abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 september 2013 @ 07:46:57 #226
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_130872933
Fijn dat het huilen snel over is Vicky, maar je houdt er toch een rotgevoel aan over om je kind zo op school te moeten brengen.
Arme Meike! In dat soort situaties mogen wij altijd even blijven gelukkig. Hoe is het nu met haar duim?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_130878487
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 september 2013 05:04 schreef Troel het volgende:

[..]

Vuur :P
Scherp ;)
  vrijdag 6 september 2013 @ 12:49:10 #228
35189 Troel
scherp en bot
pi_130879403
Hier enkel bij kleuters meelopen en eerste dag groep 3...
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_130880783
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 12:49 schreef Troel het volgende:
Hier enkel bij kleuters meelopen en eerste dag groep 3...
hier mag je meelopen tot groep 8.
Mijn 5e groeper gaat echter liever alleen.. ik: moet ik meelopen schat? Zij: neeeee hoor mam.. ik ga wel alleen hoor.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 6 september 2013 @ 13:49:41 #230
378192 -mandy-
I am who I am
pi_130881058
Hier mag je meelopen tot en met groep 2, en groep 3 tot en met kerst.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_130886926
Wat een ontzettend rotgevoel is dat he om je kind zo huilend achter te moeten laten. ;(

Ik mag van de juf nog meelopen naar groep 3, maar van mijn dochter hoeft het eigenlijk niet meer ;( "Ja ik zit hier hoor. daahaaag mam!"

Met mijn kleuter ging het donderdag allemaal goed tot ze de klas in kwam en ontdekte dat nu de andere juf er zat en die kende ze nog niet. Dat was meteen weer brullen. Uiteindelijk toch weggegaan, maar voelde me zo rot dat ik pas om 15 uur zou weten of het goed gegaan was... Gelukkig wilde mijn buurvrouw best even een rondje langs het schoolplein lopen en zag ze dat mijn uk alweer lekker aan het spelen was :+

Oh en hier leren ze Jos, jas , dik, sik en soortgelijke zaken
pi_130897416
Bij ons mag je t/m groep 8 mee naar de klas, juffen/meesters vinden het wel prettig als je af en toe even je hoofd om de hoek van de deur steekt zeg maar ;).
Mijn groep 3-er vind dat ze wel groot genoeg is om zelf de klas in te gaan, soms kijk ik nog even om het hoekje of ik blijf bij de ingang staan zodat ik kan zien of ze haar klas in gaat.
Maar kleine zus wil altijd wel graag even mee de klas in, dus goed excuus toch ;).
Fake it till you make it...
pi_130925244
Niels mag 16 september ook komen wennen!! Hij mag tot de herfstvakantie twee ochtenden per week komen wennen. In de herfstvakantie wordt hij vier jaar.
Hij heeft een beker met een robot gekregen, waar hij helemaal blij mee is O+ Verder vindt hij het nog niet leuk om naar school te gaan, omdat hij het niet kent en de kinderen niet kent.
Ik ga vragen of hij misschien ook op vrijdag mag komen, want dan krijgen de kleuters Engelse les. Hij is de laatste tijd heel erg bezig met Engels leren, eergisteren heb ik een uur in het Engels moeten praten tegen hem en ik moest van alles vertalen :D Dus misschien dat dat het ijs zal breken.

Hebben jullie al ervaring met de labels van goedgemerkt? Is een setje van 30 niet erg veel? Je merkt er toch alleen maar de schoolbeker, het fruitbakje en het lunchdoosje mee? En zijn kledinglabels handig of kan je net zo goed een zwarte stift gebruiken (lijkt mij wel toch...)
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_130925288
Ik heb ze niet. Hoor er wel goede berichten over.
Ik heb broodtrommels, tassen en gymkleding gemerkt met een dikke zwarte stift
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 7 september 2013 @ 19:43:42 #235
35189 Troel
scherp en bot
pi_130925307
Ik vind die labels een uitkomst en heb er al heel wat versleten. Maar ze zitten dan ook op van alles. Kleding heb ik ook wel gemerkt, maar dat kan ook wel met een zwarte stift. Hier wel met "Ruben en Jochem", hoef ik niet nog een keer door te krassen :P

Overigens heeft Ruben extra stickers ook nog eens, vanwege zijn notenallergie.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 7 september 2013 @ 19:45:58 #236
35189 Troel
scherp en bot
pi_130925376
Je hebt trouwens ook setjes van 15 per kind. Kan je twee series kiezen, handig als je er twee hebt ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_130925391
Ik vind goedgemerkt 1 van de betere en blijven goed en lang zitten.
Ze vervagen met handafwas niet heel snel maar hoe dat met de vaatwasser is geen idee.
pi_130925408
Wat een goed idee om ook voor zijn notenallergie stickers te gebruiken, Troel!

Maar die stickers zijn alleen voor op plastic spul toch, voor stof heb je andere nodig. Ik vind 30 dan zoveel....
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  zaterdag 7 september 2013 @ 19:48:02 #239
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_130925437
Wij hebben wel goedgemerkt labels. En ze zijn op. Ik heb ze geplakt op bordjes voor kamp, in regenkleding, op bekers en bakjes, sporttassen.. Nou ja, op dus. Heb ze in 7 jaar opgemaakt ofzo. Ze worden wel vaal in de vaatwasser.

De strijklabels zijn ook top. Én weer makkelijk te verwijderen.

Heb wel gebr. [achternaam] gedaan. Fijner met doorschuiven. ;)
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zaterdag 7 september 2013 @ 19:48:16 #240
35189 Troel
scherp en bot
pi_130925442
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 19:47 schreef Twinkly het volgende:
Wat een goed idee om ook voor zijn notenallergie stickers te gebruiken, Troel!

Maar die stickers zijn alleen voor op plastic spul toch, voor stof heb je andere nodig. Ik vind 30 dan zoveel....
Tja, hier is er natuurlijk redelijk wat kleding gemerkt. Ik vind het een uitkomst :) Maar je hoeft het niet binnen 1 jaar te gebruiken he. Hier hebben de kleuters gymkleren: dus 2 stickers (1 voor broekje, 1 voor shirt) en dan is dat als ze het hele jaar in 1 maat blijven ;) )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_130925451
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 september 2013 19:45 schreef Troel het volgende:
Je hebt trouwens ook setjes van 15 per kind. Kan je twee series kiezen, handig als je er twee hebt ;)
Ah! Ik heb een kortingscode van Mepal, maar daar staan die setjes niet bij. Ik ga eens kijken :)
  zaterdag 7 september 2013 @ 19:49:37 #242
35189 Troel
scherp en bot
pi_130925474
Ik ben zo te spreken over goedgemerkt dat ik heel vaak als kraamcadeautje een cadeaubon gaf voor zo'n setje :@
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_130925506
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 19:48 schreef debuurvrouw het volgende:
Heb wel gebr. [achternaam] gedaan. Fijner met doorschuiven. ;)
Slim! :D
pi_130925620
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 september 2013 19:49 schreef Troel het volgende:
Ik ben zo te spreken over goedgemerkt dat ik heel vaak als kraamcadeautje een cadeaubon gaf voor zo'n setje :@
He zeg troel, zin om op kraamvisite te komen? :')

Maar ik plak ze ook op fietsen op voorraadbakjes op luiertasmatje etc etc
alleen ik heb er dus ook mijn telefoonnummer opstaan zodat als iets kwijt is we het terughebben *O*
Gewoon in heel klein lettertype en naam groot.
pi_130925667

zo dus :D
  zaterdag 7 september 2013 @ 20:06:55 #246
35189 Troel
scherp en bot
pi_130925974
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 september 2013 19:54 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

He zeg troel, zin om op kraamvisite te komen? :')

Maar ik plak ze ook op fietsen op voorraadbakjes op luiertasmatje etc etc
alleen ik heb er dus ook mijn telefoonnummer opstaan zodat als iets kwijt is we het terughebben *O*
Gewoon in heel klein lettertype en naam groot.
Hehe :P

Maar inderdaad, op de epi-pen, op het bakje met veilige snoepjes, op de schooltas, op dit, op dat ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_130928996
Ik heb voor de oudste onlangs een nieuw setje besteld... ik ben heel tevreden over de goedgemerkt labels. Gebruikte ze op de flesjes, bakjes e.d. op het kinderdagverblijf en nu op school ook weer op de fruitbakjes en bekers. En ook gewoon in de vaatwasser, gaat prima (zolang ze er niet aan zitten te pulken). En als je ze er toch af wilt hebben bij die bakjes e.d. dan gaat dat ook goed.
Ik plak ze ook op andere dingen, hou voor beide een dagboekje bij, daar zit er ook 1 op en in schoenen heb ik ze ook een tijdje gedaan.

Instrijklabels had ik ook, maar daar doe ik bijna niks mee eigenlijk.

Maar goedgemerkt vind ik een aanrader!
Fake it till you make it...
pi_130929182
Hier niks echt gemerkt trouwens. Broodbakjes en drinken blijft in de rugzak, dus alleen daar staat zijn naam in. Gymschoenen en die rugzak heb ik dus met een merkstift gemerkt.
Ik mis die echte merkjes dus niet ;)
pi_130929563
We hebben de naamlabels thuis ook op de eigen knutsellades, pennendozen en buitenspeelgoed zitten. Ideaal!
  zaterdag 7 september 2013 @ 22:21:43 #250
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_130930335
Een stukje hansaplast met watervaste stift doet t ook prima trouwens. Stukken minder afgestyled maar minstens zo efficient
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')