SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit inderdaad. Kan met de bal aan zijn voet het hele elftal reorganiseren.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Het gemak en de rust van Robin als ie aan de bal is
Januzaj zit niet op de bank.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Kan met de bal aan zijn voet het hele elftal reorganiseren.
Maar die Cleverley.
Januzaj of Lingard please.
Jammer... Anderson wel 'gewoon' toch?quote:
Ja.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Jammer... Anderson wel 'gewoon' toch?
Die wel. Lingard ook niet trouwensquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Jammer... Anderson wel 'gewoon' toch?
Dan heb ik liever Anderson dan Cleverley.quote:
Rooney gaat denk ik niet spelen, want deed met de reserves mee. Kagawa was ook nog licht geblesseerd volgens mij. Ik denk dat Zaha sowieso wel gaat spelen...quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Wissels
Lindegaard, Fabio, Smalling, Anderson, Zaha, Kagawa, Rooney.
Elk seizoen weer tot nu toequote:
Hoop het wel.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Rooney gaat denk ik niet spelen, want deed met de reserves mee. Kagawa was ook nog licht geblesseerd volgens mij. Ik denk dat Zaha sowieso wel gaat spelen...
Stimmt.quote:
Normaal gesproken start Gibbs volgende week toch? Een scheur in de wenkbrauw is niet ernstig.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:54 schreef sausagin het volgende:
Arsenal heeft inderdaad een probleem :
Vermaelen, Sagna, Monreal en Gibbs out en Kos geschorst. Blijven amper verdedigers over
Paar nietjes erdoorheen en je kunt weer gaan.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Normaal gesproken start Gibbs volgende week toch? Een scheur in de wenkbrauw is niet ernstig.
zekerquote:
Ik heb het een keer gehad. Ik ging voor de leuk voetballen met vrienden. Meteen weer open bij een kopbal en dat was anderhalve week later...quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Normaal gesproken start Gibbs volgende week toch? Een scheur in de wenkbrauw is niet ernstig.
Beter dan een wenkbrauw in je scheur.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:56 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Beter dan een wenkbrauw in je scheur.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:56 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Beter dan een wenkbrauw in je scheur.
Sloeg helemaal nergens op.quote:
voor Scholesquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:15 schreef TBakkert het volgende:
Cleverley moet er toch uit, dus dit is mooi.
Precies. Die zou Swansea helemaal oprollen. Die zou trouwens elke club ter wereld helemaal oprollen.quote:
Was bij Vitesse ook al zo hoorquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:45 schreef alors het volgende:
[..]
Op zijn shirt bedoel ik, en geen Bony.
Ah, volgens mij had hij dat bij Vitesse ook. Zal het even researchen waarom.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:45 schreef alors het volgende:
[..]
Op zijn shirt bedoel ik, en geen Bony.
Staat geen reden in.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
kan alleen dit vinden
[ afbeelding ]
daarom zegt hij er ook bij dat hij alleen dat erover kan vindenquote:
Ik verwijt hem toch niets?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
daarom zegt hij er ook bij dat hij alleen dat erover kan vinden
Sierd de Vos zou er heel hard KOEKOEK bij roepen.quote:
quote:
quote:
Hij wordt gelukkig steeds beterquote:
Jones weer met een gekke kop, internet staat vol met rare koppen van die knakkerquote:
Ach gut, zit je nog wat dwars van vanmiddag?quote:
0-6 voor Chelsea morgen!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen de terugkeer van The Special One
Gaat btw over Liverpoolquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:13 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Dominic Campbell ?@dom_campbell
Fee agreed for £32m for Willian, although 35 has also been thrown at me which I suspect is euros. We are currently in talks with the agent
Ik hoop echt dat dit waar is.
Dat had echt superslecht af kunnen lopen.quote:
quote:
quote:
Wat heb ik gemistquote:
Slechte trollquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:06 schreef Morendo het volgende:
Waarom bijven volhouden aan vergane glorie als Lampard en Torres?
Kom op man het is Hull City. geef Torres ook eens een kans.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
Bloedserieus. Lukaku >>>>>>> Torres.
Eens een kans.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:11 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Kom op man het is Hull City. geef Torres ook eens een kans.
Lukaku gaat nog genoeg spelen dit seizoen.
Hij speelt gewoon goed mee hoorquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:12 schreef Morendo het volgende:
[..]
Eens een kans.![]()
Als iemand veel krediet heeft gekregen.....
quote:
Gaat vrijwel zeker Lampard vervangen in de 2e helft. Lampard is net terug van een blessurequote:Op zondag 18 augustus 2013 17:16 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hopelijk debuteert V. Ginkel nog vandaag.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:06 schreef Morendo het volgende:
quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:06 schreef Morendo het volgende:
Baasquote:
Nee, maar Lukaku nu welquote:
`kijk boven je postquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:49 schreef TLC het volgende:
al iemand opgevallen dat van Ginkel is ingevallen ??
Trouwens, dat Chelsea en Tottenham zijn bijna halve Belgische elftallen aan het worden
ik vind het jammer dat het woord sarcasme bij 95% van de fok!ers schijnbaar echt totaal vreemd isquote:
zuchtquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:52 schreef TLC het volgende:
[..]
ik vind het jammer dat het woord sarcasme bij 95% van de fok!ers schijnbaar echt totaal vreemd is
Volgend seizoen komt Courtois er ook nog bij Chelsea.quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:49 schreef TLC het volgende:
al iemand opgevallen dat van Ginkel is ingevallen ??
Trouwens, dat Chelsea en Tottenham zijn bijna halve Belgische elftallen aan het worden
Man Utd wil dus 28 miljoen pond bieden voor Fellaini & Bainestwitter:stuartpykesport twitterde op maandag 19-08-2013 om 09:25:54Has Mr Moyes forgotten what he valued Fellaini + Baines at when he was at Goodison? £28 million total joke. #EFC reageer retweet
Fellaini kwam in 2008 al voor 20 miljoen over van Standard Luik. Nu bieden ze 19 miljoen voor hem , toch een grap van Moyes.quote:Op maandag 19 augustus 2013 09:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Man Utd wil dus 28 miljoen pond bieden voor Fellaini & Bainestwitter:stuartpykesport twitterde op maandag 19-08-2013 om 09:25:54Has Mr Moyes forgotten what he valued Fellaini + Baines at when he was at Goodison? £28 million total joke. #EFC reageer retweet
Daar gaan we dus weinig meer van horen. Was sowieso al een rare transfer van Vitesse naar Man. Utd.quote:
wie zegt dat ? nergens een bericht over gelezenquote:
Er stond gister nog op internet dat United Buttner wil behouden dit seizoen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:15 schreef TLC het volgende:
[..]
wie zegt dat ? nergens een bericht over gelezen
Chelsea-Aston Villa staat nu trouwens 1-0
van Ginkel en Bacuna zijn bankvoer daar, Vlaar speelt wel
AV heeft Bent al verhuurd, dus zijn niet geinteresseerd in verkoop van hun andere centrumspits denk ik.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:36 schreef Ironisch het volgende:
Als Arsenal slim is kopen ze Benteke, of is dat een stap achteruit voor hem?
Sigthorsson hoorde ik ook al.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:36 schreef Ironisch het volgende:
Als Arsenal slim is kopen ze Benteke, of is dat een stap achteruit voor hem?
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:46 schreef Fok-it het volgende:
Wat een rukspeler is die Hazardwat laat die weinig zien zeg.
Ik heb hem geen een goeie actie zien maken vanavond.quote:
Vond hem toch 1 van de betere in het slotquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb hem geen een goeie actie zien maken vanavond.
Assistquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:
je moet iemand niet beoordelen op basis van 1 wedstrijd. Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar ik kijk praktisch elke wedstrijd van Chelsea en heb zo dus een beter beeld over wie er goed speelt en wie niet.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]Gewoon weer een slechte actie waar een verdediger onfortuinlijk een eigen goal mee maakt. Maar oke. als jij dat goeie acties noemt.
Het eerste doelpunt niet gezien dan ?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat het een van de grootste talenten van Chelsea is, maar ik vind zijn productiviteit gewoon veel te mager.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:28 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
je moet iemand niet beoordelen op basis van 1 wedstrijd. Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar ik kijk praktisch elke wedstrijd van Chelsea en heb zo dus een beter beeld over wie er goed speelt en wie niet.
Ik heb het eerste doelpunt gezien. Maar was ook deels gelukquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:29 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Het eerste doelpunt niet gezien dan ?
Hij is nog te veel een flitsenvoetballer dat klopt. Maar niet vergeten dat ie nog erg jong is hè. Desondanks had ie vorig seizoen toch al een mooi aantal goals en assists.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat het een van de grootste talenten van Chelsea is, maar ik vind zijn productiviteit gewoon veel te mager.
quote:'Anelka treurt om dood broer, mogelijk einde carrière'
Nicolas Anelka is donderdag wegens trieste familie-omstandigheden van het trainingsveld gestapt bij West Bromwich Albion. Dat meldt de club op de eigen website.
De 34-jarige Anelka was aan het trainen bij de club toen hij plotseling van het veld stapte. Verschillende bronnen suggereren dat de broer van Anelka, die tevens zijn zaakwaarnemer is, om het leven is gekomen. Daarom zou Anelka de ruimte krijgen om bij zijn familie te zijn. Over de exacte achtergronden van het familiedrama is verder (nog) niets bekend.
Via de officiële kanalen laat West Bromwich Albion tevens weten dat Anelka er in ieder geval aankomend weekend niet bij is, als zaterdag Everton wacht in de Premier League.
Tevens wordt gespeculeerd dat Anelka direct een punt achter zijn loopbaan zou hebben gezet na het horen van het slechte nieuws. Daarover zijn echter geen officiële mededelingen gedaan.
Anelka keerde afgelopen zomer terug in Engeland, nadat hij in de Chinese competitie actief was. Een einde van zijn carrière zou betekenen dat de Fransman slechts één competitiewedstrijd actief is geweest voor West Bromwich Albion.
twitter:henrywinter twitterde op zaterdag 24-08-2013 om 08:47:49'The best job in the world': Rene Meulensteen on coaching at #mufc. Interview via @Telegraph http://t.co/B9t4h6Zn3F reageer retweet
Interessant interview.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 08:53 schreef Tarado het volgende:
twitter:henrywinter twitterde op zaterdag 24-08-2013 om 08:47:49'The best job in the world': Rene Meulensteen on coaching at #mufc. Interview via @Telegraph http://t.co/B9t4h6Zn3F reageer retweet
Wat een matig team van Arsenal zeg.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:23 schreef Banaanensuiker het volgende:
ARSENAL TEAM
Szczesny, Jenkinson, Mertesacker (c), Sagna, Gibbs, Ramsey, Rosicky, Cazorla, Walcott, Podolski, Giroud
ARSENAL SUBS
Fabianski, Monreal, Frimpong, Zelalem, Wilshere, Gnabry, Sanogo
FULHAM TEAM
Stockdale; Riether, Hughes, Hangeland, Riise; Duff, Parker, Sidwell, Taarabt; Kasami; Berbatov
FULHAM SUBS
Etheridge, Briggs, Boateng, Karagounis, Kacaniklic, Ruiz, Bent
Kickoff om 13.45
Eerste XI valt nog mee te leven, maar vooral de bank is erg zwak.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een matig team van Arsenal zeg.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:07 schreef Ironisch het volgende:
Giroud begint ook echt beter te spelen volgens mij, als hij dit kan volhouden kan hij binnen 1 of 2 seizoenen verkocht worden aan Manchester United.
Ooh.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:30 schreef augurkenjager het volgende:
[..]
Zo speciaal was ie toch niet
Oke, maar ze gaan wel winnen dus. Dus er hoeven helemaal geen aankopen te komen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Dit is toch de goal van Giroud?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:34 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[ afbeelding ]
Prima eerste helft. Goal van Podolski was knap afgemaakt!
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:07 schreef Ironisch het volgende:
Giroud begint ook echt beter te spelen volgens mij, als hij dit kan volhouden kan hij binnen 1 of 2 seizoenen verkocht worden aan Manchester United.
Ach Ruiz kan het ook niet in zijn eentje tussen al die houthakkers. Wat een verkeerde keuze heeft hij gemaakt zeg.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:13 schreef hafcfan het volgende:
Ruiz niet opstellen en wel zoveel hout hakkers. Jol
Ja moest naar Spanje gaan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach Ruiz kan het ook niet in zijn eentje tussen al die houthakkers. Wat een verkeerde keuze heeft hij gemaakt zeg.
Jol zal morgen wel Mido, Tainio en El Hamdaoui aan zijn selectie toevoegen.
Ruiz zeker. Of dan tenminste naar een topper in Engeland, dat hij op de helft van de tegenstander kan spelen. Niet naar zo'n kick-and-rush ploeg. Maarja zijn bankrekening zal het wel oneens zijn met me, en dat is zijn goed recht.quote:
Sunderland is wel een heel matig teamquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:23 schreef augurkenjager het volgende:
[..]
Zei je de vorige wedstrijd ook...
Sessegnonquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sunderland is wel een heel matig team
En niet al te overtuigend...quote:
Ze hebben een aardig ploegje. Maar niet heel veel bijzonders.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:25 schreef Tampeloeres2.0 het volgende:
[..]
En niet al te overtuigend...
Ik denk dat we nog punten gaan pakken als je ziet hoe villa speelt in 3 wedstrijden in 8 dagen tegen zulke tegenstanders. Als Villa supporter ben ik erg optimistisch.
Ik heb er een andere mening over. Maar na een aantal jaar klungelen met trainers vind ik het prachtig om te zien hoe Lambert echt iets opbouwt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben een aardig ploegje. Maar niet heel veel bijzonders.
Ze speelden prima. Niet meer alle ballen op Suarez nu. Al hebben ze geen team wat mee kan doen om de CL plaatsen denk ik.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:28 schreef sausagin het volgende:
Liverpool is goed begonnen aan het seizoen
Ik volg Villa niet echt. Zag ze alleen vandaag even, en is niet zo heel bijzonderquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:32 schreef Tampeloeres2.0 het volgende:
[..]
Ik heb er een andere mening over. Maar na een aantal jaar klungelen met trainers vind ik het prachtig om te zien hoe Lambert echt iets opbouwt.
Dat dacht ik wel al.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik volg Villa niet echt. Zag ze alleen vandaag even, en is niet zo heel bijzonder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |