quote:
Op dinsdag 13 augustus 2013 20:05 schreef Kwisted het volgende:Goeie post fee-nix!
Wat uitzonderlijk dat je oudste geen schildklier heeft. Hoe kan dat dan? Jeetje. Dat wist ik niet..
Wil je zwanger worden dan moet je vaak klaarkomen!

Ja... is een 'foutje' in de aanleg geweest. Gewoon domme pech... Kans van 1 op 3000 ofzo.
(Is een uitgebreid verhaal, maar als je het interessant vindt, kun je het
hier lezen

).
En je laatste zin snap ik niet! Volgens mij heb ik een deel van je post gemist, want ik zie dat je gewijzigd hebt

. Maar evengoed: goede tip

.
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2013 20:21 schreef DanseMacabre het volgende:@Fee-nixCranberry is inderdaad voor blaas, ik heb een nierbekkenontsteking gehad en probeer dat nog een keer te vermijden. Bang omdat ik er zelf veel hinder van heb ondervonden, heel veel dingen gingen niet, balsporten, veel dingen met gym niet maar ik heb ook geen rijbewijs kunnen halen. Vanaf mijn tweede een dikke bril gehad, daarna kreeg ik contactlenzen maar daar kon ik eigenlijk niet tegen. Zelf heb ik daar heel veel moeite mee gehad. En dat wilde ik niet voor een kind. Maar wat jij ook zegt, je kunt het toch niet weten.
Heftig zeg, geen schildklier.
Nu voel ik me echt een zeikerd.

Nee joh... dat gevoel wilde ik je zeker niet geven, hoor. Je kon het ten eerste niet weten en ten tweede: zo heeft iedereen wel iets. Dat met je oog klinkt ook alsof het niet makkelijk is geweest

. En ik snap ook wel dat je daarover dan nadenkt voor je aan kinderen gaat beginnen. Maar wilde alleen zeggen dat er altijd onverwachte dingen kunnen zijn/later nog gebeuren. Zo is het leven en je kunt je kind nooit voor alles behoeden. Ok, dit is niet heel opbeurend

. (En ik draaf een beetje door) Maar je snapt m'n punt geloof ik wel

.
Fazzoletti succes morgen!
Eisprong voel ik ook niet. Of misschien let ik er dus niet goed genoeg op...
Sleehakschoen een man met cyclus

. Hier merk ik iets van twee dagen voor de menstruatie dat ik strontchagrijnig ben (en onredelijk), dat ik het steeds zo koud heb en dat mijn haar voor geen meter zit

.