hahahihihohoquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Baadt het niet dan schaadt het niet
We spreken wel weer een keer afquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik mis alleen iets met tentakels eigenlijk.
Het is ook wel een beetje sneu, vind je zelf niet?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb mijn eigen verhaal nu uitgelezen dus vanaf hier ongeveer de mensen die het gelezen kunnen hebben en niet per definitie trolls
Jij hebt geen tentakels. Slechts eeltvingers en een kort stomp met aders bedekt dingetje daar.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:20 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
We spreken wel weer een keer af
Deze klacht is niet alleen voor de lezer te lang, maar ook voor jezelf. Anders had je niet zoveel fouten gemaakt naar het einde toe. Je bedoelt schreeuwde en improviserend. En hoe kun je in vredesnaam het podium in rennen als je erop staat?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Gniffelend in mijn vuistje liep ik het podium op. "WAAR BEN JE!", schreeuwede ik, al improfiserend. Nog steeds de stilte. "WAAR BEN JE, MIJN ... (hier zocht ik even naar woorden).. GOKU!!" Achterin zag ik de goku van het nepgevecht staan, en ik besloot het podium in te rennen.
It's over 9000!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik kon wel inschatten dat deze goku meer kracht bezat dan ik
Plus een hele lange OP met veel rare namen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:17 schreef nasty_popovich het volgende:
anime
cosplay
manga
animemeeting
Dat is hentai, in de volksmond getekende tentakelverkrachting.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik mis alleen iets met tentakels eigenlijk.
Ik ga bijna elk jaar wel naar zo'n animeconventie.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:47 schreef nasty_popovich het volgende:
Ik vraag me af wat doen mensen op zon animemeeting eigenlijk?
Gaan ze dan discussiëren over de beste anime ofzo ?
Doen, met vrienden is het heel leuk.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:50 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga misschien volgende week naar zo'n conventie, geen idee of het wat is maar mijn vrienden zweren erbij
Vanaf hier wist ik dat het los zou gaan. Complimenten voor het verhaal.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Op dat moment knapte er iets.
Ja.quote:
Waarom gedragen zij als idioten dan en verkleden als een klein kind?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ga bijna elk jaar wel naar zo'n animeconventie.
Je gaat er naartoe omdat het gewoon een gezellig uitje met vrienden is en omdat je veel leuke spullen kunt kopen, gerelateerd aan je hobby. Daarnaast heb je AMV-competities die wel aardig zijn om te kijken (AMV's zijn anime music video's, dus een soort montage van een anime met een muziekje eronder).
Gewoon gezellig.
Doe jezelf een plezier en zoek andere vrienden.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:50 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga misschien volgende week naar zo'n conventie, geen idee of het wat is maar mijn vrienden zweren erbij
Omdat het idioten zijn die zich kinderlijk kleden om hun diepgewortelde pedofiele gevoelens te onderdrukken.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:02 schreef nasty_popovich het volgende:
[..]
Waarom gedragen zij als idioten dan en verkleden als een klein kind?
Ik heb die cosplayers te vaak gezien bij station en ook vaak bij efteling
Casual plebs.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ga bijna elk jaar wel naar zo'n animeconventie.
Je gaat er naartoe omdat het gewoon een gezellig uitje met vrienden is en omdat je veel leuke spullen kunt kopen, gerelateerd aan je hobby. Daarnaast heb je AMV-competities die wel aardig zijn om te kijken (AMV's zijn anime music video's, dus een soort montage van een anime met een muziekje eronder).
Gewoon gezellig.
Het is gewoon gezellig. Snap niet wat daar per definitie verkeerd aan is.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Doe jezelf een plezier en zoek andere vrienden.
[..]
Omdat het idioten zijn die zich kinderlijk kleden om hun diepgewortelde pedofiele gevoelens te onderdrukken.
[..]
Casual plebs.
Ik kan het eindelijk gebruikenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:02 schreef nasty_popovich het volgende:
[..]
Waarom gedragen zij als idioten dan en verkleden als een klein kind?
Ik heb die cosplayers te vaak gezien bij station en ook vaak bij efteling
Goede vergelijking inderdaad.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:23 schreef Airenu het volgende:
[..]
Ik kan het eindelijk gebruiken![]()
[ afbeelding ]
Van beide hou je leuke momenten over (en bij alcohol ook minder leuke momenten waarschijnlijk), maar alcohol levert wel schade op. We zien duidelijk de superieure keuze.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:23 schreef Airenu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Boeiend dat mensen zich verkleden. Doen "normale" mensen bij carnaval ook.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Goede vergelijking inderdaad.
nerdje
Iets wat je niet kent/niks van weet kinderachtig noemenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Goede vergelijking inderdaad.
nerdje
Dat zijn ook achterlijke debielen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Boeiend dat mensen zich verkleden. Doen "normale" mensen bij carnaval ook.
Overigens zelf nooit verkleed geweest, maar vind het altijd wel leuk om te zien.
Nee het is normaal om je als een tekenfilmfiguur te verkleden wil je zeggen?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:26 schreef Airenu het volgende:
[..]
Iets wat je niet kent/niks van weet kinderachtig noemen
Voor conventies/fotoshoots wel, jaquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee het is normaal om je als een tekenfilmfiguur te verkleden wil je zeggen?
photoshoots kan ik me nog iets bij voorstellen, als je lekker bent tenminste.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:28 schreef Airenu het volgende:
[..]
Voor conventies/fotoshoots wel, ja
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
photoshoots kan ik me nog iets bij voorstellen, als je lekker bent tenminste.
Gatverdammequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:33 schreef Airenu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Duitse schoonheid, Kamui.
Ze doet het ondertussen al 10 jaar, en maakt haar eigen kostuums
Vind je dat wijf serieus knap?quote:
Dat hoofd.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:36 schreef Airenu het volgende:
[..]
Vertel mij dan wat er mis met haar is
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:39 schreef deadprez het volgende:
kun je tenminste doen alsof ze 12 is
Niks mis mee, zo doen ze dat in Japan ook.quote:
Nee hoor, je kunt ook vrouwen zoeken die anime ook leuk vindenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:44 schreef TheBurnerMan het volgende:
Amine...
Veel plezier met je levenlang rukken
Mijn vriendin vindt anime cool.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:44 schreef TheBurnerMan het volgende:
Amine...
Veel plezier met je levenlang rukken
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:33 schreef Airenu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Duitse schoonheid, Kamui.
Ze doet het ondertussen al 10 jaar, en maakt haar eigen kostuums
Chinese propaganda.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:23 schreef Airenu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is een metafoor voor seks.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:56 schreef Jv1994 het volgende:
"Toen ik de dikke naruto uitschakelde en zijn lichaam in de bezemkast had opgeborgen kroop ik in het narutopak, en was het wachten geblazen"
Hier verloor je me
Blijkbaar is het nogal gericht op cosplayquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:47 schreef nasty_popovich het volgende:
Dat had ik gehoopt, ik wou gelijkgestemden vinden voor een goed gesprek en het uitwisselen van ideeën. Helaas liep het anders.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:47 schreef nasty_popovich het volgende:
Ik ken redelijk wat cosplayers en sommigen hebben de animes waaruit ze cosplayen niet eens helemaal gekekenquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Blijkbaar is het nogal gericht op cosplay
[..]
Dat had ik gehoopt, ik wou gelijkgestemden vinden voor een goed gesprek en het uitwisselen van ideeën. Helaas liep het anders.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ken redelijk wat cosplayers en sommigen hebben de animes waaruit ze cosplayen niet eens helemaal gekeken
Groei op en realiseer je eens dat andere mensen andere interesses hebben. Een groep mensen bekritiseren die je niet eens kent, zeer volwassen hoor.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:51 schreef TheBurnerMan het volgende:
Er lopen bijna alleen maar mensen uit het afvoerputje van de sociale ladder rond op dat soort festijnen
[..]Je moet je schoonheidsmeter even opnieuw kalibreren.
[..]
Chinese propaganda.Het beste plaatje voor jouw argument. Een over de top slecht plaatje voor waar je je tegen afzet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is een fantasiewereld come true, voor volwassenen.![]()
![]()
Wie kijkt hier nu ook alweer tekenfilms en verkleed zichzelf als diens favoriete karakter uit deze tekenfilms om te gaan "spelen" tegen andere mensen die zich ook verkleden als karakters uit tekenfilms?quote:Op zondag 18 augustus 2013 09:28 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Groei op en realiseer je eens dat andere mensen andere interesses hebben. Een groep mensen bekritiseren die je niet eens kent, zeer volwassen hoor.
Ja. Geniet van je chla-chla-chlamydia.quote:Op zondag 18 augustus 2013 10:35 schreef IkBenDeBaas het volgende:
Dus als je moet kiezen tussen een larp battle tegen een dikke naruto of belly shots tequila bij chicks, lijnen sos van der bil snuiven, en der volgens keihard volknallen.
Kies jij voor je battle met die dikzak Naruto? Serieus?
I sure will.quote:Op zondag 18 augustus 2013 10:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ja. Geniet van je chla-chla-chlamydia.
Nog nooit gehoord van condooms zekers?quote:Op zondag 18 augustus 2013 10:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ja. Geniet van je chla-chla-chlamydia.
Leg uit.quote:Op zondag 18 augustus 2013 11:33 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord van condooms zekers?
Oh wacht... Maagd. Maar natuurlijk.
Als jij uitgaan, dansende dames en dampende hete sex alleen maar kunt associëren met soa's dan ben je geen gezonde (jonge)manquote:
De eerste drie punten associeer ik met conventies*. De soa's associeer vooral met cokehoeren.quote:Op zondag 18 augustus 2013 11:47 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Als jij uitgaan, dansende dames en dampende hete sex alleen maar kunt associëren met soa's dan ben je geen gezonde (jonge)man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Hopeloze vrouwen en hopeloze mannen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 11:52 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De eerste drie punten associeer ik met conventies*. De soa's associeer vooral met cokehoeren.
* een van de weinige plekken op aarde waar er nadrukkelijk regels zijn tegen ongewenste intimiteiten begaan door vrouwen jegens mannen.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:29 schreef Muscle.N3rd het volgende:
Anime, My Little Pony, Furries ... 1 pot nat. Wat een trieste bedoeling. Naar het onderstaande hebben Anonieme Alcoholisten bijeenkomsten tenminste nog een beetje niveau, naar verwachting.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 11:52 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De eerste drie punten associeer ik met conventies*. De soa's associeer vooral met cokehoeren.
* een van de weinige plekken op aarde waar er nadrukkelijk regels zijn tegen ongewenste intimiteiten begaan door vrouwen jegens mannen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |