abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 17 augustus 2013 @ 20:09:37 #1
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_130173851
Zoals velen van jullie weten ben ik een enorme fan van anime en manga. Ik heb meerdere kenissen/vrienden die deze hobby delen, dus ik voel me niet persé verloren in mijn hobby, maar toch voelde ik enige drang om toch eens een of andere conventie te bezoeken die gerelateerd is aan anime/manga. Een van de stomste dingen die ik ooit in mijn leven gedaan heb. Zelden heb ik mij zo geërgerd. Ik zal zoals jullie van mij gewend zijn nu, na deze intro, een chronologische weergave geven van wat mij aldaar overkwam.

Ik zal starten bij aankomst. Het was ergens in Den Haag. Aldaar aangekomen werd ik geconfronteerd met een enorme rij. Ik hoor je denken "Dat kan je verwachten". Meestal vind ik rijen niet het ergste, ik heb mijn smartphone mee, je weet. Maar het volk wat in deze rij stond, man man man. Ten eerste was het een vrij gehorige wachtzaal waar het snerpende geluid van het high pitch stemgeluid van de (voornamelijk vrouwelijk) bezoekers mijn trommelvliezen ernstig schade deden toebrengen. De dames in kwestie vonden het blijkbaar nodig om met een zeer hoge piepstem te praten (NET ZOALS IN JAPAN JAA!!! Nou niet dus, de meeste Japanse vrouwen doen dat zelf niet eens dus fuck off).

Voor mij stond een potige dame van begin 20 in een haruhi suzumiya kostuum (denk ik). Haar dikke buik was ontbloot en haar striae was zichtbaar, hetgeen een onprettig effect op mijn maag had. Echter, deze vrouw bleek ook alleen, en ik besloot, sociaal als ik ben, een praatje aan te knopen met haar. "Hallo. Ik zie dat je Haruhi Suzumiya cosplay hebt aangetrokken", begon ik de conversatite. Tevergeefs, want de dame in kwestie leek mij niet te horen. Ik herhaalde mijn zorgvuldig uitgekozen openingszin waarna ze zich omdraaide naar mijn richting. Echter was ik niet op de hoogte dat ze 'in character' was. Haar reactie was: "Uguuu~ you think my cosplay is kawaiii-desuuu~?"Een tenenkrommende vertoning, op z'n zacht gezegd. Ten eerste omdat Engels praten kant noch wal raakt in deze situatie en ten tweede omdat het gewoon ONGELOFELIJK KUT IS.

Inmiddels was ik overigens bijna bij de entree. Als ik niet dat rotkaartje á 25 euro al had gekocht was ik allang gevlucht, maar ik dacht: Baadt het niet dan schaadt het niet. Hoewel dat geld me al heeft geschaad. Enfin. Ik keek op het bord bij de entree wat hier eigenlijk zoal te doen is. Cursus manga tekenen (lame), cursus papercraft (lame), cosplay wedstrijd (dubbel lame) en wat kraampjes. Ik besloot maar langs de kraampjes te gaan lopen op zoek naar wat goed leesvoer voor de terugweg, gezien hier alles kut was, toen ik plotseling werd geconfronteerd met een enorm gevecht midden op het looppad. Het betrof hier een soort LARP gevecht, maar dan met dragonball Z characters.

Op dat moment knapte er iets. Als ik dit evenement mijn 25 euro waard zou laten worden zou ik drastisch moeten ingrijpen, en bedacht een plan om dit evenement even lekker te verzieken. Ik had al een deur voor de omkleedruimte van de cosplayers gevonden, en sloop 'hitman-style' de ruimte binnen. Iets wat trouwens zo makkelijk ging dat er weinig spanning te ervaren was bij dit gedeelte van mijn plan. Ik keek even om mij heen wat ik zoal kon aantrekken. Ik zag een wat dikkige naruto naar binnen lopen, en sloeg gelijk mijn slag. Toen ik de dikke naruto uitschakelde en zijn lichaam in de bezemkast had opgeborgen kroop ik in het narutopak, en was het wachten geblazen. Een lang half uur wachtte ik op de andere deelnemers van de cosplaywedstrijd.

Toen de 12 andere deelnemers zich in hun kostuum hadden gehesen was het de bedoeling dat wij omstebeurt 'in character' het podium opklommen om te laten zien hoe kansloos we wel waren. Een medewerkster (verkleed als Naru Narusegawa, een misplaatste keus gezien haar postuur), lichtte mij in dat ik als laatste het podium mocht betreden. Iets wat ik helemaal niet erg vond.

Vanaf de coulissen keek ik toe hoe enige wapanners zich voor lul zette op het podium, terwijl het publiek enthousiast liep te gillen "KAWAAIIIII SUGOIII IEEEE HOEEE EAAAAH" etc. Het schouwspel liet mijn al kokende bloed nog harder door mijn lichaam pompen. Ik hield het haast niet langer. Ik moest deze losers eens een lesje leren.

Na een volkomen misinterpretatie van Hisoka (hunter x hunter) door een of andere 14-jarige autist was ik eindelijk aan de beurt. Narusegawa riep om dat nu 'een character kwam die iedereen wel moest kennen, zo niet, dan zullen ze hem wel onthouden!'. Gniffelend in mijn vuistje liep ik het podium op. Doodse stilte. "WAAR BEN JE!", schreeuwede ik, al improfiserend. Nog steeds de stilte. "WAAR BEN JE, MIJN ... (hier zocht ik even naar woorden).. GOKU!!" Achterin zag ik de goku van het nepgevecht staan, en ik besloot het podium in te rennen.

Terwijl de veertienjarige wapanners en dikke nerds mij ontweken rende ik recht op de man af en maakte ik een soort tijgersprong naar zijn lichaam. Een misrekening. De goku wist wel degelijk écht te kunnen vechten, en ontweek mijn sprong waardoor ik keihard tegen een mangastand knalde. Het publiek was uitzinnig. Geef ze eens ongelijk trouwens, zij dachten dat dit allemaal bij de act hoorde. Goku bleef in zijn rol (en zat gvd engels te praten), "I won't... let.. you.. get away... with.. THIIIIIIIIIIIS", waarna hij mij aanviel met een flying kick die ik ternauwernood wist te ontwijken.

Ik kon wel inschatten dat deze goku meer kracht bezat dan ik, toen ik besloot het hazenpad te nemen. Inmiddels hadden namelijk ook wat security-gasten door dat dit een echt gevecht was. Tijdens mijn vlucht probeerde ik nog even zoveel mogelijk mensen te beledigen. "Klote nepjapanners, nerds, sukkels, hentaifappers!! Jullie zijn allemaal heel erg kut en autistisch!!! Fuck neuk slet piemels kut penis beffen pijpslet barbecue ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenkl!!"

Ik wist veilig te ontkomen (in het pak nog ook).
Wel klachtwaardig was dat ik de terugweg in een narutokostuum moest rijden en dat ik mijn kleren kwijt was. Echter deze nadelen wogen niet op tegen de voordelen (lekker rellen en er mee weg komen).

Klacht: Anime meeting viel tegen en vechten met goku

[ Bericht 0% gewijzigd door sinterklaaskapoentje op 17-08-2013 20:18:23 ]
:')
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 20:12:09 #2
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_130174041
quote:
13s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 20:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Baadt het niet dan schaadt het niet
hahahihihoho

wat een kutverhaal
pi_130174056
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 20:12 schreef j95 het volgende:
OP niet gelezen, onterechte klacht.
Moeten zij weten
pi_130174095
anime :')
cosplay :')
manga :')
animemeeting :')
I want some NASTY !!!
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 20:17:09 #6
195367 Jehuty
FOK's Giel Beelen
pi_130174100
Ik moest lachen.
pi_130174138
Veel tekst :')
Ceterum censeo Carthaginem delendam esse
  † In Memoriam † zaterdag 17 augustus 2013 @ 20:18:49 #8
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_130174141
Ik heb mijn eigen verhaal nu uitgelezen dus vanaf hier ongeveer de mensen die het gelezen kunnen hebben en niet per definitie trolls
:')
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 20:20:06 #9
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_130174179
Ik mis alleen iets met tentakels eigenlijk.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_130174201
quote:
9s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 20:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
We spreken wel weer een keer af O+
  † In Memoriam † zaterdag 17 augustus 2013 @ 20:20:40 #11
231686 budvar
budvar
pi_130174205
Waarom heb ik dit gelezen :')
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 20:20:40 #12
404847 Zeetakje
wat niet rekt dat scheurt wel
pi_130174206
quote:
99s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 20:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb mijn eigen verhaal nu uitgelezen dus vanaf hier ongeveer de mensen die het gelezen kunnen hebben en niet per definitie trolls
Het is ook wel een beetje sneu, vind je zelf niet?
pi_130174260
Mooie lap tekst, wordt schrijven
pi_130174265
5.2/10 voor de moeite
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 20:25:09 #15
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_130174354
quote:
17s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 20:20 schreef Slaap_Zak het volgende:

[..]

We spreken wel weer een keer af O+
Jij hebt geen tentakels. Slechts eeltvingers en een kort stomp met aders bedekt dingetje daar.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 20:26:39 #16
409820 Dumoro
Droog, koel en donker bewaren.
pi_130174398
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 20:20 schreef budvar het volgende:
Waarom heb ik dit gelezen :')
pi_130174646
Het begin is goed, maar daarna neemt het een beetje absurde vormen aan.

Dergelijke meetings zijn overigens vooral heel leuk met vrienden. In mijn eentje zou ik er ook weinig aan hebben gevonden.
pi_130174970
quote:
13s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 20:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Gniffelend in mijn vuistje liep ik het podium op. "WAAR BEN JE!", schreeuwede ik, al improfiserend. Nog steeds de stilte. "WAAR BEN JE, MIJN ... (hier zocht ik even naar woorden).. GOKU!!" Achterin zag ik de goku van het nepgevecht staan, en ik besloot het podium in te rennen.
Deze klacht is niet alleen voor de lezer te lang, maar ook voor jezelf. Anders had je niet zoveel fouten gemaakt naar het einde toe. Je bedoelt schreeuwde en improviserend. En hoe kun je in vredesnaam het podium in rennen als je erop staat?

Verder is dit een onterechte klacht, want van een animemeeting kun je geen goede verwachtingen hebben.
pi_130175017
quote:
Zoals ve
Hier stopte ik met lezen.
pi_130175098
quote:
Ik kon wel inschatten dat deze goku meer kracht bezat dan ik
It's over 9000!
- Ninja out
pi_130175113
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 20:17 schreef nasty_popovich het volgende:
anime :')
cosplay :')
manga :')
animemeeting :')
Plus een hele lange OP met veel rare namen.
I've sailed the seven seas,
I've climbed the mountains high,
I've crossed the endless plains,
But still the search goes on.
pi_130175180
Laat je niet gek maken, ik vond de OP best wel vermakelijk.
- Ninja out
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 21:16:06 #23
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_130176071
HAHAHA!!!!!!! Geniale OP _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 21:18:36 #24
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_130176154
quote:
9s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 20:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat is hentai, in de volksmond getekende tentakelverkrachting.
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 21:25:26 #25
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_130176452
Geweldig verhaal _O_
Helemaal super.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')