Dat vind ik echt goed ingedeeld!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:28 schreef simmu het volgende:
bij ons zijn de kleuters zowel maandags als vrijdags vrij, in groep 3 valt daar dan de maandagmiddag vrij af en pas in groep 4 gaan ze alle middagen.
ik realiseer me net dat ik het suf opschreef; ze zijn dus niet 's maandags en vrijdags de hele dag vrij, maar wel de middagen. ik vind het ook een fijn schema. wat wel is hier; vanaf groep 3 al moeten ze zelf kunnen fietsen en met de fiets naar school, want dan gaan ze gymmen in het dorpshuis hierquote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:37 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
Dat vind ik echt goed ingedeeld!
En ik heb gelukkig goeie ontbijters, ze mogen bij mij kiezen brood, cracker of yoghurt met meusli ofzo. Ze kiezen gevarieerd. Maar idd zo goed als vloeibare brinta ofzo dat het drinkbaar is(werkt bij een van mijn clienten super)
ze rijden buitenom, dus niet dwars door het dorpquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:26 schreef Deepfreeze het volgende:
Kersjes, dat is naar zo'n zere vinger. Gelukkig wel thumbs up..
Nijna, Chris wil vooral afwisseling in de ochtend. Soms brood, soms Brinta, soms cornflakes, soms muesli.
Simmu, dat fietsen gaat bij sommigen pas net, dan vind ik met een groep fietsen nogal wat. Maar in een dorp is dat misschien anders? Daar weten de mensen wanneer die meute voorbij komt slingeren![]()
Ze gaan bij Chris op school kijken naar het continurooster. Heeft iemand hier toevallig te maken gehad met die overstap? De directrice deed "moeilijk" omdat ze dan met die urencriteria zitten te rekenen. Ze dacht zelfs dat ze dan niet eens in een keer over konden, maar de groepen in fases over moesten.. Lijkt me niet echt handig..
ik moest ook mee met Amber.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:06 schreef Pvoesss het volgende:
Toevallig net een brief van de ggd in onze nieuwe woonplaats binnen van de schoolarts en er staat in de brief dat het zeer gewenst is dat een ouder of verzorger aanwezig is bij het onderzoek.
Echt wat een enorm andere maar wel fijne werkwijze
't was de tweede week alweer hierquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:08 schreef Chan het volgende:
Hoe is het alle Noord-Nederland kinderen vergaan die eerste schoolweek? Wij zijn komende week aan de beurt, maar maandag blijft hij nog een dagje thuis. Ik vind het maar spannend..
whahahahahahaha nogal..quote:
nou dat zeker ja!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 09:47 schreef amaranta het volgende:
De kinderen van Vicky hebben weer zin in het nieuwe schooljaar
yep!!quote:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:41 schreef Chan het volgende:
Karel huilde in het boekje toen mama weg ging, maar dat zou hij niet gaan doen. En inderdaad, hij huilde niet, hij lachte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |