SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
Nog steeds niet de Maher van de laatste seizoen gezien.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:46 schreef ZaZoe het volgende:
Hopelijk gaat Maher nu een keertje vlammen vandaag
Hoor ze anders nietquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:48 schreef hafcfan het volgende:
Eagles hebben met 500 man meer sfeer als Psv.
Triest idd.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:48 schreef hafcfan het volgende:
Eagles hebben met 500 man meer sfeer als Psv.
Ze hebben op papier de komende 2 weken allebei makkelijke tegenstanders.quote:
Op papier ja. Maar je kent de Eredivisie toch?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze hebben op papier de komende 2 weken allebei makkelijke tegenstanders.
1 van die wedstrijden is tegen elkaar.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze hebben op papier de komende 2 weken allebei makkelijke tegenstanders.
Ken geen topclub met minder sfeer als PSV.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:49 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
PSV supporter zijn is gewoon triest
*danquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ken geen topclub met minder sfeer als PSV.
Jaquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zal hij het nu 3x achter elkaar fout doen?
Ja.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zal hij het nu 3x achter elkaar fout doen?
Mede Opera-liefhebber is het met je eens.quote:
Zonde manquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Mede Opera-liefhebber is het met je eens.
Ik gebruik de oude nog zolang het kanquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zonde manHet is nu gewoon een Google Chrome-kloon geworden.
Hier baal ik flink van.
Ja, boehoe. Feedback-topic en anders klaar.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:54 schreef Sala-adin het volgende:
Beetje mijn gekanker over PSV verwijderen
Word je niet helemaal gek van zo'n gozer? Hij doet me altijd aan Babel denken in z'n eerste periode bij Ajaxquote:
neequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Word je niet helemaal gek van zo'n gozer? Hij doet me altijd aan Babel denken in z'n eerste periode bij AjaxAltijd alles zelf doen, kutwedstrijden spelen en dan één keer in de 10 wedstrijden iets geniaals doen.
Ik kijk in de hoop dat ze verliezen, heerlijk tochquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wel leuk dat je ondanks je haat maar blijft kijken
Hij verdedigt best goed mee, dus van mij mag hij best vaak falen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Word je niet helemaal gek van zo'n gozer? Hij doet me altijd aan Babel denken in z'n eerste periode bij AjaxAltijd alles zelf doen, kutwedstrijden spelen en dan één keer in de 10 wedstrijden iets geniaals doen.
Dat is best schattig.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:57 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik kijk in de hoop dat ze verliezen, heerlijk toch
Hoe triest ben je dan?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:57 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik kijk in de hoop dat ze verliezen, heerlijk toch
GAE speelt goed mee, maar is echt niet 'veel' beter.quote:
Met welk reden moet ik dan naar psv kijken?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hoe triest ben je dan?x oneindig
Dit soort berichten lees ik liever niet, ik hoop maar dat ze na 30 minuten uitgeput zijn.quote:
Ik snap nog steeds niets van die aankoop.quote:
quote:
250k en is leuk als invaller.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niets van die aankoop.
Zeg jij het maar.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:59 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Met welk reden moet ik dan naar psv kijken?
Waarom?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit soort berichten lees ik liever niet, ik hoop maar dat ze na 30 minuten uitgeput zijn.
quote:
Sorry dat ik niet 24/7 al het voetbalnieuws volg.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij weet ook niks. Dat Bakkali niet mee deed wist je ook niet.
Ik heb mijn hele team vervangen, prutsersquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:01 schreef GGMM het volgende:
Arias heeft een overtreding nodig om de speler van GAE af te stoppen.
Gelukkig heb ik die prutser uit m'n team gehaald.
quote:
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:01 schreef GGMM het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:01 schreef GGMM het volgende:
Dat Cambuur anti Fries is weet toch iedereen. Dikke derby.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet 24/7 al het voetbalnieuws volg.
Mijn ex woont in Friesland maar die is voor Heerenveen. Nu je het zegt had die pa wel een bloedhekel aan Cambuur ja.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat Cambuur anti Fries is weet toch iedereen. Dikke derby.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wordt, zegt-ie ...quote:
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ja dat riep iemand net zonder spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
Omdat ik een groningen keeper en 2 groningen verdedigers in mijn team heb.quote:
El Shaawary ofzoquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wie staat er bij AC Milan linksbuiten?
Arias wordt hier al weggespeeld alsof hij er niet is
il pharaonequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
El Shaarawyquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die is gewoon niet eens een vierde van Manolev. Wat eenkutspeler.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gewoon Brenet erin, speelt een stuk beter in de tijd die hij gekregen heeft.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ja, één wedstrijd ja. Ik hoor niets anders dan slechte verhalen over hem.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:07 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Gewoon Brenet erin, speelt een stuk beter in de tijd die hij gekregen heeft.
Die heb ik bij Football Manager ookquote:
Ze heeft een Fok! microfoon! Of zoiets.quote:
3x Wijnaldum graag.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Beter wordt PSV even wakker en staan ze met de rust alsnog gewoon 3-0 voor.
O ja die ja.quote:
Alsof hij nu wat toevoegt.quote:
lijkt me ook niet iddquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, zone dat ze dit nooit lang volhouden.
Manolev is veel beterquote:
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Cocu, niet bang om te laten zien wie de baas is
twitter:markvanrijswijk twitterde op zaterdag 17-08-2013 om 19:14:22Scheidsrechterswissel in Kerkrade. Auto van Richard Liesveld in brand gevlogen, dus Ed Janssen fluit vanavond. reageer retweet
Watquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:markvanrijswijk twitterde op zaterdag 17-08-2013 om 19:14:22Scheidsrechterswissel in Kerkrade. Auto van Richard Liesveld in brand gevlogen, dus Ed Janssen fluit vanavond. reageer retweet
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu al Vitesse-supporters boos op pad?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Die had hem niet eens opgesteld.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Aad de Mos had die Arias er al na 10 minuten uitgehaald.
Aad had gezegd: Godverdomme, weer die kut Arias.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die had hem niet eens opgesteld.
Eigen schuld krijgt er geld zat voor.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Lekker voor zijn zelfvertrouwen dit.
Nog een uur dolgedraaid worden door de buitenspeler van GAE was een stuk beter voor z'n zelfvertrouwen jaquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Lekker voor zijn zelfvertrouwen dit.
Jij ging toch een spannendere wedstrijd kijken?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Eigen schuld krijgt er geld zat voor.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Benieuwd welke PSV'er vandaag rood krijgt om niks.
Zeg maar zoals Strootman.
Blom
Calimeroquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Blom
Ach, boe-hoe.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Blom
Als dat van Rekik een overtreding was, is dit idd een pingel.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:17 schreef Cavaliers het volgende:
Dan is dit een penalty. Bal spelen is verboden. /Blomlogic
Ik kijk Cambuur ja, maar dan mag ik toch wel reageren?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij ging toch een spannendere wedstrijd kijken?
De hele wereld zag dat het geen rood was. Behalve Ajacieden. Blijft een fascinerend iets.quote:
Blijkbaar ja, dan komt de ware aard weer naar boven.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Krijg je als je nog niet voorstaat tegen de nummer 6 van de Jupiler League vorig seizoen.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik kijk Cambuur ja, maar dan mag ik toch wel reageren?
Als topploeg mag je niet klagen dat de scheids tegen zat, volgens Ajacieden.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De hele wereld zag dat het geen rood was. Behalve Ajacieden. Blijft een fascinerend iets.
Zal gek zijn als ze continue op de aanval zouden zijn ja.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
GAE steeds minder, tijd om toe te slaan.
Dan gaat het toch wel naar de kant van duizenden euro's schuld, je vrouw kwijt zijn, dat je daadwerkelijk moet werken voor je geld.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijkbaar ja, dan komt de ware aard weer naar boven.
En weer Bouma erbij.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik krijg het gevoel dat Mertens er niet blij mee is.
De scheids voelde zich toen echt ontzettend op z'n plaats gezet hoor. Die heeft daar nog nachten van wakker gelegen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:20 schreef Gramulanion het volgende:
Toen gaf Rutten alleen een hand aan de twee assistent scheidsrechters, wat was dat treurig.
Nu nog Locadia erin gooien.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:21 schreef Cavaliers het volgende:
Eindelijk, rug tegen de muur it is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |