quote:
en ik van een kut likken, verreweg de meeste SOA's komen daardoorquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:49 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik word al onpasselijk bij het idee van voetenlikken
er zijn genoeg vrouwen die het wel lekker vinden. Zijn meestal wel meer ervaren vrouwenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik vind het vies omdat ik het meegemaakt heb, niet omdat ze een fetisj hebben, maar omdat voeten vies zijn. Over 30 jaar vind ik voeten nog steeds vies, dus leeftijd heeft er weinig mee te maken
Ik zit nu rustig te wachten op het bewijs voor je bewering dat SOA's daardoor komen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:27 schreef Fronde het volgende:
[..]
en ik van een kut likken, verreweg de meeste SOA's komen daardoor
Wat een bullshitquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:30 schreef Fronde het volgende:
[..]
er zijn genoeg vrouwen die het wel lekker vinden. Zijn meestal wel meer ervaren vrouwen
voetfetisjist detectedquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:30 schreef Fronde het volgende:
[..]
er zijn genoeg vrouwen die het wel lekker vinden. Zijn meestal wel meer ervaren vrouwen
quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:27 schreef TwyLight het volgende:
Mijn stomste ervaring is toen ik 16 was en met mijn vriendin naakt in bed bezig was, zonder dekens, en dat haar geestelijk gehandicapte broertje ineens binnenkwam. En toen later, zaten we aan tafel te eten met haar ouders begint dat broertje ineens te vertellen over dat wij naakt in bed lagen enzohahaSPOILER: MFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, in de afgelopen 13 jaren ook nog het een en ander meegemaakt, maar dit is zeg maar het originele 'baasverhaal'quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Haha dat klinkt wel als een bazenavondje jaik denk dat menig FOK!ker daar jaloers op is
quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:28 schreef RalphFiennes het volgende:
Vroeger toen ik nog in een dorp woonde heb ik met het zusje van mijn beste maat lopen flikflooien (hand/mondwerk) achter de kerk, tijdens een dorpsfeest. Niet zo heel raar, vreemder werd het toen ik haar naar huis had gebracht samen met haar beste vriendin (dorpsslet) die vroeg of ik nog geil was, en me toen meenam naar haar achtertuin om daar verder te gaan klooien.
Toen haar vader thuiskwam en mij over de schutting zag springen wilde ik naar huis fietsen, maar onderweg liep mijn ketting eraf. Nadat deze er weer op lag en mijn handen pikzwart waren ben ik naar het huis van een vriendin gelopen om te vragen of ik mijn handen mocht wassen. Ze was alleen thuis, vroeg of ik nog ff bleef, dus heb ik met haar een fles coeberg opgedronken en de mtv awards ofzo gekeken () en bij afscheid kreeg ik nog een tongzoen.
Dit is inmiddels al weer 13 jaar geleden, toen ik een jaar of 17 was. Voor mij toch wel een pimpavond voor een maagd.
Ja, echt een goed gevoel geeft zoiets zeker niet nee...:Pquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:40 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Knakworst? My worst nightmare...
Oh, zo'n verhaal heb ik ook nog welquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:25 schreef Murdera het volgende:
Bij de 1e date hem niet goed omhoog kunnen krijgen door iets teveel gebruiken.![]()
Voelde me best wel kut toen.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:25 schreef Moira. het volgende:
Mijn eerste keer was iemand met een kleine lul, allebei dronken as fuck, nja hij bezig en ik vroeg "Zit 'ie er al in?"
Bedacht me later pas dat dat eigenlijk best lullig was
Lekker bezig msacrasquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:36 schreef msacras het volgende:
Door het bed zakken, maar dat lijkt me vrij standaard. Erg onhandig op dat moment, achteraf wel grappig.
Weekje geleden nog wel iets bizars meegemaakt, ik stond met een jongen die ik had ontmoet bij het stappen midden op straat wat te zoenen en nog wat handelingen te doen, en op een moment stonden we in zo'n soort houding:
[ afbeelding ]
Waarna zijn hele (mannen-)dispuut ineens langskomt, zijn naam begon te roepen, mij optilde en me 100 meter verder op een bankje neer zette.Dat was toch wel vrij bijzonder ja.
Jij bent nog nooit zo blij geweest met een rode condoom volgens mijquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:39 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ook een keer gehad.. Zelfs nog een keer geschrokken dat het weer gebeurd was toen ik rood in het condoom zag.. bleek de condoom gewoon rood van kleur te zijn
Watquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:36 schreef msacras het volgende:
Door het bed zakken, maar dat lijkt me vrij standaard. Erg onhandig op dat moment, achteraf wel grappig.
Weekje geleden nog wel iets bizars meegemaakt, ik stond met een jongen die ik had ontmoet bij het stappen midden op straat wat te zoenen en nog wat handelingen te doen, en op een moment stonden we in zo'n soort houding:
[ afbeelding ]
Waarna zijn hele (mannen-)dispuut ineens langskomt, zijn naam begon te roepen, mij optilde en me 100 meter verder op een bankje neer zette.Dat was toch wel vrij bijzonder ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |