SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit inderdaad. Kan met de bal aan zijn voet het hele elftal reorganiseren.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Het gemak en de rust van Robin als ie aan de bal is
Januzaj zit niet op de bank.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Kan met de bal aan zijn voet het hele elftal reorganiseren.
Maar die Cleverley.
Januzaj of Lingard please.
Jammer... Anderson wel 'gewoon' toch?quote:
Ja.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Jammer... Anderson wel 'gewoon' toch?
Die wel. Lingard ook niet trouwensquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Jammer... Anderson wel 'gewoon' toch?
Dan heb ik liever Anderson dan Cleverley.quote:
Rooney gaat denk ik niet spelen, want deed met de reserves mee. Kagawa was ook nog licht geblesseerd volgens mij. Ik denk dat Zaha sowieso wel gaat spelen...quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Wissels
Lindegaard, Fabio, Smalling, Anderson, Zaha, Kagawa, Rooney.
Elk seizoen weer tot nu toequote:
Hoop het wel.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Rooney gaat denk ik niet spelen, want deed met de reserves mee. Kagawa was ook nog licht geblesseerd volgens mij. Ik denk dat Zaha sowieso wel gaat spelen...
Stimmt.quote:
Normaal gesproken start Gibbs volgende week toch? Een scheur in de wenkbrauw is niet ernstig.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:54 schreef sausagin het volgende:
Arsenal heeft inderdaad een probleem :
Vermaelen, Sagna, Monreal en Gibbs out en Kos geschorst. Blijven amper verdedigers over
Paar nietjes erdoorheen en je kunt weer gaan.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Normaal gesproken start Gibbs volgende week toch? Een scheur in de wenkbrauw is niet ernstig.
zekerquote:
Ik heb het een keer gehad. Ik ging voor de leuk voetballen met vrienden. Meteen weer open bij een kopbal en dat was anderhalve week later...quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Normaal gesproken start Gibbs volgende week toch? Een scheur in de wenkbrauw is niet ernstig.
Beter dan een wenkbrauw in je scheur.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:56 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Beter dan een wenkbrauw in je scheur.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:56 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Beter dan een wenkbrauw in je scheur.
Sloeg helemaal nergens op.quote:
voor Scholesquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:15 schreef TBakkert het volgende:
Cleverley moet er toch uit, dus dit is mooi.
Precies. Die zou Swansea helemaal oprollen. Die zou trouwens elke club ter wereld helemaal oprollen.quote:
Was bij Vitesse ook al zo hoorquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:45 schreef alors het volgende:
[..]
Op zijn shirt bedoel ik, en geen Bony.
Ah, volgens mij had hij dat bij Vitesse ook. Zal het even researchen waarom.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:45 schreef alors het volgende:
[..]
Op zijn shirt bedoel ik, en geen Bony.
Staat geen reden in.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
kan alleen dit vinden
[ afbeelding ]
daarom zegt hij er ook bij dat hij alleen dat erover kan vindenquote:
Ik verwijt hem toch niets?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
daarom zegt hij er ook bij dat hij alleen dat erover kan vinden
Sierd de Vos zou er heel hard KOEKOEK bij roepen.quote:
quote:
quote:
Hij wordt gelukkig steeds beterquote:
Jones weer met een gekke kop, internet staat vol met rare koppen van die knakkerquote:
Ach gut, zit je nog wat dwars van vanmiddag?quote:
0-6 voor Chelsea morgen!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen de terugkeer van The Special One
Gaat btw over Liverpoolquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:13 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Dominic Campbell ?@dom_campbell
Fee agreed for £32m for Willian, although 35 has also been thrown at me which I suspect is euros. We are currently in talks with the agent
Ik hoop echt dat dit waar is.
Dat had echt superslecht af kunnen lopen.quote:
quote:
quote:
Wat heb ik gemistquote:
Slechte trollquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:06 schreef Morendo het volgende:
Waarom bijven volhouden aan vergane glorie als Lampard en Torres?
Kom op man het is Hull City. geef Torres ook eens een kans.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
Bloedserieus. Lukaku >>>>>>> Torres.
Eens een kans.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:11 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Kom op man het is Hull City. geef Torres ook eens een kans.
Lukaku gaat nog genoeg spelen dit seizoen.
Hij speelt gewoon goed mee hoorquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:12 schreef Morendo het volgende:
[..]
Eens een kans.![]()
Als iemand veel krediet heeft gekregen.....
quote:
Gaat vrijwel zeker Lampard vervangen in de 2e helft. Lampard is net terug van een blessurequote:Op zondag 18 augustus 2013 17:16 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hopelijk debuteert V. Ginkel nog vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |