Kelderman net toch nog een boni?quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:07 schreef Pedroso het volgende:
Kelderman op 17 seconden van Chavanel, teveel op een klasserenner als Chavanel om dat goed te maken.
Waarom zou 'ie?quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Waarom rijdt Oss eigenlijk niet mee?
Omdat hij de snelste is en ze met zijn hulp vooruit kunnen blijven? Hij heeft eigenlijk geen reden om het niet te doen.quote:
Vooruit blijven ze voorlopig wel. Gaat er dan eerder nog om of ze Stannard zullen terugpakken, maar dat moet ook wel lukken.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Omdat hij de snelste is en ze met zijn hulp vooruit kunnen blijven? Hij heeft eigenlijk geen reden om het niet te doen.
Hij moet in het wiel van Stybar zitten. De rest laten gaan idd.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:18 schreef Pedroso het volgende:
Weening zie ik ook nog wel wat proberen. Bakelands zal ook nog wel gaan, daar zou ik als ik Dumoulin was OPQS maar achteraan laten rijden en niet zelf reageren.
Renaat en Joséquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:18 schreef Wombcat het volgende:
Jose de Cauwer zegt de hele tijd Jalabert ipv Chavanel
quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Een veldrijder die de Eneco Tour gaat winnen. Dan moet je jezelf als organisator ook behoorlijk belachelijk voelen.
Dan was dat vorig jaar ook al het geval.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Een veldrijder die de Eneco Tour gaat winnen. Dan moet je jezelf als organisator ook behoorlijk belachelijk voelen.
Iddquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:23 schreef Pedroso het volgende:
Jammer, Stybar te sterk.
Gun het hem op zich wel maar gun het OPQS totaal niet.
2 jaar op rij alquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
EX veldrijderquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Toch klasse gereden van Dumoulin en ook Kelderman.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:24 schreef marcodej het volgende:
Dumoulin moet nog oppassen dat hij het podium niet mist straks.
En een baanrenner op plek 2.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:28 schreef Pedroso het volgende:
Veldrijdersparcours schijnbaar met Stybar op 1 en Boom op 3.
Nou, ik vind het niveau van deze koers niet hoger dan de Ronde van België of de Driedaagse van De Panne.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:30 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
En een baanrenner op plek 2.
Flutkoers.
vind het wel een mooie koers zoquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:30 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
En een baanrenner op plek 2.
Flutkoers.
Commentaar was met een knipoog.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |