abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 10:39:05 #51
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_130159766
quote:
15s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 10:07 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ik had het best vaak met hem over, snap het nog steeds niet nee :')
Je moet ook echt een relatie nemen met iemand die dat ook heeft/begrijpt, want ik werd helemaal onzeker en geniet nooit van de seks, omdat het ook dus echt iedere keer móest.
Dat is het mooie van FOK! en andere chatsites dan ook he, dan kan je eerst even kletsen met iemand en zodra je erachter komt dat iemand zijn wensen overeenkomen met de jouwe, dan weet je in elk geval al een beetje hoe diegene is met bepaalde zaken van het leven. (even ga ik dan vanuit dat diegene aan de andere kant eerlijk is over praktisch alles :') )
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_130160079
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 04:49 schreef Angel-Joy het volgende:
Constant bloeden omdat ik net aan de pil ging (contactbloeding, bijna een maandlang bloedde ik :'))

Ex hebben met een voetfetisj, mijn eerste keer was dus zeer bijzonder 8)7
Achteraf dacht ik echt wtf :X
Voetfetisj :r
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 11:13:20 #53
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_130160275
Betrapt worden door haar broertje is nog steeds mijn grootste WTF-moment. Die kop van hem ook. Een beetje 'I see dead people'-achtig. Arme jongen. Ik had ook meteen geen zin meer :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 11:23:46 #54
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_130160480
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 11:13 schreef SonicVolcano het volgende:
Betrapt worden door haar broertje is nog steeds mijn grootste WTF-moment. Die kop van hem ook. Een beetje 'I see dead people'-achtig. Arme jongen. Ik had ook meteen geen zin meer :')
Tja, dan is de lol er idd wel vanaf ja. Dat soort dingen maak je altijd wel een keer mee in je leven.
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_130160907
uit het zwembad gezet worden omdat je in het bubbelbad iets teveel in elkaar opgaat
uit een kroeg gezet worden omdat je iemand aan het vingeren bent in het hoekje
een tent laten instorten tijdens het kamperen
een zus die per ongeluk komt binnenwandelen wanneer je net haar zusje vanachter aan het nemen bent, en haar dus vol aankijk en zwaait :')

godverdomme wat kut :')

[ Bericht 0% gewijzigd door AldoTheApache op 17-08-2013 12:15:16 ]
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 12:08:19 #56
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_130161289
Hahaha die laatste :D

Hooooi hahaha
pi_130161534
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 12:08 schreef mitchelll0181 het volgende:
Hahaha die laatste :D

Hooooi hahaha
Inderdaad _O-
pi_130176487
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 11:47 schreef AldoTheApache het volgende:
uit het zwembad gezet worden omdat je in het bubbelbad iets teveel in elkaar opgaat
uit een kroeg gezet worden omdat je iemand aan het vingeren bent in het hoekje
een tent laten instorten tijdens het kamperen
een zus die per ongeluk komt binnenwandelen wanneer je net haar zusje vanachter aan het nemen bent, en haar dus vol aankijk en zwaait :')

godverdomme wat kut :')
Die laatste _O- _O_
pi_130206957
Ik heb wel eens een relatie gehad met een MILF die een dochtertje had. Een keer gingen we haar uitleggen wat ze moest doen als ze door vreemde mannen werd lastiggevallen, mocht ik als proefkonijn optreden en toen trapte ze me keihard op m'n zak met de hak van haar sandaaltje. Natuurlijk deed het pijn maar achteraf was het best geil
nederige man, likt graag vrouwenvoeten
pi_130209006
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 18:57 schreef Fronde het volgende:
Ik heb wel eens een relatie gehad met een MILF die een dochtertje had. Een keer gingen we haar uitleggen wat ze moest doen als ze door vreemde mannen werd lastiggevallen, mocht ik als proefkonijn optreden en toen trapte ze me keihard op m'n zak met de hak van haar sandaaltje. Natuurlijk deed het pijn maar achteraf was het best geil
Iets klopt hier niet helemaal...
Turn off your tv
Turn on your passion
Support your local
pi_130210010
Met mijn eerste vriendin, toen ik 18/19 was. We gingen op haar slaapkamer Star Wars kijken maar hebben geen moment van de film gezien. Tijdens de aftiteling waren we ons aan het aankleden, vliegt opeens de deur open en vraagt haar broertje of de film leuk is. Ik was toen net bezig om een shirt aan te trekken. Ex springt op en duwt de deur dicht, tegen zijn kop aan.

Dat was de eerste keer dat ik bij haar thuis was. ;(
I've sailed the seven seas,
I've climbed the mountains high,
I've crossed the endless plains,
But still the search goes on.
pi_130216455
Op een dijk liggen aan de Waddenzee en zo heftig bezig zijn met vrijen dat je ineens 5 meter lager op het fietspad ligt precies voor twee fietsende bejaarden... :W
Hooray for boobies!
pi_130220870
Slechtste ervaring: dronken one night stand meldt ineens doodleuk dat ze ongesteld is en dus geen seks wilt terwijl we al aan het droogneuken zijn

pijnlijkste ervaring: chick die tijdens het pijpen met haar tanden over mijn eikel schraapte, tering ik kon gewoon geen seks meer hebben die avond

niet heel spectaculair dus
  roze maandag 19 augustus 2013 @ 02:30:10 #64
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_130225345
Weinig pijnlijke of rare ervaringen. Wel dit jaar nog bijna tand door lip gehad tijdens het neuken en 2 week terug had ik nog bijna een bloedneus (verbaasde me echt dat er geen bloed uit mijn neus liep, kreeg een beste tik er tegen aan van zijn arm). Gelukkig is het tot nu toe bij bijna gebleven maar wel elke keer geluk gehad want scheelde weinig. Nooit door het bed gezakt of wat dan ook ^^ En de meest gênante momenten ga ik niet vertellen haha!

Oh en alles van vorig jaar en daarvoor weet ik echt niet meer
Your beauty never ever scared me.
  maandag 19 augustus 2013 @ 09:57:31 #65
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_130227633
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 18:57 schreef Fronde het volgende:
Dat laatste, wat.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_130228734
Op mijn 16e tijdens het uitgaan met het lokale dorpssletje een steegje ingedoken. Eerst een beetje tongen, maar als snel zaten onze handen bij elkaar in de broekjes. Nou was ik toen nog niet zo heel ervaren en wist ik ook bijlange na nog niet zo veel als nu, ik wist bijvoorbeeld wel dat meisjes nat werden daar beneden, maar zij werd echt zo nat dat ik dacht dat ze over mijn hand stond te pissen :') Echt, het droop gewoon van mijn handen af, over haar panty die ze naar beneden had getrokken. En nee, het was geen pis, dat ruik je wel :P

Toen we klaar waren liepen we terug, kwam net haar vader aanrijden die haar op kwam halen. Ik ben benieuwd of die iets gemerkt heeft, want ze had echt grote natte plekken op haar panty :D Zag er niet uit!

Verder was ik een keer een lang weekend in Berlijn, samen met een tweetal meiden en een kerel die ik tijdens een eerdere vakantie had leren kennen. Één van de meiden vond mij wel leuk, had in de vorige vakantie ook een keer met haar gezoend. Dus op een gegeven moment wilde ze met mij mee naar de hotelkamer, om mij een massage te geven (ze zei het ook op zo'n if you know what I mean manier).

Dus wij op de hotelkamer, ik zeg zullen we eerst ff lekker douchen, want we hadden heel de dag gelopen, en ik dacht ze zal wel niet zo fris ruiken dan down there. Had namelijk een vermoeden dat ze niet geschoren was daar. Op zich maakt mij dat niet zoveel uit, geschoren is wel fijner, dat wel. Maar als ik van te voren had geweten dat ze zich echt helemaal nergens geschoren had (benen, oksels, noem maar op), dan had ik het niet gedaan, heb nu jaren later nog het gevoel dat ik een keer met Bigfoot seks heb gehad :')
  maandag 19 augustus 2013 @ 14:12:16 #67
197338 Knevelt
Een lekkere boy met brains
pi_130235994
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 01:32 schreef Vogeltje88 het volgende:

- Tegelijkertijd klaarkomen. Is maar één keer gebeurd, dat maakt het juist zo bijzonder.
Is dit zo bijzonder? Dat kun je met een beetje plannen toch makkelijk bereiken? Of heb ik gewoon geluk? :@
Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
pi_130236781
quote:
2s.gif Op maandag 19 augustus 2013 10:42 schreef Kper_Norci het volgende:
Op mijn 16e tijdens het uitgaan met het lokale dorpssletje een steegje ingedoken. Eerst een beetje tongen, maar als snel zaten onze handen bij elkaar in de broekjes. Nou was ik toen nog niet zo heel ervaren en wist ik ook bijlange na nog niet zo veel als nu, ik wist bijvoorbeeld wel dat meisjes nat werden daar beneden, maar zij werd echt zo nat dat ik dacht dat ze over mijn hand stond te pissen :') Echt, het droop gewoon van mijn handen af, over haar panty die ze naar beneden had getrokken. En nee, het was geen pis, dat ruik je wel :P

Toen we klaar waren liepen we terug, kwam net haar vader aanrijden die haar op kwam halen. Ik ben benieuwd of die iets gemerkt heeft, want ze had echt grote natte plekken op haar panty :D Zag er niet uit!

Verder was ik een keer een lang weekend in Berlijn, samen met een tweetal meiden en een kerel die ik tijdens een eerdere vakantie had leren kennen. Één van de meiden vond mij wel leuk, had in de vorige vakantie ook een keer met haar gezoend. Dus op een gegeven moment wilde ze met mij mee naar de hotelkamer, om mij een massage te geven (ze zei het ook op zo'n if you know what I mean manier).

Dus wij op de hotelkamer, ik zeg zullen we eerst ff lekker douchen, want we hadden heel de dag gelopen, en ik dacht ze zal wel niet zo fris ruiken dan down there. Had namelijk een vermoeden dat ze niet geschoren was daar. Op zich maakt mij dat niet zoveel uit, geschoren is wel fijner, dat wel. Maar als ik van te voren had geweten dat ze zich echt helemaal nergens geschoren had (benen, oksels, noem maar op), dan had ik het niet gedaan, heb nu jaren later nog het gevoel dat ik een keer met Bigfoot seks heb gehad :')
_O- Ik vind vooral die eerste lachen. Ik zou echt in m'n broek zeiken als dat meisje dan naar haar vader zijn auto loopt met van die grote natte plekken in d'r panty :X
pi_130236794
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:12 schreef Knevelt het volgende:

[..]

Is dit zo bijzonder? Dat kun je met een beetje plannen toch makkelijk bereiken? Of heb ik gewoon geluk? :@
dit. We weten het eigenlijk altijd zo te spelen dat we tegelijk klaarkomen. Kost wat tijd maar uiteindelijk na enkele maanden "testen" heb je dan ook wat ;)
Hooray for boobies!
pi_130236841
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:30 schreef Spockjuh_ het volgende:

[..]

dit. We weten het eigenlijk altijd zo te spelen dat we tegelijk klaarkomen. Kost wat tijd maar uiteindelijk na enkele maanden "testen" heb je dan ook wat ;)
Lijkt mij ook veel makkelijker om dat met iemand te doen met wie je al een paar jaar samen bent en ontelbaar vaak seks gehad hebt dan tijdens een ONS.
pi_130237171
Dat klopt inderdaad... ;) al moet ik zeggen dat ook dan het weleens lukt maar vaak is het de lust die het wint van concentratie op bepaalde spieren...
Hooray for boobies!
pi_130237412
Jaren geleden werd ik gepijpt door me vrouw die even met haar tanden achter me eikel bleef hangen.
Gvd tot bloedens toe man, onbeschrijfelijke pijn aan me lul.
Dagen lang last van gehad, maar heb me lul nooit zo snel slap zien worden
pi_130238393
quote:
7s.gif Op maandag 19 augustus 2013 09:57 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Dat laatste, wat.
wat bedoel je
  maandag 19 augustus 2013 @ 15:14:12 #74
302898 RockNijntje
pi_130238419
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 15:13 schreef Fronde het volgende:

[..]

wat bedoel je
"Natuurlijk deed het pijn maar achteraf was het best geil"
pi_130238885
Vroeger toen ik nog in een dorp woonde heb ik met het zusje van mijn beste maat lopen flikflooien (hand/mondwerk) achter de kerk, tijdens een dorpsfeest. Niet zo heel raar, vreemder werd het toen ik haar naar huis had gebracht samen met haar beste vriendin (dorpsslet) die vroeg of ik nog geil was, en me toen meenam naar haar achtertuin om daar verder te gaan klooien.

Toen haar vader thuiskwam en mij over de schutting zag springen wilde ik naar huis fietsen, maar onderweg liep mijn ketting eraf. Nadat deze er weer op lag en mijn handen pikzwart waren ben ik naar het huis van een vriendin gelopen om te vragen of ik mijn handen mocht wassen. Ze was alleen thuis, vroeg of ik nog ff bleef, dus heb ik met haar een fles coeberg opgedronken en de mtv awards ofzo gekeken ( :') ) en bij afscheid kreeg ik nog een tongzoen.

Dit is inmiddels al weer 13 jaar geleden, toen ik een jaar of 17 was. Voor mij toch wel een pimpavond voor een maagd. _O-
pi_130239016
quote:
10s.gif Op maandag 19 augustus 2013 15:28 schreef RalphFiennes het volgende:
Vroeger toen ik nog in een dorp woonde heb ik met het zusje van mijn beste maat lopen flikflooien (hand/mondwerk) achter de kerk, tijdens een dorpsfeest. Niet zo heel raar, vreemder werd het toen ik haar naar huis had gebracht samen met haar beste vriendin (dorpsslet) die vroeg of ik nog geil was, en me toen meenam naar haar achtertuin om daar verder te gaan klooien.

Toen haar vader thuiskwam en mij over de schutting zag springen wilde ik naar huis fietsen, maar onderweg liep mijn ketting eraf. Nadat deze er weer op lag en mijn handen pikzwart waren ben ik naar het huis van een vriendin gelopen om te vragen of ik mijn handen mocht wassen. Ze was alleen thuis, vroeg of ik nog ff bleef, dus heb ik met haar een fles coeberg opgedronken en de mtv awards ofzo gekeken ( :') ) en bij afscheid kreeg ik nog een tongzoen.

Dit is inmiddels al weer 13 jaar geleden, toen ik een jaar of 17 was. Voor mij toch wel een pimpavond voor een maagd. _O-
Haha dat klinkt wel als een bazenavondje ja :o ik denk dat menig FOK!ker daar jaloers op is _O-
pi_130239171
quote:
7s.gif Op maandag 19 augustus 2013 15:14 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

"Natuurlijk deed het pijn maar achteraf was het best geil"
snap nog steeds niet wat je vraag is
  maandag 19 augustus 2013 @ 15:37:03 #78
302898 RockNijntje
pi_130239211
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 15:35 schreef Fronde het volgende:

[..]

snap nog steeds niet wat je vraag is
Het is niet echt een vraag. Maar meer. Uhm. Het is gewoon een beetje raar dat je het geil vindt als een klein meisje in je zak trapt :').
pi_130239233
quote:
10s.gif Op maandag 19 augustus 2013 15:37 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Het is niet echt een vraag. Maar meer. Uhm. Het is gewoon een beetje raar dat je het geil vindt als een klein meisje in je zak trapt :').
Best raar ja :+
  maandag 19 augustus 2013 @ 15:38:49 #80
302898 RockNijntje
pi_130239257
quote:
14s.gif Op maandag 19 augustus 2013 15:37 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Best raar ja :+
Met de hak van haar sandaaltje.
pi_130239266
quote:
10s.gif Op maandag 19 augustus 2013 15:38 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Met de hak van haar sandaaltje.
Wist niet dat sandaaltjes een hak hadden :+
  maandag 19 augustus 2013 @ 15:46:03 #82
27929 piere
doe mij maar bier
pi_130239497
quote:
10s.gif Op maandag 19 augustus 2013 15:39 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Wist niet dat sandaaltjes een hak hadden :+
Ik wil het niet weten :r
fok you ja!
  maandag 19 augustus 2013 @ 15:54:05 #83
302898 RockNijntje
pi_130239809
Vind het sowieso trouwens een beetje een raar verhaal :D. "Oke, schop stiefpapa maar in zijn zak :Y."
  maandag 19 augustus 2013 @ 15:54:58 #84
27929 piere
doe mij maar bier
pi_130239841
quote:
10s.gif Op maandag 19 augustus 2013 15:54 schreef RockNijntje het volgende:
Vind het sowieso trouwens een beetje een raar verhaal :D. "Oke, schop stiefpapa maar in zijn zak :Y."
Ik geloof het ook niet zo... :')
fok you ja!
  maandag 19 augustus 2013 @ 15:57:06 #85
302898 RockNijntje
pi_130239924
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 15:54 schreef piere het volgende:

[..]

Ik geloof het ook niet zo... :')
Ik heb geen 'wat te doen als je een vreemde man ziet'-voorlichting gehad, maar wat mijn ouders waarschijnlijk gezegd zouden hebben: "REN WEG ALS JE EEN VIEZE NARE MAN ZIET!" _O-.
Alsof zo'n uk iets kan doen tegen een volwassen man met kwade bedoelingen.

Maar goed, vanaf nu blijf ik ontopic :+.
  maandag 19 augustus 2013 @ 15:58:23 #86
27929 piere
doe mij maar bier
pi_130239966
quote:
14s.gif Op maandag 19 augustus 2013 15:57 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Ik heb geen 'wat te doen als je een vreemde man ziet'-voorlichting gehad, maar wat mijn ouders waarschijnlijk gezegd zouden hebben: "REN WEG ALS JE EEN VIEZE NARE MAN ZIET!" _O-.
Alsof zo'n uk iets kan doen tegen een volwassen man met kwade bedoelingen.

Maar goed, vanaf nu blijf ik ontopic :+.
Kom maar op met je dirty details dan c_/
fok you ja!
  maandag 19 augustus 2013 @ 15:59:00 #87
302898 RockNijntje
pi_130239992
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 15:58 schreef piere het volgende:

[..]

Kom maar op met je dirty details dan c_/
Ik heb niet echt iets, het gaat altijd wel goed eigenlijk :').

Nu hard aan het nadenken.
  maandag 19 augustus 2013 @ 15:59:36 #88
27929 piere
doe mij maar bier
pi_130240014
quote:
10s.gif Op maandag 19 augustus 2013 15:59 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Ik heb niet echt iets, het gaat altijd wel goed eigenlijk :').

Nu hard aan het nadenken.
ik wacht rustig af (en de rest ook gok ik) :)
fok you ja!
pi_130240310
quote:
14s.gif Op maandag 19 augustus 2013 15:57 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

maandag 19 augustus 2013 @ 16:24:06 #90
302898 RockNijntje
pi_130240921
Slechtste: in het bos zijn. Het een en ander willen gaan doen. Er komen mensen voorbij. Andere plek zoeken. Er komen weer mensen voorbij. Andere plek zoeken. Ja, je raadt het al. Dit zo nog een paar keer door tot we allebei geen zin meer hadden. Awkward naar huis gefietst en het deel van de route dat we samen fietsten zo'n stalen gezicht gehad en niets meer tegen elkaar gezegd :').
Maar toen was ik 14, dus achteraf ben ik blij dat er praktisch niets gebeurd is. Zou er niet trots op zijn op die leeftijd. En die jongen, ieks bah. Nee, nu ben ik die fietsers eeuwig dankbaar.

Meest bijzondere: is dit bijzonder in positieve of negatieve zin?
In positieve zin: eerste keer dan denk ik.
In negatieve zin: de hond (hont) die vanuit de bench naar ons ging staren en zielig ging piepen. Niet echt bijzonder, maar het was wel een beetje apart en een rare gewaarwording.
Ik heb qua dit niet echt bijzondere ervaringen. Het is altijd gewoon, normaal, fijn, ditdatalles. Dus niet echt iets écht bijzonders in welke zin dan ook.

Pijnlijkste: ja nee, geen _O_. Hou ik ook graag zo. Ik vind pijn niet zo prettig en anderen doe ik ook liever geen pijn :').

Meest irritante/ergerlijke/vervelende heb ik wel, die maar als vervanging voor meest bijzondere en pijnlijkste dan: Denken dat ouders naar boven komen en dan even stoppen om te luisteren en elkaar dan zo stom met oplettend, half geschrokken gezicht aankijken. Vervolgens verder willen gaan en dan ineens weer iets horen. Dit zo een aantal keren achter elkaar. Ook al komt er niemand aan, dan nog is het gewoon vervelend als je steeds moet stoppen :'). Mood -1.
Of dat er daadwerkelijk iemand naar boven komt en het deken ineens aan de andere kant van de kamer ligt en stress en help en argh en nee en kut en godverdomme en aaah en :'). Ik heb het altijd nog wel gehaald trouwens, maar soms wel echt op het nippertje (wat haat ik dat woord, 'nippertje').
En hetzelfde met aankleden. Broek ligt nog onder het bureau, shirt nog over de televisie, voetstappen naderen al :'). Dat betekent dus het erop wagen en ontzettend snel die kledingstukken aandoen of maar terugploffen in bed en snel het deken over je heen trekken.
Samenvatting: (denken) gestoord (te) worden is irritant/ergerlijk/vervelend :(. Gelukkig nog nooit betrapt.
Oh, dat van de hond (hont) past hier ook nog wel bij.
  maandag 19 augustus 2013 @ 16:26:06 #91
27929 piere
doe mij maar bier
pi_130241001
:)
fok you ja!
  maandag 19 augustus 2013 @ 16:31:48 #92
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_130241219
Ik heb een keer een sneetje gekregen beneden, op de een of andere manier door zijn nagel.
Het was maar een klein sneetje, maar ik heb nog dagen veel pijn gehad met plassen.
All she wants and needs is just a little taste..
  maandag 19 augustus 2013 @ 16:45:08 #93
302898 RockNijntje
pi_130241672
Oh, ik heb wel pijnlijke dingen meegemaakt bedenk ik me nu :').
Standje was wel leuk voor even en de ander leek er ook wel heel erg van te genieten (weer zo'n huismoederwoord). Na een tijdje werd het toch wat pijnlijk voor me (lenigheid kent zijn grenzen), maar ja, hij had het erg naar zijn zin, dus ik wilde geen spelbreker zijn. Tot het echt te veel werd en toen met zo'n klein stemmetje: "alsjeblieft. ander. standje. mwuhhuhhh :')." Zoiets is al een paar keer gebeurd, nooit een probleem geweest en iedere keer wel gewoon netjes afgemaakt natuurlijk.
Of warm weer, zweten voorkom je dan niet. 'Plakkerige' huid tegen elkaar kan nog wel eens een beetje gaan schuren. Dat mannen over het algemeen nogal behaard zijn helpt daar ook niet aan mee :'). Prikkende haren op geïrriteerde huid :X. Het zal vast ranzig klinken voor sommigen, maar ik ga er maar vanuit dat dat maagden zijn dan. Seks is vies, klaar w/.
pi_130241706
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 16:31 schreef Luxuria het volgende:
Ik heb een keer een sneetje gekregen beneden, op de een of andere manier door zijn nagel.
Het was maar een klein sneetje, maar ik heb nog dagen veel pijn gehad met plassen.
wtf :')
pi_130244317
quote:
10s.gif Op maandag 19 augustus 2013 15:37 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

dat het een klein meisje was is bijzaak, het gaat me om de sensatie op je zak getrapt :X te worden, een geil soort pijn :9
  maandag 19 augustus 2013 @ 19:02:24 #96
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_130245879
.... Poor humanity
  maandag 19 augustus 2013 @ 19:15:43 #97
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_130246296
quote:
10s.gif Op maandag 19 augustus 2013 16:46 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

wtf :')
Wat is daar zo raar aan? Hij hoeft maar net een scherp randje aan zijn nagel te hebben en een verkeerde beweging te maken en er kan een sneetje ontstaan.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_130246509
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 22:25 schreef Moira. het volgende:
Mijn eerste keer was iemand met een kleine lul, allebei dronken as fuck, nja hij bezig en ik vroeg "Zit 'ie er al in?" :')
Bedacht me later pas dat dat eigenlijk best lullig was :')
Serieus, die gast had dan of een lul zo dun als een vermicelli sliert of er is wat mis met jou :') de vagina heeft de meeste zenuwen van je hele lichaam, kan me niet voorstellen dat je het niet voelt als iemand er wat in douwt.

En al helemaal niet als het ook nog eens je eerste keer was
pi_130246529
Betrapt worden door m'n zusje op zondagochtend :X
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_130246561
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 19:15 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Wat is daar zo raar aan? Hij hoeft maar net een scherp randje aan zijn nagel te hebben en een verkeerde beweging te maken en er kan een sneetje ontstaan.
Was hij een gitarist? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')