Oh, dat hoeft zeker niet, maar kraam dan niet zo veel onzin uit, mevrouw de neurobioloog. Er zijn een hoop 17-jarigen die liever wat over de wereld leren in plaats van de hele dag Candy Crush te spelen. En ja, misschien komen ze er jaren later achter dat de wereld toch iets anders in elkaar zit, maar dat maakt niet uit.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:28 schreef oLexie het volgende:
[..]
Ik hoef op Fok! dan ook niet mijn best te doen om intellectueel over te komen, zoals een groot gedeelte van Fok! simpel overkomt maar in het dagelijks een stuk succesvoller/intelligenter is dan hij/zij doet voorkomen. Het blijft een uitlaatklep.
Tevens bepaalt het brein dat, een 17 jarige hoort zich bezig te houden met zelfontplooiing, daar is zijn/haar brein op gericht in die leeftijd.
Het begon met blokjes, streepjes, beweging en interactie, interactie en nog eens interactie.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:33 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Jij bent een mooi voorbeeld van het wegrotten van intelligentie, games als medium waren er juist om verhalen over te brengen, het begon tenslotte met blokjes en streepjes en text, heel-veel-text.
Dus volgende keer dat je jezelf opwerpt iets te zeggen, zoek het eerst even uit, op wikipedia oid gezien je duidelijk al niet zelf ervaring ermee had.
gogoanime.comquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:59 schreef Chai het volgende:
Vroeger keken we allemaal Shin Chan vanaf jonge leeftijd en daar zijn we ook allemaal zwaar beschadigd van geraakt.
23 is een prima leeftijd, ik ben 35 al, gelukkig zie ik er jonger uit volgens bekenden dan mijn leeftijd, maar voor iemand van jouw leeftijd, wordt ik soms nog wel als oud gezien evenzogoed...meer om het getal, maar tochquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:53 schreef oLexie het volgende:
[..]
Ik ben 23![]()
Niet heel oud maar wel richting 30
Verhaal en interactie sluiten elkaar niet uit. Bekend met visual novels?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:38 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
Het begon met blokjes, streepjes, beweging en interactie, interactie en nog eens interactie.
Probeer eens een goed interactief verhaal te vinden, die vind je niet.
Interactie en verhalen sluiten elkaar inherent uit, en games zijn een interactief medium.
Verder ga ik niet in op je achterlijke uitspraken.
Erfelijke factoren.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:25 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb mijn hele jeugd erg weinig achter schermen door mogen brengen en toch is mijn concentratievermogen bijna afwezig te noemen, hoe komt dat dan?
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:37 schreef robin007bond het volgende:
Een goed boek, daar hebben mensen denk ik steeds minder het geduld voor. Laatst zat ik Final Fantasy VI te spelen en ik durf te wedden dat veel leeftijdsgenoten mij voor gek verklaren, die kunnen zich helemaal niet meer concentreren op spellen met veel tekst, dialoog, of wat langere gevechten.
Zelf heb ik er geen last van, maar de samenleving welquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:55 schreef Nero22 het volgende:
En wat is nou precies je probleem dan? Heb jij er last van?
Een van de beste columns ooit!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:46 schreef TheBurnerMan het volgende:
Hier is de equivalent van jou hersenscheet. En dan gaat het om de eerste en laatste regel.
[..]
By: Baz Luhrman
Ik wou dat ik je hier kon laten stoppen want dit was genoeg.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:37 schreef robin007bond het volgende:
Beste KLB'ers,
Als ik eerlijk ben voel ik me nu net een oude zeiksnor
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:14 schreef BaajGuardian het volgende:
Is het niet fantastisch hoe het gros hier enkel in oneliners reageert gefocussed op de TS zelf en niet op wat hij zegt en daarmee gewoon onderschrijft dat TS gelijk heeft.
Simplepe.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik wou dat ik je hier kon laten stoppen want dit was genoeg.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik wou dat ik je hier kon laten stoppen want dit was genoeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |