quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had er een gemaakt, maar gifsoup werkt niet mee.
Heej waxmans.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:19 schreef waxmask het volgende:
Ik ga maar voor Ranking the Stars vanavond. Informatiever en eerlijker dan meeste infotainment op Ned1/2/3
Beticht jij onze vrome gristenvrienden nu van bedriegen?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:19 schreef waxmask het volgende:
Ik ga maar voor Ranking the Stars vanavond. Informatiever en eerlijker dan meeste infotainment op Ned1/2/3
Hey Karinaquote:
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Eerst slapen, vandaag weer vroeg werken.
Geen idee hoe het staat, ik kijk er niet eens. Maar jouw stem is natuurlijk altijd welkom schatquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hey KarinaHoe staat het met je lekkerste FOK! chick contest? Of moet ik nog een stem op je droppen lekkere milf...
Na dat hypocriete gezeik over van der Gijp terwijl ze zelf nog het liefst homo's de nek om draaien stoot me erg tegen de borst , sorry....quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:20 schreef alors het volgende:
[..]
Beticht jij onze vrome gristenvrienden nu van bedriegen?
Wat is deze?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hey KarinaHoe staat het met je lekkerste FOK! chick contest? Of moet ik nog een stem op je droppen lekkere milf...
Iets in de ONZ sectie volgens mij waar ik op gewrezen werd door FP post weekje terug.... Wel leuk om eens te kijken welke lekkere wijven er zogenaamd FOKken... Beetje Catfish in het groot...Ik wacht nog op een TVLab waarin Danny FOKuser afreist met de camera om te kijken of het daadwerkelijk de mensen zijn achter de foto's.....quote:
Maandag weer.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:26 schreef Karina het volgende:
Het is volgens mij ook al geen K&vdB topic zo langzamerhand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben in ieder geval echt. Danny mag op de koffie komen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:27 schreef waxmask het volgende:
[..]
Iets in de ONZ sectie volgens mij waar ik op gewrezen werd door FP post weekje terug.... Wel leuk om eens te kijken welke lekkere wijven er zogenaamd FOKken... Beetje Catfish in het groot...Ik wacht nog op een TVLab waarin Danny FOKuser afreist met de camera om te kijken of het daadwerkelijk de mensen zijn achter de foto's.....
Ik heb een zwak voor hem. Ik weet niet waarom.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:27 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Beau is een nepper (met hoofdletter N). Elk programma wat hij maakt raakt verziekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |