Want je kunt geen supporter zijn buiten het stadion?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Droef toeter stel je niet zo aan joh. Je zit zelf niet eens in het stadion als echte supporter.
Eens met je klacht over tijdstippen. Kijk de JL half 5.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Want je kunt geen supporter zijn buiten het stadion?
Welke debiel heeft besloten de Eredivisie voor acht uur te laten beginnen?
Verdedigers en keeper wel dus, en mijn spelers zijn dat dus.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:31 schreef GGMM het volgende:
Ik hoop dat je geen minpunten per tegendoelpunt krijgt, anders wordt dit een hele slechte ronde voor mijn manager
Wel voor keepers en verdedigersquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:31 schreef GGMM het volgende:
Ik hoop dat je geen minpunten per tegendoelpunt krijgt, anders wordt dit een hele slechte ronde voor mijn manager
Die van mij ook.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Verdedigers en keeper wel dus, en mijn spelers zijn dat dus.
http://managers.fok.nl/voetbal/2013-2014/teammanagementquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
waarom kom ik er niet als ik manager.fok.nl doe
Klopt wel ja.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lekker uitgeraasd. 2de helft afmaken. Doe maar Locadia erin.
Dit is al de 5de keer dat je dit zegt in iets andere woorden.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lekker uitgeraasd. 2de helft afmaken. Doe maar Locadia erin.
Oh ik heb niemand van Groningen. Wel twee van de Eagles. Jop van der Linden de vrije trappen koning bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
http://managers.fok.nl/voetbal/2013-2014/teammanagement
De eredivisie is echt niet meer te voorspellen, het is gewoon een loterij geworden.quote:
Hier heeft JD ook wel eens last van.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De eredivisie is echt niet meer te voorspellen, het is gewoon een loterij geworden.
Ik vind dat leuke reclame'squote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:34 schreef donroyco het volgende:
"Wie had dat gedacht, van een tv in elke ruimte naar nauwelijks ruimte voor de tv."
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh ik heb niemand van Groningen. Wel twee van de Eagles. Jop van der Linden de vrije trappen koning bijvoorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |