quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:primadeluxe twitterde op zaterdag 17-08-2013 om 19:37:00Kenneth Perez, twee bier graag. reageer retweet
Ik heb hem nog steeds.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:40 schreef mrstylo het volgende:
Ik had Leeuwin, maar heb hem weg gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:42 schreef hafcfan het volgende:
Gadver.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Hij staat er al sinds het begin van de tweede helft inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is hij weer misleid door een chick?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
okquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is al de 5de keer dat je dit zegt in iets andere woorden.
Niet dat ik er niet van geniet hoor.
Ik had al gevoel, dat ik het fout had.quote:
Bedankt, nu hoef ik niet meer te kijken.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:45 schreef hafcfan het volgende:
Rkc-AZ is wel een leuk potje. Denk dat RKC gaat winnen.
Heerenveen moet volgende week tegen Ajax.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |