nee.quote:
Kijkcijfers maken de man zeg ik altijd.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:49 schreef sitting_elfling het volgende:
Viel het jullie niet op hoe verschrikkelijk veel fouten die Toine maakte qua zinnen? Ik kan er meerdere filmpjes van maken. Wat een lul is het ook.
Ik vind die Genee ook niks, maar hij is ten minste wel goed in zijn vak.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:49 schreef sitting_elfling het volgende:
Viel het jullie niet op hoe verschrikkelijk veel fouten die Toine maakte qua zinnen? Ik kan er meerdere filmpjes van maken. Wat een lul is het ook.
En dat terwijl het een goed programma is met inhoud maar goed de massa houdt van achterlijke programma's zoals VIquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:19 schreef Boezeidekoe het volgende:
Ze zullen er over een paar weken wel mee stoppen, of het programma verplaatsen. VI heeft een vaste schare kijkers, die gaan echt niet wegzappen naar Twan en Jan
Jan van Halst en inhoud. Ik waag het te betwijfelen. Of heeft hij weer situaties laten zien waar een goal uit kwam. Kijk, boem, tik, pats, hier gaat het dus goed/fout.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dat terwijl het een goed programma is met inhoud maar goed de massa houdt van achterlijke programma's zoals VI
Dat hebben zowat alle NOS presentatoren, allemaal gewend aan de autocue.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:49 schreef sitting_elfling het volgende:
Het grootste probleem van Fox is dat ze alles geforceerd gezellig willen maken, met pijnlijk voorop opgezette grapjesquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:49 schreef sitting_elfling het volgende:
Die Toine die vorige week om al die uitglijders ging lachen inderdaad, pijnlijke televisie.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het grootste probleem van Fox is dat ze alles geforceerd gezellig willen maken, met pijnlijk voorop opgezette grapjes
Daar zijn de meningen over verdeeld, maar ik bedoel ermee te zeggen dat terugblikken en na-analyseren meer iets is voor de zondagavond. Wie zit daar nou op te wachten op maandagavond, als alle beelden al tig keer voorbij zijn gekomen? En het dan ook nog programmeren tegenover VI...Fox overschat zichzelf.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dat terwijl het een goed programma is met inhoud maar goed de massa houdt van achterlijke programma's zoals VI
Ze mogen de beelden dit seizoen nog niet op de zondag (op het open net) uitzenden volgens mij.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:59 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld, maar ik bedoel ermee te zeggen dat terugblikken en na-analyseren meer iets is voor de zondagavond. Wie zit daar nou op te wachten op maandagavond, als alle beelden al tig keer voorbij zijn gekomen? En het dan ook nog programmeren tegenover VI...Fox overschat zichzelf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |