In groep 3 al op de fiets naar gym...? Ik zou persoonlijk mn kind gaan brengen, die acht ik echt nog niet in staat om in een groep veilig te fietsen namelijk. Gelukkig kunnen ze hier lopen naar de gymzaal. Ze hebben dan ook blokuur gym, het is ook nog de bedoeling dat er gedoucht wordt naderhand (groep 3, vind ik ook al vrij vroeg, maar we hebben geoefend met afdrogen

).
Hier groep 1 alleen de ochtenden naar school. In groep 2 en 3 komen daar de maandag, dinsdag en donderdagmiddag bij. Vanaf groep 4 ook vrijdagmiddag.
Echt heel fijn, vind ik, zeker voor groep 1. Ik begreep wel dat hier alle scholen de komende jaren continu rooster zullen gaan krijgen, maar dat zien we dan wel weer.
Brinta lust mevrouw niet. Ze wil wel graag drinkontbijt van papa... alleen verdenk ik haar er ook wel van dat ze zich voldrinkt en dan dus niet meer eet (ook als we alleen drinkyoghurt oid geven).
Ik weet het niet zo goed. Ik kan een stuk brood in haar bakje doen voor zonodig, maar ze moeten eigenlijk hun trommeltje leeg eten, dus misschien maar eens overleggen met juf.
Misschien is cornflakes of muesli nog wel te proberen ja. Of inderdaad het bordje van blabla, daar is ze ook wel voor te porren misschen! Ik ga eens proberen!