Oh, dan haal ik hem wel weer wegquote:Op zondag 20 april 2014 19:05 schreef shiznuts het volgende:
That's not a GoPro.Da's een HP AC-200w by the looks of it.
Resolutie is al leuk.quote:Op zondag 20 april 2014 19:18 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ik ga vanaf oktober naar Ethiopie, voor stage... Twijfel om nu een GoPro Black 3+ te halen of even te wachten op de GoPro 4...
quote:
Dat vooral, 30fps op 4k zou leuk zijn voor de GoPro 4. Zal ook wel komen gok ik...quote:Op zondag 20 april 2014 19:28 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Resolutie is al leuk.Maar nu nog de framerates nog meer ophogen.
En betere lowlight performance?
Misschien zoals Sony een remote met een klein beeldschermpje voor livefeed/framing?
[..]Was maar flauwigheid, sok!
Al was het met een aardappel gefilmd, had zo een GoPro kunnen zijn.
Ik wacht wel eventjesquote:Op zondag 20 april 2014 19:30 schreef shiznuts het volgende:
Denk ik. Kan me niet voorstellen dat ze zo lang niks uitbrengen.
Maar een bruikbare 4K-reso/framerate zou wel welkom zijn natuurlijk.
Misschien ook meteen een 1/4" thread in de body mikken voor easy mounting zonder de hele behuizing.
Meer manual control via een app ofzo en ingebouwde ND-filters als je heel erg veeleisend wilt zijn.
quote:Op maandag 14 april 2014 20:01 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar wat een bagger testvergelijking.Als je daar je oordeel op baseert, dan baseer je het in feite op de belichting, field of view en audio. De beeldkwaliteit in die video is zo niet beoordeelbaar hoor.
Bovendien zitten er natuurlijk meerdere voordelen aan de GoPro. Techmoan heeft trouwens net de Sony getest. Is wel geinig met een armband die niet alleen remote is, maar ook een schempje met livefeed heeft. Camera zelf heeft image stabilization. Verder wel aardig in lowlight en audio is zeer goed te noemen. Maar ja, beeldkwaliteit zelf was ik verder niet zo heel onder de indruk van.
Anyways, mijn volgende action cam moet maar de 808 2160p 120fps worden.
Had wel wat Chinees in de bus verwacht vandaag (nou ja, eigenlijk aan de deurbel).Helaas... laatste tijd niet zoveel loos hier. Wel kan ik het volgende melden:
[..]
WoOt! In het systeem!
quote:Op maandag 14 april 2014 21:19 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Daarom moet je ze juist niet met elkaar gaan vergelijken.
Twee verschillende apparaten voor verschillende behoeftes.
Uiteraard kun je ze voor de lol puur op beeldkwaliteit gaan vergelijken... maar doe het dan goed.
[..]
Leuk dingetje wel, enige nadeel is dat die maar op 60fps kan opnemen. Ik neem zelf altijd op in 720p120, dan kun je leuke slomo's maken.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:36 schreef Zith het volgende:
Ook altijd een GoPro gewild, zeker nu ik deze zomer (weer) boven de poolcirkel ga hiken... maar als ik de volgende review zie voor een ding dat (inc waterdichte hoes, verschillende mounts en batterijen) zo'n 70 EUR kost...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet dat dat nou die ¤250 extra waard is maar goed.Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |