SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
dat zou voor iedereen beter zijn, met mij wel ok ik kwam er vannacht om 1 uur achter dat ik vanmorgen om 10 uur moest werken, da's wel fucked up.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:06 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
strong nolife, wil er een eind aan maken tbh. Hoest met jou niemanddieikken?
oh het zou voor iedereen beter zijn als ik er een eind aan maak wtf joh dacht dat we cool warenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:38 schreef no1uknow het volgende:
[..]
dat zou voor iedereen beter zijn, met mij wel ok ik kwam er vannacht om 1 uur achter dat ik vanmorgen om 10 uur moest werken, da's wel fucked up.
doe niet zo lichtgeraakt joh jezusquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:57 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
oh het zou voor iedereen beter zijn als ik er een eind aan maak wtf joh dacht dat we cool waren
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:01 schreef no1uknow het volgende:
[..]
doe niet zo lichtgeraakt joh jezus
hey cakemanquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:58 schreef Cake-Man het volgende:
hey yuri / hey weissman
waarom zegge jullie dat niet meer eerst wel maar nu niet snap niet ofzo
nee die anderquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:14 schreef JackieBrown het volgende:
seto ik was net wel bij n starbuckswas jij die ene jongen?
Starbucks roffa centraal?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:14 schreef JackieBrown het volgende:
Crossfit. Turns men into women and women into men.quote:
ja man rustig toch gisteren uitgaan beetje brak hahah met jou dan ?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:26 schreef no1uknow het volgende:
[..]
hey cakeman
met mij goed man met jou dan eindbaas
Ze liften vast meer dan jij.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:29 schreef McNulty het volgende:
[..]
[..]
Crossfit. Turns men into women and women into men.
Stil jij, want jij belast het zorgstelsel met die fucked-up poot van je.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ze liften vast meer dan jij.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:34 schreef McNulty het volgende:
[..]
Stil jij, want jij belast het zorgstelsel met die fucked-up poot van je.
gister rustug blowtje gerookt snapje beetje werken vandaag beetje fokken onder werktijdquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:30 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
ja man rustig toch gisteren uitgaan beetje brak hahah met jou dan ?
Laat hem. Je merkt al dat de lol van zijn trollaccount verdwijnt op het moment dat niemand hem aandacht geeft.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:38 schreef no1uknow het volgende:
weet je cakeman waarom ik denk da tniemand meer hey weissman zegt, weissmann reageert niet snapje op een gegeven moment ben je dat ook gewoon zat toch
Benader mij dan bish! Ik geef je gelijk een cheap-shot tegen je poot.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:35 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]. Dude..ik moet mijn krukken huren, mijn fysiokosten zelf betalen ( want ik heb geen aanvulllende verzekering fuck dat, eerste keer dat ik het nodig heb ofzo). En koop alles qua pijnstillers zelf mothafuckah.
doe is btje lief joh cakeman is diep van binnen ook een goede jongenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:40 schreef McNulty het volgende:
[..]
Laat hem. Je merkt al dat de lol van zijn trollaccount verdwijnt op het moment dat niemand hem aandacht geeft.
Ha! Je noemde hem del. Delletje klinkt net nog iets leuker.quote:
kijk jij snap het no racist haterz overallquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:45 schreef no1uknow het volgende:
[..]
doe is btje lief joh cakeman is diep van binnen ook een goede jongen
nope chica, utrecht meern. Wat doe jij dit weekend allemaal zusjequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Starbucks roffa centraal?
Laatste keer starbucks voor mij was 4 jaar geleden op Schiphol,Hoef die overpriced meuk niet.
oh ok ja begrijp ik welquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:38 schreef no1uknow het volgende:
weet je cakeman waarom ik denk da tniemand meer hey weissman zegt, weissmann reageert niet snapje op een gegeven moment ben je dat ook gewoon zat toch
maar ondertussen wel biggie doen met uitgaan met 3.50 euro hahah skere bitchquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:35 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]. Dude..ik moet mijn krukken huren, mijn fysiokosten zelf betalen ( want ik heb geen aanvulllende verzekering fuck dat, eerste keer dat ik het nodig heb ofzo). En koop alles qua pijnstillers zelf mothafuckah.
Hoezo skere bitch, ik betaal mijn fysio cash man.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:53 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
maar ondertussen wel biggie doen met uitgaan met 3.50 euro hahah skere bitch
Mensen die alleen cash betalen bevinden zich het criminele circuit. Just sayin'.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hoezo skere bitch, ik betaal mijn fysio cash man.
J ekan alleen contant betalen daar man.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:00 schreef McNulty het volgende:
[..]
Mensen die alleen cash betalen bevinden zich het criminele circuit. Just sayin'.
Java chip frappuccinoquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Starbucks roffa centraal?
Laatste keer starbucks voor mij was 4 jaar geleden op Schiphol,Hoef die overpriced meuk niet.
Oke oke oke..voor je jobba?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:50 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
nope chica, utrecht meern. Wat doe jij dit weekend allemaal zusje
Lol al die reacties er ook bij.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:29 schreef no1uknow het volgende:
dit is ook zo'n mooie, dit zijn iets van 15 nummers die bij beatport in de top100 hebben gestaan of staan, van die kankerhouse, allemaal achter elkaar gezet en gescheiden van elkaar met een hi-hat of snare, kom er niet goed achterMaar zo origineel is de house van tegenwoordig, dikke
!
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:29 schreef no1uknow het volgende:
dit is ook zo'n mooie, dit zijn iets van 15 nummers die bij beatport in de top100 hebben gestaan of staan, van die kankerhouse, allemaal achter elkaar gezet en gescheiden van elkaar met een hi-hat of snare, kom er niet goed achterMaar zo origineel is de house van tegenwoordig, dikke
!
fuck deze is lekkerquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:26 schreef no1uknow het volgende:
nog zo'n spacend nummer waar ie laatst mee aan kwam zetten
ok hier wat echte muziek voor jou vriendquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:41 schreef McNulty het volgende:
Poep decibels die mijn trommelvliezen raken. Tuig dat jullie zijn. Ik vergeef het jullie nooit!
jaquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:14 schreef JackieBrown het volgende:
Oke toen ik naar je lachte had je best hoi mogen zeggen hoor autistquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:46 schreef seto het volgende:
[..]
ja
ik stond maar te wachten met mijn vanilla + witte chocolade napoliaanse cappuccino met chocoladesaus en whey eroverheen
?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:56 schreef Fanta-stick het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/Speciaal:Blokkeerlijst
Nou nee.quote:
Je was sarcastisch, maar ik kon de seriousness niet beheersen.quote:
Ga naar je kamer voordat je een pak rammel krijgt! Dat brutale toontje van je tolereer ik niet wijsneus!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:17 schreef Fanta-stick het volgende:
McNulty heeft gewoon teveel seriousjuice gedronken.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:23 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ga naar je kamer voordat je een pak rammel krijgt! Dat brutale toontje van je tolereer ik niet wijsneus!
''Ow papa niet te hard!''quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:24 schreef JackieBrown het volgende:
oew daddy/little girl role playing
Maar jij mag niet meedoen. Ik laat je poesje lekker droog als de Sahara.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:24 schreef JackieBrown het volgende:
oew daddy/little girl role playing
was gewoon een setospecial bbyquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:28 schreef seto het volgende:
jackie is echt een genie qua timing
of iemand houdt zich stil
Dankzij jou lijkt Fanta een beetje op een viespeuk met haar "ow papa". Vies meisje is het toch ook he.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:28 schreef JackieBrown het volgende:
maakt niet uit vind het kkziek
@mcsrs
wut?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:29 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
was gewoon een setospecial bby
Nee denk dat fanta zich stilhoudt, sneak dat ze is
Mmh oke.. wel Mysteryland dna volgende week?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:33 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
ben niet zo van de hardstyle. Die pak ik echt maar 1-2 feestjes per jaar.
ga jy?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:38 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Mmh oke.. wel Mysteryland dna volgende week?
Is wel mooi hoor.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:38 schreef Sapstengel het volgende:
Redelijk ja, maar is verder wel erg slank en atletisch.
Klopt, ze heeft sowieso een goed lichaam.quote:
Hmm zou haar bangen gewoon.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt, ze heeft sowieso een goed lichaam.
En ze heeft een paar keer met Kromowidjojo op dezelfde kamer geslapen (jelly).
Zij heeft zo'n koppie dat helemaal niets nodig heeft om er leuk uit te zien.quote:
Kromowidjojo? Klopt, zij is echt cute.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:48 schreef McNulty het volgende:
[..]
Zij heeft zo'n koppie dat helemaal niets nodig heeft om er leuk uit te zien.
Je mag haar doen hoor. Dan worden we Eskimo broeders.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Kromowidjojo? Klopt, zij is echt cute.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |