Nee, 47.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:05 schreef Amarantha het volgende:
Zijn hier serieus 48 topics over vol gepost?!
!
Vooral niet vergeten foto's te maken.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:25 schreef Adelante het volgende:
Op volkskrant.nl staan nog veel meer van dit soort foto's. Goedkoop uitje dat wel.
http://www.volkskrant.nl/(...)af-prins-Friso.dhtml
Ben ik nou ouderwets dat ik dat respectloos vind? Niet zozeer alleen bij dit graf, maar in het algemeen.quote:
Nee hoor, slippers en korte broek zijn voor thuis of het strand. Andere plekken, andere kleding.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben ik nou ouderwets dat ik dat respectloos vind? Niet zozeer alleen bij dit graf, maar in het algemeen.
Nee hoor. Op je slippers bij een graf vind ik ook respectloos.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben ik nou ouderwets dat ik dat respectloos vind? Niet zozeer alleen bij dit graf, maar in het algemeen.
Hoogtijd voor eenquote:Op zondag 18 augustus 2013 00:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Daarnaast is hij al anderhalf jaar min of meer dood en nu definitief begraven.
Deze TT blijft wel actueelquote:Op zondag 18 augustus 2013 00:00 schreef sig000 het volgende:
De TT kan wel veranderd worden inmiddels.
Het is gewoon online ramptoerisme.quote:
als er toch een slotje opkomt vind ik dit wel een mooi eind:quote:Op zondag 18 augustus 2013 06:55 schreef Pugg het volgende:
[..]
Hoogtijd voor een
[ link | afbeelding ]
Waarin precies?quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:00 schreef sig000 het volgende:
De TT kan wel veranderd worden inmiddels.
Topic blijft gewoon open.quote:Op zondag 18 augustus 2013 11:30 schreef computergirl het volgende:
[..]
als er toch een slotje opkomt vind ik dit wel een mooi eind:
[ afbeelding ]
Het zou wel ongewoon moeten zijn.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Gezellig met je kindertjes ook
Op het gras lopen is geen probleem hoor greys, althans, hier is dat niet ongewoon...
Lopen op het gras is iets anders dan lopen op graven!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:20 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Het zou wel ongewoon moeten zijn.
Er is een keer iemand door een graf heen gezakt, met één been omlaag en kon niet los komen.
Dat zat zo: het was een gedeeld graf. Dus twee korte stenen op de plaats van eentje. En om bij het achterste graf te komen, zou ze over het eerste heen moeten lopen.
Het is ongetwijfeld een nachtmerrie, maar hoe haalde ze het in het hoofd om altijd op dat andere graf te gaan staan?
Maar ze kon dus nooit bij het achterste graf komen om bv een bloemetje op te leggen zonder op de voorste te gaan staan? Ze kon niet via de achterkant ofzo?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:20 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Het zou wel ongewoon moeten zijn.
Er is een keer iemand door een graf heen gezakt, met één been omlaag en kon niet los komen.
Dat zat zo: het was een gedeeld graf. Dus twee korte stenen op de plaats van eentje. En om bij het achterste graf te komen, zou ze over het eerste heen moeten lopen.
Het is ongetwijfeld een nachtmerrie, maar hoe haalde ze het in het hoofd om altijd op dat andere graf te gaan staan?
Nee, grond verzakt doordat het deksel van de kist onder de druk klapt en de grond erin loopt.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:22 schreef Webschip het volgende:
Zat die persoon dan met een been in de kist ofzo?
Toch maar een eng idee.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, grond verzakt doordat het deksel van de kist onder de druk klapt en de grond erin loopt.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Lopen op het gras is iets anders dan lopen op graven!
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ze kon dus nooit bij het achterste graf komen om bv een bloemetje op te leggen zonder op de voorste te gaan staan? Ze kon niet via de achterkant ofzo?
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:22 schreef Webschip het volgende:
Zat die persoon dan met een been in de kist ofzo?
Natuurlijk is het een horror-ervaring. Maar je gaat niet op een graf staan of eroverheen lopen. Enerzijds juist omdat er een of twee holle ruimtes onder zijn en anderzijds natuurlijk uit piëteit.quote:
De Oranjes blijft weinig bespaard zeg...quote:Prins Bernhard jr. heeft kanker
DEN HAAG -
Prins Bernhard Junior, de tweede zoon van prinses Margriet en professor Pieter van Vollenhoven, lijdt aan lymfklierkanker. Dat heeft de RVD donderdagavond laten weten in een verklaring.
"Deze ziekte, die nog nader wordt onderzocht, zal voorlopig het dagelijks functioneren van de Prins belemmeren.
De Prins wordt al enige jaren behandeld voor de ziekte van Crohn", laat de RVD weten.
Jeetje!!! :/quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
De Oranjes blijft weinig bespaard zeg...
http://www.telegraaf.nl/b(...)_heeft_kanker__.html
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |