Dat is het mooie van FOK! en andere chatsites dan ook he, dan kan je eerst even kletsen met iemand en zodra je erachter komt dat iemand zijn wensen overeenkomen met de jouwe, dan weet je in elk geval al een beetje hoe diegene is met bepaalde zaken van het leven. (even ga ik dan vanuit dat diegene aan de andere kant eerlijk is over praktisch allesquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik had het best vaak met hem over, snap het nog steeds niet nee
Je moet ook echt een relatie nemen met iemand die dat ook heeft/begrijpt, want ik werd helemaal onzeker en geniet nooit van de seks, omdat het ook dus echt iedere keer móest.
Voetfetisjquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 04:49 schreef Angel-Joy het volgende:
Constant bloeden omdat ik net aan de pil ging (contactbloeding, bijna een maandlang bloedde ik)
Ex hebben met een voetfetisj, mijn eerste keer was dus zeer bijzonder
Achteraf dacht ik echt wtf
Tja, dan is de lol er idd wel vanaf ja. Dat soort dingen maak je altijd wel een keer mee in je leven.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:13 schreef SonicVolcano het volgende:
Betrapt worden door haar broertje is nog steeds mijn grootste WTF-moment. Die kop van hem ook. Een beetje 'I see dead people'-achtig. Arme jongen. Ik had ook meteen geen zin meer
Inderdaadquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:08 schreef mitchelll0181 het volgende:
Hahaha die laatste![]()
Hooooi hahaha
Die laatstequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:47 schreef AldoTheApache het volgende:
uit het zwembad gezet worden omdat je in het bubbelbad iets teveel in elkaar opgaat
uit een kroeg gezet worden omdat je iemand aan het vingeren bent in het hoekje
een tent laten instorten tijdens het kamperen
een zus die per ongeluk komt binnenwandelen wanneer je net haar zusje vanachter aan het nemen bent, en haar dus vol aankijk en zwaait![]()
godverdomme wat kut
Iets klopt hier niet helemaal...quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:57 schreef Fronde het volgende:
Ik heb wel eens een relatie gehad met een MILF die een dochtertje had. Een keer gingen we haar uitleggen wat ze moest doen als ze door vreemde mannen werd lastiggevallen, mocht ik als proefkonijn optreden en toen trapte ze me keihard op m'n zak met de hak van haar sandaaltje. Natuurlijk deed het pijn maar achteraf was het best geil
Dat laatste, wat.quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:57 schreef Fronde het volgende:
Ik heb wel eens een relatie gehad met een MILF die een dochtertje had. Een keer gingen we haar uitleggen wat ze moest doen als ze door vreemde mannen werd lastiggevallen, mocht ik als proefkonijn optreden en toen trapte ze me keihard op m'n zak met de hak van haar sandaaltje. Natuurlijk deed het pijn maar achteraf was het best geil
Is dit zo bijzonder? Dat kun je met een beetje plannen toch makkelijk bereiken? Of heb ik gewoon geluk?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:32 schreef Vogeltje88 het volgende:
- Tegelijkertijd klaarkomen. Is maar één keer gebeurd, dat maakt het juist zo bijzonder.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:42 schreef Kper_Norci het volgende:
Op mijn 16e tijdens het uitgaan met het lokale dorpssletje een steegje ingedoken. Eerst een beetje tongen, maar als snel zaten onze handen bij elkaar in de broekjes. Nou was ik toen nog niet zo heel ervaren en wist ik ook bijlange na nog niet zo veel als nu, ik wist bijvoorbeeld wel dat meisjes nat werden daar beneden, maar zij werd echt zo nat dat ik dacht dat ze over mijn hand stond te pissenEcht, het droop gewoon van mijn handen af, over haar panty die ze naar beneden had getrokken. En nee, het was geen pis, dat ruik je wel
![]()
Toen we klaar waren liepen we terug, kwam net haar vader aanrijden die haar op kwam halen. Ik ben benieuwd of die iets gemerkt heeft, want ze had echt grote natte plekken op haar pantyZag er niet uit!
Verder was ik een keer een lang weekend in Berlijn, samen met een tweetal meiden en een kerel die ik tijdens een eerdere vakantie had leren kennen. Één van de meiden vond mij wel leuk, had in de vorige vakantie ook een keer met haar gezoend. Dus op een gegeven moment wilde ze met mij mee naar de hotelkamer, om mij een massage te geven (ze zei het ook op zo'n if you know what I mean manier).
Dus wij op de hotelkamer, ik zeg zullen we eerst ff lekker douchen, want we hadden heel de dag gelopen, en ik dacht ze zal wel niet zo fris ruiken dan down there. Had namelijk een vermoeden dat ze niet geschoren was daar. Op zich maakt mij dat niet zoveel uit, geschoren is wel fijner, dat wel. Maar als ik van te voren had geweten dat ze zich echt helemaal nergens geschoren had (benen, oksels, noem maar op), dan had ik het niet gedaan, heb nu jaren later nog het gevoel dat ik een keer met Bigfoot seks heb gehad
dit. We weten het eigenlijk altijd zo te spelen dat we tegelijk klaarkomen. Kost wat tijd maar uiteindelijk na enkele maanden "testen" heb je dan ook watquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:12 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Is dit zo bijzonder? Dat kun je met een beetje plannen toch makkelijk bereiken? Of heb ik gewoon geluk?
Lijkt mij ook veel makkelijker om dat met iemand te doen met wie je al een paar jaar samen bent en ontelbaar vaak seks gehad hebt dan tijdens een ONS.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:30 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
dit. We weten het eigenlijk altijd zo te spelen dat we tegelijk klaarkomen. Kost wat tijd maar uiteindelijk na enkele maanden "testen" heb je dan ook wat
"Natuurlijk deed het pijn maar achteraf was het best geil"quote:
Haha dat klinkt wel als een bazenavondje jaquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:28 schreef RalphFiennes het volgende:
Vroeger toen ik nog in een dorp woonde heb ik met het zusje van mijn beste maat lopen flikflooien (hand/mondwerk) achter de kerk, tijdens een dorpsfeest. Niet zo heel raar, vreemder werd het toen ik haar naar huis had gebracht samen met haar beste vriendin (dorpsslet) die vroeg of ik nog geil was, en me toen meenam naar haar achtertuin om daar verder te gaan klooien.
Toen haar vader thuiskwam en mij over de schutting zag springen wilde ik naar huis fietsen, maar onderweg liep mijn ketting eraf. Nadat deze er weer op lag en mijn handen pikzwart waren ben ik naar het huis van een vriendin gelopen om te vragen of ik mijn handen mocht wassen. Ze was alleen thuis, vroeg of ik nog ff bleef, dus heb ik met haar een fles coeberg opgedronken en de mtv awards ofzo gekeken () en bij afscheid kreeg ik nog een tongzoen.
Dit is inmiddels al weer 13 jaar geleden, toen ik een jaar of 17 was. Voor mij toch wel een pimpavond voor een maagd.
snap nog steeds niet wat je vraag isquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
"Natuurlijk deed het pijn maar achteraf was het best geil"
Het is niet echt een vraag. Maar meer. Uhm. Het is gewoon een beetje raar dat je het geil vindt als een klein meisje in je zak traptquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:35 schreef Fronde het volgende:
[..]
snap nog steeds niet wat je vraag is
Best raar jaquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het is niet echt een vraag. Maar meer. Uhm. Het is gewoon een beetje raar dat je het geil vindt als een klein meisje in je zak trapt.
Met de hak van haar sandaaltje.quote:
Wist niet dat sandaaltjes een hak haddenquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Met de hak van haar sandaaltje.
Ik wil het niet wetenquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wist niet dat sandaaltjes een hak hadden
Ik geloof het ook niet zo...quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:54 schreef RockNijntje het volgende:
Vind het sowieso trouwens een beetje een raar verhaal. "Oke, schop stiefpapa maar in zijn zak
."
Ik heb geen 'wat te doen als je een vreemde man ziet'-voorlichting gehad, maar wat mijn ouders waarschijnlijk gezegd zouden hebben: "REN WEG ALS JE EEN VIEZE NARE MAN ZIET!"quote:
Kom maar op met je dirty details danquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb geen 'wat te doen als je een vreemde man ziet'-voorlichting gehad, maar wat mijn ouders waarschijnlijk gezegd zouden hebben: "REN WEG ALS JE EEN VIEZE NARE MAN ZIET!".
Alsof zo'n uk iets kan doen tegen een volwassen man met kwade bedoelingen.
Maar goed, vanaf nu blijf ik ontopic.
Ik heb niet echt iets, het gaat altijd wel goed eigenlijkquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:58 schreef piere het volgende:
[..]
Kom maar op met je dirty details dan
ik wacht rustig af (en de rest ook gok ik)quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb niet echt iets, het gaat altijd wel goed eigenlijk.
Nu hard aan het nadenken.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb geen 'wat te doen als je een vreemde man ziet'-voorlichting gehad, maar wat mijn ouders waarschijnlijk gezegd zouden hebben: "REN WEG ALS JE EEN VIEZE NARE MAN ZIET!".
wtfquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:31 schreef Luxuria het volgende:
Ik heb een keer een sneetje gekregen beneden, op de een of andere manier door zijn nagel.
Het was maar een klein sneetje, maar ik heb nog dagen veel pijn gehad met plassen.
dat het een klein meisje was is bijzaak, het gaat me om de sensatie op je zak getraptquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het is niet echt een vraag. Maar meer. Uhm. Het is gewoon een beetje raar dat je het geil vindt als een klein meisje in je zak trapt.
Wat is daar zo raar aan? Hij hoeft maar net een scherp randje aan zijn nagel te hebben en een verkeerde beweging te maken en er kan een sneetje ontstaan.quote:
Serieus, die gast had dan of een lul zo dun als een vermicelli sliert of er is wat mis met jouquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:25 schreef Moira. het volgende:
Mijn eerste keer was iemand met een kleine lul, allebei dronken as fuck, nja hij bezig en ik vroeg "Zit 'ie er al in?"
Bedacht me later pas dat dat eigenlijk best lullig was
Was hij een gitarist?quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:15 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Wat is daar zo raar aan? Hij hoeft maar net een scherp randje aan zijn nagel te hebben en een verkeerde beweging te maken en er kan een sneetje ontstaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |