Haha dat klinkt wel als een bazenavondje jaquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:28 schreef RalphFiennes het volgende:
Vroeger toen ik nog in een dorp woonde heb ik met het zusje van mijn beste maat lopen flikflooien (hand/mondwerk) achter de kerk, tijdens een dorpsfeest. Niet zo heel raar, vreemder werd het toen ik haar naar huis had gebracht samen met haar beste vriendin (dorpsslet) die vroeg of ik nog geil was, en me toen meenam naar haar achtertuin om daar verder te gaan klooien.
Toen haar vader thuiskwam en mij over de schutting zag springen wilde ik naar huis fietsen, maar onderweg liep mijn ketting eraf. Nadat deze er weer op lag en mijn handen pikzwart waren ben ik naar het huis van een vriendin gelopen om te vragen of ik mijn handen mocht wassen. Ze was alleen thuis, vroeg of ik nog ff bleef, dus heb ik met haar een fles coeberg opgedronken en de mtv awards ofzo gekeken () en bij afscheid kreeg ik nog een tongzoen.
Dit is inmiddels al weer 13 jaar geleden, toen ik een jaar of 17 was. Voor mij toch wel een pimpavond voor een maagd.
snap nog steeds niet wat je vraag isquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
"Natuurlijk deed het pijn maar achteraf was het best geil"
Het is niet echt een vraag. Maar meer. Uhm. Het is gewoon een beetje raar dat je het geil vindt als een klein meisje in je zak traptquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:35 schreef Fronde het volgende:
[..]
snap nog steeds niet wat je vraag is
Best raar jaquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het is niet echt een vraag. Maar meer. Uhm. Het is gewoon een beetje raar dat je het geil vindt als een klein meisje in je zak trapt.
Met de hak van haar sandaaltje.quote:
Wist niet dat sandaaltjes een hak haddenquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Met de hak van haar sandaaltje.
Ik wil het niet wetenquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wist niet dat sandaaltjes een hak hadden
Ik geloof het ook niet zo...quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:54 schreef RockNijntje het volgende:
Vind het sowieso trouwens een beetje een raar verhaal. "Oke, schop stiefpapa maar in zijn zak
."
Ik heb geen 'wat te doen als je een vreemde man ziet'-voorlichting gehad, maar wat mijn ouders waarschijnlijk gezegd zouden hebben: "REN WEG ALS JE EEN VIEZE NARE MAN ZIET!"quote:
Kom maar op met je dirty details danquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb geen 'wat te doen als je een vreemde man ziet'-voorlichting gehad, maar wat mijn ouders waarschijnlijk gezegd zouden hebben: "REN WEG ALS JE EEN VIEZE NARE MAN ZIET!".
Alsof zo'n uk iets kan doen tegen een volwassen man met kwade bedoelingen.
Maar goed, vanaf nu blijf ik ontopic.
Ik heb niet echt iets, het gaat altijd wel goed eigenlijkquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:58 schreef piere het volgende:
[..]
Kom maar op met je dirty details dan
ik wacht rustig af (en de rest ook gok ik)quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb niet echt iets, het gaat altijd wel goed eigenlijk.
Nu hard aan het nadenken.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb geen 'wat te doen als je een vreemde man ziet'-voorlichting gehad, maar wat mijn ouders waarschijnlijk gezegd zouden hebben: "REN WEG ALS JE EEN VIEZE NARE MAN ZIET!".
wtfquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:31 schreef Luxuria het volgende:
Ik heb een keer een sneetje gekregen beneden, op de een of andere manier door zijn nagel.
Het was maar een klein sneetje, maar ik heb nog dagen veel pijn gehad met plassen.
dat het een klein meisje was is bijzaak, het gaat me om de sensatie op je zak getraptquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het is niet echt een vraag. Maar meer. Uhm. Het is gewoon een beetje raar dat je het geil vindt als een klein meisje in je zak trapt.
Wat is daar zo raar aan? Hij hoeft maar net een scherp randje aan zijn nagel te hebben en een verkeerde beweging te maken en er kan een sneetje ontstaan.quote:
Serieus, die gast had dan of een lul zo dun als een vermicelli sliert of er is wat mis met jouquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:25 schreef Moira. het volgende:
Mijn eerste keer was iemand met een kleine lul, allebei dronken as fuck, nja hij bezig en ik vroeg "Zit 'ie er al in?"
Bedacht me later pas dat dat eigenlijk best lullig was
Was hij een gitarist?quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:15 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Wat is daar zo raar aan? Hij hoeft maar net een scherp randje aan zijn nagel te hebben en een verkeerde beweging te maken en er kan een sneetje ontstaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |