30: FOX VOETBAL 56.000 (Lambiek & Co)
De kijkers spatten van het scherm.
Klinkt prima, jammer dat het tegelijkertijd met VI is, daarom ga ik het nooit live kijken, maar ik vind het best vermakelijk om zo de samenvattingen van alle grote landen nog even te zien.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 04:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zapte er even langs, maar zag er wel gaar uit. Maar 1 presentator en zonder publiek erbij. En dan gewoon samenvattingen.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klinkt prima, jammer dat het tegelijkertijd met VI is, daarom ga ik het nooit live kijken, maar ik vind het best vermakelijk om zo de samenvattingen van alle grote landen nog even te zien.
Volgens mij wordt het ook de hele week zo ongeveer herhaald. Sowieso om 00.10.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klinkt prima, jammer dat het tegelijkertijd met VI is, daarom ga ik het nooit live kijken, maar ik vind het best vermakelijk om zo de samenvattingen van alle grote landen nog even te zien.
"Ja, maar wij hebben de beelden."quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:14 schreef NY_Giant het volgende:
Alleen Engels en Italiaans. Totaal niet compleet dus.
http://www.mediacourant.nl/?p=157869quote:FOX en FOX Voetbal blijven ver onder 100.000 kijkers
Het sportprogramma FOX Voetbal met Toine van Peperstraten en Jan van Halst is maandagavond begonnen met 56.000 kijkers op de nieuwe tv-zender FOX. Die score was goed voor een marktaandeel van 0,9 procent. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. FOX ging maandagavond de lucht in. Alle ogen waren gericht op FOX Voetbal, omdat die show rechtstreeks de concurrentie aanging met Voetbal International op RTL 7. Die show trok 835.000 kijkers.
FOX trapte om zes uur ‘s avonds af met de sportnieuwsrubriek FOX Sport Centraal, goed voor 48.000 kijkers. De editie om acht uur trok 45.000 kijkers. Daar tussenin waren herhalingen van The Simpsons te zien, goed voor gemiddeld 64.000 kijkers.
Na FOX Voetbal trok de zombieserie The Walking Dead 76.000 kijkers, de hoogst behaalde FOX-score van de avond. De late, derde editie van FOX Sport Centraal trok na half twaalf 41.000 kijkers.
De grote winnaar van de avond was het Achtuurjournaal met 2,2 miljoen kijkers. De nummer twee van de avond en de winnaar op prime time was de Memories Zomerspecial met 1,6 miljoen kijkers, ook op Nederland 1.
De enige andere zender die op prime time boven het miljoen uitkwam, was Nederland 2, met 1,1 miljoen kijkers voor De Slimste Mens.
RTL 4 trok op prime time 915.000 kijkers met Crime Scene Investigation, terwijl SBS 6 552.000 kijkers noteerde met de film Alice in Wonderland.
Tsja, het is jammer dat VI niet meer wat korte flitsen van de Eredivisie uit kan zenden. Maar verder heb ik maandagavond laat niet zoveel behoefte meer aan alle beelden zoals nu bij FOX het geval is. Het meeste heb ik dan al wel gezien...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
"Ja, maar wij hebben de beelden."![]()
Waren de samenvatting wel in HD dan?
Dat is een nadeel inderdaad. Ik heb het opgenomen, dus vanavond even kijken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het ook de hele week zo ongeveer herhaald. Sowieso om 00.10.
Ik vond het ook wel een fijn programma. Alleen Van Halst
De Simpsons zijn dan ook geduchte uitdagers.quote:FOX Voetbal (56.000) niet in Top 3 van de zender. 1. Walking Dead (76.000) 2. Simpsons (75.000) 3. Simpsons (68.000).
Willem Vissers vond het een topshow.twitter:vkwillemvissers twitterde op maandag 19-08-2013 om 22:01:06Als je bent bijgepraat over Sophie van Hans, is #foxvoetbal een uitstekend alternatief. reageer retweet
Je ziet natuurlijk wel voetbal, terwijl het bij VI meer over de randzaken gaat plus volledige zijtopics nening,n over irrelevante zaken, etc. Kortom, vind je het voetbal leuk, zit je bij Toine gewoon beter.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een schrale troostWillem Vissers vond het een topshow.twitter:vkwillemvissers twitterde op maandag 19-08-2013 om 22:01:06Als je bent bijgepraat over Sophie van Hans, is #foxvoetbal een uitstekend alternatief. reageer retweet
FOX Voetbal heet het.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:43 schreef Iwanius het volgende:
Zoals ik al eerder ergens zei heb ik het geluk beide kanalen gelijktijdig te kunnen zien en eerlijkheidshalve was dit natuurlijk geen eerlijke concurrentiestrijd tussen VI of FOX Centraal.
VI is er al veel langer en FOX Centraal niet. Doe die vergelijking over drie jaar of zo als je een echte goede vergelijking wilt. Het programma FOX Centraal vond ik niet slecht. Beter dan NOS Studio Voetbal en dan is merendeels te danken aan de opzet van zowel de presentatie als de studio/decor.
Gewoon praten als opvulling en ondertussen veel meer de beelden voor zich laten spreken.
Nu nog de echte baanbrekende nieuwtjes en diepte interviews/achtergronden en FOX Sports kan VI op den lange duur voorbij streven.
Jij bent nogal serieus he ?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Programma is een stuk beter te pruimen dan VI in ieder geval.
nee.quote:
Kijkcijfers maken de man zeg ik altijd.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:49 schreef sitting_elfling het volgende:
Viel het jullie niet op hoe verschrikkelijk veel fouten die Toine maakte qua zinnen? Ik kan er meerdere filmpjes van maken. Wat een lul is het ook.
Ik vind die Genee ook niks, maar hij is ten minste wel goed in zijn vak.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:49 schreef sitting_elfling het volgende:
Viel het jullie niet op hoe verschrikkelijk veel fouten die Toine maakte qua zinnen? Ik kan er meerdere filmpjes van maken. Wat een lul is het ook.
En dat terwijl het een goed programma is met inhoud maar goed de massa houdt van achterlijke programma's zoals VIquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:19 schreef Boezeidekoe het volgende:
Ze zullen er over een paar weken wel mee stoppen, of het programma verplaatsen. VI heeft een vaste schare kijkers, die gaan echt niet wegzappen naar Twan en Jan
Jan van Halst en inhoud. Ik waag het te betwijfelen. Of heeft hij weer situaties laten zien waar een goal uit kwam. Kijk, boem, tik, pats, hier gaat het dus goed/fout.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dat terwijl het een goed programma is met inhoud maar goed de massa houdt van achterlijke programma's zoals VI
Dat hebben zowat alle NOS presentatoren, allemaal gewend aan de autocue.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:49 schreef sitting_elfling het volgende:
Het grootste probleem van Fox is dat ze alles geforceerd gezellig willen maken, met pijnlijk voorop opgezette grapjesquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:49 schreef sitting_elfling het volgende:
Die Toine die vorige week om al die uitglijders ging lachen inderdaad, pijnlijke televisie.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het grootste probleem van Fox is dat ze alles geforceerd gezellig willen maken, met pijnlijk voorop opgezette grapjes
Daar zijn de meningen over verdeeld, maar ik bedoel ermee te zeggen dat terugblikken en na-analyseren meer iets is voor de zondagavond. Wie zit daar nou op te wachten op maandagavond, als alle beelden al tig keer voorbij zijn gekomen? En het dan ook nog programmeren tegenover VI...Fox overschat zichzelf.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dat terwijl het een goed programma is met inhoud maar goed de massa houdt van achterlijke programma's zoals VI
Ze mogen de beelden dit seizoen nog niet op de zondag (op het open net) uitzenden volgens mij.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:59 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld, maar ik bedoel ermee te zeggen dat terugblikken en na-analyseren meer iets is voor de zondagavond. Wie zit daar nou op te wachten op maandagavond, als alle beelden al tig keer voorbij zijn gekomen? En het dan ook nog programmeren tegenover VI...Fox overschat zichzelf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |