Waarop ik en IMA wilden weten wanneer de NOD is ( tussen nu en maandag)quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:55 schreef DanseMacabre het volgende:
Bruiloft was leuk, uiteindelijk naar huis vanwege misselijkheid. Toen thuis lopen brullen omdat ik dat stom vond want het was zo gezellig.
Iig niet ongesteld geworden nog. Gelukkig.
En ik heb er een geweldige oom bij. Tante was zo gelukkig.
aangepastquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:42 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Detail, maar wij zijn uiteindelijk in 07-2013 begonnen
gedaanquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:06 schreef Rana83 het volgende:
GM zou je mij erbij willen zetten? Bezig sinds mei 2013 en NOD op 23 augustus. Thanks!!
Lastig Ongeduldig, kan me voorstellen dat je graag een beginpunt wilt!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:33 schreef Ongeduldig het volgende:
Dag 53 van de eerste cyclus na het stoppen met de pilEn nee, niet zwanger, dat check ik regelmatig
Wat irritant Ggirl! Hopelijk vanaf nu wat regelmatiger. Ik heb wel wat dingetjes die anders zijn dan anders, gister en vandaag wat bruinverlies en pijn aan de zijkant van mijn borsten. Werd er vannacht zelfs wakker van. Maar ja, dat kunnen natuurlijk ook gewoon vroege tekenen zijn van een naderende menstruatie.quote:Op zondag 18 augustus 2013 11:01 schreef Ggirl het volgende:
Zo, na nog een blanco test zaterdagmorgen vanmorgen ongesteld te worden. 17 dagen over tijd.. Jippie!
Ik ga er vanuit dat mijn stomme lijf dot niet vaker gaat flikken en ik ga er dan ook vanuit dat mijn
NOD 16 september gaat worden,
Fixedquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:59 schreef Take_A_Picture het volgende:
Gewoonmezelf, mag mijn NOD naar 13 september? Thanks
quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:59 schreef Kyara het volgende:
/ontlurkt
Dat bedacht ik me gister tijdens het zien van die docu ook Fee....
Ja inderdaad..quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:03 schreef Fee-nix het volgende:
[..]. Ik keek die documentaire omdat ik zag dat jij hem had getipt in een ander topic! Vond t heel mooi! Maar jouw kans was dan helemaal zo klein he, met je surprise-tweeling
. Ongelooflijk!
De eicellen zelf zijn ook klein hoor, het eiblaasje (follikel) kan 2 cm worden. Het blijft inderdaad allemaal wonderlijk en bijzonder!quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:31 schreef Fazzoletti het volgende:
Oeh, nu ben ik ook wel benieuwd naar die docu! Doet TLC nog wel eens herhalen of niet?
Mijn zkh bezoeken van de laatste maand hebben me ook een hoop nieuws geleerd, nooit geweten dat je eierstok eigenlijk plat is en pas opzet op het moment dat je eicel gaat groeien. En dat dit 2 cm () groot wordt voor de eisprong plaats vindt... ik dacht bij eicellen toch echt aan iets heeeeeel kleins
Ja dat weet ikquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:25 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
De eicellen zelf zijn ook klein hoor, het eiblaasje (follikel) kan 2 cm worden. Het blijft inderdaad allemaal wonderlijk en bijzonder!
Ik denk NOD op 18 september, al is dat een richtlijn omdat ik mijn cyclus dus niet helemaal meer snap. Heb nu een soort gemiddelde genomen tussen de 29 en 33 dagen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 09:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Fixed
Rana: wil jij in de op met de volgende NOD
Helemaal met je eens, dat wachten is zo frustrerend! Zou het inderdaad helpen om alles volledig los te laten zoals men altijd zegt? "Toen ik het losliet was het ineens raak" hoor je zo vaak.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:15 schreef Take_A_Picture het volgende:
Dat gevoel van 'and now we wait'. Dat heb je gewoon 2 keer in zo'n cyclus! Het is nie eerlijk....
Gelukkig is m'n menstruatie bijna voorbij. En dan maar wachten op een eisprong.
Vind het toch bijzonder hoe mensen soms van 1 keertje 'per ongeluk seks' zwanger kunnen raken. Het is nog best wel een soort plannen rondom je eisprong en dan ook maar mazzel hebben!
Ik kan m nu niet meer aanpassen.. Dus dan even op n modje wachtenquote:Op maandag 19 augustus 2013 18:25 schreef Rana83 het volgende:
[..]
Ik denk NOD op 18 september, al is dat een richtlijn omdat ik mijn cyclus dus niet helemaal meer snap. Heb nu een soort gemiddelde genomen tussen de 29 en 33 dagen.
Zo ging het hier welquote:Op maandag 19 augustus 2013 18:40 schreef Rana83 het volgende:
[..]
Helemaal met je eens, dat wachten is zo frustrerend! Zou het inderdaad helpen om alles volledig los te laten zoals men altijd zegt? "Toen ik het losliet was het ineens raak" hoor je zo vaak.
Dat herken ik wel. Ik ben er ook veel mee bezig (niet de hele dag, het is geen obsessie), maar ik heb ook over ovulatietesten ed. gedroomdquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:19 schreef Take_A_Picture het volgende:
Nou, normaal gesproken ben ik wel een week in de weer met inlegkruisjes etc maar ik ben al zo goed als klaar! Dat is echt de eerste keer dat ik niet een hele week bloed
Als het laatste beetje ook verdwenen is ga ik in de weer met ovulatietesten, haha. Heb er zelfs over gedroomd
kan het je eisprong geweest zijn?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:40 schreef DagenNachtdromer het volgende:
was ik maar ongesteld!![]()
ik zou zo graag willen dat het begon zodat we kunnen beginnen.
zondag dacht ik dat het zou beginnen maar ik heb twee dagen voor niks met een maandverbandje gelopen.wel kramp gehad en chagrijnig. maar nu helemaal niks meer. natuurlijk wel het chagrijnige verdorie.herkennen jullie dit?
Ontpillen / ontspiralen / ontwennen aan elke vorm van hormonale anticonceptie kan best wat fysieke kwalen met zich meebrengen. Al begrijp ik het ongeduld maar al te goedquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:20 schreef DagenNachtdromer het volgende:
hallo burdie, ben je alweer aan je naam gewend?
jeps, helemaal wit. en toch neemt mijn hoofd soms een loopje met me. zou het misschien toch al? mijn lijf heeft ook al allerlei "symptomen" . maar die kunnen ook op menstruatie slaan, en die komt maar niet!
Haha ja, ik ben wel gewend hoor, nu de rest van OUD nogquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:20 schreef DagenNachtdromer het volgende:
hallo burdie, ben je alweer aan je naam gewend?
jeps, helemaal wit. en toch neemt mijn hoofd soms een loopje met me. zou het misschien toch al? mijn lijf heeft ook al allerlei "symptomen" . maar die kunnen ook op menstruatie slaan, en die komt maar niet!
Bij de een komt de cyclus meteen weer op gang bij een ander kan het lang(er) duren.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:13 schreef DagenNachtdromer het volgende:
geen idee, ik dacht dat ik die de 8ste had gehad. voelde even een dikke kramp aan de rechterkant. daarom ging ik er een beetje vanuit/hoopte ik dat ik deze week ongesteld zou worden.
maar als dat zou kloppen gaat het dus nog wel even duren voor ik ongesteld word. en ik haat smurfen wachten!
met jou alles een beetje ok FR? ik lurk trouw in het volgende topic en las al dat jij een sterke dame bent!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cool, mijn eerste spoiler werkt, hihi![]()
dus ik dacht dat het maandag toch wel zou beginnen, maar niks.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:42 schreef DagenNachtdromer het volgende:
toch doe je het maar wel effe hoor FR.
5 augustus is mijn spiraal eruit gegaan... dus ja, ik ben wel heel erg ongeduldig.![]()
maar voel van allerlei dingen, hoofdpijn, moe chagrijnig. en mijn man zegt veel emotioneler dan eerst. (ik ben zo'n trut die bij alle films huilt) en...
vies detail :maar dat is niet zo vreemd, je hele chemische balans is in de war. Dat trekt binnen no time weer recht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cool, mijn eerste spoiler werkt, hihi![]()
dus ik dacht dat het maandag toch wel zou beginnen, maar niks.
Als ik uitga van de korte cyclus zou het de 31e kunnen, bij de lange de 6e. Ga het maar zo lang mogelijk rekken denk ik. Tenzij ik weer een hele hoop rare klachten krijg en tussen de 31e en de 6e en te nieuwsgierig ben natuurlijk. Zeker niet voor de 31e.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:30 schreef DagenNachtdromer het volgende:
SHS ik hoop het!
risu wat klote zeg! ben je een beetje geduldig?
ah en IMA zeker ook niet geduldig? hoe lang voor je een testje gaat wagen?
Ik heb het al sinds ik ongesteld ben geweest, maar dit houdt gewoon de hele cyclus vol volgens mij, beetje jammerquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:42 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Stomme hormonen, IMA. wat er ook gebeurt, ongesteld of zwanger vrouwen krijgen vaak puistjes. In het andere topic hebben ze het er ook al over
Oh, herkenbaar ja. Als ik iets in mijn hoofd heb dat ik graag wil is mijn geduld heel snel op..quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:47 schreef Risu het volgende:
Ik ben normaal gesproken wel een redelijk geduldig mens. Maar ook mijn geduld raakt op een gegeven moment op. En bij dingen die ik graag wil, dus net iets sneller dan anders. Maar uiteindelijk kan ik er niks aan veranderen, dus afwachten maar.
Hier precies hetzelfde gevoel!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:08 schreef Kwisted het volgende:
Ik zit weer op het wachtbankje tot volgende week.
Maar ik heb er op de een of andere manier niet zo'n positief gevoel over.
Ach dan kan het alleen maar meevallen.
Hoe gaat het met de andere wachtende dames?
Het tijdstip van innestelling is van “levensbelang”. De “reistijd” van eileider naar baarmoeder luistert dusdanig nauw dat littekens in de eileider, emotionele spanningen of insnoeringen al voor ontwikkelingsstoornissen en/of het niet innestelen kunnen zorgen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:09 schreef Skittles het volgende:
Kwisted: een innesteling is volgens mij niet heel beïnvloedbaar door spanning. Geen aanwijzingen verder van jouw lichaam?
haha ja ok!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:07 schreef Sleehakschoen het volgende:
iedereen is ontstaan door 1x sexalthans, waar er geen IVF of soortgelijks aan te pas kwam
Hopelijk weer veel strepen binnenkort
haha, dat klinkt bijna fout-geilquote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:10 schreef Kwisted het volgende:
[..]
haha ja ok!
Maar normaal probeer je toch zoveel mogelijk sperma in je eileiders te krijgen, zodat de kans vergroot wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |