Dit dusquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:48 schreef Fee-nix het volgende:
Alles gelezen, maar teveel om op alles te reageren.
Hoeveel testen heb je al gedaan?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
TAP, ik ben ook om onverklaarbare redenen ineens overtijd. Negen dagen hier inmiddels. Ik vraag me ook af hoe lang ik dit moet aankijken.
Drie.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:50 schreef LuDann het volgende:
[..]
Hoeveel testen heb je al gedaan?
En TAP: zou gewoon de dokter bellen hoor!
Idd, heb ik toen ook gedaan. Ik dacht toen ik de HA belde "nu is er iig al iets bekend/genoteerd bij ze" Mocht ik toen na een week nog negatief testen moet ik weer bellen voor een afspraak. Misschien dat ze dat wat makkelijker doen als je al eens gebeld hebt. Denk dat als je pas over een week belt ze nog steeds zeggen dat je nog maar een week moet afwachten. Alvast een keertje melden kan geen kwaad!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:08 schreef Fee-nix het volgende:
Grrr TAP en DAD... wat irritant! En frustrerend!
TAP ik vind t niet overdreven om de dokter te bellen na t weekend hoor. Al is het alleen maar even om van hem te horen dat je over een week nog moet testen en dan mag langs komen ofzo. Dan is er tenminste een soort van 'plan'. Dat zou ik fijn vinden in zo'n situatie.
Ik zie met tempen heel duidelijk wanneer m'n eisprong is geweest! Het is een methode om je cyclus te herkennen, je kan het er niet mee voorspellen. Heel verschil. Als je het een tijdje doet zou je wel regelmaat gaan zien en kan je het dus wel als voorspellend gebruiken.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:13 schreef Fee-nix het volgende:
Zie je bij dat tempen nou gemakkelijk wanneer je eisprong is? Ik vind t wel een gedoe, maar wie weet dat ik dat volgende maand eens wil proberen. Is gratiesch he.
Heb 1x temp bij gehouden en die maand werd ik zwangerquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:13 schreef Fee-nix het volgende:
Zie je bij dat tempen nou gemakkelijk wanneer je eisprong is? Ik vind t wel een gedoe, maar wie weet dat ik dat volgende maand eens wil proberen. Is gratiesch he.
Anders doe ik even een ontzettende egopost onder die van jou...quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:12 schreef Risu het volgende:
Volgens die temperatuur methode was mijn eisprong dinsdag ergens.
Ik dacht dat ik hem voelde, want ik voelde een steekje rechtsonder. tijdens de seks weet je nog Maar dat steekje is vandaag wel heel duidelijk aanwezig. Doet gewoon zeer. Dit had ik vorige maand niet... denk ik.
Edit: Nou is het weer weg. (rond 4 uur ofzo) raar
Ik bedoelde de klachten, maar zwanger zou ook snel zijnquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:49 schreef Fee-nix het volgende:
Edit: O en Marel: bedoel je dat zou snel zwanger zijn of snel klachten voelen? Volgens mij zou t allebei wel snel zijn.
Wanneer is je NOD?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:55 schreef DanseMacabre het volgende:
Bruiloft was leuk, uiteindelijk naar huis vanwege misselijkheid. Toen thuis lopen brullen omdat ik dat stom vond want het was zo gezellig.
Iig niet ongesteld geworden nog. Gelukkig.
En ik heb er een geweldige oom bij. Tante was zo gelukkig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |