fuck deze is lekkerquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:26 schreef no1uknow het volgende:
nog zo'n spacend nummer waar ie laatst mee aan kwam zetten
ok hier wat echte muziek voor jou vriendquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:41 schreef McNulty het volgende:
Poep decibels die mijn trommelvliezen raken. Tuig dat jullie zijn. Ik vergeef het jullie nooit!
jaquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:14 schreef JackieBrown het volgende:
seto ik was net wel bij n starbuckswas jij die ene jongen?
Oke toen ik naar je lachte had je best hoi mogen zeggen hoor autistquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:46 schreef seto het volgende:
[..]
ja
ik stond maar te wachten met mijn vanilla + witte chocolade napoliaanse cappuccino met chocoladesaus en whey eroverheen
?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:56 schreef Fanta-stick het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/Speciaal:Blokkeerlijst
Nou nee.quote:
Je was sarcastisch, maar ik kon de seriousness niet beheersen.quote:
Ga naar je kamer voordat je een pak rammel krijgt! Dat brutale toontje van je tolereer ik niet wijsneus!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:17 schreef Fanta-stick het volgende:
McNulty heeft gewoon teveel seriousjuice gedronken.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:23 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ga naar je kamer voordat je een pak rammel krijgt! Dat brutale toontje van je tolereer ik niet wijsneus!
''Ow papa niet te hard!''quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:24 schreef JackieBrown het volgende:
oew daddy/little girl role playing
Maar jij mag niet meedoen. Ik laat je poesje lekker droog als de Sahara.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:24 schreef JackieBrown het volgende:
oew daddy/little girl role playing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |