Bleek dat ze er maar 40 minuten over zouden doen om van Riemst->Eben Emael->Kanne->Riemst zouden doen. Had ik het gemeente info blaadje maar niet moeten weggooien, dan had ik het waarschijnlijk gewoon gewetenquote:
Met stijl heeft Boom toch geen problemen?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:58 schreef Mani89 het volgende:
Volgensmij is het iets te stijl voor Brown
Stannard ook nog, dus 4 man uit de top 10.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
3 mannen uit de top 6 op hun bek.
Was Rasch toch die viel?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Stannard ook nog, dus 4 man uit de top 10.
Wel achteraan in het peloton, dus je kan je afvragen wat die daar allemaal zaten te doen.
Lijkt me dat hij nog bij Gilbert zitquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:29 schreef Pedroso het volgende:
Zit Dumoulin er weer bij of zit ie in de groep Gilbert ?
Zie hem niet zitten in die groep dus zou hij in de voorste groep moeten zitten.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Lijkt me dat hij nog bij Gilbert zit
Lijkt er nu op dat Dumoulin terug is en Gilbert veel moeite heeft ja (die wel even terug was)quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:37 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zie hem niet zitten in die groep dus zou hij in de voorste groep moeten zitten.
Kan zich beter nu rustig houden, niet je energie verspillen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:04 schreef marcodej het volgende:
Kelderman schuift nog makkelijk mee.
Zeker, heeft geen zin meer om op Boom te wachten. Gewoon zijn eigen koers nu rijden.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:05 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Kan zich beter nu rustig houden, niet je energie verspillen.
Boom zat net op 3 minuten maar dat zal wel van de groep Westra geweest zijn.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Boom zit ineens weer in het groepje Gilbert.
Grivko staat 7e op 23 secquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:14 schreef Pedroso het volgende:
Leuke koers. Hoe staan de Astana mannen er eigenlijk bij in het alg. klassement ?
Stybar zit er ook, die kan Dumoulin er misschien nog wel afrijden.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:18 schreef Marcoss het volgende:
Ideale situatie voor Dumoulin. Best geplaatste vooraan, maar hoeft weinig te doen met Astana dat gewoon vol doorgaat.
Klopt, maar Dumoulin heeft wel een voorsprong van 16 seconden op hem in het klassement.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Stybar zit er ook, die kan Dumoulin er misschien nog wel afrijden.
Die rijden al de hele dag vol op kop, tactiek is niet helemaal te bergrijpen..quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:25 schreef marcodej het volgende:
Astana nu opgerookt, niet gunstig voor Dumoulin.
Vnl. door De Weert. Die zal er zo wel af gaan.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:30 schreef marcodej het volgende:
Groep Chava 10 secondjes teruggepakt.
Komt door die valpartijquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk dat de organisatie wel had gehoopt op een iets interessantere winnaar voor hun koninginnerit.
Karretje, poep, bordje, leeg eten. Alles.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Waarom hielp Kelderman niet chavanel om terug te komen?
Hij ziet er namelijk sterk uit vind ik. Maar ja, zal wel dit zijn ja.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Karretje, poep, bordje, leeg eten. Alles.
Klopt, maar hij weet zelf ook geen gat te slaan.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:43 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Hij ziet er namelijk sterk uit vind ik. Maar ja, zal wel dit zijn ja.
Sowieso heel dom gereden van Dumoulin.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:47 schreef franklop het volgende:
Stybar nog tweede, toch niet zo slim gedaan door Dumoulin..
Gokken op die 2 van Astana was wel slim gedaanquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:48 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Sowieso heel dom gereden van Dumoulin.
True, maar op het einde.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:48 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Gokken op die 2 van Astana was wel slim gedaan
Westra heeft weer een goede training gehad vandaag.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als 't zo verder gaat, zal er ook wel een Nederlander winnen in de Ronde van Peking.
Die stapt morgen dus (ziek) af.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:57 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Westra heeft weer een goede training gehad vandaag.
We kunnen die vijfde plek alvast opeisen dusquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:59 schreef Pedroso het volgende:
Voor het WK kunnen we ondertussen ook een leuke ploeg opstellen met Dumoulin, Kelderman, Mollema, Weening, Langeveld etc.
Dumoulin deed het goed behalve de laatste 150 meter. Hij zetten aan waarna Stybar het overnam en toch nog 2e kon worden. Anders had ie hooguit 3e geworden.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:00 schreef Ereinion het volgende:
Kan nog een mooie rit worden morgen. Stybar heeft een betere ploeg, en is iets explosiever (denk ik), maar Dumoulin maakte vandaag een gigantisch goede indruk.
Misschien had hij slimmer moeten rijden, hoewel ik niet weet wie hem anders geholpen zou hebben. Hij laat wel zien over gigantische fysieke kwaliteiten te beschikken, als je ziet dat hij dit kan na de Tour, betekent dat dat hij ontzettend goed hersteld is. Ook Kelderman deed het uitstekend vandaag. Blijft een wat onvoorspelbare renner, nadat zijn tijdrit gisteren niet super was.
Sowieso vreemd dat maar iets van 75% van het seizoen wordt meegenomen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Trouwens wel lachen als Bakelants 4e blijft, dan heeft België 1 week niet in de top 10 van de WT gestaan en dat net in de enige week dat die hele ranking enig belang heeft.
Na MSR stonden ze ook net 11de, maar het is wel bizar jaquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Trouwens wel lachen als Bakelants 4e blijft, dan heeft België 1 week niet in de top 10 van de WT gestaan en dat net in de enige week dat die hele ranking enig belang heeft.
Mja, was vooraf al duidelijk dat dit dé rit zou worden voor Boom. Ook in topvorm heeft hij het heel moeilijk op deze parcoursen. Hij loste wel eerder dan ik verwacht had, maar kwam vanuit het niets opeens weer terug. Ben het verder wel met je eens dat Boom zijn talent te weinig laat zien, maar vond daar vandaag geen voorbeeld van.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Je kon eigeijk gisteren zien dat boom niet too was, anders was hij wel hoger geëindigd in de tijdrit. Vandaag vormt slechts een bevestiging. Jammer, kan gebeuren, maar t talent mag weleens er wat vaker uitkomen.
Boom overschat zichzelf en denkt dat hij deze parcoursen ook wel aan kan. Zelfs in dit 2de rangs veld kan hij dat niet.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Je kon eigeijk gisteren zien dat boom niet too was, anders was hij wel hoger geëindigd in de tijdrit. Vandaag vormt slechts een bevestiging. Jammer, kan gebeuren, maar t talent mag weleens er wat vaker uitkomen.
Vorig jaar was 't dan ook een slapper parcours dan dit jaar, hopelijk gaan ze volgend jaar nog een stapje verder met een rit door Nederlands Limburg (hoe cliché dat dan ook mag zijn) en een echte waaierrit langs de kust. Meer dan 2 sprintritten heeft deze koers niet nodig.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:47 schreef Evertjan het volgende:
wat een gezeur weer over Boom vorig jaar was hij nog de beste in deze koers en nu kan hij er niks meer van als ik sommige moet geloven hier.
Vorig jaar nog knap 5e op het WK.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:55 schreef groenen het volgende:
[..]
Boom overschat zichzelf en denkt dat hij deze parcoursen ook wel aan kan. Zelfs in dit 2de rangs veld kan hij dat niet.
http://nos.nl/sport/livestream/stream/2164/quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:11 schreef the_critic het volgende:
waar te zien?? sports-livez.com werkt niet..
Geen TV?quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:58 schreef the_critic het volgende:
wat bizar slecht geluid van nos uitzending..
dies in gebruik door vriendin.. Dus ik ben verbannen tot laptopquote:
Als die nu de Tour was, of een wedstrijd in NL, dan zouden ze op Sporza zeggen "pf, hou die honden toch bij je, dat zie je in Vlaanderen niet tijdens de koers."quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:12 schreef TargaFlorio het volgende:
Loslopende honden op het parcours.
lolquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:14 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als die nu de Tour was, of een wedstrijd in NL, dan zouden ze op Sporza zeggen "pf, hou die honden toch bij je, dat zie je in Vlaanderen niet tijdens de koers."
Het is te hopen dat hij hulp krijgt van andere ploegen anders gaat het erg lastig worden.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat belooft voor de finale, van zodra er een heuvel is, zit Dumoulin als enige Argos bij de eerste 70/80 van het peloton.
Ik denk dat Demare de Vesten nog wel aan kan.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:35 schreef Marcoss het volgende:
Verwachten ze nu Demare op de Muur straks? Lijkt me eerder voor Ladagnous of Jeannesson..
Ja? Ben heel benieuwd, lijkt me toch te zwaar voor hem, maar we zullen zienquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik denk dat Demare de Vesten nog wel aan kan.
Zijn nog 50 andere gegadigden volgens mijquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:47 schreef Pedroso het volgende:
Stybar ziet er goed uit, zal de etappe ook wel gaan winnen.
Ja dat gaat hem nekkenquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:59 schreef TargaFlorio het volgende:
Toch jammer dat Argos zo'n zwakke ploeg heeft.
Ook jammer voor hem dat Degenkolb (misschien wel de sterkste knecht) vanmorgen niet meer is gestart door ziekte.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:59 schreef TargaFlorio het volgende:
Toch jammer dat Argos zo'n zwakke ploeg heeft.
Hij heeft wel 50 seconden voorsprong op Chava natuurlijk, dat is nog altijd een flink gat. Maar makkelijk wordt het zeker niet inderdaad.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:59 schreef Pedroso het volgende:
Hopelijk gaat Astana rijden nu anders lijkt het me een onmogelijke opgave voor Dumoulin.
Tuurlijk maar OPQS kan wel een spelletje spelen met Chavanel en Stybar.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:00 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij heeft wel 50 seconden voorsprong op Chava natuurlijk, dat is nog altijd een flink gat. Maar makkelijk wordt het zeker niet inderdaad.
Yup, daarom moet hij hopen op Astana of Shackquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:01 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Tuurlijk maar OPQS kan wel een spelletje spelen met Chavanel en Stybar.
Zelfde idee.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
GPS klopt volgens mij weer van geen kanten.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Yup, daarom moet hij hopen op Astana of Shack
Dat lijkt me idd het beste. Gokken moet ie sowieso, hij kan niet overal op reageren.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:05 schreef Sheepcidus het volgende:
Dumoulin moet gewoon op Stybar zijn wiel gokken.
En hopen dat andere ploegen het gat klein genoeg houden ja. Met die 5 vooruit heeft hij wel het voordeel dat de boni's weg zijnquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:05 schreef Sheepcidus het volgende:
Dumoulin moet gewoon op Stybar zijn wiel gokken.
Toch raar. Dit jaar hebben ze daar overal problemen mee en heb je verschillen die duidelijk niet kloppen, terwijl dit in vorige jaren geen probleem was. Hoe kan zoiets nu minder accuraat worden, gezien de technische evoluties?quote:
quote:
Andere leverancier?quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Toch raar. Dit jaar hebben ze daar overal problemen mee en heb je verschillen die duidelijk niet kloppen, terwijl dit in vorige jaren geen probleem was. Hoe kan zoiets nu minder accuraat worden, gezien de technische evoluties?
Kelderman net toch nog een boni?quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:07 schreef Pedroso het volgende:
Kelderman op 17 seconden van Chavanel, teveel op een klasserenner als Chavanel om dat goed te maken.
Waarom zou 'ie?quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Waarom rijdt Oss eigenlijk niet mee?
Omdat hij de snelste is en ze met zijn hulp vooruit kunnen blijven? Hij heeft eigenlijk geen reden om het niet te doen.quote:
Vooruit blijven ze voorlopig wel. Gaat er dan eerder nog om of ze Stannard zullen terugpakken, maar dat moet ook wel lukken.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Omdat hij de snelste is en ze met zijn hulp vooruit kunnen blijven? Hij heeft eigenlijk geen reden om het niet te doen.
Hij moet in het wiel van Stybar zitten. De rest laten gaan idd.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:18 schreef Pedroso het volgende:
Weening zie ik ook nog wel wat proberen. Bakelands zal ook nog wel gaan, daar zou ik als ik Dumoulin was OPQS maar achteraan laten rijden en niet zelf reageren.
Renaat en Joséquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:18 schreef Wombcat het volgende:
Jose de Cauwer zegt de hele tijd Jalabert ipv Chavanel
quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Een veldrijder die de Eneco Tour gaat winnen. Dan moet je jezelf als organisator ook behoorlijk belachelijk voelen.
Dan was dat vorig jaar ook al het geval.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Een veldrijder die de Eneco Tour gaat winnen. Dan moet je jezelf als organisator ook behoorlijk belachelijk voelen.
Iddquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:23 schreef Pedroso het volgende:
Jammer, Stybar te sterk.
Gun het hem op zich wel maar gun het OPQS totaal niet.
2 jaar op rij alquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
EX veldrijderquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Toch klasse gereden van Dumoulin en ook Kelderman.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:24 schreef marcodej het volgende:
Dumoulin moet nog oppassen dat hij het podium niet mist straks.
En een baanrenner op plek 2.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:28 schreef Pedroso het volgende:
Veldrijdersparcours schijnbaar met Stybar op 1 en Boom op 3.
Nou, ik vind het niveau van deze koers niet hoger dan de Ronde van België of de Driedaagse van De Panne.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:30 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
En een baanrenner op plek 2.
Flutkoers.
vind het wel een mooie koers zoquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:30 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
En een baanrenner op plek 2.
Flutkoers.
Commentaar was met een knipoog.quote:
Dat verbaast je?quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Stybar en Boom zien er qua bovenlijf toch iets minder tragisch uit dan al die ronderennertjes.
Het verbaast me eerder dan de magerheids-extremen van Riis en Rasmussen ondertussen de standaard aan het worden zijn.quote:
quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:50 schreef Sheepcidus het volgende:
Stybar zijn auto zit straks vol rotzooi
quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk dat ze in Geraardsbergen deze ronde gebruiken om al hun rommel kwijt te raken door het als prijs te geven.
Iddquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:23 schreef Pedroso het volgende:
Jammer, Stybar te sterk.
Gun het hem op zich wel maar gun het OPQS totaal niet.
Die Lefevere zou echt uit de sport getrapt moeten worden met die arrogante kutploeg van 'mquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:26 schreef FredWielergek het volgende:
Ibarguren heeft zijn werk goed gedaan deze week.
net zo als destijds met Andrei Tchmil en McEwen want die spreken zo goed Vlaamsquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:42 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Idd
En wel hierom:
[..]
Die Lefevere zou echt uit de sport getrapt moeten worden met die arrogante kutploeg van 'm
En heel België maar weer klaarkomen, want een 'halve Belg' wint weer een koers
Zodra ze zelf niet presteren wordt elke in België wonende wielrenner die ook maar iets meer kan dan op kop van het peloton rijden geneutraliseerd tot halve Belg
Tchmile niet hoor, sprak alleen maar Frans op de Belgische tv.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:50 schreef Evertjan het volgende:
[..]
net zo als destijds met Andrei Tchmil
En Tchmile was een hele Belg die door vrijwel niemand als Belg werd beschouwd.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:56 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Tchmile niet hoor, sprak alleen maar Frans op de Belgische tv.
Rullevant.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:32 schreef Syntix het volgende:
Skywat een helden weer.
Voor de rest Eneco Tour
Doet het weer pijn jongens, als een nedelander wint kan het niet op van gekkigheid als een halve belg wint (en ja dat is Stybie, heeft een vlaamse vriendin en spreekt perfect nederlands) dan komen de traantjes.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:42 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Idd
En wel hierom:
[..]
Die Lefevere zou echt uit de sport getrapt moeten worden met die arrogante kutploeg van 'm
En heel België maar weer klaarkomen, want een 'halve Belg' wint weer een koers
Zodra ze zelf niet presteren wordt elke in België wonende wielrenner die ook maar iets meer kan dan op kop van het peloton rijden geneutraliseerd tot halve Belg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Sjoerd102 op 18-08-2013 22:53:11 ]Net efkes anges
Stybar is gewoon een Tsjech hoor. Klasse renner.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:43 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Doet het weer pijn jongens, als een nedelander wint kan het niet op van gekkigheid als een halve belg wint (en ja dat is Stybie, heeft een vlaamse vriendin en spreekt perfect nederlands) dan komen de traantjes.
Idem dito met OPQS, doet het echt zo een pijn dat ze Belkin zo overklassen?
Pretige dag verder.
Er staat toch echt een Tsjechische vlag achter zijn naam, dus je praat onzin. Of moeten Nederlanders ook gaan juichen voor Van Garderen, die immers een Nederlandse vader heeft. Dat is feitelijk nog meer een Nederlander dan dat Stybar een Belg is.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:43 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Doet het weer pijn jongens, als een nedelander wint kan het niet op van gekkigheid als een halve belg wint (en ja dat is Stybie, heeft een vlaamse vriendin en spreekt perfect nederlands) dan komen de traantjes.
Pretige dag verder.
Over Nederlanders zeggen ze het eigenlijk nooit.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:27 schreef Sjoerd102 het volgende:
Tsja van beide is wat te zeggen.
Hoe zit het dan met renners als: Ruijgh, Tankink, Kroon. Wonen ook in België
Oh nee hoor. Stybar is een toffe renner en ik gun het 'm wel. Plus dat hij gewoon de beste was. En de Nederlanders hebben prima gereden.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:43 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Pretige dag verder.
ik meen me te herinneren dat ze Dirk Bellemakers ook eens Belg noemden, want Lotto en woont in Lommel.quote:Op maandag 19 augustus 2013 06:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Over Nederlanders zeggen ze het eigenlijk nooit.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:39 schreef Sjoerd102 het volgende:
1e deel van mijn foto's van de etappe Riemst-Aywaille.
Overige komen morgen onlineMooie foto's! Is die gast in dat Australische tenue niet gewoon een toerfietser?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie zijn "jullie"? Wat commentatoren op TV? Mag ik als Belg dan ook meteen concluderen dat "jullie Nederlanders" allemaal nauwelijks in staat zijn om renners te herkennen?quote:Op maandag 19 augustus 2013 08:20 schreef Tommeke het volgende:
Ik moet alleen zo lachen om dat halve Belg gebeuren. Jullie zijn altijd zo chauvinistisch, maar elke buitenlandse renner die een paar woordjes Nederlands kan is wel meteen een halve Belg
quote:Op maandag 19 augustus 2013 09:15 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Is die gast in dat Australische tenue niet gewoon een toerfietser?
Ik werk in een fietsenwinkel dus het type helm, schoenen etc valt op en ik zie dat dat niet de topmodellen zijnquote:
Heb wel de indruk dat het grote publiek in Belgie Stybar adoreert. Niet alleen de TV commentatoren.quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Wie zijn "jullie"? Wat commentatoren op TV? Mag ik als Belg dan ook meteen concluderen dat "jullie Nederlanders" allemaal nauwelijks in staat zijn om renners te herkennen?
Ik denk soms dat sommige mensen het ook erom doen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:21 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik werk in een fietsenwinkel dus het type helm, schoenen etc valt op en ik zie dat dat niet de topmodellen zijn
En hij fietst op een Cube met Ultegra
Ik had het overigens zelf andersom bij de tijdrit in Sittard. Ik deed mee aan de ploegentijdrit en werd door sommige lui aangezien voor prof
Daar herken ik het meestal ook aan.quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:21 schreef Tommeke het volgende:
j de tijdrit in Sittard. Ik deed mee aan de ploeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net efkes anges
Ach ja, ieder zijn hobby he.quote:
In Nederland heet dat toch gewoon een zandpad?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:35 schreef Tommeke het volgende:
Per ronde gaan ze een paar keer over de strade bianchi daar.
Een gravelpad dekt de lading beter, maar daar wordt het strade bianchi genoemd hoorquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:41 schreef Wombcat het volgende:
[..]
In Nederland heet dat toch gewoon een zandpad?
Nee klopt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:35 schreef Tommeke het volgende:
g om Norg geweest. Als je van epische foto's maken houdt is dat wel wat voor je. Per ronde gaan ze een paar keer over de strade bianchi d
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |