abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130271576
hallo burdie, ben je alweer aan je naam gewend?

jeps, helemaal wit. en toch neemt mijn hoofd soms een loopje met me. zou het misschien toch al? mijn lijf heeft ook al allerlei "symptomen" . maar die kunnen ook op menstruatie slaan, en die komt maar niet!
pi_130271895
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 13:20 schreef DagenNachtdromer het volgende:

jeps, helemaal wit. en toch neemt mijn hoofd soms een loopje met me. zou het misschien toch al? mijn lijf heeft ook al allerlei "symptomen" . maar die kunnen ook op menstruatie slaan, en die komt maar niet!
Ontpillen / ontspiralen / ontwennen aan elke vorm van hormonale anticonceptie kan best wat fysieke kwalen met zich meebrengen. Al begrijp ik het ongeduld maar al te goed :)
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:34:41 #53
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130272087
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 13:20 schreef DagenNachtdromer het volgende:

Haha ja, ik ben wel gewend hoor, nu de rest van OUD nog ;).

Wanneer ben je met de pil gestopt?
KuikenGuppy
pi_130272185
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 13:13 schreef DagenNachtdromer het volgende:
geen idee, ik dacht dat ik die de 8ste had gehad. voelde even een dikke kramp aan de rechterkant. daarom ging ik er een beetje vanuit/hoopte ik dat ik deze week ongesteld zou worden.

maar als dat zou kloppen gaat het dus nog wel even duren voor ik ongesteld word. en ik haat smurfen wachten!

met jou alles een beetje ok FR? ik lurk trouw in het volgende topic en las al dat jij een sterke dame bent!
Bij de een komt de cyclus meteen weer op gang bij een ander kan het lang(er) duren.
Ik ben geen sterke dame hoor. Ik ben heel heel heel erg aan het aftellen.
pi_130272410
toch doe je het maar wel effe hoor FR.

5 augustus is mijn spiraal eruit gegaan... dus ja, ik ben wel heel erg ongeduldig. :@
maar voel van allerlei dingen, hoofdpijn, moe chagrijnig. en mijn man zegt veel emotioneler dan eerst. (ik ben zo'n trut die bij alle films huilt) en...

vies detail :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
cool, mijn eerste spoiler werkt, hihi :D

dus ik dacht dat het maandag toch wel zou beginnen, maar niks.
pi_130272444
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 13:42 schreef DagenNachtdromer het volgende:
toch doe je het maar wel effe hoor FR.

5 augustus is mijn spiraal eruit gegaan... dus ja, ik ben wel heel erg ongeduldig. :@
maar voel van allerlei dingen, hoofdpijn, moe chagrijnig. en mijn man zegt veel emotioneler dan eerst. (ik ben zo'n trut die bij alle films huilt) en...

vies detail :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
cool, mijn eerste spoiler werkt, hihi :D

dus ik dacht dat het maandag toch wel zou beginnen, maar niks.
maar dat is niet zo vreemd, je hele chemische balans is in de war. Dat trekt binnen no time weer recht!
pi_130276887
Alsof die wachtdagen niet lang genoeg zijn, heb ik me 2 dagen vergist. Het is vandaag pas dag 8. 8)7
Zo schiet het natuurlijk nooit op.

Ik heb eigenlijk helemaal geen last gehad van ontpillen. Ik was meteen regelmatig (schommeling van op zijn meest 5 dagen) Zo te zien heb ik dus wel mazzel gehad.
pi_130277798
Vanochtend iets gevoeld wat een eisprong zou kunnen zijn. Maar niet zo duidelijk als ik gewend ben. Beetje vaag wel. Houd maar 31 dagen aan voor eventueel testen denk ik. Zeg ik nu... :+
pi_130278478
SHS ik hoop het!

risu wat klote zeg! ben je een beetje geduldig?

ah en IMA zeker ook niet geduldig? hoe lang voor je een testje gaat wagen?
pi_130279135
Ik ben normaal gesproken wel een redelijk geduldig mens. Maar ook mijn geduld raakt op een gegeven moment op. En bij dingen die ik graag wil, dus net iets sneller dan anders. Maar uiteindelijk kan ik er niks aan veranderen, dus afwachten maar.
pi_130279299
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 16:30 schreef DagenNachtdromer het volgende:
SHS ik hoop het!

risu wat klote zeg! ben je een beetje geduldig?

ah en IMA zeker ook niet geduldig? hoe lang voor je een testje gaat wagen?
Als ik uitga van de korte cyclus zou het de 31e kunnen, bij de lange de 6e. Ga het maar zo lang mogelijk rekken denk ik. Tenzij ik weer een hele hoop rare klachten krijg en tussen de 31e en de 6e en te nieuwsgierig ben natuurlijk. Zeker niet voor de 31e.
pi_130279517
Terug van het ziekenhuis *O* Bloed afgenomen om antistoffen rode hond, hormonen (FSH, LH en de hele reut) en schildklierfunctie te onderzoeken. 30e weer terug voor testuitslagen en behandelplan.

DagenNachtdromer: toen ik net stopte met de pil had ik ook twee weken erna een beetje roze afscheiding. En ik was er volledig van overtuigd dat het innestelingsbloed was :P
pi_130280885
De trekpleister heeft trouwens Davitamon in de aanbieding. 2e halve prijs, dus ook de Compleet Mama visolie.
pi_130283995
Als ik hier ook nog eventjes over iets anders mag klagen: ik heb zooooveeel pukkels op het moment ;( echt argh... M'n lichaam wordt weer hartelijk bedankt voor deze ongevraagde extra service :{w
pi_130284520
Stomme hormonen, IMA. wat er ook gebeurt, ongesteld of zwanger vrouwen krijgen vaak puistjes. In het andere topic hebben ze het er ook al over
pi_130284529
Ik weet niet of wij wel een trekpleister hebben hier in de buurt.
Pukkels heb ik nu juist minder, maar dat komt omdat ik tegenwoordig anti-rimpel creme gebruik ( :') ) in de nacht en daarvoor wil ik dat mijn gezicht schoon is 's avonds. Daar was ik vroeger vrij laks in. (oh ja, en ik eet minder vette zooi vanwege de pds)

En laat het hypochonderen maar weer beginnen, heb al een half uur menstruatieachtige krampen. Bijna zeker niet de pds, want die doen anders zeer. (huh? Ja..) :{
pi_130284885
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 19:42 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Stomme hormonen, IMA. wat er ook gebeurt, ongesteld of zwanger vrouwen krijgen vaak puistjes. In het andere topic hebben ze het er ook al over
Ik heb het al sinds ik ongesteld ben geweest, maar dit houdt gewoon de hele cyclus vol volgens mij, beetje jammer :') gebruik ook geen andere cremes of zo, dus waarom het nu ineens zo erg is, geen idee.
pi_130284929
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 16:47 schreef Risu het volgende:
Ik ben normaal gesproken wel een redelijk geduldig mens. Maar ook mijn geduld raakt op een gegeven moment op. En bij dingen die ik graag wil, dus net iets sneller dan anders. Maar uiteindelijk kan ik er niks aan veranderen, dus afwachten maar.
Oh, herkenbaar ja. Als ik iets in mijn hoofd heb dat ik graag wil is mijn geduld heel snel op..
pi_130285327
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 09:08 schreef Kwisted het volgende:
Ik zit weer op het wachtbankje tot volgende week.
Maar ik heb er op de een of andere manier niet zo'n positief gevoel over.
Ach dan kan het alleen maar meevallen.

Hoe gaat het met de andere wachtende dames? :)
Hier precies hetzelfde gevoel!
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 22:47:20 #70
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_130295237
Mijn gevoel vertrouw ik niet meer :6 . Dus ik denk lekker helemaal niks! (Tenminste dat probeer ik :') ).

Skittles klinkt of er schot in de zaak zit! *O*

Ik ben trouwens benieuwd hoe het met ReesesPieces is??

En een :* voor iedereen op het wachtbankje en/of met onzekerheden over het op gang komen van een cyclus.
pi_130302478
Hoi! :W

Ik meld mij eens hier aan..
het verhaal :D
manlief (26) en ik (al een paar keer 28) zijn gestart met pogen vanaf eind mei dit jaar, spiraaltje eruit en de mikmak van wachten en zenuw door je keel gieren gedoe... netjes optijd ongesteld en toen bleef het ineens uit... man oh man wat een schrik! "Zou het dan gelijk raak zijn?...." twee weken gewacht maar de test gaf negatief aan. Toen het drie weken later nog niet was en ik jankte om alles en misselijk en weet ik het wat, hebben we nog maar een test gedaan (die overigens ook negatief was, hormonen en buikgriep namen bezit van mij :) ). Nu hebben manlief en ik maar besloten we zien wel hoe of wat, zijn een app gaan downloaden om de boel globaal in de gaten te houden.

ik vind het rete spannend en ben nog niet thuis met al die afkortingen..... ik hoef ook niet zo nodig in en rijtje staan, maar ga wel meelezen :*

Dus aangenaam ;)
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_130303386
Hoi dottey,
Wat een spannende tijd! Gezellig dat je er ook bij komt!
pi_130303743
Ik hrb zoveel spanningen gehad de afgelopen week dat ik me niet voor kan stellen dat mijn hormonen de juiste signalen hebben afgegeven aan mijn ei. Een innesteling heeft ook rust nodig denk ik dan.

Hoi dottey met haar mooie leeftijd hihi. Veel succes!
pi_130306830
Hoi Dottey! Ben je nu wel regelmatig ongesteld?

Fee er begint inderdaad schot in de zaak te zitten. Eigenlijk zei de verpleegkundige met wie we het intakegesprek hadden dat het 4-5 weken wachten is op een afspraak, maar de lieve assistente had een datum geblokkeerd (en voor ons gedeblokkeerd), zodat we al snel weer terug konden komen. :)

Kwisted: een innesteling is volgens mij niet heel beïnvloedbaar door spanning. Geen aanwijzingen verder van jouw lichaam?
pi_130308292
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 11:09 schreef Skittles het volgende:

Kwisted: een innesteling is volgens mij niet heel beïnvloedbaar door spanning. Geen aanwijzingen verder van jouw lichaam?
Het tijdstip van innestelling is van “levensbelang”. De “reistijd” van eileider naar baarmoeder luistert dusdanig nauw dat littekens in de eileider, emotionele spanningen of insnoeringen al voor ontwikkelingsstoornissen en/of het niet innestelen kunnen zorgen.
niet echt van een super betrouwbare site ofzo, maar hierdoor dacht ik dat!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')