abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130029281
Bloedonderzoek vragen bij de huisarts Ggirl dat weet je het ook donderdag
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 19:48:24 #177
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_130029821
Alles gelezen, maar teveel om op alles te reageren :).

Verhalen over jonger geschat worden waren grappig! (Maar ook weer niet }:| )

GM wat een cuties die tweeling!!

MrsPeel wow! Dat is een knalstreep op die ovutest zeg! Aan de klus!

DanseMacabre, waar zijn die cranberry tabletten voor? Is dat niet voor je blaas? En jemig dat je zo 'bang' was om je luie oog door te geven dat je twijfelde of je wel kinderen zou willen krijgen :{ . Ik denk maar zo: als jij er een gelukkig leven mee kan leiden, waarom zou je kind dat dan niet kunnen :). (En daarbij weet je nooit zeker of je een gezond kind op de wereld gaat zetten... Zelfs niet als je de combinatietest en/of de 20 weken echo laat doen. Er kunnen ook zomaar 'random' aanlegfoutjes optreden, die op geen enkele echo te zien zijn. Zoals bij mijn oudste. Die heeft geen schildklier en dat komt in onze hele familie niet voor.)

Ja Ggirl dat klinkt gewoon als een mooie regelmatige cyclus, behalve nu dus... Heb je de huisarts al gebeld? Nouja, eerst maar even de test van zondag afwachten denk ik? :)
pi_130030556
Goeie post fee-nix!
Wat uitzonderlijk dat je oudste geen schildklier heeft. Hoe kan dat dan? Jeetje. Dat wist ik niet..

Wil je zwanger worden dan moet je vaak klaarkomen! ;)

[ Bericht 61% gewijzigd door Kwisted op 13-08-2013 20:39:47 ]
pi_130030604
:D
pi_130030907
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 19:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Bloedonderzoek vragen bij de huisarts Ggirl dat weet je het ook donderdag
Dat zou ik wel graag willen.. Maar ook weer niet. Daarbij krijg ik deze week, zo voor mijn vakantie echt geen vrij. Dus ik wacht het rustig af. Zelfs als het zaterdag niet positief zou zijn denk ik dat we eerst lekker 18 dagen op vakantie gaan.

Kan ik daarna altijd nog de huisarts bellen (Als ik het telefoonnummer van die man kan vinden..) 😉

Ik lees hier de nodige klustips, zal ze in mijn achterhoofd houden!
pi_130031194
@Fee-nixCranberry is inderdaad voor blaas, ik heb een nierbekkenontsteking gehad en probeer dat nog een keer te vermijden. Bang omdat ik er zelf veel hinder van heb ondervonden, heel veel dingen gingen niet, balsporten, veel dingen met gym niet maar ik heb ook geen rijbewijs kunnen halen. Vanaf mijn tweede een dikke bril gehad, daarna kreeg ik contactlenzen maar daar kon ik eigenlijk niet tegen. Zelf heb ik daar heel veel moeite mee gehad. En dat wilde ik niet voor een kind. Maar wat jij ook zegt, je kunt het toch niet weten.

Heftig zeg, geen schildklier. :*
Nu voel ik me echt een zeikerd. :@
pi_130031325
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:05 schreef Kwisted het volgende:
DE tip
:D

Wat gaat het weer snel!! Zo mobiel vind ik het maar lastig te volgen ;(

Ggirl, bij mij bleef m'n menstruatie ook opeens uit (>100 dagen.) Ben blij dat er is ingegrepen want de onzekerheid is waardeloos, hoop voor je dat het snel op gang komt!

En de verhalen over jong geschat worden... Ik vrees dat ik 1 van de oudere ben hier, maar het gebeurt me nog wel eens dat ik midden/eind 20 geschat wordt *)

Baas nog niet ingelicht trouwens, hij had me niet eens gemist maandag en morgen is hij er niet ;)

Hopelijk morgen een gegroeid ei!! Ik heb ook nog ovulatie testen liggen, maakt het nog uit wanneer je test? Ben benieuwd of er iets te zien is.
pi_130032093
Ik verwacht morgen mijn eisprong dus ik ga letten op een steek links of rechts onder. Meestal voel ik t wel.

Ik denk trouwens dat veel vrouwen t haast wel zouden moeten voelen, maar dat je t niet kan plaatsen.
Als je het niet linkt aan je eisprong voelt t gewoon als n steek of plaatselijke buikpijn van n minuut.
Pas toen ik er echt op ging letten ging ik t voelen. En ik weet t zeker, want de steek is elke maand an de andere kant :)
pi_130032190
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:43 schreef Kwisted het volgende:
Ik verwacht morgen mijn eisprong dus ik ga letten op een steek links of rechts onder. Meestal voel ik t wel.

Ik denk trouwens dat veel vrouwen t haast wel zouden moeten voelen, maar dat je t niet kan plaatsen.
Als je het niet linkt aan je eisprong voelt t gewoon als n steek of plaatselijke buikpijn van n minuut.
Pas toen ik er echt op ging letten ging ik t voelen. En ik weet t zeker, want de steek is elke maand an de andere kant :)
Een minuut? Ik merk het toch wel een kwartier tot een half uur volgens mij. En het wisselt inderdaad.
pi_130032558
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:45 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Een minuut? Ik merk het toch wel een kwartier tot een half uur volgens mij. En het wisselt inderdaad.
Mazzelaars! Ik heb 1.5 dag pijn, en pas als ik (zoals mijn man zegt) als een ork ga lopen dan gaat ie springen.... Beide kanten even pijnlijk trouwens, Dus ene maand links feest, andere maand rechts...
S. 2014
J. 2016
pi_130032688
Ik merk helemaal niets van die hele sprong. :o.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_130032972
Ik merk er ook niets van hoor en ongesteld zijn is vooral onpraktisch (...en ik krijg er sinds m'n eerste zwangerschap vaak in meer of mindere mate bekkenpijn bij).

Kan jullie trouwens echt niet bijbenen en ik geloof ook niet dat ik qua humeur de laatste tijd veel goeds kan toevoegen. Denk dat ik even onder een steen ga zitten en een belangrijk gesprek volgende week afwacht.

Gm87...weet even niet hoe ik hier een quote krijg, maar in een post eerder vandaag beschuldigde je mij van vuillakkerij, een beetje op moment supreme uit bed gebeld worden door vrienden...dat kan ik nooit geweest zijn! ;)
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 21:35:48 #188
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_130034720
Ik heb de vorige keren ook niets gevoeld, maar vorige week dus gedurende een uur of 6 enorme pijn. Kon er ook niet echt lekker meer door lopen, leek oma wel :') Dat, in combinatie met de witte ovutesten erna, is dan ook de enige indicatie dat ik denk dat er wel een eisprong was maar ik m gemist heb. Ben echt zoooo benieuwd of ik volgende week donderdag ongesteld ga worden en dus idd mijn eisprong heb gevoeld :o ja ik ga er al vanuit dat ik ongesteld word. Op de een of andere manier is het idee dat ik zwanger raak zo absurd onmogelijk... :D
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_130035276
Ooh stom! Ik doelde op kwisted! :P

Ik wist wel dat jij niet aan vuillakkerij doet *;

Ik wacht nog steeds op die prut ooievaar :7
S. 2014
J. 2016
pi_130035892
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:46 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ooh stom! Ik doelde op kwisted! :P

Ik wist wel dat jij niet aan vuillakkerij doet *;

Ik wacht nog steeds op die prut ooievaar :7
GM, 't zit anders....het zijn meer die vrienden (helaas)
pi_130037132
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik merk helemaal niets van die hele sprong. :o.
Nou dit dus. Maar als ik ongesteld word heb ik dus ook geen pijn. Het enige wat er misschien op te merken is is dat mijn borsten iets voller zijn een dag voor het bloedbad losbreekt. Verder niks, geen pijn, geen moodswings, geen chocobuien. Ik ben een soort man met een cyclus denk ik.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:22:26 #192
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_130037334
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:05 schreef Kwisted het volgende:
Goeie post fee-nix!
Wat uitzonderlijk dat je oudste geen schildklier heeft. Hoe kan dat dan? Jeetje. Dat wist ik niet..

Wil je zwanger worden dan moet je vaak klaarkomen! ;)
Ja... is een 'foutje' in de aanleg geweest. Gewoon domme pech... Kans van 1 op 3000 ofzo.
(Is een uitgebreid verhaal, maar als je het interessant vindt, kun je het hier lezen :) ).

En je laatste zin snap ik niet! Volgens mij heb ik een deel van je post gemist, want ik zie dat je gewijzigd hebt :D. Maar evengoed: goede tip :7 .

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:21 schreef DanseMacabre het volgende:
@Fee-nixCranberry is inderdaad voor blaas, ik heb een nierbekkenontsteking gehad en probeer dat nog een keer te vermijden. Bang omdat ik er zelf veel hinder van heb ondervonden, heel veel dingen gingen niet, balsporten, veel dingen met gym niet maar ik heb ook geen rijbewijs kunnen halen. Vanaf mijn tweede een dikke bril gehad, daarna kreeg ik contactlenzen maar daar kon ik eigenlijk niet tegen. Zelf heb ik daar heel veel moeite mee gehad. En dat wilde ik niet voor een kind. Maar wat jij ook zegt, je kunt het toch niet weten.

Heftig zeg, geen schildklier. :*
Nu voel ik me echt een zeikerd. :@
Nee joh... dat gevoel wilde ik je zeker niet geven, hoor. Je kon het ten eerste niet weten en ten tweede: zo heeft iedereen wel iets. Dat met je oog klinkt ook alsof het niet makkelijk is geweest :* . En ik snap ook wel dat je daarover dan nadenkt voor je aan kinderen gaat beginnen. Maar wilde alleen zeggen dat er altijd onverwachte dingen kunnen zijn/later nog gebeuren. Zo is het leven en je kunt je kind nooit voor alles behoeden. Ok, dit is niet heel opbeurend :P. (En ik draaf een beetje door) Maar je snapt m'n punt geloof ik wel ;).

Fazzoletti succes morgen!

Eisprong voel ik ook niet. Of misschien let ik er dus niet goed genoeg op...

Sleehakschoen een man met cyclus :D. Hier merk ik iets van twee dagen voor de menstruatie dat ik strontchagrijnig ben (en onredelijk), dat ik het steeds zo koud heb en dat mijn haar voor geen meter zit :P.
pi_130047315
Als ik ongesteld word heb ik best wel pijn in m'n buik en ik voel me gewoon ellendig. Was het maar zo'n feest dat ik niets zou voelen, haha!
Over rode duivels gesproken, nog steeds niks. Gisterenavond bij afvegen een heeeel klein beetje bruin slijm (dus ik denk, eindelijk het zet door) maar vanmorgen was er niets aan de hand.
Frustrating... Ik wil verder!!! Hoe langer het duurt voor het komt, hoe langer het duurt voor m'n ei weer gaat springen ;( Ik ken m'n lijf helemaal niet zo!

*einde klaagpost*

Wat een verhaal trouwens, Fee! Geen schildklier... heftig hoor!
Tralalalaaa
pi_130047319
Hoi!

Ik wil me graag even voorstellen: ik ben Espera, 28 jaar oud en sinds gisteren gestopt met de pil! Mijn man en ik willen heel graag een kindje, dus de eerste stap is gezet! Ik vind het erg spannend allemaal, en hoop mijn ervaringen te kunnen delen met jullie en daarnaast ook jullie ervaringen te volgen!
pi_130047358
Welkom!!
Tralalalaaa
pi_130047733
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 07:55 schreef Espera het volgende:
Hoi!

Ik wil me graag even voorstellen: ik ben Espera, 28 jaar oud en sinds gisteren gestopt met de pil! Mijn man en ik willen heel graag een kindje, dus de eerste stap is gezet! Ik vind het erg spannend allemaal, en hoop mijn ervaringen te kunnen delen met jullie en daarnaast ook jullie ervaringen te volgen!
:W
Leuk dat jullie het gaan proberen. Is ook heel spannend, succes!

Fee-Nix, ik had mijn post aangepast omdat het nogal persoonlijk was. Maar die laatste zin was de conclusie ;)
Ik heb gisteren in elk geval goed mijn best gedaan O-)
pi_130048212
Is er nog ruimte hier ondanks dat het wel wat druk aan het worden is? ;-) Ik kon de laatste dagen alle posts haast niet mee bijbenen. Ik ben Rana en lees al een tijdje met jullie mee. Mijn vriend en ik zijn nu een aantal maanden (mei 2013) bezig om zwanger te worden. Leuk en spannend al word ik soms ook wel gek van mijn lijf (ik hypochonder met regelmaat ook een eind weg). Vond het wel een geruststelling dat ik hier las dat het grootste deel van de dames daar last van heeft :) Zoals het er nu naar uitziet is mijn nod op 23 augustus bij een cyclus van 33 dagen. Dus nog 9 dagen op het wachtbankje.. Spannend!!!
  woensdag 14 augustus 2013 @ 09:11:02 #198
409579 LuDann
All the way
pi_130048280
Welkom meiden (ik ben zelf ook nog nieuw hoor) Verder heb ik het heel druk gehad dus heb niet alles bijgelezen. Vind het wel knap van Ggirl dat ze dan pas gaat testen!
pi_130048331
Welkom Espera en Rana! Ik kan de openingspost niet meer aanpassen, maar in een volgend topic kunnen jullie er in (of even een modje vragen als je eeeeeeecht niet meer wilt wachten ;) ).
TAP, wat gek dat je opeens zo'n lange cyclus hebt. Frustrerend lijkt me!
Fazz, al nieuws over de groei van je ei?

Hier nog steeds niet ongesteld, nog wel misselijk en officieel over tijd. Morgen gaat m'n man weer voor een paar daagjes weg dus er zou zomaar eens binnen 24 u getest kunnen worden!
pi_130048455
Spannend Marel!!! NOD in een volgend topic is helemaal prima. Hij zit wel in mijn eigen hoofd ;-) dus vergeten zal ik hem niet. Ik hou jullie op de hoogte. Ik heb overigens wel heel veel respect voor de dames die zoveel discipline kunnen opbrengen in het wachten met testen! Dat is mij tot nu toe steeds niet gelukt. Al heb ik me wel voorgenomen deze maand echt rustig af te wachten en niet te testen....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')