Bleek dat ze er maar 40 minuten over zouden doen om van Riemst->Eben Emael->Kanne->Riemst zouden doen. Had ik het gemeente info blaadje maar niet moeten weggooien, dan had ik het waarschijnlijk gewoon gewetenquote:
Met stijl heeft Boom toch geen problemen?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:58 schreef Mani89 het volgende:
Volgensmij is het iets te stijl voor Brown
Stannard ook nog, dus 4 man uit de top 10.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
3 mannen uit de top 6 op hun bek.
Was Rasch toch die viel?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Stannard ook nog, dus 4 man uit de top 10.
Wel achteraan in het peloton, dus je kan je afvragen wat die daar allemaal zaten te doen.
Lijkt me dat hij nog bij Gilbert zitquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:29 schreef Pedroso het volgende:
Zit Dumoulin er weer bij of zit ie in de groep Gilbert ?
Zie hem niet zitten in die groep dus zou hij in de voorste groep moeten zitten.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Lijkt me dat hij nog bij Gilbert zit
Lijkt er nu op dat Dumoulin terug is en Gilbert veel moeite heeft ja (die wel even terug was)quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:37 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zie hem niet zitten in die groep dus zou hij in de voorste groep moeten zitten.
Kan zich beter nu rustig houden, niet je energie verspillen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:04 schreef marcodej het volgende:
Kelderman schuift nog makkelijk mee.
Zeker, heeft geen zin meer om op Boom te wachten. Gewoon zijn eigen koers nu rijden.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:05 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Kan zich beter nu rustig houden, niet je energie verspillen.
Boom zat net op 3 minuten maar dat zal wel van de groep Westra geweest zijn.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Boom zit ineens weer in het groepje Gilbert.
Grivko staat 7e op 23 secquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:14 schreef Pedroso het volgende:
Leuke koers. Hoe staan de Astana mannen er eigenlijk bij in het alg. klassement ?
Stybar zit er ook, die kan Dumoulin er misschien nog wel afrijden.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:18 schreef Marcoss het volgende:
Ideale situatie voor Dumoulin. Best geplaatste vooraan, maar hoeft weinig te doen met Astana dat gewoon vol doorgaat.
Klopt, maar Dumoulin heeft wel een voorsprong van 16 seconden op hem in het klassement.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Stybar zit er ook, die kan Dumoulin er misschien nog wel afrijden.
Die rijden al de hele dag vol op kop, tactiek is niet helemaal te bergrijpen..quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:25 schreef marcodej het volgende:
Astana nu opgerookt, niet gunstig voor Dumoulin.
Vnl. door De Weert. Die zal er zo wel af gaan.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:30 schreef marcodej het volgende:
Groep Chava 10 secondjes teruggepakt.
Komt door die valpartijquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk dat de organisatie wel had gehoopt op een iets interessantere winnaar voor hun koninginnerit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |