http://nos.nl/sport/livestream/stream/2164/quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:11 schreef the_critic het volgende:
waar te zien?? sports-livez.com werkt niet..
Geen TV?quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:58 schreef the_critic het volgende:
wat bizar slecht geluid van nos uitzending..
dies in gebruik door vriendin.. Dus ik ben verbannen tot laptopquote:
Als die nu de Tour was, of een wedstrijd in NL, dan zouden ze op Sporza zeggen "pf, hou die honden toch bij je, dat zie je in Vlaanderen niet tijdens de koers."quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:12 schreef TargaFlorio het volgende:
Loslopende honden op het parcours.
lolquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:14 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als die nu de Tour was, of een wedstrijd in NL, dan zouden ze op Sporza zeggen "pf, hou die honden toch bij je, dat zie je in Vlaanderen niet tijdens de koers."
Het is te hopen dat hij hulp krijgt van andere ploegen anders gaat het erg lastig worden.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat belooft voor de finale, van zodra er een heuvel is, zit Dumoulin als enige Argos bij de eerste 70/80 van het peloton.
Ik denk dat Demare de Vesten nog wel aan kan.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:35 schreef Marcoss het volgende:
Verwachten ze nu Demare op de Muur straks? Lijkt me eerder voor Ladagnous of Jeannesson..
Ja? Ben heel benieuwd, lijkt me toch te zwaar voor hem, maar we zullen zienquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik denk dat Demare de Vesten nog wel aan kan.
Zijn nog 50 andere gegadigden volgens mijquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:47 schreef Pedroso het volgende:
Stybar ziet er goed uit, zal de etappe ook wel gaan winnen.
Ja dat gaat hem nekkenquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:59 schreef TargaFlorio het volgende:
Toch jammer dat Argos zo'n zwakke ploeg heeft.
Ook jammer voor hem dat Degenkolb (misschien wel de sterkste knecht) vanmorgen niet meer is gestart door ziekte.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:59 schreef TargaFlorio het volgende:
Toch jammer dat Argos zo'n zwakke ploeg heeft.
Hij heeft wel 50 seconden voorsprong op Chava natuurlijk, dat is nog altijd een flink gat. Maar makkelijk wordt het zeker niet inderdaad.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:59 schreef Pedroso het volgende:
Hopelijk gaat Astana rijden nu anders lijkt het me een onmogelijke opgave voor Dumoulin.
Tuurlijk maar OPQS kan wel een spelletje spelen met Chavanel en Stybar.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:00 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij heeft wel 50 seconden voorsprong op Chava natuurlijk, dat is nog altijd een flink gat. Maar makkelijk wordt het zeker niet inderdaad.
Yup, daarom moet hij hopen op Astana of Shackquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:01 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Tuurlijk maar OPQS kan wel een spelletje spelen met Chavanel en Stybar.
Zelfde idee.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
GPS klopt volgens mij weer van geen kanten.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Yup, daarom moet hij hopen op Astana of Shack
Dat lijkt me idd het beste. Gokken moet ie sowieso, hij kan niet overal op reageren.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:05 schreef Sheepcidus het volgende:
Dumoulin moet gewoon op Stybar zijn wiel gokken.
En hopen dat andere ploegen het gat klein genoeg houden ja. Met die 5 vooruit heeft hij wel het voordeel dat de boni's weg zijnquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:05 schreef Sheepcidus het volgende:
Dumoulin moet gewoon op Stybar zijn wiel gokken.
Toch raar. Dit jaar hebben ze daar overal problemen mee en heb je verschillen die duidelijk niet kloppen, terwijl dit in vorige jaren geen probleem was. Hoe kan zoiets nu minder accuraat worden, gezien de technische evoluties?quote:
quote:
Andere leverancier?quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Toch raar. Dit jaar hebben ze daar overal problemen mee en heb je verschillen die duidelijk niet kloppen, terwijl dit in vorige jaren geen probleem was. Hoe kan zoiets nu minder accuraat worden, gezien de technische evoluties?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |