Ligt aan het festival, de grootte van het festival, hebben ze jou gevraagd of heb je zelf een aanvraag gedaan, consumpties, etc.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:38 schreef MrManuel het volgende:
Iemand hier ervaring met geld vragen om fotograaf te zijn op een Festival? Tell me!
Heb nu inderdaad rekening gehouden met:quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:01 schreef Treces het volgende:
[..]
Ligt aan het festival, de grootte van het festival, hebben ze jou gevraagd of heb je zelf een aanvraag gedaan, consumpties, etc.
Reken uit hoeveel uur je bezig bentquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:38 schreef MrManuel het volgende:
Iemand hier ervaring met geld vragen om fotograaf te zijn op een Festival? Tell me!
Klopt, consumpties waren idd bij vorige evenementen gratis.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:33 schreef Stefan het volgende:
[..]
Reken uit hoeveel uur je bezig bent
Consumpties is meestal gratis als je n bandje draagt
Maar een colatje op zijn tijd is wel lekker. Net als ik meestal broodjes mee neem...quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:23 schreef Stefan het volgende:
En drinken is niet zo belangrijk, ik heb genoeg aan water, als er redbul is is dat meegenomen
lol, 'k weet toevallig dat die kerel van die ijsvogel een nederlander is die altijd op jacht gaat in de biesbosch. Maakt wel echt super platen.quote:
De 11-16 is EF-S ja, dus moet op crop.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:27 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Past dat was meer bedoelt richting mount. Maar die aanbieding sla ik niet af, altijd leuk, gedachtes uitwisselen.
Die van Helmut Newton (springende man bij model) blijft baas. Heb ook de foto gezien die hij gemaakt heb, geniaal...quote:
rare snijboon die ventquote:Op zondag 18 augustus 2013 09:37 schreef freud het volgende:
[..]
Die van Helmut Newton (springende man bij model) blijft baas. Heb ook de foto gezien die hij gemaakt heb, geniaal...
Maar is het A-mount?quote:Op zondag 18 augustus 2013 09:32 schreef freud het volgende:
[..]
De 11-16 is EF-S ja, dus moet op crop.
Heb je daar ook zo een link van; kan 'm zo niet vinden namelijk.quote:Op zondag 18 augustus 2013 09:37 schreef freud het volgende:
Die van Helmut Newton (springende man bij model) blijft baas. Heb ook de foto gezien die hij gemaakt heb, geniaal...
I know.quote:
Nee, EF-Squote:
Nope, wel het adres van het Helmut Newton fotografie museum in Berlijn waar hij hingquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:31 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Heb je daar ook zo een link van; kan 'm zo niet vinden namelijk.
[..]
Daarom dus ook de vraag, had wel een donkerbruin vermoeden.quote:
WEER een reden om die Sony's te dumpenquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:28 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Daarom dus ook de vraag, had wel een donkerbruin vermoeden.
Je weet toch: Sony>Nikon>Canon...quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:38 schreef Uncle het volgende:
[..]
WEER een reden om die Sony's te dumpen
...all your pictures look like thisquote:
Sony -->> Nikon... en dan mag je stoppenquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:54 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Je weet toch: Sony>Nikon>Canon...
Das wel een toffe foto van rotterdamquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:37 schreef Uncle het volgende:
[..]
...all your pictures look like this![]()
[ afbeelding ]
[..]
Sony -->> Nikon... en dan mag je stoppen![]()
Ik voel me gediscrimineerd! TR TR TR TRquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:42 schreef kanovinnie het volgende:
Zolang er 1 mod met nikon is en 2 met canon heb je geen recht van spreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |