SPOILER: MFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Raj Koothrappali is that you?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:23 schreef winkelwagenworstje het volgende:
Ik heb geen ervaring in verband met mijn praatprobleem met meisjes
quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:27 schreef TwyLight het volgende:
Mijn stomste ervaring is toen ik 16 was en met mijn vriendin naakt in bed bezig was, zonder dekens, en dat haar geestelijk gehandicapte broertje ineens binnenkwam. En toen later, zaten we aan tafel te eten met haar ouders begint dat broertje ineens te vertellen over dat wij naakt in bed lagen enzoSPOILER: MFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En die ouders jou natuurlijk aankijken
[ Bericht 0% gewijzigd door AldoTheApache op 19-08-2013 19:36:34 ]Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:27 schreef TwyLight het volgende:
Mijn stomste ervaring is toen ik 16 was en met mijn vriendin naakt in bed bezig was, zonder dekens, en dat haar geestelijk gehandicapte broertje ineens binnenkwam. En toen later, zaten we aan tafel te eten met haar ouders begint dat broertje ineens te vertellen over dat wij naakt in bed lagen enzoLekker bezigSPOILER: MFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, het was een kleine potloodpiemelquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:22 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Serieus, die gast had dan of een lul zo dun als een vermicelli sliert of er is wat mis met joude vagina heeft de meeste zenuwen van je hele lichaam, kan me niet voorstellen dat je het niet voelt als iemand er wat in douwt.
En al helemaal niet als het ook nog eens je eerste keer was
Moooooira., heeft dit iets te maken met dat flubbertjesverhaal?quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, het was een kleine potloodpiemel
Ja, is dezelfdequote:Op maandag 19 augustus 2013 21:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Moooooira., heeft dit iets te maken met dat flubbertjesverhaal?
Ik geloofde het verhaal meteen al toen ik het de eerste keer lasquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, is dezelfde
Maar als ik nou ook nog eens gelijk ging vertellen over een flubbertje aan z'n voorhuid werd het er ook niet echt geloofwaardiger op
quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik geloofde het verhaal meteen al toen ik het de eerste keer las.
Pestkop.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:09 schreef Moira. het volgende:
[..]![]()
Had het er zaterdag nog over met een vriendin die hem ook kentBlijft een mooi verhaal op feestjes
Arme jongen
Kom op met dat flubberverhaal!quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, is dezelfde
Maar als ik nou ook nog eens gelijk ging vertellen over een flubbertje aan z'n voorhuid werd het er ook niet echt geloofwaardiger op
Ook een keer gehad.. Zelfs nog een keer geschrokken dat het weer gebeurd was toen ik rood in het condoom zag.. bleek de condoom gewoon rood van kleur te zijnquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:52 schreef Trini-Kwan het volgende:
- Beetje zoenen en friemelen met een kerel in een steegje. Ik had gedronken. Ik kreeg een helder moment en zag met wat voor een aap ik nu weer in een steegje stond, en de lust verging me direct. Ik was hem aan het trekken op het moment dat ik weg liep en zei 'Ik heb geen zin meer hoor, doe het zelf maar' En hij deed het nog ook...
- Gevreeën heel de nacht. Ik vond al dat ik zo nat was... Gevingerd, gepijpt, gebeft, gezoend, de hele reutemeteut. De volgende ochtend kregen we bij daglicht de schrik van ons leven. ALLES zat onder het bloed. Onze gezichten, handen, geslachtsdelen, bed, etc. Bleek dat zijn toompje gescheurd was, maar hij had dat vanwege zat zijn niet gemerkt.
Knakworst? My worst nightmare...quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:07 schreef F1978 het volgende:
Tijdens de seks met mijn ex, floepte die eruit en ging ze met haar volle gewicht verkeerd op me leuter zitten...dat krijg je als je de pech hebt dat je een wat lompe vrouw treft
Ben wel benieuwd hoe dat ging?!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 04:49 schreef Angel-Joy het volgende:
Constant bloeden omdat ik net aan de pil ging (contactbloeding, bijna een maandlang bloedde ik)
Ex hebben met een voetfetisj, mijn eerste keer was dus zeer bijzonder
Achteraf dacht ik echt wtf
Gore en smerige mensen zijn dat ja, van die voetfetisjistenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nvm, jij bent ook zo'n smerige voetfetisjst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:03 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Gore en smerige mensen zijn dat ja, van die voetfetisjistenDat mag ik toch vinden? Mening weet je welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat je zo jong bent vergeef ik het je wel, je zal waarschijnlijk niet beter weten, maar mensen smerig vinden omdat ze een bepaalde fetisj hebben die je zelf niet hebt is natuurlijk royal sadness in het kwadraat.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat mag ik toch vinden? Mening weet je wel
Ik vind het vies omdat ik het meegemaakt heb, niet omdat ze een fetisj hebben, maar omdat voeten vies zijn. Over 30 jaar vind ik voeten nog steeds vies, dus leeftijd heeft er weinig mee te makenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:08 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Omdat je zo jong bent vergeef ik het je wel, je zal waarschijnlijk niet beter weten, maar mensen smerig vinden omdat ze een bepaalde fetisj hebben die je zelf niet hebt is natuurlijk royal sadness in het kwadraat.
Je begrijpt niet wat ik zeg hè? Nogmaals, je vind een bepaalde fetish vies, in dit geval voeten, maar de mensen met die fetish zijn niet vies, maar zo noem je ze wel. En dat slaat nergens op.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik vind het vies omdat ik het meegemaakt heb, niet omdat ze een fetisj hebben, maar omdat voeten vies zijn. Over 30 jaar vind ik voeten nog steeds vies, dus leeftijd heeft er weinig mee te maken
Het was niet zo bedoeld.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:17 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Je begrijpt niet wat ik zeg hè? Nogmaals, je vind een bepaalde fetish vies, in dit geval voeten, maar de mensen met die fetish zijn niet vies, maar zo noem je ze wel. En dat slaat nergens op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:41 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik vind mensen met een voetfetisj ook vies.Tis maar hoe je het bekijkt, ik lik liever een vrouwenvoet dan haar kut waar ik weet niet hoeveel kerels hun snikkel in hebben leeggespotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nederige man, likt graag vrouwenvoeten
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:06 schreef Fronde het volgende:
[..]
Tis maar hoe je het bekijkt, ik lik liever een vrouwenvoet dan haar kut waar ik weet niet hoeveel kerels hun snikkel in hebben leeggespoten
Ik vind beide ideeën gruwelijk viesquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:06 schreef Fronde het volgende:
[..]
Tis maar hoe je het bekijkt, ik lik liever een vrouwenvoet dan haar kut waar ik weet niet hoeveel kerels hun snikkel in hebben leeggespoten
Ja en alle sperma blijft er ook in zitten alles.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:06 schreef Fronde het volgende:
[..]
Nee, maar het neukzweet en mannenpap is wel in in haar kutjeshuid getrokken en heeft die huid gevoed tot wat het nu is.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja en alle sperma blijft er ook in zitten alles.
Daarom nooit een vrouw beffen maar haar voeten likken einz einz!!!!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:14 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Nee, maar het neukzweet en mannenpap is wel in in haar kutjeshuid getrokken en heeft die huid gevoed tot wat het nu is.
kan nietquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:14 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Nee, maar het neukzweet en mannenpap is wel in in haar kutjeshuid getrokken en heeft die huid gevoed tot wat het nu is.
quote:
en hoe zit het dan voordat ze seks hebben? hebben ze dan geen huid?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:36 schreef Knevelt het volgende:
[..]Tuurlijk wel. Als die Niveau in je huid verdwijnt om te 'voeden' en 'hydrateren' dan verdwijnt zaad ook daarin.
Wat?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en hoe zit het dan voordat ze seks hebben? hebben ze dan geen huid?
Ok jij snapt het niet en die andere gast spoort niet..quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en hoe zit het dan voordat ze seks hebben? hebben ze dan geen huid?
Want?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:37 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
en die andere gast spoort niet..
Ik smeer met niet in met niveaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:37 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Wat?Jawel. Je hebt toch ook een huid voordat je je insmeert met Nivea.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:37 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Ok jij snapt het niet en die andere gast spoort niet..
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:38 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Want?Confronterend hè, om tot het inzicht te komen dat dat kippenhuidje van je vriendins poes zo glad is vanwege de mannenpapjes van haar scharrels.
die is al zo glad als babybilletjesquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:39 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik zal jouw poes eens even glad maken
Ik word al onpasselijk bij het idee van voetenlikkenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:06 schreef Fronde het volgende:
[..]
Oeps, wij dachten allemaal dat ze al ouder was dan 11. Sorry!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:40 schreef piere het volgende:
[..]
die is al zo glad als babybilletjes
Wat is een fetish?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:54 schreef Knevelt het volgende:
Ik heb een okselfetish, is dat ook vies?
Oh ik schrijf het fout. Jottem wat een joligheid.quote:
Check mijn PI eens joh.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:56 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Oh ik schrijf het fout. Jottem wat een joligheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |