abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130139667

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!

SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Trading markets

SPOILER: Taobao/Tmall
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)

SPOILER: Free shipping
SPOILER: Free registered shipping
SPOILER: Express shipping
SPOILER: Tracking
SPOILER: Trackstatus legenda
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
SPOILER: Verpakking en transporthandling
SPOILER: Douane

Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)

PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.

Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?

GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic , het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Android tablet discussie topic
Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Jiayu #1 - Get ready for the launch!
DIG / Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart

User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)

Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, tokko1, RobertNL, Downstar, monkeybrain e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 20:41:46 #2
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_130143518
En gebruikers ervan die niet zo goed zijn in RTFM. :')
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 23:53:09 #3
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_130151980
:? :? :?

_O-

Ik ga in Rusland wonen :D
pi_130152082
De wifi repeater is hier binnen gekomen.

Repeater
RJ45 kabeltje
Handleiding

Instellen gaat erg gemakkelijk. Signaal van het netwerk dat hij moet doorsturen ging van 2 naar 5 streepjes. Tot dus ver prima. Echter kom ik nu niet meer in de repeater zelf (192.168.10.1) en af en toe verliest de laptop het signaal. Heb er nog niet uitvoerig mee getest, dus het moet nog blijken of het blijvend is.

Iets wat me wel wat zorgen maakt is het stralingsniveau van dat ding. Ik heb er een tijdje naast moeten zitten om alles in te stellen en dat heb ik geweten. Ik kreeg echt hoofdpijn (rechterkant van mijn hoofd, net boven m'n slaap). Na 5 minuten hoofdpijn dat ding eruit getrokken en al snel werd het minder.

Toeval bestaat volgens mij niet. Wat zijn jullie ervaringen met dit ding? Shiz, jij al aan de aspirine? :P
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 00:18:17 #5
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_130153133
zit weer 1 of andere heino in t wifi lampen topic te beweren dat ie aan de buitenkant aan lasnaden kan zien dat chinese copy crap gewoon origineel is met een ander label..
wordt ik zo moe van he..
K&W / Iemand ervaringen met wifi lampen?

owja, en hij heb al voor meer dan 7 cijfers voor de komma besteld,en t ziet er precies t zelfde uit als duitse spullen, dus hij ken t weten!
die moeten we hier hebben, een experttttt
LOL

[ Bericht 24% gewijzigd door mickeyD op 17-08-2013 00:25:33 ]
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_130157169
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 20:41 schreef neo2000 het volgende:
En gebruikers ervan die niet zo goed zijn in RTFM. :')
Inderdaad. Jesús Christus.

En de fuq is die usericon idd? 8)7 lol
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 23:55 schreef FreaZ het volgende:

Toeval bestaat volgens mij niet. Wat zijn jullie ervaringen met dit ding? Shiz, jij al aan de aspirine? :P
Gewoon keihard doordrinken jonguh! c_/
En aspirine is voor kinderen. Iets met Ibuprofen, min. 400mg erin, is veel effectiever natuurlijk. ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 08:45:36 #7
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_130158429
Iemand ervaring met deze lamp?
http://www.aurabuy.com/ja(...)p-black-1-18650.html

Deze review is er wel positief over.. maar persoonlijke ervaring van Fokkers wordt altijd op prijs gesteld!
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 09:50:59 #8
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_130159138
Mijn nieuwe usericon is gewoon een recente foto van mezelf? Opgepimpt met Chinashop spulletjes uiteraard. :o

Oh other news, gisteren een USB dacje geprobeerd te scoren bij een veiling op Ebay. Word ik damn it op de laatste seconde overboden door een sniper. :(
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_130160257
quote:
16s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 08:45 schreef tokko1 het volgende:
Iemand ervaring met deze lamp?
http://www.aurabuy.com/ja(...)p-black-1-18650.html
[ link | afbeelding ]

Deze review is er wel positief over.. maar persoonlijke ervaring van Fokkers wordt altijd op prijs gesteld!
XR-E Q5... man, dat is oeroude tech?
Waarom niet een XM-L2 U3 halen?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 11:38:46 #10
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_130160731
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 11:11 schreef shiznuts het volgende:

[..]

XR-E Q5... man, dat is oeroude tech?
Waarom niet een XM-L2 U3 halen?
Licht is technologie 8-)
pi_130161004
Je weet toch. *)
Liever 5 euro meer uitgeven voor iets met de laatste tech.
pi_130161477
ben opzich ook wel benieuwd naar die XM-L2 U3 lamp, of die het nou echt veel beter doet als de XM-L T6 van tmart.. die overklaste de lamp van bangood ( dat verhaal van die U2/T6 troep xD)

Destijd heeft shiz die 18$ XM-L2 U3 lamp besteld via aliexpress ofzo ( die is inmiddels 16,5$ bij zelfde seller voor een aantal dagen zag ik)..

Misschien dat ik die ook nog wel haal om eens te vergelijken, shiz was er volgens mij best tevreden over meen ik.
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 12:51:12 #14
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_130162149
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 12:17 schreef Downstar het volgende:
ben opzich ook wel benieuwd naar die XM-L2 U3 lamp, of die het nou echt veel beter doet als de XM-L T6 van tmart.. die overklaste de lamp van bangood ( dat verhaal van die U2/T6 troep xD)

Destijd heeft shiz die 18$ XM-L2 U3 lamp besteld via aliexpress ofzo ( die is inmiddels 16,5$ bij zelfde seller voor een aantal dagen zag ik)..

Misschien dat ik die ook nog wel haal om eens te vergelijken, shiz was er volgens mij best tevreden over meen ik.
pi_130162261
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 12:27 schreef renzowen het volgende:
Welke is beter:

[..]
Haal ze allemaal en probeer ze uit zou ik zeggen. That's the only way you gonna find out.
Vergeet niet dat ik al enige research had gedaan.
Bij de Apple Store was trouwens de Ultimate Ears (UE) BOOM (360) beschikbaar en is onderweg.
pi_130162504
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 12:56 schreef shiznuts het volgende:
Ultimate Ears (UE) BOOM (360)
Voor dat geld kan ik beter een speaker kopen van de mediamarkt ofzo dan weet ik zeker dat ik goed zit :P ik wil niet meer uitgeven dan ong. 30 euro namelijk
pi_130162547
Dat is de benchmark BT speaker onder de portable BT speakers. Alleen de BOSE SoundLink Mini komt daarbij in de buurt, maar heeft zo'n z'n eigen voor- en nadelen.

UE BOOM kun je in principe vergelijken met de Earson ER-151. Iets waar ik uit nieuwsgierigheid dan benieuwd naar ben.
pi_130167647
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 12:51 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:@ _O- _O- _O-
pi_130172834
quote:

Repeater
RJ45 kabeltje
Handleiding

Instellen gaat erg gemakkelijk. Signaal van het netwerk dat hij moet doorsturen ging van 2 naar 5 streepjes. Tot dus ver prima. Echter kom ik nu niet meer in de repeater zelf (192.168.10.1) en af en toe verliest de laptop het signaal. Heb er nog niet uitvoerig mee getest, dus het moet nog blijken of het blijvend is.

Iets wat me wel wat zorgen maakt is het stralingsniveau van dat ding. Ik heb er een tijdje naast moeten zitten om alles in te stellen en dat heb ik geweten. Ik kreeg echt hoofdpijn (rechterkant van mijn hoofd, net boven m'n slaap). Na 5 minuten hoofdpijn dat ding eruit getrokken en al snel werd het minder.

Placebo.
Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?
pi_130174689
quote:

Repeater
RJ45 kabeltje
Handleiding

Apparaat in stopcontact steken ipv je oor verhelpt de hoofdpijn...

Buiten dat hij zit bij mij in mijn slaapkamer sinds gisteren en ben vanochtend kiplekker wakker geworden.
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 20:37:27 #21
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_130174762
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 19:39 schreef LKVBHD het volgende:

[..]

Placebo.
QFT
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_130182998
Wrm zijn sommige mensen zo enthousiast over zaklampen. Wat moet je met zoon ding. Koop gwn zoon ding van de blokker ofzo :P. Maar weet iemand wat de beste bluetooth speaker die goed buiten werkt. Voor ong. 30 euro?? Graag een speaker die te bestellen is bij dealextreme.
pi_130183106
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 00:06 schreef renzowen het volgende:
Wrm zijn sommige mensen zo enthousiast over zaklampen. Wat moet je met zoon ding. Koop gwn zoon ding van de blokker ofzo :P. Maar weet iemand wat de beste bluetooth speaker die goed buiten werkt. Voor ong. 30 euro?? Graag een speaker die te bestellen is bij dealextreme.

:') en :')

Lees shiz zijn bluetooth speaker review ff.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  zondag 18 augustus 2013 @ 00:37:02 #24
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_130184067
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 00:06 schreef renzowen het volgende:
Wrm zijn sommige mensen zo enthousiast over bluetooth speakers. Wat moet je met zoon ding. Koop gwn zoon ding van de blokker ofzo
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_130188167
Ja ik ben kippig of het ligt aan het tijdstip maar ik wil mijn order volgen bij DX maar enige status daar is "8-8-2013 full shipment".
Meen mij te herinneren dat vroceger er meer te ontdekken viel of moet ik ergens anders zoeken dan onder "my order".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')