Kan iemand mij even oprapen?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:35 schreef Samuray13 het volgende:
Nu komt hij nooit meer uit de kast kist.
Ik denk dat als ze dat had gewild, het graf nog wel een dag afgeschermd had kunnen worden, toch?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Lijkt me wel moeilijk voor Mabel dat zij er nu vandaag niet of maar moeilijk heen kan. Juist op die eerste dag na de begrafenis voelen veel mensen de behoefte om even te gaan...
Mabel is met haar kinderen naar Frankrijk naar vrienden ( volgens Evert Santegoeds in shownieuws gisteren vertelde)quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Lijkt me wel moeilijk voor Mabel dat zij er nu vandaag niet of maar moeilijk heen kan. Juist op die eerste dag na de begrafenis voelen veel mensen de behoefte om even te gaan...
Sinds februari 2012.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:05 schreef Amarantha het volgende:
Zijn hier serieus 48 topics over vol gepost?!
!
In 1,5 jaar,...valt wel mee, zijn wel eens onderwerpen geweest die sneller liepen zoals met die twee jochies.quote:
Ze kan vanuit de tuin van haar schoonmoeder het graf bijna aanraken.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Nou, ik weet niet, op zich past dat niet zo bij de 'we doen het in stilte en zo normaal mogelijk'-houding die ze zich hebben aangenomen. Maar als ze naar Frankrijk zijn, speelt het natuurlijk helemaal nietquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik denk dat als ze dat had gewild, het graf nog wel een dag afgeschermd had kunnen worden, toch?
Geheel met je eensquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:10 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat is toch niet zo raar dat mensen zijn graf gaan bezoeken. Heeft ook iets historisch. Ik heb op vakantie ook graven bezocht van Napoleon, Padre Pio, Dante Alighieri en dit jaar in Bari zelfs van Sinterklaas. Maar die leeft natuurlijk eigenlijk nog.
Nee, 47.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:05 schreef Amarantha het volgende:
Zijn hier serieus 48 topics over vol gepost?!
!
Vooral niet vergeten foto's te maken.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:25 schreef Adelante het volgende:
Op volkskrant.nl staan nog veel meer van dit soort foto's. Goedkoop uitje dat wel.
http://www.volkskrant.nl/(...)af-prins-Friso.dhtml
Ben ik nou ouderwets dat ik dat respectloos vind? Niet zozeer alleen bij dit graf, maar in het algemeen.quote:
Nee hoor, slippers en korte broek zijn voor thuis of het strand. Andere plekken, andere kleding.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben ik nou ouderwets dat ik dat respectloos vind? Niet zozeer alleen bij dit graf, maar in het algemeen.
Nee hoor. Op je slippers bij een graf vind ik ook respectloos.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben ik nou ouderwets dat ik dat respectloos vind? Niet zozeer alleen bij dit graf, maar in het algemeen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |