SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)!
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.
Eh, ik weet niet hoorquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 02:22 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.mangareader.net/high-school-of-the-dead/30
Komt dus maandelijks uit.
Meesterlijke seriequote:
Ik heb maar één aflevering van Zetsubou-Sensei gezien dus of ze meer dan alleen dezelfde mangaka delen weet ik niet.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:20 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Is het vergelijkbaar met Zetsubou-sensei?
Highschool of the Dead in de trein kijken?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:44 schreef wdn het volgende:
[..]
Meesterlijke serie
S1 werd redelijk goed bekeken en was alles zombie zombie zombie
S2 gingen alle stoppen los en waren de zombies ineens bijzaak
Daar zat een plottwist in die ik niet zag aankomen en een paar personen in de trein die stiekem meekeken ook niet
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:53 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Highschool of the Dead in de trein kijken?
Waar is het stukje van de kogel die door de benen gaat?SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat weet ik niet, heb de anime niet gekeken....quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:54 schreef Qunix het volgende:
[..]
Waar is het stukje van de kogel die door de benen gaat?
Kwam daarna namelijkquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:55 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, heb de anime niet gekeken....
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:53 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Highschool of the Dead in de trein kijken?
Goed heSPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Tot 26 juni 2014 maarquote:
Ik kijk hem niet, want mecha.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
En ik salueer jou ook Gatchaman Crowds, omdat je waarschijnlijk de joligste serie bent die ik nu kijk en dat doet zonde irritant of naïef te zijn.
Gatchaman zijn super sentai en Gatchaman Crowds is een deconstructie van het genre, het zijn gewoon powerrangers die een allesvernietigende alien en Mark Zuckerberg moeten verslaan en of vervrienden.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:09 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik kijk hem niet, want mecha.
De OP is wel geweldig.
Oh, dan kijk ik het nog niet.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:19 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Gatchaman zijn super sentai en Gatchaman Crowds is een deconstructie van het genre, het zijn gewoon powerrangers die een allesvernietigende alien en Mark Zuckerberg moeten verslaan en of vervrienden.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Strahovski
Zo'n inspiratieloze saaie standaard tv-kop.
Oh ja dat is een unieke kop, zo zie je ze maar weinig op de Amerikaanse televisie.quote:
Zeker niet nee, is gewoon een heerlijke Poolse meidquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Oh ja dat is een unieke kop, zo zie je ze maar weinig op de Amerikaanse televisie.
Ja, ze is verder niet heel typisch inderdaad, compleet eigen uitstraling. 'T is totaal geen blondine zoals je die in elke succesvolle serie wel een paar keer tegenkomt.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:18 schreef MAHL het volgende:
[..]
Zeker niet nee, is gewoon een heerlijke Poolse meidWelk ander lief Oostbloksnoetje zie je dan nog meer voorkomen op de Amerikaanse tv?
Hmm, ken ik niet.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:21 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tenminste, draait Vampire Diaries nog?
ja ik zie het ook net :-)quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:03 schreef EugeneKrabs het volgende:
hey wat leuk, aanraders in de OP
Dus je kijkt geen enkele mecha?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:09 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik kijk hem niet, want mecha.
De OP is wel geweldig.
Helaas wel .quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:21 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tenminste, draait Vampire Diaries nog?
Momenteel kijk ik Tengen Toppa.quote:
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:18 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik beschouw het mechagedeelte meer als een groot minpunt voor een serie.
Moe beschouw ik als pluspunt, behalve als ze genki gaan doen met hoge stemmetjes, dan erger ik me dood.quote:
Ben jij moe?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:27 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Moe beschouw ik als pluspunt, behalve als ze genki gaan doen met hoge stemmetjes, dan erger ik me dood.
Fanservice beschouw ik ook als minpunt, maar bij Highschool DxD lijkt het me hilarisch
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:32 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hmm, als je dat meisje van Watamote moe vindt denk ik?
Nou zegquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:32 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hmm, als je dat meisje van Watamote moe vindt denk ik?
Ik vind dit een goede post.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:35 schreef MAHL het volgende:
[..]
Tja, maar één manier om het tegendeel te bewijzen he.
Nein. grquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:35 schreef MAHL het volgende:
[..]
Tja, maar één manier om het tegendeel te bewijzen he.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ze kijkt anime en is een fokster, weet je hééél zeker dat je pics wilt? Heel, heel, hééééééél zeker?
Ik ookquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ze kijkt anime en is een fokster, weet je hééél zeker dat je pics wilt? Heel, heel, hééééééél zeker?
Jaquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
Kjoebie is stiekhum een jonguh, laaaaaaaang, een aanstaande notaris (contract?) én een soort van Moccochi.
Problemen mee?
Nou als ze een piemeltje hebben maar doen alsof ze een kloofje hebben dan noem ik dat pure misleiding. Zou strafbaar moeten zijn.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nou als ze een piemeltje hebben maar doen alsof ze een kloofje hebben dan noem ik dat pure misleiding. Zou strafbaar moeten zijn.
Ik ben 12 euuh 21 en wat is een kloofje?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nou als ze een piemeltje hebben maar doen alsof ze een kloofje hebben dan noem ik dat pure misleiding. Zou strafbaar moeten zijn.
Dat is van je weet wel met dat en dan daar benedenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik ben 12 euuh 21 en wat is een kloofje?
Google geeft dit: Fissura ani (kloofjes in de anus) - Academisch Medisch Centrum
Ik had al grootse stalk plannen gemaakt, kostte ook veel tijd.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik heb toch al een keer of zes mijn tussenbeentje een slinger gegeven terwijl ik aan haar dacht. Vijf minuten per keer maal zeven maakt dertig minuten van mijn leven verneukt.
Mijn uurloon is ¤15, dus als ik van haar ¤7,5 op mijn paypal krijg maak ik er geen werk van.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik ben 12 euuh 21 en wat is een kloofje?
Google geeft dit: Fissura ani (kloofjes in de anus) - Academisch Medisch Centrum
quote:
Als je masturbeert op een jongen waarvan je denkt dat het een meisje is, ben je dan homo?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik heb toch al een keer of zes mijn tussenbeentje een slinger gegeven terwijl ik aan haar dacht. Vijf minuten per keer maal zeven maakt dertig minuten van mijn leven verneukt.
Mijn uurloon is ¤15, dus als ik van haar ¤7,5 op mijn paypal krijg maak ik er geen werk van.
Niet als je drie keer heel hard "No homo" brult tijdens het klaarkomen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:34 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Als je masturbeert op een jongen waarvan je denkt dat het een meisje is, ben je dan homo?
Ik heb minstens een jaar geen Pokémon meer gekeken, maar hiervoor kom ik terug.quote:
Jonge, dit zijn tenminste de echte pokemonsquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik heb minstens een jaar geen Pokémon meer gekeken, maar hiervoor kom ik terug.
Ik hoop dat Misty er in voorkomt.
Oak ziet er badass uit.
En het allerbeste is nog wel: geen Pikachu!
Silver en gold waren het beste imo.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:12 schreef Qunix het volgende:
Pokemon Red en Blue zijn de beste van de reeks. Silver/Gold en Black/White komen in de buurt.
Maar is het weer voor kiddies?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:15 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Jonge, dit zijn tenminste de echte pokemons
http://www.animenewsnetwo(...)-characters-unveiled
Het is overduidelijk door nostalgia-faggots voor nostalgia-faggots.quote:
MissingNo en rare candy glitchquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:30 schreef Qunix het volgende:
1996 op de gameboy pocket, Pokemon blue spelen!
Heb alle pokemons + de extra en met trucjes mew gekregen en mewtwo. En ergens bij 60% van het verhaal door clonen (optijd de gameboy link cable) uit je gameboy trekken voor de eerste 3 pokemons.
Damn dat was leuk... Kan het zo weer opstarten
Voor mijn gevoel hielp het niet echt.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:44 schreef Qunix het volgende:
Op "B" drukken als je een pokeball gooit en dan pijl naar beneden inhouden als de pokemon die je probeert te vangen in de pokeball zit.
Zo, hier krijg ik wel goesting van om het nogmaals te spelen
Vroeger was ik zo bang dat mijn Gameboy Advance stuk ging van die glitch. Toen had ik er zelfs een nachtmerrie over gehad.quote:
Ik heb hier een Gameboy Pocket en Advance liggen. Moet alleen batterijen hebben.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel hielp het niet echt.
Je kunt het op PC spelen, fire red of leaf green met emulator.
Tegenwoordig heb je voor smartphones zulke goede emulators dat dat valt te prefereren (ook door het betere scherm).quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:50 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik heb hier een Gameboy Pocket en Advance liggen. Moet alleen batterijen hebben.
Gewoon met Android smartphone een emulator installeren.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel hielp het niet echt.
Je kunt het op PC spelen, fire red of leaf green met emulator.
Het is dan ook uitmelkerij van Nintendoquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:52 schreef Smoofie het volgende:
Al die nieuwe generaties pokemon zijn wel bagger btw. Alleen tot ruby was het wel oke. Nu is het echt
Dit.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:57 schreef MAHL het volgende:
[..]
Gewoon met Android smartphone een emulator installeren.
En dit. Je spreekt de waarheid.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:57 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi*
[..]
Het is dan ook uitmelkerij van Nintendo
johquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dit.
[..]
En dit. Je spreekt de waarheid.
Dit is geen SC. Maar om alsnog antwoord te geven op je vraag.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:59 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
joh![]()
Hoe gaat het met je kook kunst?
jong geleerd,oud gedaanquote:Op zondag 18 augustus 2013 00:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dit is geen SC. Maar om alsnog antwoord te geven op je vraag.
Ik wil het nog leren, rustigjes aan.
P.S.
Kookkunst is een samenstelling.
Ik kwam niet verder dan mijn Vespiquen, Karen Bee te noemen; mijn Weavile, Kirito (ik wou hem eigenlijk Kuroyukihime noemen maar helaas het was een mannetje); mijn Ducklett, Alf J Kwak en tenslotte mijn Snivy, wel, je zult het patroon ondertussen al bemerkt hebben:quote:
Zit ook een beetje met dit probleemquote:Op zondag 18 augustus 2013 10:21 schreef kristyle het volgende:
Laatste tijd toch redelijk wat moeite om af te maken waar ik aan begin, itt vroeger, toen ik alles afkeek waar ik aan begon.
Robin en Arasu zijn mijn getuigen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:06 schreef Smoofie het volgende:
Als Kyu een jongen is, beeindig ik mijn leven.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 11:50 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Robin en Arasu zijn mijn getuigen medeplichtigen.
Over Pokemon: hebben jullie het al gehoord van de komende generatie? Met de Mega evoluties?
http://www.neoseeker.com/(...)mewtwo-mega-lucario/
Linkje naar de livestream?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:06 schreef Smoofie het volgende:
Als Kyu een jongen is, beeindig ik mijn leven.
quote:
Maak je maar geen zorgen je bent de eerste.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:02 schreef kristyle het volgende:
Die Pokemon: The Origin special lijkt me wel tof (geen idee of die al gepost is) Mochten ze daar een volledige anime van maken zou ik die sowieso kijken.
Kan niet genoeg gepost worden.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:04 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[..]
Maak je maar geen zorgen je bent de eerste.
Dus Robin en ik zijn meisjes?quote:Op zondag 18 augustus 2013 11:58 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[..]
Linkje naar de livestream?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:13 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dus Robin en ik zijn meisjes?
Overigens, enkele gebeurtenissen uit mijn droom van afgelopen nacht (oninteressant, daarom in spoiler):And so, the plot thickens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: over dromenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Ik doe veel series HS, maar voor Titans doe ik mijn best om gg te doen en voor Railgun UTW/Mazuiquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:01 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Daarom kijk ik [VerschrikkelijkeSubs]Aanval op Titaan - 19 [94829342].mkv
Anders horen de Titans niet wat ze zeggen. De oren zijn namelijk 10 tot 50 meter hoger.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:04 schreef Kyubey het volgende:
Waarom is de helft van deze anime geschreeuw
Ik ga hem denk ik toch volgen.quote:Pokémon: The Origin TV Anime to Premiere in October
Je bedoelt ''als driekwart van de aflevering geen flashback was''.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:08 schreef Repelsteeltju het volgende:
Weet je, deze achtervolging zou veel beter geweest zijn als hij niet de hele aflevering duurde en als Eren de spanning niet steeds verbrak met zijn gekut en geschreeuw.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:21 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/wiki/Denny%27s
Gezellig.quote:Racial discrimination lawsuits
During the 1990s, Denny's was involved in a series of discrimination lawsuits involving several cases of servers denying or providing inferior service to racial minorities, especially black customers.
In 1994, Denny's settled a class action lawsuit filed by thousands of black customers who had been refused service, forced to wait longer, or pay more than white customers. The $54.4 million settlement was the largest and broadest under federal public-accommodations laws established thirty years previously to end segregation in restaurants and public spaces.
These are some of the most notable incidents involving racial discrimination at Denny's, all occurring after the settlement:
A black Denny's customer was told, in 1995, that he and his friends had to pay up front at the counter upon ordering their meals. He questioned the waitress: "We asked the waitress about it and she said some black guys had been in earlier who made a scene and walked out without paying their bill. So the manager now wanted all blacks to pay up front."
Another 1993 incident occurred when six black United States Secret Service agents visited a Denny’s restaurant in Annapolis, Maryland. They were forced to wait an hour for service while their white companions were seated immediately upon entering.
In San Jose, California, in 1994, several black teenagers were refused service unless they agreed to pay in advance.
In 1997, six Asian-American students from Syracuse University visited a local Denny’s restaurant late at night. They waited for more than half an hour as white patrons were regularly served, seated, and offered more helpings. They complained to management and to their server but were forced to leave the establishment by two security guards called by Denny’s management. Then, according to the students, a group of white men came out of Denny's and attacked them and shouted racial epithets. Several of the students were beaten into unconsciousness.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
And so, the plot thickens.Ik weet alleen nog dat erover gesproken werd, meer niet. Dat met Ayumu heeft meer indruk op me gemaakt...SPOILER: over dromenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe deze maar dan.
Een formule: f(x) = 1/(1+x). In het eerste kwadrant sluiten de x-as, de y-as, f(x) en de lijn x = a een oppervlakte in. Voor een bepaalde waarde van a is deze oppervlakte gelijk aan 2011.
Voor welke waarde van a geldt dit?
quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:02 schreef kristyle het volgende:
Die Pokemon: The Origin special lijkt me wel tof (geen idee of die al gepost is) Mochten ze daar een volledige anime van maken zou ik die sowieso kijken.
spuitelfquote:
Eeeeeh, dat is met integralen enzo. Integraal x=a minus integraal x = 0 is dan 2011. Maar geen idee meer hoe je de integraal van 1/(1+x) pakt, dat is iets te lang geleden. Toch iets met LN ofzo?quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:17 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik weet alleen nog dat erover gesproken werd, meer niet. Dat met Ayumu heeft meer indruk op me gemaakt...
Doe deze maar dan.
Een formule: f(x) = 1/(1+x). In het eerste kwadrant sluiten de x-as, de y-as, f(x) en de lijn x = a een oppervlakte in. Voor een bepaalde waarde van a is deze oppervlakte gelijk aan 2011.
Voor welke waarde van a geldt dit?
Ja inderdaad.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:40 schreef MAHL het volgende:
[..]
Eeeeeh, dat is met integralen enzo. Integraal x=a minus integraal x = 0 is dan 2011. Maar geen idee meer hoe je de integraal van 1/(1+x) pakt, dat is iets te lang geleden. Toch iets met LN ofzo?
quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:04 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[..]
Maak je maar geen zorgen je bent de eerste.
Double spuit11!quote:
?quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:00 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Oreimo was een betere serie geweest als Kyousuke het meisje geweest was en Kiririn de jongen.
Kyousuke is een schande voor mannemensen en broers in Japan en overal in de wereld. Maar als hij een meisje zou zijn zou hij gewoon een seksistische karikatuur zijn en dat is beter omdat... appelcthulhufhtagn
quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:00 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Oreimo was een betere serie geweest als Kyousuke het meisje geweest was en Kiririn de jongen.
Kyousuke is een schande voor mannemensen en broers in Japan en overal in de wereld. Maar als hij een meisje zou zijn zou hij gewoon een seksistische karikatuur zijn en dat is beter omdat... appelcthulhufhtagn
Oei oei oei, is het zover?quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:05 schreef Kyubey het volgende:
[..]
?
Ore no Otouto?
Ik ben ze nu aan het downloaden btw
Echt?quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Ik haat Kyousuke met de passie van een duizendtal Kirinohaters.
Wat is er mis met Kyousuke, behalve dat hij incestueuze gedachten heeft? Sure, hij is een standaard haremMC, maar haten doe ik hem niet.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Ik haat Kyousuke met de passie van een duizendtal Kirinohaters.
En wat is daar nou weer mis mee dan?quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:16 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Wat is er mis met Kyousuke, behalve dat hij incestueuze gedachten heeft? Sure, hij is een standaard haremMC, maar haten doe ik hem niet.
Ik probeer normaal over te komen, dus maak ik gebruik van het burgerlijke taboe dat hierop rust.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:18 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
En wat is daar nou weer mis mee dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:25 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik probeer normaal over te komen, dus maak ik gebruik van het burgerlijke taboe dat hierop rust.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oke, dus Kyousuke staart veel langer dan m.i. acceptabel is naar Kirino's kont.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:16 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Wat is er mis met Kyousuke, behalve dat hij incestueuze gedachten heeft? Sure, hij is een standaard haremMC, maar haten doe ik hem niet.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Oke, dus Kyousuke staart veel langer dan m.i. acceptabel is naar Kirino's kont.
Kirino wordt daar terecht kwaad om, vervolgens op het internet:
gorbelgorbelgorbel Kirino is echt een bitch he gorbelgorbelgorbel ja Kirino is een bitch.
Maar de grootste reden is nog wel dat dat hij een oninteressante drol is in een serie met over sterke personages en een leuke kijk op otaku-cultuur.
Ja, jij zou blij zijn met je broer als hij perrongelijk naar jou en je naakte, bruine-loli, vriendin aan het staren is.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:27 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ja, Kirino is een bitch. Ze komt naakt uit de badkamer rennen ofzo en als Kyousuke het per ongeluk ziet valt ze hem aan met ''BAKA ONII-CHAN''
Kyousuke heeft een rare neus.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:30 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ja, jij zou blij zijn met je broer als hij perrongelijk naar jou en je naakte, bruine-loli, vriendin aan het staren is.
Laten we geen mensen met Kodaka gaan vergelijkenquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:35 schreef Kyubey het volgende:
Kyousuke is wel een betere MC dan ene Kodaka.
Kyousuke heeft het lef om iedereen in zijn harem de waarheid te vertellen.
Ja inderdaad.quote:
Nou nee.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:40 schreef Kyubey het volgende:
Kirino draagt Uggs. Derhalve, Kirino is shit.
Ik vond het een beetje dom en bitter, Alles ging volgens keikaku.quote:
Oke oke. Maar het klonk toch wel zielig.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik vond het een beetje dom en bitter, Alles ging volgens keikaku.
(Ben nu iets verder)quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik vond het een beetje dom en bitter, Alles ging volgens keikaku.
En alles wat daarna kwam. Gast, wat is deze. Ik bedoel, datquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Full-retard bedoel je de stalk-mobiel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan de laatste twee eps pas later bekijken, dus tot later![]()
Ze hebben de hele fucking anime verneukt, de LN is veel beter.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Fuck you Oreimo. Serieus! Fuck you Oreimo!
Ore no imoutoquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Waar gaat dit precies over?
Valt tegen. Het eerste seizoen is wel geinig want otakucultuur, het tweede seizoen gaat meer in op de matige harem. En worst girl wins.quote:
KIRINO A SHITquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:36 schreef Arashimashou het volgende:
Er is geen worst girl
Misschien een worstmeisje, dochter van de slager.
Ik heb niet bijgehouden welke afleveringen allemaal onnodig waren, maar verdomme ik hoopte de hele tijd dat Kyousuke willekeurig op zijn handen zou gaan staat of dat de dialogen Araragi-tier zouden worden. Ik moet nodig weer wat Monogatari kijken want dit doet het gewoon niet meer voor me.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:20 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ze hebben de hele fucking anime verneukt, de LN is veel beter.
Ep 1-4 waren niet nodig en ep 11-13 ook niet omdat ze gewoon 5 episodes verneuken op shit wat niet nodig is.
SPOILER: eindeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Verklap nou niet dat Kyousuke de Oreimo wint dat is een gigantische spoilert.quote:
Neequote:
quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:39 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Verklap nou niet dat Kyousuke de Oreimo wint dat is een gigantische spoilert.
[..]
Nee
Ha, jou viel het ook al op. Geweldige episodequote:Op zondag 18 augustus 2013 17:05 schreef De_Dakgoot het volgende:
Deze episode
Dat fighting
Dat BGM
Dat midriff
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
Die navel is net een bilspleet op haar buik. Walgelijk.
Wat voor anime is dat?quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:05 schreef De_Dakgoot het volgende:
Deze episode
Dat fighting
Dat BGM
Dat midriff
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fate/Kaleid Liner Prisma Ilya.quote:
die OVA:quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:07 schreef marp0 het volgende:
Wat lees ik hier, HotD is back?![]()
Finalyyyyy
quote:Komuro and the gang stumble upon a deserted tropical island that looks to be free of zombies. They make use of this wonderful opportunity and dress up in skimpy swimsuits and have lots and lots of fanservice fun.
i'm dead serious...quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Is dat fucking serieus
De psychopaat.quote:
Niet doen. De serie suggereert dat ze een normale broer-zus relatie zullen onderhouden.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:01 schreef mschol het volgende:
Ore no imouto, staat nog in de planning (zoals zoveel..)
quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:05 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De psychopaat.
[..]
Niet doen. De serie suggereert dat ze een normale broer-zus relatie zullen onderhouden.
De leugenaar! Als Manami niet al het slechtste meisje zou zijn dan was hij het!quote:
Even opnieuw mijn reactie op dat einde.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Fuck you Oreimo. Serieus! Fuck you Oreimo!
manga komt maandelijks uitquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:07 schreef marp0 het volgende:
Wat lees ik hier, HotD is back?![]()
Finalyyyyy
quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:04 schreef Qunix het volgende:
Verplaats Titans subben, heeft gg subs Hentai Kamen gesubt
omdat die subber van titan niet aanwezig is/quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:04 schreef Qunix het volgende:
Laten we niet doen alsof dit iets slechts is.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:04 schreef Qunix het volgende:
Ik vond Palm's shotacomplex even en misschien nog meer verontrustend dan de hersenetende-moordmieren.quote:
Met u de wereld.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:23 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Even opnieuw mijn reactie op dat einde.
quote:
Is dat echt goed dan? Was een paar eps begonnen, maar kwam erg standaard op mij over. Als een soort relatief geweldloze feelgood-serie a la One Piece maar dan minder goed.quote:
Ik haat hypocriete/arrogante Japanse upper-class personagesquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:25 schreef Kyubey het volgende:
https://soundcloud.com/edgemast3r/luvia
Hoe ver ben je gekomen? Ik herken dat namelijk helemaal niet in die serie. Maar het zou natuurlijk wel kunnen dat het begin zo was of overkomt.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Is dat echt goed dan? Was een paar eps begonnen, maar kwam erg standaard op mij over. Als een soort relatief geweldloze feelgood-serie a la One Piece maar dan minder goed.
Maar hoor er wel veel goeds van, verbeterd dat nog?
Oh, ik had maar vier eps gekeken hoor. Deed mij denken aan Pokemon; veel vechten, nooit gaat er iemand dood, of dat leek het iig te gaan worden.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:43 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Hoe ver ben je gekomen? Ik herken dat namelijk helemaal niet in die serie. Maar het zou natuurlijk wel kunnen dat het begin zo was of overkomt.
Edit: dit gaat over de 2011 serie he?
wat moeten we erover vertellen?quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:32 schreef Qunix het volgende:
The three most unattractive women’s hairstyles (according to Japanese men)
[ afbeelding ]
http://en.rocketnews24.co(...)ing-to-japanese-men/
Vertel maar...
phu, wie geloofd dat als het van japanners komt?quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:05 schreef Repelsteeltju het volgende:
Niet doen. De serie suggereert dat ze een normale broer-zus relatie zullen onderhouden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de vrouwen hebben geen smaak, dat moge duidelijk zijn uit de foto's.. dus de Japanse mannen hebben ergens wel een beetje smaak i guess?quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat japanse mannen geen smaak hebben, en de vrouwen ook niet.
Oh, het is unattractive, ik las het tegenovergesteldequote:Op zondag 18 augustus 2013 23:25 schreef mschol het volgende:
[..]
de vrouwen hebben geen smaak, dat moge duidelijk zijn uit de foto's.. dus de Japanse mannen hebben ergens wel een beetje smaak i guess?
Tof dat je naar Japan bent geweest.quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Jullie naar abunai?
Ik wil nog wel vrijdag, maar eerlijk gezegd klinkt het nogal matig allemaal, veel te veel cosplay en vage workshops die nogal suf klinken (rock paper scizzors contest, maid café) En te weinig animé. Toch heb ik wel positieve verhalen gehoord opzich van anderen. En ik kom net uit het echte Japan en is het dan nog wel de moeite waard om al die wapanse dingen te doen
In het begin kon ik het meer om het grote geheel waarderen dan welke individuele aflevering dan ook. Dat is nu nog steeds zo, maar ik heb er het geduld niet voor, ondanks dat ik niet zo gecharmeerd ben van de meeste individuele afleveringen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Is dat echt goed dan? Was een paar eps begonnen, maar kwam erg standaard op mij over. Als een soort relatief geweldloze feelgood-serie a la One Piece maar dan minder goed.
Nah, heb wel twee feesten die drie dagenquote:Op maandag 19 augustus 2013 00:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Jullie naar abunai?
Ik wil nog wel vrijdag, maar eerlijk gezegd klinkt het nogal matig allemaal, veel te veel cosplay en vage workshops die nogal suf klinken (rock paper scizzors contest, maid café) En te weinig animé. Toch heb ik wel positieve verhalen gehoord opzich van anderen. En ik kom net uit het echte Japan en is het dan nog wel de moeite waard om al die wapanse dingen te doen
Ik zal het eens proberen...quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:59 schreef Aloria het volgende:
Een one shot die je gelezen moet hebben![]()
[ afbeelding ]
http://www.batoto.net/comic/_/comics/the-last-question-r9834
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om ontopic te blijven:
Aren't they kawaii-uguu![]()
quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:12 schreef Arashimashou het volgende:
Vandaag een klein pakketje uit Australië ontvangen.
Enkele pronkstukken:Ontopic jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om ontopic te blijven:
Aren't they kawaii-uguu
[ Bericht 4% gewijzigd door Kyubey op 19-08-2013 15:59:22 ]Helemaal super.
Als je achter vintage items aangaat kan het aardig duur worden. Met dit juweeltje bijvoorbeeld, ben je minstens 250 dollar verder, en dan hoeft ie het nog niet eens te doen:quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
nerd
Wat kost zo'n grap nou? Ga je die ook ergens in gebruiken of is dat voor de heb?
Doet het niet.quote:
quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:12 schreef Arashimashou het volgende:
Vandaag een klein pakketje uit Australië ontvangen.
Enkele pronkstukken:Transistors ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om ontopic te blijven:
Aren't they kawaii-uguu
Volgens wiki bevat een Z80 ongeveer 8500 transistoren.quote:
Ah op die manier, beetje hobbyen dus. Moet zeggen dat een processor (dat is het toch?) als kado niet helemaal mijn ding is, maar wat jij daarmee hebt heb ik dan weer met sneakers en tabakspijpen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:35 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Als je achter vintage items aangaat kan het aardig duur worden. Met dit juweeltje bijvoorbeeld, ben je minstens 250 dollar verder, en dan hoeft ie het nog niet eens te doen:
Z80 uit 1976
(Opmerking aan de mods: dit is niet bedoeld als advertentie en is niet van mij. Puur als voorbeeld.)
Het pakketje dat ik net binnen heb gekregen was minder dan 20 dollar en bevatte 27 IC's. Sommige chips wil ik zeker wel gaan gebruiken. Ze doen het soms ook wel aardig als klein geschenk (vraag maar aan Kyubey).
[..]
Doet het niet.
De Z80 wordt nog steeds gemaaktquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ah op die manier, beetje hobbyen dus. Moet zeggen dat een processor (dat is het toch?) als kado niet helemaal mijn ding is, maar wat jij daarmee hebt heb ik dan weer met sneakers en tabakspijpen.
Zijn oude processors lastig om te vinden? Meeste zal wel intensief gebruikt of weggegooid zijn.
Haha, van de tabakspijpen heb ik er duizend stuks, hou er allemaal vanquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:15 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
De Z80 wordt nog steeds gemaakt![]()
Een 8086 bijvoorbeeld zal wat zeldzamer zijn, maar is gewoon te vinden. 4004's kan men ook wel vinden, niet in bulk denk ik.
Onder normale omstandigheden gaan processoren heel lang mee hoor. De 386 in mijn Amstrad PC van eind jaren tachtig draait nog gewoon (net als de rest van de computer)
Tabakspijpen snap ik wel, sneakers kan ik me niet zoveel bij voorstellen
Nu jij nogquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:37 schreef MAHL het volgende:
Jullie voldoen wel erg aan het stereotype he, met rare verzamelingen nu ook
Ben je er eerder geweest?quote:
Geweldig natuurlijkquote:Op maandag 19 augustus 2013 00:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tof dat je naar Japan bent geweest.
Hoe was het?
Dat dacht jequote:Op zondag 18 augustus 2013 22:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Mi gadoquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Sneakers ligt ietwat anders, maar daar heb ik er ook maar twintig van, variërende van normale tot next level exemplaren (1, 2, 3).
Ben benieuwd naar de pics, in hoeverre ze aan het stereotype voldoen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ben je er eerder geweest?
Ik denk dat ik het oversla aangezien de meerderheid van de activiteiten een beetje matig zijn, en vooral gericht zijn op japanse cultuur. En na het echte japan is dat een beetje mosterd na de maaltijd.
[..]
Geweldig natuurlijk
Nou ja, sneakers verzamelen is niet erg raar, dat doen er miljoenen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:37 schreef MAHL het volgende:
Jullie voldoen wel erg aan het stereotype he, met rare verzamelingen nu ook
Ja hoorde ik inderdaad al, ga het vanacht nog eens even checken. Ben nu wel benieuwd gewordenquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat dacht je
Is het dus echt niet, de eerste episodes zijn dat wel een beetje, maar zodra de 'hunter test' begint komt er verandering in.
Als je ze kunt rocken zijn ze prima. Wat ik dus doe.quote:
Ik dacht dat het eerst schoenen waren voor kleine meisjes maar ik zie nu dat je een jongen bent.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Als je ze kunt rocken zijn ze prima. Wat ik dus doen.
Hunter X Hunter is nog steeds mijn nummer 1 anime (zelfs death note wint het niet). Maar dat heeft ook te maken met dat de serie (1999) me weer 'into' anime kreeg. Ik vind de eerste serie denk ik daarom ook beter. Omdat het me toen, 8 jaar terug ofzo, echt raakte op vele punten.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:23 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
In het begin kon ik het meer om het grote geheel waarderen dan welke individuele aflevering dan ook. Dat is nu nog steeds zo, maar ik heb er het geduld niet voor, ondanks dat ik niet zo gecharmeerd ben van de meeste individuele afleveringen.
Het komt na een paar afleveringen van nonchalante kindermoord gewoon een beetje, tja, grappig over om de eerdere afleveringen als 'relatief geweldloos' beschreven zien worden. Ondanks dat ze dat, nu ik er aan terugdenk, ongetwijfeld waren.
Hunter x Hunter springt van genre van genre en is op het moment voor een kinderserie op een misschien onbehoorlijk ongure plek. Het verandert in zijn vordering maar of het verbetert is een tweede. Dat kan ik niet zeggen. Voor mij heeft de serie veel betere momenten gekend dan het begin, maar zeker ook slechtere.
Ik vind Hunter x Hunter eigenlijk minder dan de meeste seizoensgebonden anime die ik kijk, maar het ding is dat een boel mensen dat waarschijnlijk met me oneens zullen zijn. En daar verontwaardigd tegen zullen protesteren. En opperen dat een zekere arc met gangsters en maffiosi en super-moord-dieven een van de beste arcs ooit is. En ondanks dat ze ongelijk...
Fuck it, het is geen troep ook niet al te bijzonder, oordeel zelf ik ben moe.
in dat opzicht is lego verzamelen ook niet raarquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nou ja, sneakers verzamelen is niet erg raar, dat doen er miljoenen.
Tabakspijpenquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nou ja, sneakers verzamelen is niet erg raar, dat doen er miljoenen.
Is alleen de oudere versie zo goed, of de 2011 serie dan ook? Die laatste keek ik dus laatst.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hunter X Hunter is nog steeds mijn nummer 1 anime (zelfs death note wint het niet). Maar dat heeft ook te maken met dat de serie (1999) me weer 'into' anime kreeg. Ik vind de eerste serie denk ik daarom ook beter. Omdat het me toen, 8 jaar terug ofzo, echt raakte op vele punten.
Het geheel is gewoon heel goed doordacht. Als je kijkt naar de Greed Island game, zijn alle 99 kaarten van te voren bedacht, en is daarna pas het verhaal bedacht. De nen-kracht kan eindeloos veel vormen aannemen en je wordt telkens weer verrast met waar de schrijver mee aankomt. De krachten zijn bijvoorbeeld vergeleken bij dragonball Z nog realistisch, en de hoofdpersonen zijn absoluut niet de allersterksten. Bij SOA is de hoofdpersoon constant de sterkste.
Ik vind het ook geweldig hoe goed er nagedacht is over bij-characters. Iedereen heeft wel een persoonlijkheid die enige indruk achter kan laten. Hisoka bijvoorbeeld is echt de beste vijand ooit. Hij is je vriend als hij d'r zin in heeft (als hij er plezier aan kan beleven) en is je vijand op de andere momenten, fantastisch!!
enz enz. tldr; kijk verder.
De Totems (vleugels) draag ik misschien twee a drie keer de maand, de camo bears nog minder. Is meer voor de heb dan voor het feitelijk dragen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik dacht dat het eerst schoenen waren voor kleine meisjes maar ik zie nu dat je een jongen bent.
Je loopt serieus rond met schoenen waar vleugels uitsteken en teddybeer hoofden?
quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:48 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de pics, in hoeverre ze aan het stereotype voldoen.
2011 versie is ook heel goed, maar ik had het origineel al 2x gezien dus was niet zo bijzonder meer. Maar ze gaan dus verder waar het origineel stopte.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Is alleen de oudere versie zo goed, of de 2011 serie dan ook? Die laatste keek ik dus laatst.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets
Ik in maid café (ik ben rechts)
Hmm, valt nog mee. Maar bedoelde ook die mensen op die conquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets
quote:
Jaloersquote:
Welke con?quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:58 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hmm, valt nog mee. Maar bedoelde ook die mensen op die con
quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets
Ik zou niet weten wat voor mensen er op afkomen, maar ik vermoed veel 14-jarige kawaii-roepers en cosplayers, en ultranerdsquote:Op maandag 19 augustus 2013 17:00 schreef MAHL het volgende:
[..]
Abunai ofzo, waar ze het net over hadden.
ze heeft geen paars haar, wat is dit?quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Jaloers?
[..]
Welke con?
Wacht even, zit ik te zoeken op pics van dat soort types op ons aller ED, kom ik dit tegen?quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat voor mensen er op afkomen, maar ik vermoed veel 14-jarige kawaii-roepers en cosplayers, en ultranerds
SPOILER: Lichtelijk NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is... dit echt?![]()
Zoals Kyu.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat voor mensen er op afkomen, maar ik vermoed veel 14-jarige kawaii-roepers en cosplayers, en ultranerds
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
nog wat japan pics uit akahibara (otaku buurt)Hoe lang was je er? Ik wil er ook al een tijdje naartoe, meer het is echt onbetaalbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
nog wat japan pics uit akahibara (otaku buurt)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ziet er heel onwerkelijk uit, lijkt me echt vaag als je daarzo rondloopt. Beetje het gevoel als ik had toen ik in Las Vegas zat.
2 weken.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoe lang was je er? Ik wil er ook al een tijdje naartoe, meer het is echt onbetaalbaar.
Die anonymous posterquote:
Ja, iemand uit VBL had al hostel adres gegeven 4 min van shinjuku. App kan misschien ook nog.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
2 weken.
Het is duur maar je moet er wat voor over hebben
Op tijd boeken en kijken wat er vliegt vanaf dusseldorf en brussel (is bijna altijd goedkoper). Hostels zijn net zo duur als in europa.
Gedeelde hostels voor 15 euro per nachtquote:Op maandag 19 augustus 2013 17:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, iemand uit VBL had al hostel adres gegeven 4 min van shinjuku. App kan misschien ook nog.
http://www.cheap-hostel-tokyo.com/quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gedeelde hostels voor 15 euro per nacht
quote:Hobbies are often a great way of meeting new people, but how could Kakeru Diachi, who collects rare juice cans, have ever suspected that he'd meet a fascinating new girl when he attempted to DRINK her? Naming her Melon, because she's got great melon... soda, Kakeru quickly learns that she's an Akikana beautiful girl who's also a special can created to fight other Akikans in a strange experiment to determine what kind of container is better: steel or aluminum!
Will becoming involved in this ridiculously twisted research project gone amuck complicate Kakeru's life incredibly? Of course it will, but because Melon's steel body needs carbon dioxide to breathe, he's now stuck with her since she's too CO2 dependent! And when his wealthy, attractive, best childhood friend Najimi gets HER own aluminum Akikan, the trouble really begins!
nog wat japan pics uit akahibara (otaku buurt)Heb je niet een Flickr pagina ofzo met meer foto's?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou wel wat meer willen zien
Ik ga in 2014.
Baas!quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets
DMquote:Op maandag 19 augustus 2013 18:07 schreef Qunix het volgende:
[..]
Heb je niet een Flickr pagina ofzo met meer foto's?
Ik zou wel wat meer willen zien
Ik ga in 2014.
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets
nog wat japan pics uit akahibara (otaku buurt)tof, ik zou alleen echt nooit in zo'n maidcafe komen denk ik, ookal kent geen hond mij daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is er anders te doen in Japan? Je kunt daar geen elektronica kopen die je in Nederland kunt gebruiken. En media vaak ook niet vanwege regiobeperkingen.quote:[quote]Op maandag 19 augustus 2013 23:01 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
tof, ik zou alleen echt nooit in zo'n maidcafe komen denk ik, ookal kent geen hond mij daar
Gewoon doen, leuke ervaringquote:Op maandag 19 augustus 2013 23:01 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
tof, ik zou alleen echt nooit in zo'n maidcafe komen denk ik, ookal kent geen hond mij daar
D'r is dus wel een maid/butler café op abunaiquote:Op maandag 19 augustus 2013 23:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Op vakantie zou ik het natuurlijk wel doen, als je er toch bent?
In Nederland vanzelfsprekend niet.. waarschijnlijk toch wel, voor het hek van het.
Uhh vakantie vieren? Feesten, allemaal dingen zien, bergen beklimmen, shrines bezoeken, onsen bezoeken, bier drinken, japans eten, spelen in gamehallen, naar disney, chillen, mensen kijken, naar het strand, karaoke zingen, boottochtje maken, uit eten enz enz enzsquote:Op maandag 19 augustus 2013 23:25 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik heb eigenlijk nog niet echt een reden om naar Japan te gaan.
[..]
Wat is er anders te doen in Japan? Je kunt daar geen elektronica kopen die je in Nederland kunt gebruiken. En media vaak ook niet vanwege regiobeperkingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |