abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130062176
@Marel, nee weinig hoop eigenlijk. Er zal wel nog een kansje zijn, anders checken ze het niet nog een keer maar ik verwacht niets. }:|

Geef me dan maar snel de meds en door naar de volgende ronde :)
pi_130064998
Gefeliciteerd Marel *O*
  woensdag 14 augustus 2013 @ 21:08:29 #253
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_130070439
Fazzoletti, hoop dat de hogere dosis een mooi ei als gevolg heeft! (Stiekem hoop ik dat je ei straks alsnog gegroeid is natuurlijk... maar anders dat je maar snel naar de volgende ronde mag!)

Ik denk dat ik nu maar weer neerplof op het wachtbankje :).
pi_130070696
Succes met wachten, Fee!
pi_130071706
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 19:48 schreef Fee-nix het volgende:
Alles gelezen, maar teveel om op alles te reageren :).

Dit dus ;)

Maar de streepjes van Marel waren natuurlijk niet te missen!! *O*

En welkom aan de nieuwelingen. Ik voel mezelf ook nog steeds hartstikke nieuw hier.

Fazz, wat balen dat je ei niet wil groeien. Ik hoop dat de hogere dosis gaat werken volgende maand.

Ik denk dat ik eergisteren m'n eisprong gevoeld heb. Opeens een steek links. We lagen in bed en ik voelde me eigenlijk veel te moe voor enige actie, maar toen voelde ik die steek en toen moest vriendlief toch aan de bak ;) Misschien heb ik het me ingedeeld, maar hij had er in ieder geval geen problemen mee :P
pi_130076782
Streepjes! Gefeliciteerd Marel *O* *O*

En welkom nieuwe dames.
pi_130077571
Haha onze mannen vinden het vast niet erg om wat vaker in actie te mogen komen ;-) Al merk ik dat het bij mijn vriend ook niet altijd helpt om te weten wanneer de vruchtbare dagen precies zijn, alsof dat tot 'presteerdruk' leidt ofzo met een averechts effect.. Maar deze maand hebben we in ieder geval geklust op de juiste dagen.
pi_130085697
Marel gefeliciteerd! Dat is inderdaad een dikke vette streep!

Ik heb gisteren ook een aantal ovulatietesten besteld van sensitest. Ze komen vandaag binnen, verwacht ik. Ik zal alleen even uit moeten vissen wanneer ik precies moet gaan testen, aangezien ik pas dinsdag gestopt ben met de pil. Ik weet dus nog helemaal niet hoe lang mijn cyclus is! In elk geval eerst maar eens even mijn laatste 'pil menstruatie' afwachten!
  donderdag 15 augustus 2013 @ 10:08:02 #259
250838 Fee-nix
pi_130087715
Ongeduldig :D. Gelukkig vinden de meeste mannen wat extra actie nooit een probleem ;).

Espera hoop dat je snel weer een normale cyclus hebt!

Ik heb deze maand pukkels }:| . Heb ik nooit last van. En het doet zeer }:| .
pi_130088425
Extra actie is inderdaad nooit een probleem bij de mannen. Alsof kerst en verjaardag tegelijkertijd komen haha :P

Pukkels zijn stom, en al helemaal als ze pijn doen :/ Apart dat je ze nu hebt en er normaal nooit last van hebt!

Ik ben nu 6 dagen overtijd. Eergisteren een heel klein beetje bruin slijm dat ik dacht, 'jaaaa het gaat beginnen!....aaaaaaaand it's gone.' Niks. Gisteren ook helemaal niks maar op een gegeven moment wel het algehele malaisegevoel wat ik heb als het gaat beginnen. Maar er is nog steeds niets te zien.

Is het overdreven als ik na het weekend de dokter even bel? Ik ben dit gewoon echt niet gewend, dat ik zo laat ben. Zelfs toen ik wel de mirena nog had, had ik een regelmatige cyclus, en met pil ook.
Misschien en hopelijk komt m'n menstruatie komend weekend. (nouja ideaal is het niet want ben kamperen, maargoed liever duidelijkheid dan onduidelijkheid...)
Tralalalaaa
pi_130088707
TAP, ik ben ook om onverklaarbare redenen ineens overtijd. Negen dagen hier inmiddels. Ik vraag me ook af hoe lang ik dit moet aankijken.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_130088843
Jij was ook altijd netjes op tijd neem ik aan? Irritant is dit he! Continu broekloeren en elk krampje wat je voelt intrepeteer je als, 'het zal nu wel gaan beginnen!' om er vervolgens achter te komen dat je inlegkruisje nog steeds spierwit is en er niks aan de hand is. Sowieso steeds inlegkruisjes gebruiken omdat het weleens zou kunnen beginnen. Zo irritant.
Tralalalaaa
pi_130088903
Ja, ik heb een nette cyclus normaal gesproken. Ik draag niet eens inlegkruisjes - het voelt op geen enkele manier alsof er een menstruatie aanstaande is.

Het verschil is (denk ik), dat ik op geen enkele manier zwanger kan zijn, en jij daarvoor neem ik aan wel bezig bent geweest? :+.
pi_130089202
Ja, hier uitgedokterd wanneer m'n ovulatie zou kunnen zijn enzulks ;)
Vreemd dat je menstruatie uitblijft dan, als het eigenlijk niet zou kunnen dat je zwanger bent.

En verder heb ik eigenlijk heel de dag geen gevoel van, m'n menstruatie begint, maar toch, voor de zekerheid, draag ik inlegkruisjes.
Tralalalaaa
pi_130089665
getver meiden wat een onzekerheid! en de tests blijven wit? stomme cyclussen waarom kunnen ze nou niet precies doen wat wij willen!
pi_130090221
Wat vervelend! Ik las in de vakantie een boekje van Claudia de Breij (toch even toegegeven aan babyleesvoer :@ ) en die was vanaf het moment dat ze haar cyclus wilde bijhouden ook ineens vier maanden niet ongesteld. Waarschijnlijk echt 'tussen de oren' (al klinkt dat zo heel flauw) omdat ze er mee bezig was en stiekem heel gespannen.

Maar een bizarre streek van je lichaam is het dan wel..
pi_130090340
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 10:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
TAP, ik ben ook om onverklaarbare redenen ineens overtijd. Negen dagen hier inmiddels. Ik vraag me ook af hoe lang ik dit moet aankijken.
Hoeveel testen heb je al gedaan?

En TAP: zou gewoon de dokter bellen hoor!
pi_130090345
Mjah, het zou best kunnen. Maar mijn kinderwens is veel heftiger geweest dan nu en toen werd ik ook gewoon ongesteld. Dus kan het me bijna niet voorstellen dat ik het zelf zit tegen te houden ofzo, ben toch best vrij relaxed en niet heel erg krampachtig ermee bezig... ja je bent ermee bezig in de zin van, zou het gelukt zijn etc. Maar daar houdt het wel mee op.
Tralalalaaa
pi_130090403
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 11:50 schreef LuDann het volgende:

[..]

Hoeveel testen heb je al gedaan?

En TAP: zou gewoon de dokter bellen hoor!
Drie. :@.

Ik had al ongesteld moeten zijn toen m'n vriend en ik het gesprek hadden dat we 1 november willen gaan beginnen, dus tenzij mijn lijf een glazen bol is, denk ik niet dat het ermee te maken heeft. :+.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 14:08:38 #270
250838 Fee-nix
pi_130094814
Grrr TAP en DAD... wat irritant! En frustrerend!

TAP ik vind t niet overdreven om de dokter te bellen na t weekend hoor. Al is het alleen maar even om van hem te horen dat je over een week nog moet testen en dan mag langs komen ofzo. Dan is er tenminste een soort van 'plan'. Dat zou ik fijn vinden in zo'n situatie :).
  donderdag 15 augustus 2013 @ 14:12:16 #271
390026 Aisly
A flower a day..
pi_130094944
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 14:08 schreef Fee-nix het volgende:
Grrr TAP en DAD... wat irritant! En frustrerend!

TAP ik vind t niet overdreven om de dokter te bellen na t weekend hoor. Al is het alleen maar even om van hem te horen dat je over een week nog moet testen en dan mag langs komen ofzo. Dan is er tenminste een soort van 'plan'. Dat zou ik fijn vinden in zo'n situatie :).
Idd, heb ik toen ook gedaan. Ik dacht toen ik de HA belde "nu is er iig al iets bekend/genoteerd bij ze" Mocht ik toen na een week nog negatief testen moet ik weer bellen voor een afspraak. Misschien dat ze dat wat makkelijker doen als je al eens gebeld hebt. Denk dat als je pas over een week belt ze nog steeds zeggen dat je nog maar een week moet afwachten. Alvast een keertje melden kan geen kwaad!
pi_130098108
Irritant DAD en TAP!

Hier weer misselijk. :r
Ik hoop dat ik snel ongesteld ben, dan zal het wel over zijn. Hoop ik.
pi_130099093
Ja! BLOED! En pijn!!! Ik ben ongesteld....

Nieuwe NOD: 13 september.
Tralalalaaa
  donderdag 15 augustus 2013 @ 16:08:46 #274
390026 Aisly
A flower a day..
pi_130099236
Fijn dat er duidelijkheid is TAP, maar toch balen!
pi_130099419
Jammer dat het bloed is en geen streepje, maar het is in ieder geval duidelijkheid!
pi_130099805
Fijn dat er duidelijkheid is TAP, hopelijk tot de 13e in Z&G. Hou je dan voor de volgende ronde wel weer 28 dagen aan?
pi_130099878
Tap! Eindelijk weer verder kunnen! Fijn voor je meid!
  donderdag 15 augustus 2013 @ 16:38:50 #278
250838 Fee-nix
pi_130100212
TAP duidelijkheid!! Wat fijn. Op naar de volgende ronde!

DM steeds misselijk is ook niks. Wie weet...
pi_130101604
Marel, ik heb geen idee hoeveel dagen ik aan moet houden nu! Deze ronde duurde 34 dagen en de vorige 26, dus ergens daar tussenin denk ik?
Maar ik ga de komende keer wel ovulatietesten doen de week na m'n menstruatie.
Tralalalaaa
pi_130101735
Ik ga deze ronde wel uit van een eisprong op het zelfde moment als bij een 26d-cyclus. Vorige maand was 31, maar heb m'n eisprong (volgens mij) wel gevoeld en die was niet later.

In elk geval fijn dat het duidelijk is TAP!
pi_130103615
Fijn dat je duidelijkheid hebt TAP. Heb je je temperatuur ook dagelijks bijgehouden? Zou daar bij deze laatste ineens lange cyclus wel benieuwd naar zijn. Of is het gebruik van ovulatietesten dan voldoende voor inzicht?
pi_130104378
Rana, ik heb m'n temperatuur niet bijgehouden en ben dat ook niet echt van plan. Ik wil die testen gaan gebruiken zodat ik zeker weet wanneer m'n eisprong is! :) heb ze gisteren besteld en heb ze vandaag binnengekregen :)
Voor nu is t weer als vanouds: pijnlijden en leeglopen :')
Tralalalaaa
pi_130107655
Ik heb nu een maandje mijn temp bijgehouden en vond het wel interessant. Eisprong was toch iets eerder dan ik verwacht had. Al is het ook wel irritant dat je dan elke ochtend met een thermometer in de weer moet. Mijn vriend lachte me eerst ook even hartelijk uit ;-)
  donderdag 15 augustus 2013 @ 22:13:42 #284
250838 Fee-nix
pi_130111488
Zie je bij dat tempen nou gemakkelijk wanneer je eisprong is? Ik vind t wel een gedoe, maar wie weet dat ik dat volgende maand eens wil proberen. Is gratiesch he :P.
pi_130111851
Fee-nix, als je een beetje regelmatige cyclus hebt zou het wel goed zichtbaar moeten zijn dmv een verhoging in temperatuur.
Bij mij heeft het geen zin aangezien mijn cycli gewoon totaal niet te peilen zijn. Het is dat ik het bij m'n eerste moest van de huisarts, maar die zag ook dat na 3 maanden en 1,5 cycli ik een Himalayagebergte aan het produceren was, zo zag de temperatuurkaart er iig uit.

Volgens mijn app zit ik vandaag al weer op dag 15, in theorie zou ik een eisprong moeten hebben vandaag maarja niks gevoeld dus het zal wel weer niet.

Ik vind het maar lastig lezen en reageren overigens, met een kloontje. Vandaar dat ik hier niet zo vaak te zien ben ;).
pi_130111857
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 22:13 schreef Fee-nix het volgende:
Zie je bij dat tempen nou gemakkelijk wanneer je eisprong is? Ik vind t wel een gedoe, maar wie weet dat ik dat volgende maand eens wil proberen. Is gratiesch he :P.
Ik zie met tempen heel duidelijk wanneer m'n eisprong is geweest! Het is een methode om je cyclus te herkennen, je kan het er niet mee voorspellen. Heel verschil. Als je het een tijdje doet zou je wel regelmaat gaan zien en kan je het dus wel als voorspellend gebruiken.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 22:24:15 #287
250838 Fee-nix
pi_130111963
Ok, duidelijk! ^O^ Als ik volgende maand niet te lui ben, ga ik het eens proberen ;).

O en MDS lastig zeg, zo'n onregelmatige cyclus :{ .
pi_130130055
Volgens die temperatuur methode was mijn eisprong dinsdag ergens.
Ik dacht dat ik hem voelde, want ik voelde een steekje rechtsonder. tijdens de seks weet je nog Maar dat steekje is vandaag wel heel duidelijk aanwezig. Doet gewoon zeer. Dit had ik vorige maand niet... denk ik.

Edit: Nou is het weer weg. (rond 4 uur ofzo) raar

[ Bericht 10% gewijzigd door Risu op 16-08-2013 17:19:18 ]
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 18:56:06 #289
250838 Fee-nix
pi_130139523
Ik heb vandaag zo'n ontzettende honger!! En ik heb steekjes in m'n liezen... Ik ga er maar even vanuit dat mijn lijf me alweer voor de gek aan t houden is.... Ik dacht vorige week nog: het enige symptoom waar ik het echt aan kan merken is die vreselijke honger. Aangezien ik altijd wel een beetje duizelig ben, misselijkheid ook wel vaker voorkomt na de eisprong en nouja, ik al die andere vage klachtjes ook wel eens heb als ik niet zwanger ben. Maar die echte megahonger niet. En nu vraag ik me af of mijn lijf denkt: mooi! Gaan we die honger er voor de grap ook nog even ingooien :') . (Of ik ben gewoon veel te erg aan t letten op 'honger' nu. Dat kan ook heel goed). Kortom: hypochonderen ftw, met nog 12 dagen te gaan :') .
pi_130139700
Dat zou wel heel snel zijn, Fee! Ik zie jou nu schrijven over steekjes in je liezen en heb daar vaker over gelezen. Waarom kan dat duiden op zwanger?
Ik heb jet hier nu ook af en toe maar misschien ook wel in niet-zwangere toestand...
pi_130139968
Ik heb bij mijn 1e zwangerschap al heel snel last gekregen van misselijknheid en buikpijn.
Bij mijn 2e zwangerschap was het geen buikpijn maar pijn in mijn liezen. Volgens mij kan het duiden op je bekken maar dat weet ik niet helemaal zeker.
pi_130140452
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 22:13 schreef Fee-nix het volgende:
Heb 1x temp bij gehouden en die maand werd ik zwanger :9 dus kan geen kwaad om het te proberen!
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 19:49:30 #293
250838 Fee-nix
pi_130141595
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 14:12 schreef Risu het volgende:
Volgens die temperatuur methode was mijn eisprong dinsdag ergens.
Ik dacht dat ik hem voelde, want ik voelde een steekje rechtsonder. tijdens de seks weet je nog Maar dat steekje is vandaag wel heel duidelijk aanwezig. Doet gewoon zeer. Dit had ik vorige maand niet... denk ik.

Edit: Nou is het weer weg. (rond 4 uur ofzo) raar

Anders doe ik even een ontzettende egopost onder die van jou... :@ . Maarre... wie weet heb je nu wel innesteling gevoeld? Hoewel dinsdag... dat zou wel erg snel zijn dan, toch? Heb weinig verstand van de tijd die daar tussen kan zitten.

Marel en FR: volgens mij kunnen steekjes in je liezen duiden op bandenpijn. Ik heb t bij allebei m'n zwangerschappen gehad, maar wel pas in de week na de test geloof ik.

Zoë dat is nou mooie reclame voor temperaturen ;).

Edit: O en Marel: bedoel je dat zou snel zwanger zijn of snel klachten voelen? Volgens mij zou t allebei wel snel zijn :P.

[ Bericht 3% gewijzigd door Fee-nix op 16-08-2013 19:55:05 ]
pi_130145246
Zou wel heel snel zijn qua klachten Fee...

Hier is de menstruatie weer voorbij, nieuwe ronde nieuwe kansen en vandaag even flinkk babylucht opgesnoven , misschien helpt t :+
S. 2014
J. 2016
pi_130146088
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 19:49 schreef Fee-nix het volgende:

Edit: O en Marel: bedoel je dat zou snel zwanger zijn of snel klachten voelen? Volgens mij zou t allebei wel snel zijn :P.
Ik bedoelde de klachten, maar zwanger zou ook snel zijn :Y
pi_130146208
En na drie dagen innesteling zou ook wel snel zijn denk ik, duurt meestal toch wel min een week?
@GM fijn dat je weer klaar bent voor een nieuwe ronde! De tweeling inspireert vast :-)
Ik probeer heel hard de signalen die ik mogelijk voel te negeren. En dan doel ik op een beetje een zeurend gevoel in mijn onderbuik. Al vind ik het eigenlijk niet noemenswaardig. En een beetje gevoelige borsten. Maar ik geloof niet meer zo in signalen. Over een week duidelijkheid!
pi_130154787
Bruiloft was leuk, uiteindelijk naar huis vanwege misselijkheid. Toen thuis lopen brullen omdat ik dat stom vond want het was zo gezellig.

Iig niet ongesteld geworden nog. Gelukkig.
En ik heb er een geweldige oom bij. Tante was zo gelukkig. O+
pi_130161164
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 00:55 schreef DanseMacabre het volgende:
Bruiloft was leuk, uiteindelijk naar huis vanwege misselijkheid. Toen thuis lopen brullen omdat ik dat stom vond want het was zo gezellig.

Iig niet ongesteld geworden nog. Gelukkig.
En ik heb er een geweldige oom bij. Tante was zo gelukkig. O+
Wanneer is je NOD? O-)
S. 2014
J. 2016
pi_130161896
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 12:01 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Wanneer is je NOD? O-)
Dat ^^
pi_130162100
Tussen nu en maandag.